Liigu sisu juurde

Tõsta hantleid. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Hilisõhtul tarbitud kalorid ladestuvad rasvaks ja põhjustavad kaalutõusu. Ära kuula jooksmise või kõndimise ajal klassikalist muusikat, kui tahad kaalus alla võtta. Dieeti pidades ära lõika järsult kalorite hulka, vaid vähenda seda sammhaaval. Lisaks sellele aitab rohke veejoomine hoida täiskõhutunnet ja süüa vähem.

Jõusaalis 1.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

kuidas rasva poletada 30 paeva 10 naela kaalulangus valjakutse

Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, kuidas rasva poletada sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Täna avaldan oma arvamust ja jagan kogemust. Nimelt leidsin artikli " 10 lihtsat nippi, kuidas põletada rasva loomulikul teel ilma trennita. On väärt küll seda aega, mis lugemiseks läks, kuid ilmselt teavad enamus neid nippe une pealt.

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

kuidas rasva poletada kuidas sprints poletavad rasva

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele.

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda.

СЕНСОРНЫЙ ВЫКЛЮЧАТЕЛЬ

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kuidas rasva poletada, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

kuidas rasva poletada rasva poletamine 60 sudame loogisagedust

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

kuidas rasva poletada mida tahendab rasvapoletuse protsent keskmine

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga.

Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid.

kuidas rasva poletada slimming lahendus pluss

Allikas: Delish.