Liigu sisu juurde

VÀldi kindlasti suhkrujooke. Kui tÔhus selline treening tegelikult on, selgitab teadliktreening. Joo palju vett Me kÔik teame, et vee joomine on tÀhtis. Ka spordiklubides vÔib kardioseadmetel mÀrgata funktsiooni fatburn zone.

Vahel tekib rasvapÔletuse pikal teekonnal tunne, et kÔige lihtsam viis kaalu langetada, on lÔigata oluliselt vÀiksemaks oma pÀevast kalorite hulka, lootuses, et vÀhem toitu tÀhendab kiiremat rasvakaotust.

Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hÀdaolukorras lÀheb rasvade kallale.

Samal teemal

Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. SĂŒĂŒes tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jÀÀdes kindlaks oma treeningplaanile, on vĂ”imalus tĂ”eliseks rasvakaotuseks! Paljudele seostub kaalulangetusega kohe sĂŒsivesikutevaene dieet. Kui soovid rasva kaotada, siis veendu, et sööd iga pĂ€ev vajalikus koguses kvaliteetseid sĂŒsivesikuid nagu nĂ€iteks pruuni riisi ja kinoat.

Soovid pidevalt uueneva ilumaailmaga sammu pidada?

SĂŒsivesikud annavad meile energiat terveks pĂ€evaks ning aitavad kaasa meie treeningu efektiivsusele. Meie keha funktsioneerib paremini kui me ei ĂŒllata seda koguaeg.

  • Kohuvalu poletamine rasva
  • 10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva pĂ”letada? – Iluguru
  • Kahju rasva tagasi
  • 10 lihtsat nippi, kuidas pĂ”letada rasva loomulikul teel. - Tiina - Fitlap

PĂŒĂŒa sĂŒĂŒa toidukordi kuidas sa poletad naorasva pĂ€ev teatud ajavahemikus, mine magama iga Ă”htu umbes samal ajal, treeni iga pĂ€ev samal kuidas sa poletad naorasva ja pĂŒsi oma treeningkava juures. See tagab kehale stabiilse aluse, et töötada efektiivsemalt ning seejuures kiirendada meie ainevahetust. Sealjuures vĂ€ldi ekstreemdieete, paastumisi ja puhastuskuure, mis seavad su keha ĆĄokiseisundisse.

kuidas sa poletad naorasva

Selle tulemusena aeglustub ainevahetus kolinaga ning jÀlle normaalselt toitudes, hakkab keha ruttu rasva talletama, et nö ellu jÀÀda jÀrgmise kriisi ajal. Ei, jÔutreening ei tee sind suureks ning mehelikuks. Sel teemal pikemalt siit! Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha.

Proovi 5 pÀeva tasuta!

Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapĂ”letusmasina! Nagu me ise, on ka meie keha ĂŒpriski tark.

kuidas sa poletad naorasva

Kui me teeme iga treeningkord samu harjutusi, siis meie keha Ôpib kasutama lihaseid selle jaoks vÔimalikult optimaalselt ning adapteerub sellega. See ei nÔua lihastelt enam esialgset pingutust.

kuidas sa poletad naorasva

SeetĂ”ttu on tĂ€htis lihaste kasvatamiseks lĂ€heneda harjutustele erinevate kĂŒlgede alt. Teine hea moodus on vĂ”tta kasutusse iga kord vĂ€heke raskemad raskused, et keha proovile panna. Kui treenides ei nĂ€hta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tĂ”stetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujĂ€rgseks taastumiseks.

kuidas sa poletad naorasva

Rinnavalu kaalulanguse tottu viib vaid vigastuste ning kurnatuseni. On vale arvata ka, et mida rohkem kaloreid pÔletada, seda rohkem pÔletatakse ka rasva. Tundide viisi ratta vÔi jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kÔvasti vaeva nÀinud.

kuidas sa poletad naorasva

Selle asemel, et tunde pĂ€evas treenida, lase professionaalil endale sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning Ă€ra unusta premeerida end puhkepĂ€evadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab! TĂ€napĂ€eval istuvad inimesed telefonis igal vĂ”imalusel ning kulutavad kĂŒmneid minuteid ise sellest aru saamatagi. Nii vĂ”ib kohata jĂ”usaalis inimesi, kes treenivad kĂ”vasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejĂ€rel online-i unustavad.