Liigu sisu juurde

Ühes greipis on ainult 35 kalorit! Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - selle harjutuse tegemisel veenduge, et põhiosa oleks hõivatud. Tehke krõmps, tuues põlve ja küünarnuki üksteisega kohtumiseks.

Toidud, mida tuleb vältida Kuidas selja rasvast lahti saada: 15 parimat harjutust, toidud, mida süüa ja vältida Ära keera seljapekule selga! Kuna need rippuvad seljapoldid on seotud insuliiniresistentsuse, kõrge testosterooni ja madala süsivesikutaluvusega.

Täpsemalt öeldes, kui teil on seljapekki, on teil oht diabeeti, PCO-sid ja viljatust. Seljarasvast vabanemiseks peate sööma tervislikult ja treenima seljalihaseid. Need lihased - latid, lõksud, püstised spinaed, romboidid jne - toetavad teie selgroogu ja selga, aitavad igapäevaseid liikumisi, tugevdavad õlgu, rindkere ja südamikku ning 120 bpm rasva poletusvoond rühti.

Siin on 15 harjutust ja loetelu toidust, mida süüa ja vältida, et seljarasvast lahti saada. Loe edasi. Hankige kindel minutiline soojendus, et oma keha treeninglaine jaoks ette valmistada. Siin peaksite tegema. Pea kallutused - 1 komplekt 10 kordust Kaelakeeramised - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 kordust Randmeringid - 1 komplekt 10 kordust Õlaringid - 1 komplekt 10 kordust Talje ringid - 1 komplekt 10 kordust Külgmised kopsud - 1 komplekt 10 kordust Vasikatõste - 2 komplekti 10 kordust Tungrauad - 2 komplekti 20 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seisev ülakeha keerdumine - 1 komplekt 10 kordust Seisev varba puudutus - 1 komplekt 15 kordust Seisvad külgmised mõrad - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigesed - 1 komplekt 10 kordust Nüüd olete oma seljaharjutusteks valmis.

Üle rea painutatud Sihtmärk - latid, rhomboidid, tagumised deltad, lõksud ja biitseps. Kuidas painutada üle rea Hoidke mõlemas käes hantlit ja seiske sirgelt, jalad lähestikku. Painutage ettepoole, lükake puusad tagasi nii, fat poletavad toidu ideid selgroog jääks pikaks, painutage põlvi veidi, keerake õlad tagasi, kaalulangus killeen rind ja vaadake otse ette.

See on teie lähtepositsioon. Hoidke tuum kinni, painutage küünarnukid ja fat poletavad toidu ideid käed osaliselt kokku. Samal ajal tõmmake õlavarred tagasi, kuni küünarnukid ulatuvad õlgade taha.

Viige käed tagasi algasendisse. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 10 kordust Näpunäide - ärge ümardage oma õlgu ega painutage alla. Pöörake oma õlad tagasi ja seejärel tehke see harjutus seljalihaste sihtimiseks. Ühe käe hantlirida Sihtmärk - latid, romboidid, püstised spinae, alumised lõksud, pöörleva mansetid, õlaribad, biitseps ja südamik.

Kuidas teha ühte käe hantli rida Asetage parem põlv lamedale pingile ja parem käsi pingile. Hoidke peopesa lamedana, selgroog tuharaga ühel joonel, vasak jalg on õlgade laiusest veidi laiem ja vasak põlv on veidi painutatud.

Võtke hantel üles vasaku käega. Hoidke vasak käsi allapoole sirutatuna ja vabastage kael. Hoidke oma õlad näpistatud, vaadake alla ja hoidke oma tuum kinni. See on lähtepositsioon. Pange oma vasak küünarnukk üles ja tõmmake hantel üles, kuni see peaaegu kaenlaauku jõuab.

Langetage aeglaselt käsi algasendisse. Pärast ühe komplekti lõpetamist tehke sama parema käega. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 10 kordust Näpunäide - hoidke selgroogu neutraalses asendis ja jalg maas lamedana.

Kummardunud tagumise deltatõstuki kohale Youtube Siht - latid ja tagumised deltalihased. Kuidas teha painutatud tagumist vöö tõstmist Hoidke mõlemas käes hantlit.

Kuidas selja rasvast lahti saada: 15 parimat harjutust, toidud, mida süüa ja vältida

Pöörake üle, lükates puusad kergelt välja, sirutage käed enda ette kraadise nurga all, lükake ülaselg alla, keerake õlad tagasi ja vaadake otse alla. Lükake oma rindkere ettepoole ja hoidke südamik kinni. Kummardage küünarnukid kergelt ja tõmmake käed tagasi, kuni küünarnukid osutavad lae poole. Viige aeglaselt käed tagasi algasendisse.

Komplektid ja kordused - 2 komplekti 15 kordust Nõuanne - hoidke selgroogu neutraalses asendis. Wide Grip Lat Pulldown Shutterstock Sihtmärk - latid, teres lihased, trapets, romboidid, infraspinatus, serratus lihased, õlad ja biitseps.

kuidas poletada puusa ja talje rasva kaalulangus tips jillian

Kuidas teha laia haarde laiuse rippmenüüd Haarake lat-rippmasina rihmaratta külge kinnitatud laia lati painutatud osast. Tõmmake see maha ja istuge masina poole, põlved padjakeste all, selg sirge, rind välja, õlad tagasi keeratud, südamik kinni ja jalad maas lamedad. Kallutage veidi tahapoole ja tõmmake varda alla painutades ja liikudes kõigepealt alla ja siis tagasi, kuni varras peaaegu puudutab teie ülemist rindkere.

kuidas poletada kova kohurasva squash rasva kaotus

Vabastage varda aeglaselt, kuni teie käed on täielikult üles sirutatud. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Nõuanne - ärge vabastage varda liiga kiiresti. Kontrollige liikumist, et seljalihased korralikult töötaksid. Underhand kaabli fat poletavad toidu ideid Siht - latid, deltalihased, biitseps ja alaselg.

kaalulangus halb hingeohk rasva poletavad toidud sooma oosel

Kuidas teha kaabli allalaskmist Istuge latimasina poole, rihmaratta külge kinnitatud laia lati abil. Su käed peavad olema üksteisest lähemal kui õlgade laius ja peopesad enda poole. Hoidke latti ja reguleerige põlvekaitsed nii, et need oleksid täpselt teie põlvedest kõrgemal. Hoidke jalad maas lamedana ja käed pea kohal täielikult välja sirutatud. Kallutage veidi tagasi ja lükake oma rind välja. Hinga välja ja tõmmake riba alla, kuni see peaaegu puudutab teie ülemist rindkere.

Too õlad ja küünarnukid tagasi. Hingake sisse ja vabastage riba aeglaselt tagasi algasendisse fat poletavad toidu ideid teie käed olid pea kohal täielikult välja sirutatud.

Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - pigistage seljalihaseid, kui jõuate täielikult kokkutõmbunud asendisse. Samuti hoidke küünarnukid keha lähedal. Lamav Pullover Siht - latid, õlad, biitseps, triitseps ja südamik.

Kategooria - Fidgetid rasva vastu

Kuidas teha Lamades Pulloverit Heitke lamedalt matile, põlved kõverdatud ja jalad maas. Hoidke mõlemas käes kerget hantlit ja viige käed täielikult sirutades otse rinna kohale.

Puudutage hantleid, rind välja, õlad tagasi ja hoidke südamikku kinni. Hinga välja ja liiguta hantlid üle rindkere üle pea mitte otsmik. Hinga sisse ja too käed otse üles rinda tagasi. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - selle harjutuse tegemisel veenduge, et põhiosa oleks hõivatud. Istuv kaablirida Siht - trapets, latt, erektsiooni spinae, deltalihased, biitseps ja randmepainutajad. Kuidas teha istuvat kaablirida Istuge pingile latimasina poole.

Haarake rihmaratta külge kinnitatud alumisest tiheda haardega kinnitusest. Hoidke põlved kergelt painutatud, jalad allpool jalatoel, käed täielikult välja fat poletavad toidu ideid, rindkere väljas ja istuge sirgelt.

Tõmmake abaluud alla ja tagasi, millele järgneb küünarnukkide painutamine, ja tõmmake kinnitus kõhulihaste lähedale. Viige käed aeglaselt algasendisse tagasi. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - ärge tõmmake sõudes küünarnukke välja, kehitage õlgu ega tõmmake ülakeha tagasi.

Kummardus üle kangide rea Shutterstock Sihtmärk - latid, rhomboidid, lõksud, tagumised deltsid ja biitsepsid. Kuidas painutada üle kangide rea Haara kitsa haardega kangist. Hoidke käed täielikult allapoole sirutatult, keerake õlad, rind välja, südamik kinni ja pea selgrooga ühel joonel.

Seisa jalad õlgade laiuselt ja põlved kergelt painutatud. Lükake puusad veidi välja ja hoidke ülakeha põrandaga 45 kraadi juures.

Rasvavarjutus ja miks me diskrimineerime rasva inimesi Ameerikas

Tõmmake kang üles, kuni see peaaegu puudutab teie kõhulihaseid. Laske kang aeglaselt tagasi algasendisse. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Nõuanne - saate seda harjutust teha ka laia haardega, et suunata oma tagumised deltalihad.

Pööratud rida Slimming kid - latid, õlad, biitseps ja rind. Kuidas teha tagurpidi rida Teil on vaja kükiresti, mille varda on seatud poolele kõrgusele.

Veenduge, et riba ei liiguks ringi. Fat poletavad toidu ideid latti käepidemega väljapoole, jalad pikali, jalad maas ja käed täielikult välja sirutatud.

Blast Belly Fat

Hinga välja ja tõmba keha üles. Hinga sisse ja mine tagasi alla. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 10 kordust Näpunäide.

Biitsepsi, delti ja lati sihtimiseks võite kasutada laia haarde peopesadega enda poole või käe alt. Tagurpidi lendamine Sihtmärk - romboid, lõksud, slimming lahendus pluss deltid ja rind. Kuidas teha tagasilendu Haara kummastki käest kerge hantel ja aseta painutatud asendisse. Liigutage oma käed üksteisest eemale, kuni need jõuavad õlgade kõrgusele.

Suruge oma abaluud kokku. Langetage käed tagasi algasendisse.

kaalulanguse jalgimise diagramm pdf hoivatud emade juhend kaalulanguse kommentaare

Komplektid ja kordused - 3 komplekti 12 kordust Nõuanne - hoidke oma pea selgrooga ühel joonel. Pingi hantli Pullover Siht - latid, rhomboidid, tagumised deltalihad ja triitseps. Kuidas teha pingi hantli pulloverit Istu tasase pingi servas. Hoidke mõlema käega hantlit, heitke pikali ja tõstke see otse oma rinna kohale. Hoidke käed sirutatuna, küünarnukid kergelt painutatud ja peopesad surutud vastu ülemiste fat poletavad toidu ideid alakülge.

Hinga sisse ja langeta käed pea taga kaarekujulise liigutusega. Hinga välja ja tõsta hantel tagasi algasendisse. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 15 kordust Nõuanne - saate seda harjutust teha ka languspingil. Supermani poos Siht - seljaosa, istmikud ja reieluud.

Kas Shapewear aitab rasva põletada?

Kuidas teha Supermani poose Heida kõhuli matile. Hoidke fat poletavad toidu ideid ja käed laiali. Tõstke parem käsi üles, millele järgneb vasak jalg. Samal ajal tõstke pea kolm tolli maast lahti.

Hoidke kõhulihased fat poletavad toidu ideid tuharalihased sisse surutud. Hoidke seda 3 sekundit. Vabastage, tuues pea, käsi ja jalg alla. Lülitu teisele poole.

Kaotage kõhurasv tõhusalt ja säästvalt!

Tõstke seekord koos peaga üles vasak käsi ja parem jalg. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 10 kordust Nõuanne - selle harjutuse tegemiseks võite kasutada ka jõusaalipalli. Jalgratta krõmpsud Siht - selja pikendajad, püstised spinaed, tagumised deltalihased, kõhulihased ja tuharalihased. Võtke parem käsi otse välja ja sirutage vasak jalg otse selja taha. Tehke krõmps, tuues põlve ja küünarnuki üksteisega kohtumiseks.

Laiendage need tagasi algasendisse ja korrake seda. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 15 kordust Näpunäide - kui teil tekib selle harjutuse tegemisel kaelavalu, ei tee te seda õigesti.

Hoidke oma kaela neutraalses asendis. Hantli õlgade õlgade tõusmine Shutterstock Siht - lõksud, õlad ja kael. Kuidas teha hantli õlgade õlgu Seisa jalad tihedalt üksteise kõrval, hoia kummastki käest tumm, rulli õlad tagasi.

Nüüd tõsta oma fat poletavad toidu ideid kõrvade poole. Hoidke hetkeks poosi ja laske oma õlad alla. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - rasva poletamine lahja lihaste kindlasti oma õlad tagasi ja tehke seda harjutust seljalihaste sihtimiseks.