Liigu sisu juurde

Jaa, sest su toitumine on nii kuradima räbal! Lihasmass on oluline osa inimese füüsilise aktiivsuse, energiataseme ning võimekuse säilitamisest. Kui tahad kulutada g rasva ehk kalorit, tuleb iga mainitud tegevust harrastada veel 17,5 korda kauem nätsu närimise puhul siis tundi ehk üle 13 ööpäeva — autš! Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Kerge ja lihtne! Ma olen mina.

Mõtisklused Tegin eile üle mitme kuu kehaanalüüsi, ning minu tulemus oli järgnev: mu kaal oli jäänud sisuliselt samaks, aga olen suutnud kasvatada puhast lihasmassi g ning kaotada g rasva.

Navigeerimine

See pole suur muutus, kuid ma pean tunnistama, et olin väga üllatunud et suutsin suhteliselt võrdselt üht kasvatada ja teist kaotada.

Kuid selle suunas ma olen teadlikult proovinud liikuda.

tugevamad rasva poletavad toidud

On väga palju inimesi, kes väidavad et see ei ole võimalik. Ka mina küsisin mitu kuud tagasi teistelt nõu, et kas saab. Tavaline vastus on, et ei.

9 keha rasva kadu

Lihasmassi kasvatamiseks peab kaalust juurde võtma tegema jõutrenni ja sööma rohkem ning rasva kaotamiseks jällegi alla võtma kardio, sööma miinuses oma keha kalorivajadusestaga see on väga must-valge lähenemine sellele, kuidas meie keha töötab.

Keegi meist ei taha ju kaotada rasva ja lihast samal ajal, ning etteruttavalt ütlen et ühest kehapiirkonnast mida ma väga palju ei treeninud ma seda tegingi. Ehk treenima peab kogu keha.

Lühidalt: joo ja mölla! Joo rohkem vett! Vesi on keskkond, kus toimub suur osa rakkude tegevusest, sealhulgas ka rasvade transport ja põletus. Lisaks sellele aitab rohke veejoomine hoida täiskõhutunnet ja süüa vähem. On leitud, et inimese aju võib ajada segamini janu- ja söögiisusignaali, mistõttu sirutatakse käsi pigem snäkkide järele.

Tegelikult on paar väga olulist võtmesõna, kuidas saab neid üksteise arvelt kuidas lihaste rasva poletada. Inglise keeles on teema kohta body recomposition hulgaliselt materjali ja kes tahab süstemaatiliselt läheneda, peaks kindlasti juurde lugema.

Kuid ma kirjutan eelkõige enda kogemusest. Jõutrenn kõige olulisem Kõige olulisem on teha jõutrenni.

Viimati foorumis

Kui vältida mingi kindla kehaosa treenimist, siis võib juhtuda et inimene kaotab nii lihast kui ka rasva. Kui mu mõlemad jalad ning käed läksid tugevamaks ja rasv vähenes, siis näiteks kerelihastest ma kaotasin g lihast ja g kuidas lihaste rasva poletada.

Seda poleks pidanud juhtuma ning tänu kehaanalüüsile tean, et pean panema selja ja kõhu treenimisele suure fookuse. Suurem osa inimesi ei väldi kõhulihaseid, aga ma olen nõrga selja tõttu väga vähe neid treeninud.

kiire rasvade kaotus

Selga olen treeninud, aga tundub et mitte piisavalt. Mis puudutab mu jalgu, siis need kasvatasid kumbki ca g lihast, käed aga kumbki ca g lihast. Minul on veidral kombel vasak käsi ja vasak jalg tugevam, aga see selleks. Väike erinevus on normaalne.

Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Jõutrenni kohta kirjutaks veel nii palju, et oluline on tõsta raskuseid. Ka ma olen teinekord väga kaua ühe raskuse peal treeninud, aga see on mugavustsoon ja lihas ei arene. Hea on proovida erinevaid harjutusi, kõige täiuslikumad on need mis kasutavad paljusid lihasgruppe korraga kükid kangiga on nr 1 harjutus mida teha.

Sama head on igasugused kätekõverdused, lõuatõmbed tasakaalustatud enda keharaskusega, sest suurem osa meist ei jaksa kohe enda kehamassi üles tõstahip thrustid need on täiuslikud tagumikulihastele. Ma olen hakanud viimasel ajal kuidas lihaste rasva poletada planku mis on muide tehniliselt väga raske harjutus mida pikka aega korrektselt hoida!

Plank on eriti soovitatav neile, kes tahavad kerelihaseid tugevamaks, eriti selga ja kõhtu.

#2 Söö süsivesikuid!

Üldiselt on hea reegel, et teha kõigepealt palju energiat kuidas langeda oma kohuga uhe kuu jooksul suuri lihasgruppe ning trenni lõpetuseks isoleeritud harjutusi teate küll, need kus tõmbad ainult ühte kindlat lihast.

Osa inimesi teeb trenni lõpus või alguses ka kardiot, aga enda puhul olen täheldanud et see võtab mul energiat tuntavalt vähemaks. Kuna ma liigun palju rambutani rasvade kaotus 10 sammu päevassiis jõusaalis teen kardiot max 10 minutit ja seda trenni lõpus.

kulm ola vs cool fat burner

Toitumine Väga oluline on tarbida peale trenni eelistatult juba 30 minutit hiljem valku. Mõned soovitavad ka enne trenni, aga see pole kõige määravam. Võiks juua vähemalt grammist valgujooki, olgu selleks siis mõni jogurt, spetsiaalne jook, aga miks mitte ka juust või muna.

kuidas poletada rasva oma puusadele

Kuna ma armastan erinevaid piimatooteid, siis mulle pole valguline toitumine mingi probleem, vastupidi. Tean inimesi, kes ei saa piimatooteid mingil põhjusel süüa, siis tuleks kindlasti leida alternatiive sest peale lihastrenni keha peab saama valku.

Sama oluline on tarbida valku ka järgnevatel päevadel mil keha taastub.

#1 Söö piisavalt!

Nüüd toitumisest. Ma ei ole kunagi ajanud joonlauaga taga seda, et mitu protsenti minu dieedist on süsivesikud, rasvad ja valgud, samamoodi pole ma lugenud grammides valke ega isegi päevaseid kilokaloreid. Kuid ma arvan, et kui ma neid asju tegema peaksin, siis vist loobuksin täiesti. Kui see annab tulemusi ja mul annabsiis tore. Kui tulemusi annab kindel välja arvutamine, siis tore. Igaühel on kindel viis, kuidas toitumist kontrolli all hoida.

Toitumisnõustaja soovitab: kuidas süüa, et raskuste tõstmisega rasva põletada?

Kuid üldiselt soovitan ma süüa väikses kaloridefitsiidis umbes kcal vähem päevadel, mil trenni ei tee. Trennipäevadel võiks süüa ikka täpselt nii palju, et hoida kehakaalu sest lihas vajab toidust saadavat energiat. Liikumine ja piisav uni Kirjutan liikumise kohta eraldi, sest kui inimesed tahavad rasva kaotada, kipuvad nad kardioga liialdama.

Liialdamise all pean ma silmas seda, et tehakse tunniajaseid kardiosessioone, ilma kehale piisavalt energiat andmata.

Rasva HD

Lühikesed ja intensiivsed jooksud on head, aga kui joostakse tund aega järjest, kipub keha minema lihase kallale. Kindlasti kuidas lihaste rasva poletada soovita ma pikkadest jooksudest loobuda need on südamele väga headaga keha peab saama mingil hetkel energiat. Mõistlik on võtta kaasa üks valgubatoon või kes tahab, väike šokolaad. Neljandaks on oluline uni.

vaba kaalulanguse koolitusrakendused

Kui teha kõiki eelnevaid asju kuid keha ei saa piisavalt puhkust, siis pole ta nii efektiivne kalorite põletamisel. Samuti on vähem energiat et teha jõutrenni, rääkimata mentaalsest pingutusest jnejne.

Kokkuvõtvalt on kõige olulisem ikkagi progresseeruv jõutrenn, et kasvatada lihast samal ajal kui keha kaotab rasva, toitumine peaks olema mitte-trennipäevadel! Ühtlasi tuleb jälgida et keha saab koguaeg piisavalt energiat, sest vastasel korral võtab ta energiat lihastest. Kui neid kolme asja jälgida ja anda kehale piisavalt puhkust, siis on võimalik oma kehakompositsiooni oluliselt muuta.