Liigu sisu juurde

Jalad on õlgade laiuses, põlved kõverdatud ja kükitavad. Suuremate ja suuremate jalgade saamine võtab aega, sest loomulikult jäävad õhukesed jalad samaks ja jäävad vanusega väiksemaks. Painutage oma põlv selja poole. Täidad oma koroonapaberid ära ja ehkki sa oled kohale saabunud käes valust nuttev laps ja saal tühi on, siis ega kellelgi eriti kiiret seal sind abistama tõttama ei ole.

Ärge töötage iga päev sama lihasgrupiga. Kui keskendute oma vasikatele, siis tehke järgmisel päeval intensiivseid haamritreeninguid. Kui teete ühe nädala jooksul kõva treeningu, mis hõlmab kükke, hüppeid ja krigistamist, siis lülitage järgmisel aastal jalgade tõstmisele, surutõstmisele ja krigistamisele. Kaalu lisamine on veel üks viis vormis püsimiseks.

Lisage rohkem iga kahe nädala tagant. Need pingutavad reied, kuid laienevad põlve kohal, muutes jala suuremaks ja andes sellele pulbitseva kuju. Isegi väike puudutus muudab siluetti ja muudab teie jalad pisut suuremaks. Vältige kõhnaid pükse. Tavaliselt muudavad need teie jalad välimuselt nagu tikkpüksid, mis on nii õhukesed, nii et eemale neist.

Kui teil on vaja osta kõhnaid pükse või teksaseid, otsige neid, millel on vasika lähedal valged jooned. Sellised mudelid loovad illusiooni, et jalg on suurem.

Otsige mustrilisi pükse. Kandke lillelisi, triibulisi või täpilisi pükse: mida rohkem värvi, seda parem. Kui kasutate jalgadel trükitud kangast, jätavad need rohkem visuaalse mulje. Seevastu kindlate tumedate värvide kandmine võib muuta teie kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul õhukeseks ja väikeseks.

Kandke kõrgeid saapaid. Põlvesaapad võivad teie jalgade välimust täielikult muuta. Valige paksud laiad saapad.

Raseerivad jalad

Kandke neid teksade või pükste kohal, et anda jalgadele vastupidavam välimus. Saabaste kandmine üle pükste lisab jalgadele pisut massi. Elegantse välimuse saamiseks proovige kanda teksapükstega põlvepikkust saapa. Kandke tihedaid seelikuid ja kleite. Lahtiste seelikute ja kleitide kandmine muudab teie jalad väiksemaks. Kandke seelikuid ja kleite, mis on natuke lühikesed, kuid ärge üle pingutage. Kandke kleite ja seelikuid põlvede kohal. Kõik, mis võib olla kuni kaks tolli põlve kohal, muudavad teie jalad suuremaks.

Väga lühikeste seelikute ja kleitide kandmine juhib tähelepanu teie jalgadele, samal ajal kui põlvedest madalamad põlved võivad rõhutada kõhnate jalgade ja kanga vahelist kontrasti.

See on parim harjutus reide täitmiseks, kuna see hõlmab arvukalt piirkonna lihasrühmi.

kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul

Tehke oma harjutusi kiiresti ja jõuliselt, mitte harjutades aeglaselt liikumisi. Treenimine ehitab jõuliselt lihaseid kiiremini ja aitab treeningul rohkem kordusi teha. Treenimiseks võite teha treeninguaja ja teha 2 minuti jooksul nii palju kordusi kui võimalik, seejärel puhata enne järgmise komplekti tegemist.

Tehke lihaste pöörlemine. Ärge treenige iga päev samu lihaseid. Kui täna keskendute oma vasikatele, siis tehke mõned harjutused hamstringsil.

kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul

Nii on teie lihastel võimalus puhata ja tugevneda iga harjutusega. Samuti hoiab see teie lihaseid "šokis", pannes need läbi tugevamate lihaste lagunemise ja taastamise.

Kui teete pingutavat füüsilist koormust, mis hõlmab kükke istumist, kasti hüppamist ja jalgade lokkimine ühe nädala jooksul asendage see treeninguga jäiga jalaga surnukeha, teostage jalgade kaared lamavas asendis ja painutage järgmisel nädalal põlvi.

Kaalude lisamine on veel üks viis lihaste suurendamise kiirendamiseks.

Samm-sammult juhendamine

Lisage iga kahe nädala tagant rohkem. Need püksid näevad reitel suurepärased välja, kuid hakkavad põlvedes laienema, muutes sääred suuremaks ja lisades jalgade kõveratele kena kuju. Kui teile seda tüüpi püksid ei meeldi, ei pea te söögiriistade pükse kandma. Ainult mõned nipid muudavad teie silueti ja muudavad teie jalad pisut suuremaks. Vältige kitsaid pükse. Need püksid on loodud selleks, et teie jalad näeksid välja nagu tikkpallid, nii et peaksite hoiduma nende kandmisest, kui teie eesmärk on suuremate jalgade olemasolu.

Kui peate ostma püksid või tihedad teksad, otsige reide ja põlvede ümber kortsudega pükse. See murrab teie jala kõvera ja loob illusiooni, et jalad näevad suuremad. Otsige mustrilisi sukkpükse ja pükse.

Otsige püksid lilleprintidest, triipudest, täppidest või värvitud sukkpükstest - mida rohkem värve, seda parem. Kui kasutate jalgadele mustriga materjali, jätab see rohkem visuaalse mulje. Teisest küljest võib tumedate ja tihedate värvide kasutamine muuta teie jalad õhukeseks ja väikeseks.

Kandke põlvega saapaid. Põlveni ulatuvad saapad võivad teie sääre välimust täielikult muuta. Valige kleepuvate ja paksude saapadega tihedad saapad. Kandke saapaid üle ühe kihi teksaseid või sukkpüksid, et anda jalgadele täielik mulje. Saabaste kandmine üle pükste kihi lisab jalgadele pisut lahtiselt.

kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul

Moodsama ilme saavutamiseks proovige kanda teksapükste kohal põlvekõrguseid saapaid. Kasutage seelikuid ja kleite, mis näivad teid kallistavat.

Kuna te ei näe tagant, nii et mõnikord olete sunnitud ümber pöörama ja vaatama, võib rulluisutades tagasi olla raskem tasakaalu säilitada. Alustage aeglaselt ja mõelge, kuidas pöördute tagasi vaatama, et te ei kukuks.

kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul

Vältige tahapoole kaldumist, kuna see on tavaline põhjus kukkumiseks. See nõuab palju harjutamist, kuid lõpuks saate edukaks. Pikendage iga tõukega distantsi ja harjutage mõnda aega ühel jalal libisemist, enne kui panete teise jala alla.

Harjutage survet jalgade ülaosale ja tekitage jalgadele vastupidine "v". Harjutage kontsadel libisemist - jala ülaosa. Selle liigutusega joondate oma jalad ning libistate ühe jala ja teise jala kannadel. Tõstke oma tagumise libiseva jala kand üles nii, et libiseksite ainult ühe jala ja teise jala kannadel.

Harjutage pööramist jalgade ristamisega. Hoogu saamiseks hakake libisema.

  • Pvt-tiivad parast kaalulangust
  • KUIDAS TEHA JALAD SUUREMAKS (NAISTELE) (KOOS PILTIDEGA) - NÕUANDEID -
  • Mis on nutrara

Kui olete valmis pöörama, ristage üks jalg üle teise ja kasutage seda uues suunas surumiseks. Näiteks kui kavatsete teha vasakpöörde, ristage parem jalg üle vasaku jala, pöörake vasakule ja lükake parem jalg vasakule libisemiseks. Pöörake oma õlad suunas, kuhu soovite minna, ja tasakaalustamiseks kalduge tagasi pöörde suunas.

Ärge unustage põlvi veidi painutada, et keha püsiks stabiilsem.

kuidas libiseda jalad uhe nadala jooksul

Harjutage tantsimist. Alustage mõne sammu libisemist, seejärel pange jalad kõrvuti, kummarduge ja hüpake lühikese vahemaa tagant. Kui enesekindlus on olemas, saate hüpata kõrgemale ja kaugemale. Harjutada saab ka kiigehüppeid, mis on suurepärane võimalus suuna muutmiseks.

Kuidas teha oma jalad suuremaks (naiste jaoks)

Parim viis rulluisutamisel paremaks saada on regulaarselt harjutamine. Leidke piirkonnast rulluisurada ja minge sinna vähemalt kord nädalas, et saaksite oma oskusi arendada. Harjutage ettepoole libisemist, peatumist, tagumist libisemist ja libisemist nii kiiresti kui võimalik. Harjutage seni, kuni saate tasakaalu säilitades lihtsalt pöörata ja peatuda. Liitu rulluisutiimi või -liigaga.

Ainuüksi rulluisutamine on lõbus, kuid kui soovite väljakutset, peaksite liituma rulluisutamise meeskonnaga. Alustage lihtsalt sooja vanniga, mis laiendab teie poorid, ja jätkake siis lihtsa koorimisega.

Navigeerimine

Samm-sammult juhendamine Kui soovite jalgade naha siledamaks muuta, peate hoolikalt järgima seda juhist: 1. Esimene samm on kümblustünn. Kui soovite, et karvad kasvaksid palju aeglasemalt, on väga oluline raseerida need võimalikult juuri lähedale.

Soojas vees suplemine pehmendab nahka ja avab poorid. Nii et saate kõike palju paremini raseerida. Koorimine on üks neist trikkidest, mis viib teid juuste juurtele lähemale.

Selle protseduuri jaoks tehke sidrunikoore ja soola segu. See võib eemaldada surnud naharakud, mis vähendab ka raseerimise tõhusust. Tulemuse saamiseks peate lihtsalt niisketele jalgadele koorima ja hõõruma ringjate liigutustega nahka.

One thought on “Kipsisaaga ehk mõra sääreluus”

Kui olete ettevalmistamise lõpetanud, kandke jalgadele geeli või raseerimisvahtu, et nahk püsiks niisutatud. Lisaks sisaldavad need tooted toitaineid ja rahustavaid aineid, mis on nahale raseerimise ajal kasuks. Samuti on väga oluline valida kõrgeima kvaliteediga habemenuga. Kui valite halva valiku, on teil lisaks võimalikele nahapõletikele ka kõigi karvade eemaldamine uskumatult keeruline. Kui teil on kombeks raseerida jalad juuste kasvu suunas, siis on aeg seda muuta.

Kui käitute kasvu vastasküljest, siis kasvavad karvad palju aeglasemalt. Kõigi vaieldamatute eelistega on sellel ka miinuseid. Näiteks pikaajalise mõju puudumine, lõikamise võimalus, nahaärritus, sissekasvanud juuksed. Kuid kõik see on hõlpsasti elimineeritav, kui raseerite jalgu õigesti! Altpoolt leiate 10 lihtsat näpunäidet, mis aitavad teil vältida ebameeldivaid tagajärgi ja saavutada jalgade täiuslik siledus.! Kõigepealt vann, siis raseerimine!

Kuumuta ja aurutage vannis lebades või seistes kuuma duši all korraga mitu toimingut: pehmendage juukseid mitte ainult pea, vaid ka kehaga ja avage ka naha poorid.

Kipsisaaga ehk mõra sääreluus

Nüüd on teil raseerimine palju lihtsam ja meeldivam ning tulemus ületab kõik teie ootused. Õige habemenuga on olemas! Uuringute kohaselt võib järgmiste omadustega habemenuga kasutades saada siledaid jalgu: - ümar kuju.

See aitab masinal paremini nahale sobituda ja aitab kõige lühemaid karvu raseerida.

  1. Hoiatus Kas teie jalad on nii õhukesed, et saate iga kord, kui kannate lühikesi püksid, kommentaari?
  2. Kiirem viis rasva kadumise aus ulevaade
  3. Kui kaua olla rasva poletusvoondis
  4. Toitlustamine keha rasva poletamiseks
  5. Kuna nii paljud uurinud on, kuidas me üldse aru saime, et luu katki on ja kuidas kipsis jalaga elu ühe kaheaastasega ok, vahepeal sai juba kolm nädalaid üleüldse võimalik on, siis kirjutan sellest veidi lähemalt.
  6. Kipsisaaga ehk mõra sääreluus – Me kasvame koos

Teisisõnu, jätke primitiivsed ühekordselt kasutatavad masinad meestele odavaks.