Liigu sisu juurde

Lülitage toide välja ja parandage ainevahetust. Unlike specialized timers for time management, this HIIT interval timer doesn't limit you in any way and doesn't impose any productivity system. Hüppa jooksulindile ja broneeri see siis, kui jooksulint on väljas!

Arvustused

See treening põletab rasva ja ehitab lihaseid. See lööb pepu minimaalse ajaga.

3 minuti rasva poletamine tabata ma kaotasin kaalu hinnapakkumisi

Kuid ärge laske end petta, siis olete lõpuks lõpuks higiga kaetud! Hüppa jooksulindile ja broneeri see siis, kui jooksulint on väljas!

See tavapärase jooksu nullmootoriga modifikatsioon sunnib teid maksimaalse jõuga masinale vastu surudes muutuma omaenda elektrijaamaks. Vaadake neid 10 uut Fat Burning Tabata treeningut ka meie rakenduses.

Esiteks pingutate kõik suuremad lihasrühmad väsimuseni minutise jõutreeninguga ja seejärel lõpetate "Tabata top-off" -ga, vaheldumisi sekundilise maksimaalse intensiivsuse ja sekundilise puhkeajaga, 8 korda.

Nii töötab Tabata treeningintervalli valem, FYI. Tabata osas on kaks erinevat harjutust, nii et saate iga komplekti korral vaheldumisi, mis tähendab, et teete igast käigust 4 komplekti kokku 8 komplekti.

triumph salendav aluspesu usn fat burner review

Kuidas see toimib: Pärast 1-minutist soojendust tehke igale jõutreeningule seljatuge, tehes 1 minutiga võimalikult palju kordusi AMRAP. Tehke kaks korda kogu vooluring ja liikuge edasi Tabata tippu. Tehke esimene harjutus maksimaalse intensiivsusega 20 sekundit, puhake 10 sekundit, siis liikuge teise harjutuse juurde ja korrake. Tehke kokku 8 tabaati 20 sekundit sisse, 10 sekundit väljavaheldumisi iga komplekti kahe käigu vahel.

amy wood kaalulangus parim salendav kehakujundaja

Tabata taimer: intervalltaimeriga treeningu taimer HIIT jaoks on tasuta intervalltreeningu taimeri rakendus kõrge intensiivsusega intervalltreeninguks HIIT taimer.

See on midagi enamat kui stopper või taimer.

  • SWIFT TABATA Fitness & Home Workout HIIT Exercises APK Download Android - lepland.ee
  • Treeningu igas segmendis on vaja 20 sekundit kõrge intensiivsusega kardiot, millele järgneb 10 sekundit puhata ja seejärel 20 sekundit kõrge intensiivsusega jõudu, millele järgneb 10 sekundit puhkust.

Kas otsite head sportimisintervalli taimeri rakendust? Kui jah, olete õiges kohas! Pärast selle HIIT-taimeri installimist peate vajutama ainult ühte nuppu, et alustada tubata treeningut klassikaliste sätetega.

  • Pin on Buduaar articles
  • Use this gym timer for training with weights, kettlebells, bodyweight exercises, crossfit, 7 minute workout, WOD, TRX, cardio exercises, stretching, spinning, calisthenics, tabata, boot camp circuit workout training, or any other high intensity interval training.