Liigu sisu juurde

Näpunäited oma treeningukaaslase leidmiseks OK, nii et teate, kui suurepärased on treeningusõbrad. Selle põhjuseks on asjaolu, et see annab kehale energiat ega võimalda sellel rasva koguneda, selle asemel hakkab see töötama teie pakutava toiduga. Mida teha, kui sul on igav? Iga päev saadame teile proovimiseks teie igapäevase treeningu ja tervisliku retsepti koos lõbusate lisadega, nagu treeningu esitusloendid, motiveerivad hinnapakkumised, enesehooldusnõuanded ning muu sobivuse ja toitumisalane teave, et muuta teie aasta parimaks ja tervislikumaks kunagi!

6 nadala slim alla valjakutse

Jagage oma teekonda sotsiaalmeedias Jõuate jõusaali, hüppate elliptiliselt, kui vaatate tõeliste koduperenaiste osa, siis rätik maha ja koju. Täpselt nagu püsikiiruse hoidja.

6 nadala slim alla valjakutse

Kuigi saate jõusaali jõudmise eest punkte, ei saa te treeningust maksimumi. Südame võib kindlasti aidata teil kaloreid põletada, kuid jõutreening muudab teie kehakoostist tegelikult.

nõelad kõrvet dieet priacetoon salvestavaks

Lihaste kasvatamine aitab teil kaloreid põletada kiiremini kui kardiotõbi ja võib pikemas perspektiivis isegi suurendada teie ainevahetust. Lihaste ehitamise eelised Teate, et vajate lihaseid igapäevaseks tegevuseks ja isegi nii lihtsaid asju nagu istumine, seismine ja lamamine.

Kuid selle lihase ülesehitamisel jõutreeningu abil on täiendavaid eeliseid - nii vaimset, füüsilist kui ka emotsionaalset. Põletab kaloreid: Vastavalt ajakirja Journal of Obesity See ei pruugi kõlada kuigi palju, kuid aja jooksul lisandub. Põletab rasva: Jõutreening aitab teil vähendada ka keha rasva, eriti teie kõhupiirkonnas, ning suurendab teie kõhna kehamassi.

  • Kaalulangus bandwagon
  • Noh, see sõltub teie individuaalsetest eesmärkidest.
  • Mida teha, kui sul on olnud kohutav päev?
  • Jagage oma kaal nt 80 kg ja seal on nädala jooksul, kui te ei kaota kaalu.
  • Kuidas kaotada kaalu 3 kg võrra 2 nädala jooksul ilma dieedita

Vähendab vererõhku: Regulaarne jõutreening võib teie vererõhku soodsalt mõjutada. Kasu teie luudele: Jõutreening tugevdab teie luid ja aitab vältida osteoporoosi.

6 nadala slim alla valjakutse

Parandab vaimset tervist: Mitmed uuringud paljudes vanuserühmades on näidanud, et treeningul ja spetsiaalselt keskmine kaalulangus ei sooda võib olla positiivne mõju teie meeleolule ning depressiooni ja ärevuse vastu võitlemisele. Vähendab diabeedi riski: Suurenenud enesekindlus: Kui näed hea välja, tunned end hästi.

  • Kaalulangus raha raam
  • Jagage oma teekonda sotsiaalmeedias Toetuse olemasolu on hädavajalik.
  • Õhuke väljakutse paneb sind kaalust alla võtma vaid 21 päevaga VIDEO Kas te kujutate ette, kuidas kaotada kaalu vaid 21 päevaga?
  • Jagage oma teekonda sotsiaalmeedias Jõuate jõusaali, hüppate elliptiliselt, kui vaatate tõeliste koduperenaiste osa, siis rätik maha ja koju.
  • WildFit päevane väljakutse | Omena Living

Ja kui oled tugev, oled enesekindel. Näpunäiteid lihaste ehitamiseks Nüüd, kui olete veendunud jõutreeningu maagilises jõus, on siin kiire juhend alustamiseks. Järgige neid näpunäiteid, et ehitada rohkem lihaseid vähem aja jooksul. Tehke liitharjutusi: Slimming atta, bicepsi lokid annavad teile tugeva biitsepsi, kuid need pole eriti funktsionaalsed. Lisaks töötate kombineeritud harjutustega mis hõlmavad rohkem kui ühte liigest ühe harjutusega mitu lihast.

Näidete hulka kuuluvad: kükitamine, pingil vajutamine, viskamine ja üles tõmbamine.

Lihaste ehitamise eelised

Lisage oma valku: Teie keha vajab pärast treeningut lihaste taastamiseks ja kasvamiseks palju valku. Veenduge, et vastaksite oma igapäevastele vajadustele oma konkreetsete vajaduste arvutamiseks võite kasutada rakendust nagu MyPlate ja vajadusel täiendage seda valgu kokteiliga.

Treeningu edendamine: Umbes iga nelja nädala tagant peaksite oma rutiini vahetama varem, kui teil on igav, teie tulemused 6 nadala slim alla valjakutse tasa või treening tundub liiga lihtne.

6 nadala slim alla valjakutse

See 6 nadala slim alla valjakutse tähendada erinevaid harjutusi, kaalu lisamist, korduste või komplektide suurendamist või treeningu režiimi muutmist näiteks masinad vabade raskuste jaoks. Võtke aega puhkamiseks ja taastumiseks: Raskuse tõstmine põhjustab teie lihastes mikropisaraid, nii et nad vajavad taastumiseks aega, enne kui neid mõne teise seansiga tabate.

6 nadala slim alla valjakutse

Puhka vähemalt üks päev enne, kui teed samade lihastega veel ühe trenni. Püsige järjepidevalt: Rooma ei ehitatud ühe päevaga ja ka teie lihased pole seda. Püsige oma treeningukavas veenduge, et prooviksite ennast pidevalt ja näete tulemusi.

[email protected] [email protected] OH NO

Parimad harjutused kõigile suurematele lihasgruppidele Kas vajate oma järgmise jõutreeningu jaoks inspiratsiooni? Lisage mõned neist harjutustest järgmisele seansile, sõltuvalt sellest, millistele lihastele keskendute. Alamkeha harjutused.