Liigu sisu juurde

Kokku osales inimest vanuses 11, 13 ja 15 aastat 45 riigist, sealhulgas Venemaalt, kus uuringus osales umbes 4,3 tuhat kooliõpilast. Valgevene Vabariigis on alkoholismi ennetamine endiselt üks pakilisemaid probleeme. Arenenud juhtudel täheldatakse hüsteerikat, mälukaotust, häireid lihas-skeleti töös ajutine halvatus, krambid , hingamisprobleeme, seedetrakti. Kuid kui me sööme rohkem, kui keha suudab seedida, salvestuvad kalorid lõpuks rasvadena kehasse. Alustades tegevusvaldkonna otsimisest, lõpetades partneritega suhete loomise mudeliga. See viib kaalutõusuni.

Kuigi teil on õigus, et ta on "meie katuse all ja nii [meie] reeglite all", ei kesta see igavesti; arvatavasti kolib ta varsti ülikooli või midagi muud õppima. Siinkohal kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta teie roll lapsevanemana vähem reeglite kehtestamine ja rohkem abi tema õppimiseks.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada?

See ei tähenda, et reegleid pole vaja eksisteerida ja ärge ei täida eesmärki isegi selles vanuses; olete seal, et kaitsta teda oluliste või ohtlike vigade tegemise eest.

Kuid ta pole viieaastane; reeglid parimad toidud slim alla enam peamine asi.

Ta on väga võimeline õppima mida ja miks ning mõne aasta pärast kasutab seda lõpuks kogu ülejäänud elu. Nii et kõik, mida te selles osas teete, peaks olema suunatud sellele, et aidata tal õppida mida ja miks ning saada sisseostu.

Esiteks: mingi perspektiiv. Teie tütar on 25 punkti üle selle, mida te nimetate talle "ideaalseks kehakaaluks".

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

Ta ei ole keskmine kuusteist aastane; seal on ta sees KMI Siin on mureks see, et KMI skaalal on raskem liikuda alla või alla, nii et kuigi ta on kümne või kahekümne aasta vanema naise puhul keskmiselt, on see tingitud sellest, et paljud inimesed võtab kaalus juurde ja vähem kaotab seda. Kuid ta on ka vähemalt mõnevõrra sportlik, eks? Kui täpselt sportlik on oluline. Lihas on tihedam kui rasv ja KMI ei kirjelda täpselt sportlaste tervislikkust sel põhjusel.

  • Kas teie laps peab kaalust alla võtma?
  • Rasva poletusvoond vs hiit
  • Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi!
  • Noorukite psüühikahäirete põhjused ja tagajärjed - Unes kõndimine

Veenduge, et võtaksite seda arvesse, kui ta on tegelikult üsna sportlik, ja rääkige oma arstiga muudest viisidest, kuidas öelda, kui tervislik ta on. Teie tütar on kahes spordimeeskonnas; sel ajal, kui ta on hooaegade vahel, on kaks spordimeeskonda minu raamatutegevuse mõttes üsna head. Kui ta suhtub meeskondadesse üsna tõsiselt ja harjutab regulaarselt, saab ta üldiselt piisavalt palju füüsilist tegevust - lihtsalt mitte täna.

Asjad, mida kirjeldate - rämpstoidu söömine, mitme abi söömine, jne - kas kõik on ka teismeliste jaoks tavalised asjad.

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

Jällegi mitte ideaalne, kuid "normaalne" ja peaaegu kindlasti teevad kõik tema sõbrad. Mis mulle sellest kõlab, on see, et teie tütar on üsna terve, kuid on mõned halvad harjumused, mis viivad ta veidi ülekaaluliseks.

Ausalt öeldes pole aastased lisakilod aastaselt tema pikaajalise tervise jaoks väga olulised. Oluline on see, et nendest 25 naelast ei saaks 50 ega 75, kui ta on 30 või Nende 25 naela kaotamine ei peaks olema eesmärk; selle asemel on harjumuste parandamine.

Ameerika Pediaatriaakadeemia avaldas põhjaliku artikli laste rasvumisest ja see ei hoia neid juhiseid tagasi. Esimene juhend lastearstile on dieedipidamise takistamine ; selles juhendis öeldakse jätkuvalt järgmist: Keskenduma peaks pigem tervislikele eluviisidele ja tervislikele harjumustele kui kaalule. Ole abistaja. Selles AAP-i dokumendis järgnev juhend soovitab just seda, et peaksite hõlbustama tervislikke harjumusi: Tehke kodus rohkem, et hõlbustada tervislikku toitumist ja füüsilist tegevust.

Selle asemel, et proovida teda tervislikult toituma sundida, hõlbustage söömist. See ei erine sellest, mida mina ja mu naine teeme iseendale ; oleme mõlemad kohutavad suupisted, kes kipuvad majas sööma kõike koos süsivesikutega.

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

Vabane ebatervislikust kraamist. Ma ei räägi asjadest, mida ta ostab; lihtsalt veenduge, et ümbritseva ülejäänud osa oleks ainult tervislik. See võib muide nõuda mõningaid ohvreid teie poolt. Me ei hoia jäätist maja ümber, sest mul pole tahtejõudu seda mitte süüa; mu naine eelistaks seda omada, aga ta ei tee seda, sest see on minu jaoks halb. Ma ei osta talle samal põhjusel rasvast liha.

Leidke asjad, mis teda kiusavad, ja eemaldage need. Üks muid olulisi asju, mida nad muide hõlmavad, on muide keskendumine pere söögiaegadele. Seda on raske teha, kui kogu tegevus toimub peamiselt aktiivse perekonnaga, kuid võib-olla peaksite ohvri tooma ikkagi. Kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta olete vabatahtlik ühe väiksema asja kallal ja teie poeg teeb ühe vähem tegevust.

  1. Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada? - Oma Maitse
  2. Teismeliste alkoholism - Autism
  3. Teismelisel tekivad emotsionaalsed häired: jämedus, plahvatuslikkus, hoolimatus, sugestiivsus.
  4. Kahjuks on viimastel aastatel noorukite seas alkoholismi haigestumine suurenenud, alkohoolikute vanus väheneb iga aastaga ning laste alkoholitarbimise statistika on veelgi pettumust valmistav.
  5. Kahjude kaalukonkurss
  6. Kiireim viis keha rasva poletamiseks loomulikult
  7. Laste alkoholism: viisid probleemi lahendamiseks - Ärevus

Teoks tegema. See on oluline tegur; lugege uuringuid AAP-i artiklist. See on oluline ja sellel on püsiv mõju ka pärast maja lahkumist. Keskenduge tellimuste asemel haridusele. Õpeta talle, miks asjad toimivad.

Miks on oluline omada häid harjumusi aastaselt. Ja aidake tal õppida, kuidas oma harjumuste muutmiseks vajalikke asju teha. Keegi tuttav oli väga sarnane teie tütrega, kes oli Veidi ülekaaluline, võib-olla kehvade harjumustega ja vanematega keskendunud tema kehakaalule. Kuid õnneks oli tal ka hea keskkool, mis võttis tervisekasvatust tõsiselt.

Laste alkoholism: viisid probleemi lahendamiseks

Ta ei kasutanud neid tööriistu mõnda aega, kuid kui ta seda kasutas, suutis ta kaotada piisavalt kaalu, et olla taas normaalses vahemikus. See võib tähendada, et peate tegema ka reaalseid uuringuid. Mitte ainult "see on ideaalne kaal", vaid õppige selle teema kohta palju.

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

Siit saate teada, kuidas inimesed kaalus juurde võtavad ja kaotavad. Siit saate teada, milliseid paremaid harjumusi saab arendada. Siit saate teada erinevate strateegiate kohta, mida inimesed kasutavad oma harjumuste muutmiseks. Saage kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta võimalikult lähedaseks ja õpetage teda siis. Näita, ära räägi. Võib-olla on selle vestluse kõige lihtsam osaleja: "Kallis, sul on õigus; Emaga peaksime ka meie oma harjumusi parandama.

Mõelgem koos plaani välja. Nii et tehke see esimene samm.

Kuidas kaotada kaalu rinnaga toitmise ajal, mõjutamata piimatarnet?

Pange vajaduse korral piirid paika, kuid mõistke, et parim inimene nende piiride seadmiseks on teie tütar. Ma ei soovita, et tal peaks olema piiramatu ekraaniaeg ja rämpstoit tingimata; aga sa oled palju edukam ja palju vähem stressis, kui tema tunnistab vajadust. Ärge tulge sellesse karistuspulgaga vehkimisse. Mõelge tema konkreetsel juhul, et osa sellest on seotud tema spordigraafiku ajastusega. Kuidas oleks: "Tundub, et teil on probleeme kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta välisel ajal kaalulangus marion il püsimisega.

Kas soovite välja mõelda mõned võimalused, kuidas väljaspool hooaega aktiivsemaks muutuda? See on okei, kui teil on mitu abi, kui kulutate regulaarselt palju energiat; tõenäoliselt pole see siis, kui oled enamasti istuv. Lihtsalt sellepärast, et keskmine ameeriklane on ülekaaluline või rasvunud, ei muutu see okei ega tervislikuks. Nõus Michael. Mul on optimaalne KMI, kuid mul on palju kõhna "kõhna" eest Ühendkuningriigis Pange tähele, et "KMI ei arvesta lihaseid vs rasva" võib olla eliitsportlaste ja inimeste kehaehitamise probleem.

On väga ebatõenäoline, et see oleks probleem aastasele, kes koolis natuke sporti teeb. MartinBonner See mõjutab enamasti tippsportlasi, kuid sellel on praktilisi tagajärgi normaalsetele inimestele.

Näiteks veetsin kolm kuud natuke paremini süües ja tõstes kaalu rohkem päevi kui mitte ning üldiselt võtsin vaakumi jooksulint kaalulangus 2 kilo. Pealtnäha, mis kõlab nagu täielik läbikukkumine, aga tegelikult kaotasin ma 7 kilo rasva ja kogusin 9 naela lihaseid, mis oli palju tervislikum, ja subjektiivselt tundsin end suurepäraselt KMI ja keharasva objektiivsete näitajate vaheline seos on üle 0,90 kui õigesti mäletan, lähemale 0,95—99.

See on suurepärane meede väljaspool kehaehitust ja rasedust. MartinBonner Ma ei usu, et see oleks isegi lähedal tõele, kuigi mul on minu toetuseks ainult anekdootlikud tõendid.

Teismeliste tervislik kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks

Alustasin 5'11 'ja naela. Detsembri paiku hakkasin treenima 7 minutit päevas, 5 päeva nädalas. Märtsiks olin kaotanud üle 15 naela rasva ja võtnud 12 naela lihaseid vastavalt bioelektrilisele vannitoa skaalale.

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

Nii kaotasin 3 naela, kuid mu rasvaprotsent nihkus oluliselt. Kui 7 minutit päevas suudab seda teha, ei näe ma, kuidas nädalatunnised treeningud ei õnnestunud.

Noorukite psüühikahäirete põhjused ja tagajärjed

Ma arvan, et kriitiline on ettepanek mõõta tegelikku rasvaprotsenti, mitte ainult KMI. Nicholas võin ka anekdootlikult kinnitada. Kui olin palju noorem, tegin kehalise ettevalmistuse kursuse, kus treenisime ainult oma keharaskusega, tõstmata.

Esialgu mõõdeti meie kaalu ja keharasva. Mõne nädala pärast olin võtnud mitu kilo juurde ja kaotanud märkimisväärse koguse rasva. Olen tundnud ka paljusid inimesi, kellel oli selgelt väga tervislik kehakaal ja kes olid KMI põhjal rasvunud. Ma ei saa OP mõttest lugeda, kuid siin on minu 0,02 dollarit: see ei puuduta suvalisi reegleid, vaid distsipliini. See seisneb selles, et oleksite oma kehale hea ja kohtleksite ennast hästi ning et te ei annaks järele igale juhuslikule jama, mida riiulitelt leiate.

kuidas raakida oma teismelisega kaalulanguse kohta

See on umbes oma tegelase ülesehitamine selle ümber. Pole lihtne asi aastase jaoks ja vanema jaoks lihtne, kui seda pole varem nendes tingimustes sõnastatud.

Teismeliste alkoholism

Kuid vanema ülesanne on suunata oma lapse iseloom paremaks. KMI piirangute väljatoomine on hea, kuid tundub olevat kasulik teha seda ilma OP-d alternatiivsele tööriistale suunamata.

IME, kui võrrelda nihikutega, on see protsendipunktis minu puhul ~ 19 - natuke kõrge, kuid palju parem kui minu 29 KMI.

NatBowman ja võib-olla rääkige oma arstiga muudest viisidest, kuidas öelda, kui tervislik ta on "oli vastus sellele; Ma ei arva, et keegi peaks pimesi mõõdikut kasutama, selle asemel, et küsida tervishoiutöötajalt, kelle ülesanne on seda aidata.

Kuna ma olen 50 kg ülekaaluline, toetan seda kogu südamest.