Liigu sisu juurde

Parimad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks: Siin loetlesime üheksa parimat harjutust, et kaotada tõhusamalt toimiv armastus. Proovige iga päev ise oma värsket toitu valmistada, isegi kui teie söögiks on lihtsalt lihtne söögikord nagu salat proteiiniga nagu grillitud kana või tofu.

Lisaks paljude terviseprobleemide põhjustamisele põhjustab kortisool rasva suurenemist ka teie keskosas, mis viib armastuse käepidemeteni. Võib-olla suudate mõelda paljudele probleemidele, mis teid praegu rõhutavad. Armastuse käepidemetest vabanemiseks peate ka stressi leevendama!

Uurige välja, mis teie süsteemile survet avaldab, ja tegutsege olukorra parandamiseks. Vaadake, kas saate oma ajakavas olevaid tegevusi kärpida, et saaksite vähem hõivatud olla. Tegevuste jada omamine hommikust õhtuni võib põhjustada palju stressi. Kui teil on stress, mis on tingitud olukorrast, mida te ei saa kontrollida, proovige rõhuga toime tulla tervislikel viisidel, näiteks; meditatsiooni, joogat, jooksmist, ajakirjandust või muud tegevust, mis rahustab.

Hankige parem magamismuster. Liiga hilja viibimine võib teie keha ja vaimu koormata ning põhjustada kortisooli ületootmist ja rasva juurdekasvu keskosas. Hea unemuster on kaalukaotuse võtmisel sageli tähelepanuta jäetud võti, kuid tegelikult võib see palju muuta.

Mis on armastuse käepidemed?

Harjumuseks on saada igal õhtul tundi und. Igal õhtul samal ajal magama minnes ja järgmisel hommikul samal ajal ärgates harjub keha järjepideva ajakavaga ja aitab stressi leevendada. Kui teil on magamisraskusi, veenduge, et teie magamiskeskkond oleks piisavalt pime ja vaikne. Jätke magamise ajal oma elektroonika teise tuppa, et teil ei tekiks kiusatust öösel e-kirju kontrollida. Tehke regulaarselt aeroobset tegevust, et vabaneda rasvaladestustest. Mehed peaksid korda nädalas tegema 30—40 minutit mõõdukat või intensiivset kardiovaskulaarset treeningut.

Proovige keskmise intensiivsusega tegevusi, nagu jooksmine, elliptilised treeningud, ujumine, aeroobika ja rattatunnid. Tehke intervalltreening. Uuringud näitavad, et maksimaalse pingutuse perioodide vaheldumisi keskmise või kerge intensiivsusega perioodidega on võimalik põletada rohkem kaloreid ja rasva kui ühtlast tempot säilitades.

maarake 8 rasva kadu

Registreeruge oma jõusaalis kardiovõistluseks või boot campiks. Need tunnid kasutavad erinevaid vahendeid intervalltreeningute tegemiseks, lihaste kasvatamiseks ja rasva vähendamiseks.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele)

Võtke joogatund voolama. Need tunnid ühendavad äärmiselt keerulisi poose puhkeperioodidega. Võtke osa jooksurühmast. Otsige gruppi, kes teeb sprinti ja teeb kerget jooksu. Võite endale aega panna kaks minutit jooksma ja kaks minutit vilkalt kõndima või jooksu aeglustama. Tehke sekundilisi võtteid iga viie minuti järel.

Entsüklopeedia

Võtke aktiivsem eluviis. Paljud uuringud näitavad, et aktiivne eluviis pakub tervisele ja kaalulangetamisele sama kasu kui struktureeritum treeningprogramm. Armastuse käepidemete kõrvaldamiseks suurendage oma aktiivsust. Aktiivsema eluviisi säilitamiseks tehke kodutöid; kõndige kogu päeva jooksul rohkem, seiske sagedamini ja ronige trepist üles. Mõelge oma tavapärasele päevale ja pakkuge ideid, kuidas olla aktiivsem.

Tavaliste tegevuste tegemise ajal kõndige rohkem või liikuge rohkem.

Parimad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks:

Võite osta ka sammulugeja või alla laadida rakenduse, mis täidab teie telefonis sama funktsiooni. See võib aidata teil kontrollida oma aktiivsuse taset ja julgustada teid rohkem samme astuma.

Reklaam 3. Need on klassikalised kõhuharjutused ning aitavad toonida ja salendavad vöökohta. Loe rohkem: Kuidas joosta armukäppidest vabanemiseks Rasva kadumise mustrid Sageli on esimene koht, kus rasva kaotate, viimane koht, kus selle kaotasite.

Kui olete viimase paari kuu jooksul märganud, et teie kõht laieneb, näete just dieeti alustades kõige olulisemat rasvade vähenemist. Kaalu langetamist märkate kõige rohkem kohtades, kus on palju rasva, näiteks tagumik, reied, rinnad ja kõht. Armastuse käepidemed on seevastu üsna väikesed rasvkoe taskud, nii et teie keha ei pruugi neid piirkondi tingimata sihtida alles hiljem oma kaalulangetamise teekonnal. Toetage ennast kätele ja põlvedele ning asetage käsivarred poletada rasva puhkuse ajal nurga all matile.

Seejärel haarake ühe käega teisega. Venitage üks jalg tagasi, tõmmates kõhulihaseid kokku. Laiendage teist jalga nii, et keha saaks sirge plangi kuju. Hoidke seda asendit 30 sekundit kuni kaks minutit, hingates pidevalt. Tehke sama harjutust, kasutades küünarnukkide asemel tuge oma kätena, pidades meeles, et hoidke käsi otse oma õlgade all.

Kui teil on alguses raskusi selle järjestuse tegemisega, harjutage seda, kallutades köögiletile 45 ° nurga all. Tehke külgmised plangud. Sarnaselt traditsioonilise vormiga on see oluline harjutus, mis töötab spetsiaalselt kaldus lihaseid.

Lamage oma küljel matil ja asetage küünarnukk otse õla alla. Venitage jalg oma kehaga allapoole, kujutledes põrandale plangukuju loomist.

Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse.

Tõstke puusad üles, toetades keha raskust paremal jalal ja õlal. Kui see tundub liiga keeruline, painutage vasak jalg ja asetage oma sääreosa parema põlve ette põrandale, et osa raskusest vastu võtta. Tõstke vasak käsi, jättes selle põrandaga risti, ja hoidke seda positsiooni 15 kuni 60 sekundit.

Tri Yann - Bro Gozh ma Zadoù - Kenavo Tour - Zénith de Rouen 18/01/2020

Korda protseduuri mõlemal küljel vähemalt kaks korda. Tehke ujumisharjutust. See harjutus töötab alaselja ja kaldus lihaseid. Lamage kõhul käsivart ette, õlgade laiusega. Asetage oma jalgade tipud matile, ka õla laiusega.

Tõmmake kõhulihased kokku, tõstes samal ajal paremat kätt ja vasakut jalga. Tehke 15 paremal ja seejärel 15 vasakul. Parim dieet käepidemetest vabanemiseks: Ärge unustage süüa kõrge kiudaine täistera hommikusöögihelbeid. Asenda see granolaga.

Sa sööd liiga palju.

Teie võileival olev madala rasvasisaldusega sinepimajonees on tavalise majoneesi suurepäraseks asendajaks. Pole ühtegi toidulisandit, mida värsked puuviljad ei suuda ravida.

kaalulangus road bike

Kvinoa on seemnetera, milles on palju valku ja lahustuvat kiudainet. Keetke neid kaerahelbed ja lisage sellele veidi mandlipiima.

Läätsed on teie armastuse käepideme kaunistamiseks järgmine parim toit.

24 tundi rasva poletamise keha en sobib

Lisage need oma tavapärasesse dieeti. Kikerhernes ja mustad oad muudavad teid energilisemaks. Viska need oma salatisse. Kikerhernes seedib aeglaselt ja hoiab teie energia taset kõrgel. Ärge jätke chia seemneid vahele! Need sisaldavad kõrgeid valke.

Lisage neid oma jookidesse, valgulaaste ja jogurtitesse. Kuigi tugevdavad ja vastupidavad tegevused võivad aidata lihastoonust ja painduvust, ei vähenda need rasvarakke. Optimaalse tulemuse saavutamiseks proovige ühendada kardiovaskulaarsed harjutused raskuste tõstmise ja sihipäraste liikumistega.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid ja kuidas neist lahti saada

Kui proovite kaotada kaalu ja üldist keharasva, peate võib-olla nädalas kuni viis tundi mõõdukat treeningut.

Samuti on oluline säilitada tervislik toitumine ja vältida kalorite tarbimist rohkem kui põletate.

epsomi soola kupsetus sooda vanni kehakaalu langus

Järk-järguliseks rasva kaotamiseks ja kehakaalu säilitamiseks kaasake aeroobsed tegevused, näiteks kõndimine, rattasõit ja ujumine. Isegi kui te ei mahu iga päev täispikka treeningut, saate kasu lihtsalt aktiivsemast olemisest. Siin on vaid mõned harjutused, mis on suunatud selja, abs ja puusa piirkondadele. Külgmised plangud Külgplangutel on mitu modifikatsiooni, mis muudavad liikumise enam-vähem väljakutseks. Külgmise põhiplaneedi täitmiseks toimige järgmiselt.

Alustage oma küljel lamamisest. Tugistage end ühel käel üles: küünarnukk peaks olema õlaga ühesuunaline; käsivars peaks olema maapinna suhtes tasane, keha suhtes täisnurga all.

Pange oma jalad üksteise otsa, nii et keha moodustab sirge pea-puusani. Tõstke puusad üles nii, et põlv ikka puutub vastu maad. Pigistage oma tuharad tuharalihased ja hoidke liikumist 30 sekundist minutini. Liigutades keskenduge sellele, et hoida oma abs tihedalt, et aidata oma keha toetada.