Liigu sisu juurde

Kujundi kriitika. Tahad nagu sina Kas sul on ilusaid sõbrannasid, kes on sinust saledamad? Sain aru, et ülekaal ei takista mind mitte ainult füüsiliselt raske on kummarduda, rattaga sõita jne , vaid ka psühholoogiliselt. Tüdrukute kaalulangetamise motivatsioon on psühholoogiline keskkond, mis julgustab kehadefektide parandamist.

kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni

Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine.

Võite eelnevalt uurida restoranide menüüsid ja leida tervisliku variandi. Pidudel võite kaasa võtta tervisliku roa või süüa väiksemaid osi.

kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni

Kokkuvõte: On ülioluline kavandada tagasilööke ja omada häid toimetulekutavasid. Kui kasutate toitu toimetulekumehhanismina, hakake harjutama muid toimetuleku viise.

Ära sihi täiuslikkust ja andesta endale Kaalu langetamiseks ei pea olema täiuslik. Kui olete liiga piirav, võite leida end ütlemas: "Mul oli lõunaks hamburger ja friikartulid, nii et võin ka õhtusöögiks pitsat süüa.

12 lihtsat nippi, et sel sügisel ideaalkaalu jõuda

Ja vältige enda peksmist, kui teete vea. Enesetõrjuvad mõtted takistavad lihtsalt teie motivatsiooni. Selle asemel andesta endale. Pidage meeles, et üks viga ei kahjusta teie arengut. Kokkuvõte: Täiuslikkuse poole püüdlemisel kaotate kiiresti motivatsiooni.

Motivatsioon kaotada kehakaalu päevikut

Lubades endale paindlikkust ja andestades endale, võite motivatsiooni säilitada kogu kaalukaotuse teekonna vältel. Õppige oma keha armastama ja hindama Uuringud on korduvalt leidnud, et inimesed, kes ei armasta oma keha, langetavad kehakaalu vähem.

kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni

Kehakujutise parandamiseks sammude astumine aitab kaalust alla võtta ja kaalulangust säilitada. Pealegi kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni parema kehakujutisega inimesed suurema tõenäosusega dieedi, mida suudavad säilitada, ja proovivad uusi tegevusi, mis aitavad neil oma eesmärkideni jõuda.

Järgmised tegevused võivad aidata teie kehapilti paremaks muuta: Harjutus Hinnake, mida teie keha suudab Tehke midagi enda jaoks, näiteks tehke massaaži või maniküüri Ümbritsege ennast positiivsete inimestega Lõpeta enda võrdlemine teistega, eriti modellidega Kanna riideid, mis sulle meeldivad ja sobivad sulle hästi Vaadake peeglisse ja öelge enda jaoks välja meelepärased asjad Kokkuvõte: Keha kuvandi suurendamine aitab teil motivatsiooni kaotada.

Kehapildi parandamiseks proovige ülalnimetatud tegevusi.

Kuidas kaalulangus aidata motivatsiooni

Leia endale meeldiv harjutus Füüsiline aktiivsus on kaalulangetamise oluline osa. See mitte ainult ei aita teil kaloreid põletada, vaid parandab ka teie enesetunnet. Parim on treening, mis teile meeldib ja millest saate kinni pidada.

Harjutamiseks on palju erinevaid tüüpe ja viise ning endale meelepärase leidmiseks on oluline uurida erinevaid võimalusi.

Mõelge, kus soovite treenida. Kas eelistate olla sees või väljas? Kas te eelistaksite treenida jõusaalis või oma kodus? Samuti mõelge välja, kas eelistate trenni teha üksi või koos rühmaga.

Rühmatunnid on väga populaarsed ja need aitavad paljudel inimestel motivatsiooni säilitada. Kui aga rühmatunnid teile ei meeldi, on ka ise treenimine sama hea.

Puudub sobivuse motivatsioon? Siit saate teada, kuidas end motiveerida ja motivatsiooni hoida

Lõpuks kuulake muusikat treenimise ajal, kuna see võib motivatsiooni suurendada. Inimesed kipuvad ka muusikat kuulates kauem treenima Kokkuvõte: Liikumine aitab lisaks kalorite põletamisele ka enesetunnet.

Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi! Kaalumine — vaid kord nädalas Tagasilöögid — jätkata või alustada uuesti Kaalu säilitamine — kõige raskem Tahtejõud — kõige olulisem tegur kaalu langetamisel ja säilitamisel Motivatsioon kaalulangetamiseks Olenemata sellest, kas olete vana või noor, liigsest kehakaalust vabanemine tuleb alati kasuks. Peate endale selgeks tegema, miks tahate kaalu alla võtta.

Leidke endale meeldiv harjutus, nii et sellest saab hõlpsasti osa teie rutiinist. Leidke eeskuju Eeskuju omamine aitab teil motivatsiooni kaotada.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada? - Oma Maitse

Enda motivatsiooni hoidmiseks peate siiski valima sobiva eeskuju. Supermodelli pildi riputamine külmkappi ei motiveeri teid aja jooksul. Selle asemel leidke eeskuju, kellega saate hõlpsalt suhelda. Relatiivse ja positiivse eeskuju omamine võib aidata teil motivatsiooni hoida.

kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni

Võib-olla teate mõnda sõpra, kes on palju kaalust alla võtnud ja võib olla teile inspiratsiooniks. Samuti võite otsida inspireerivaid ajaveebe või lugusid edukalt kaalust alla võtnud inimestest. Kokkuvõte: Eeskuju leidmine aitab motivatsiooni hoida.

Dieet kuidas hoida motivatsiooni

Oluline on leida eeskuju, kellega saate suhelda. Hankige koer Koerad võivad olla ideaalsed kaalukaotuse kaaslased.

kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni

Tegelikult näitavad uuringud, et koera omamine aitab kaalust alla võtta Esiteks võivad koerad suurendada teie füüsilist aktiivsust. Kanada uuringus koeraomanikega leiti, et inimesed, kellel olid koerad, kõndisid keskmiselt minutit nädalas, samas kui inimesed, kellel ei olnud koeri, kõndisid keskmiselt vaid minutit nädalas.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada?

Teiseks, koerad on suur sotsiaalne tugi. Erinevalt teie kuidas hoida oma kaalulangus motivatsiooni trennikaaslasest on koerad peaaegu alati rõõmsad füüsilise tegevuse üle. Lisaboonusena tõestab lemmikloomade omamine üldist tervist ja heaolu. Seda on seostatud madalama kolesteroolitaseme, madalama vererõhu ning vähenenud üksinduse ja depressiooni tundega Kokkuvõte: Koerte omamine võib aidata teil kaalust alla võtta, suurendades kehalist aktiivsust ja pakkudes sel teel suurt sotsiaalset tuge.

Hankige vajadusel professionaalset abi Vajaduse korral pöörduge kehakaalu langetamise abistamiseks professionaalse abi poole. Inimesed, kes tunnevad end oma teadmistes ja võimetes kindlamalt, kaotavad rohkem kaalu. See võib tähendada registreeritud dietoloogi leidmist, kes võib teile õpetada teatud toitu, või treeningfüsioloogi, kes õpetaks, kuidas õigesti treenida.

Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta

Paljud inimesed naudivad ka vastutust, mida professionaaliga tutvumine neile pakub. Kui teil on endiselt raskusi motivatsiooni saavutamiseks, kaaluge psühholoogi või dietoloogi leidmist, kes on koolitatud motiveerivateks intervjuudeks, mis on tõestatud, et see aitab inimestel oma eesmärke saavutada. Kokkuvõte: Spetsialistid, nagu dietoloogid, treeningfüsioloogid ja psühholoogid, võivad aidata teie motivatsiooni ja teadmisi suurendada, et aidata teil kaalulangetamise eesmärke saavutada.

Alumine rida Motivatsioon kaalust alla võtta on kaalulanguse pikaajalise edu saavutamiseks oluline. Inimesed leiavad, et erinevad tegurid on motiveerivad, seega on oluline teada saada, mis aitab teid motiveerida.

Kaalus võrra päeva Dieet kuidas hoida motivatsiooni Personaalne veebipõhine treening- ja dieet kuidas hoida motivatsiooni toitumisnõustaja viib sind parimal ja mugavaimal viisil eemärgini - ilusam figuur, parem tervis, suurem enesekindlus. Ma usun, et me kõik oleme silmitsi seisnud olukorraga, et kuidas leida endas motivatsiooni ja kuidas seda hoida! Kui sul on pidevalt kiire ja ei jõua toitumise peale mõelda, on karjäärinaise dieet just sulle mõeldud! Kuidas hoida geli on alguses tahe oma elu paremaks muuta tugev, kuid isegi siis, kui valitud muutused on juba ellu toonud palju. Olen nüüd mõistma hakanud, et see on midagi, mis peab tulema sügavalt meie seest.

Ärge unustage, et annate endale paindlikkuse ja tähistate väikeseid õnnestumisi kaalulangetamise teekonnal. Ja ärge kartke vajadusel abi küsida. Nõuetekohaste tööriistade ja toe abil saate leida kaalulangetamise eesmärkide saavutamiseks motivatsiooni ja olla motivatsioonil.