Liigu sisu juurde

Sina ehitad, tema lõhub. Kuidas eemaldada rasva lyashek: aktiivne ja passiivne kehakaalu langus.

Teisisõnu pead sa sööma rohkem, kui su keha vajab, et jääks üle lihaskasvuks vajalikku energiat.

Eesmärkide mõõtmine

Selleks aga, et vähendada keharasva, pead sa tarbima vähem, kui su keha vajab ja sel juhul lihaskasvuks vajalikku energiat üle ei jää. Kui sa üritad saavutada mõlemat eesmärki korraga, arened sa mõlemas suunas niivõrd aeglaselt, et on väga lihtne kaotada motivatsiooni.

Kasvuprotsessi käivitab selline hormoon nagu kasvuhormoon HGHmille tase kehas on kõrgeim just magamise ajal. Pealegi tõstab vähene uni kehas kortisoolitaset, mis on kataboolne hormoon ja võib põhjustada lihaskudede lõhustamist. Ehk siis vähene uni põhjustab täpselt seda, mida sa ei taha, kui püüad kasvatada lihasmassi.

6 naela kaalulangus nadalas

Nii nagu vajavad nutitelefonid öösiti laadimist, vajab seda ka me keha! Ja uni pole ainus oluline aspekt puhkusest rääkides.

Põhitõed kuidas lihased kasvama saada

Sama oluline on anda kehale ka piisavalt aega taastuda ja kasvada. Iga päev jõusaalis pumpamine on nii aja kui energia raiskamine. Võta piisavalt aega taastumiseks ja kasvamiseks. See on üks põhilisi põhjuseid, miks bodybuilderid armastavad oma kava üles ehitada lihasgruppidepõhiselt.

Erinevalt kogu kere treenimisest, saavad sel juhul teised lihasgrupid siiski puhata. Kui sa oled üks neist, kes sööb end kurguni täis, teeb rasket jõutrenni ja ikka juurde ei võta, siis püüa oma igapäevast aktiivsust vähendada.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk.

Võib juhtuda, et oled lihtsalt nii aktiivse elustiiliga, et on füüsiliselt võimatu end kaloraaži poolest plussi süüa, et lihaskasv saaks aset leida. Sa sööd liiga vähe See on vast kõige suurem viga, mida tehakse. Mis inimene see head toitu ei armasta, hehe! Mis värk on?

kaalulangus muudab nagu

Inimene lihtsalt arvab, et ta sööb palju. Seega palun sul paar päeva pidada toitumispäevikutet saada aimu, kas tõesti sööd nii palju kui arvad? Ja kui tuleb välja, et tõesti söödki paartuhat kalorit päevas, siis ju see pole sulle ikka piisav ja peadki sööma veelgi rohkem!

Kuidas treenida TUHARAT - Liina Laur

Aga kui füüsiliselt lihtsalt ei mahuta rohkem? Näiteks, surumispäeval soovitan teha alustuseks rinnalt surumist kangiga nii horisontaal kui ka kaldpingilrööbaspuudel surumist ning seejärel seistes või istudes surumist kangi või hantlitega. Järgmiseks lihtsamad harjutused, nagu küünarvarre sirutused triitsepsile ja tõsted hantlitega õlgadele ning harjutused trenažööridel. Teiseks, tõmbamispäeva alustame jällegi kõige raskemast, milleks on jõutõmbe kuidas lihasmassi langetada ning seejärel näiteks lõuatõmbed, kangi tõmbed vastu kõhtu, õla tõsted kangi või hantlitega ja küünarvarrte kõverdused kangi või hantlitega ning harjutused trenažööridel.

Kolmandaks jalapäeval soovitan alustuseks teha kangiga kükke ja selle erinevaid variatsioone. Seejärel näiteks jõutõmme sirgete jalgadega, jalapress, väljaasted, sääre sirutus ning kõverdus ja harjutused trenazööridel.

Kuidas valida õige treeningkava - Reval-Sport

Treeni suurte raskustega Kõiki põhiharjutusi tuleks sooritada võimalikult suure raskusega, millega suudaksid korrektse tehnikaga teha vähemalt neli kordust, kuid mitte oluliselt üle kahesa korduse, ehk treeni madala kordusvahemikuga 4x-8x. Kui suudad rohkem kui 8x siis on aeg raskust suurendada.

eemaldage rasva jalgades

Niimoodi treenides saame kiiresti tugevaks ning väldime ületreenimist. Põhiharjutuste puhul soovitan vältida väga pikki seeriaid nagu 12 kordust ja enam, kuna võib tulla probleeme taastumisega ning suureneb oht vigastuste tekkimiseks. Pikemad seeriad 8x — 16x jätame trenazööride harjutustele ning väiksematele lihaskruppidele, nagu käelihased, kõhulihased ja õla lihased. Progressiivne ülekoormus Järgmine väga oluline aspekt lihaskasvu stimuleerimiseks on progressiivne ülekoormus.

See tähendab, et peame pidevalt suurendama koormust oma lihastele.

Kehakaalu ja rasva kaotamine

Sellega sunnime enda keha kohanema ja kasvama. Kui käija iga kord jõusaalis lihtsalt ühte ja sama raskust liigutamas, ei näe me mingisugust arengut.

kas raske kehaopetus poleb rasva

Keha on vaja sundida muutuma. Selleks ei ole vaja teha midagi muud, kui lihtsalt iga kord, jõudes oma seerias korduste arvu tippu, suurendame raskust ning kordame.

ha dong hoon kaalulangus

Näiteks, kui teeme rinnalt surumist 3 seeriat, kordust 3× Ja neid siis saaks nimetada hüperlaiskadeks, kuna on ju nii lihtne saavutada oma unelmate vorm :. Aga see selleks … Kvaliteetne lihasmass Mida siis peaks tegema inimene, kes soovib juurde saada kasvatada omale kvaliteetset lihasmassi? Vastus sellele on suhteliselt lihtne — sea korda oma toitumine, hakka käima trennis eelkõige jõusaalisunusta alkohol ja poole öö või hommikuni kestvad peod, puhka korralikult ning olemas ta ongi.

Selliselt võiks eelistada kõndimist ja jooksmist sõudmisele ning rattasõidule.

Kas on võimalik samaaegselt kasvatada lihaseid ja kaotada rasva? - Fitlap sisulooja - Fitlap

Tee kõigepealt madala tempoga soojendust 5 minutit, et lihased jõuaksid kasvava koormusega kohaneda ning liigesed hakkaksid kaitsvat sidekoe vedelikku tootma. Ära kindlasti alusta kardiotreeningut kohe maksimumkiirusega, muidu lõhud oma liigeseid ja raskendad hingamist.

Järgmised 5 minutit tee treeningut keskmise intensiivsusega. Parim viis selle mõõtmiseks on, kui proovid rääkida. Kui Sa suudad öelda ühe täislause aga mitte rohkem, siis on tempo õige.

kaalulangus shark nadal

Selles intensiivsusvahemikus põletab keha peamiselt rasva. Tõsta treeningu intensiivsust järgmiseks minutiks. Sa küll tunned ennast korraks hingetuna aga koormuse tõus aitab kaloreid põletada. Too tempo tagasi keskmise taseme juurde viieks minutiks. Edasi vahelda tempot lühikeste intervallidega kiire ja keskmise vahel.

vee dieet kuidas kasutada salenemispuru ainult vesi

Jõutreening Jõutreeningut soovitame kaalu langetamise eesmärgil teha lisaks kardiole vähemalt 20 minutit. Igat harjutust on mõistlik teha kolm korda, iga korraga umbes 15 kordust.

Parima üldfüüsilise koormuse saavutamiseks võiks jõutreeningus olla: Kaks või kolm erinevat harjutust jalgadele; Üks harjutus rindkere lihastele; Üks harjutus seljale, mis annaks koormust kogu seljale. Reval-Sport lahendused kaalu langetamiseks Reval-Spordis pakume suurt valikut rühmatreeninguid, mis võimaldavad hõlpsasti kaalu langetada ning lihasjõudu suurendada.

Kui soovid üksinda tegutsedes kaalu langetada, siis külasta meie suurt kardio- ja jõusaali.