Liigu sisu juurde

Parimad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks: Siin loetlesime üheksa parimat harjutust, et kaotada tõhusamalt toimiv armastus. Leiate, et viimane on täiskõhutunde taasloomiseks väga tõhus. Kuid rasva vähendamist ei saa saavutada ainult punktharjutustega. Soovime teid aidata parimate lahenduste ja vastuste leidmisel. Alustage oma küljel lamamisest.

Harjutused 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama Kas teie vöökohas on rasva, mis näeb välja nagu rehvid? Rasva ladestumist vööl nimetatakse ka armastuse käepidemeteks. Kehvad söömisharjumused sobimatul ajal, alkoholi tarbimine ja rämpstoit on mõned põhjused, mis põhjustavad rasva kogunemist. Hormonaalsed muutused muudavad puberteeti, rasedust ja sünnitust alustavate naiste keha, põhjustades armastuse käepidemeid. Siin on artikkel, mis käsitleb 15 lihtsat ja tõhusamat kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid armastuse käepidemete vähendamiseks.

Mis on armastuse käepidemed? Ärge laske end petta nimega armastuskäepidemed; selles pole armastust. See on silmatorkavam, kui kannate keha kallistavaid riideid või traditsioonilisi rõivaid nagu sarees või half-sarees.

Kõige tõhusamad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks:

Kuid riideid ei tohi süüdistada. Lisateavet armastuse käepidemete harjutuste ja nende tõhusa kohtlemise kohta. Mis põhjustab armastuse käepidemeid? Rasva kinnipidamine on armastuse peamine põhjus, mis lisab sellele palju põhjuseid.

Kui teie söödud toidus on liiga palju kaloreid või kui te ei kuluta kogunenud kaloreid. Kui te varsti lahendust ei leia, hakkab rasv vöökohas ja puusades silma nagu rehv. Mitmed muud tegurid, mis põhjustavad armastuse käepidemeid, on järgmised: Hormonaalsed muutused Rasvade hoius on vananedes tüüpiline.

Mis on armastuse käepidemed?

Kui te pole füüsiliselt aktiivne. Toidud, mis sisaldavad palju rasvu, kaloreid ja suhkruid. Kõige tõhusamad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks: Siia valisime 15 lihtsat ja parimat harjutust, kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid kaotada kodus armukäepidemed. Vaatame neid. Puiduhakkurid: Woodchopper on lihtne harjutus, mis paneb teie kõhulihased ja kaldu ületunde tegema.

See tugevdab ka teie peamist hea kehahoiaku propageerimist, mis aitab vähendada armastuse käepidemeid. Kuidas teha: Seisa sirgelt ja hoia jalad kergelt õla laiuses välja suunatud. Võtke venitusvahend pihku.

Kategooriateta 16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa Hoolimata nimest ei armasta keegi tegelikult oma armukäepidemeid.

Selga sirgena hoides tõmmake venitusseadet keeratava liigutusega. Liigutage oma käsi diagonaalselt ülespoole ja üle keha vasaku õla kohale. Kogu protsessi vältel proovige oma käsi sirgelt hoida. Selle liikumise juhtimiseks kasutage oma südamelihaseid. Naaske alguspunkti ja pöörake väänamine tagasi, nagu hakkaksite puitu. Tehke kolm komplekti, mille kordus on 10 kuni 15 korda mõlemal küljel. Vene keerdkäigud: Venekeelne keerdkäik on ideaalne treening rasva põletamiseks teie armastuse käepidemetes.

See töötab kõik teie kõhulihased, muutes selle ideaalseks oma südamiku tugevdamiseks. Kuidas teha: Pange käsi kokku ja kallutage aeglaselt tagasi, kuni jalad ja kere moodustavad V kuju. See protsess stimuleerib teie kõhulihaseid.

kiire kaalulangus julie

Veenduge, et jalad ei puudutaks maad. Keerake oma kere ja käed küljelt küljele. See aitab tasakaalustada tuharalihaseid ilma jalgu liigutamata.

Q&A - ROMANTILISED SUHTED: Esimene suudlus & süütuse kaotamine? // Kirsitšilli Ep. 16 (Mai 2021)

Korda 10—12 korda ja kolme seeriat. Rippuv jalg tõuseb: See on lihtne harjutus, mis aitab teil rasva kaotada talje piirkonnas. Selle harjutuse regulaarsel teostamisel on hämmastav mõju 2—3 nädala jooksul. Kuidas teha: Paigutage baar või varras, kust saate selle harjutuse riputada ja sooritada.

Harjutused 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama Kas teie vöökohas on rasva, mis näeb välja nagu rehvid? Rasva ladestumist vööl nimetatakse ka armastuse käepidemeteks. Kehvad söömisharjumused sobimatul ajal, alkoholi tarbimine ja rämpstoit on mõned põhjused, mis põhjustavad rasva kogunemist.

Hüppa ja hoia kinni puusa painutades. Tõstke jalad üles, kuni need on teie torso suhtes risti. Laske jalad aeglaselt rippuva poosi alla. Korrake sama protseduuri kolme komplekti jaoks 10—12 korda. Kettlebelli kiik: Veel üks plahvatuslik harjutus, mis aitab teie armastuse käepidemed kaotada, on kettlebelli kiik.

dmso rasvapoletaja

Nagu nimest võib järeldada, kasutab see treening veekeetja tõstmiseks liikuvat liikumist. See on suurepärane elektrigeneraator.

Kuidas teha: Seisa püsti jalad veidi laiad. Hoidke kettlebelli peopesadega allapoole. Laske oma esteetiline salong slimming & spa keha ees rippuda.

  • Kaalulangus 28 paeva
  • 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama - Harjutused
  • Mis Põhjustab Armastuse Käepidemeid Ja Kuidas Neist Lahti Saada | Nahahaigused
  • Armastuse käepidemete peitmine (piltidega) - Kere Omaduste Varjamine
  • Kuidas kaotada armastuse käepidemed? ()
  • 16 põhjust, miks te oma armastuse käepidemetest lahti ei saa - Kaalukaotus
  • Seista mola kaalulangus
  • Kuidas eemaldada vistseraalne rasv

Aeglaselt painutage põlvi, moodustades osalise kükitamise, lükates puusad tagasi. Proovige oma gluteid pigistada. Lükake puusad ettepoole ja pöörake kettlebelli lae poole. Proovige vähemalt oma silmade kõrgusele jõuda. Parimate tulemuste saamiseks võite kolme komplekti korral korrata 15 kuni 20 korda.

Krabipauk: Krabivise on harjutus, millel on alakehale mõju hamstringide ja quadide abil. Mida rohkem te oma puusi tõstate, seda raskemini töötab teie tuum. Kuidas teha: Istuge matil ja painutage põlvi, hoides jalad koos.

9 lihtsat ja parimat harjutust armastuse vähendamiseks käepidemed kodus kiiresti

Hoidke käed selja taga, sõrmed tahapoole. Lükake puusad aeglaselt ülespoole ja lööge parem jalg üles. Lülitage jalad ja korrake sama protsessi. Vaheldumisi jalgade vahel, kuni komplekt on valmis. Jalgratta prõks: Jalgrataste krõmpsud on harjutus, mis aitab pideva harjutamise abil nädala jooksul nähtavalt vähendada vöökohta ja vähendada armastusekäepidemeid.

Kuidas teha: Heitke lamedalt selili ja tõmmake volditud põlvedega jalg aeglaselt sissepoole ja asetage käed pea kohal. Tõstke parem jalg üles ja proovige vasaku küünarnukiga põlvi puudutada ja samal ajal ülakeha üles tõsta.

Pöörake tagasi puhkeasendisse ja korrake seda teise jalaga. Tehke seda harjutust korda mõlemalt poolt. Püüa mitte sõrmi pea taha niita, sest see võib kaela tõmblema. Plank Crunch - kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid Selle harjutuse raskusaste on rohkem kui teistel.

Kuid rohke harjutamise korral on see suurepärane väljavalimine armastuse käepidemetest vabanemiseks. Kuidas teha: Tõstke ülakeha, tasakaalustades seda vasakul peopesal ja jalgadel üksteise kohal. Tõstke puusad aeglaselt üles, nii et pea, puusad ja jalad moodustavad sirge joone.

Pange parem käsi üle pea, keerates küünarnuki. Kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid parem jalg ja painutage paremat küünarnukki, et neid mõlemaid puudutada.

Hoidke 2—3 sekundit ja naaske plangu asendisse. Tehke kümme komplekti 20 korda mõlemal küljel. Tulemusi näete nädala pärast. Ühe käe varba puudutus: See on lihtne harjutus, mis muudab armastuse kaotamise treeninguga kiireks. Ühe käe varba puudutus on treening, mis aitab teil liigset rasva alakõhust ja vööst põletada. See on parim armastuskäepidemega treening. Kuidas teha: Istu põrandal nii, et mõlemad jalad sirutuvad otse sinu ette. Laiendage oma jalgu nii, et õlgade laius oleks nende vahel.

keskmine nadalane kaalulangus lite ja lihtne

Tõmmake parem jalg aeglaselt nii, et jalatald peaks puudutama teie vasakut sisemist reie. Nüüd painutage aeglaselt vasaku varba puudutamiseks vasaku käega. Painutage, kuni saate vasaku varba puudutada. Hoidke seda 5 sekundit selles asendis ja korrake seejärel.

Efektiivsete tulemuste saavutamiseks on vaja venitada kümme korda mõlemalt poolt, vähemalt kaks korda. Kolmnurga poos: Kolmnurga harjutus, mis keerutab ja pöörab teie kõhu lihaseid ning aitab vähendada armastuse käepidemeid.

Samuti toimib see suurepäraselt kogu keha venitamisel ja hooldamisel.

kaalulanguse protsessi eesmargid

Kuidas teha: Seisa õlgade laiuse vahega jalgade vahel. Sirutage käed külgedele paralleelselt õlgadega. Hinga sisse ja painuta keha aeglaselt ettepoole ning puuduta parema käega vasakut varba.

kuulake soojuse rasva poleti ulevaade

Hoidke oma kaela vasaku külje suunas. Pöörake aeglaselt tagasi normaalsesse asendisse ja korrake seda teisel küljel. Seda venitust peate tegema mõlemal küljel vähemalt kümme korda ja kolm komplekti on kohustuslikud. Külgmine venitus: Küljel venitamine on suunatud just armastuse käepidemetele.

Enim Küsimusi

Samuti pakub see suurepärast leevendust, kui teil on õla- või seljavalu. Alustage külgsuunas sirutamist ja kaotage need armastuse käepidemed.

Kuidas teha: Seisa püsti nii, et jalgade vahel oleks õlgade laius.