Liigu sisu juurde

Täiskasvanud meeste koolitusmeetod selle põhimõttega on põhiharjutused, millel on palju kaalu, kordused varieeruvad 6 kuni 12 korda, komplektide vaheline intervall ei ületa minutit. Tõestati, et väikseima vadaku annuse tarbimine iga kolme tunni järel põhjustas puhta valgu parema tasakaalu lihasvalgu süntees miinus lihaste valgu jaotus kui suur seerumiannus iga kuue tunni järel. Karnitiinkloriid on meditsiinile teada olnud 50 aastat.

Kasutage neid üheksa toitumisreeglit, et saada kuidas teha rasvapoleti raputus lihasmassi vähem rasvaga.

kuidas teha rasvapoleti raputus tervislik kaalulangus hommikusook munad

Autor: Jim Stoppani. Need on näpunäited, mida ma leidsin kõige tõhusamalt aastakümnete jooksul töötades inimestega, et loomulikult suurendada lihaste kasvu. Neid "trikke" toetavad laboris läbiviidud uuringud, kuid mis veelgi tähtsam, kuidas teha rasvapoleti raputus toetavad jõusaalis kogutud tegelikud andmed ja et sõna otseses mõttes kasutab neid miljoneid inimesi.

Õiguskantsler Ülle Madise: keegi ei käsi rumaluse rajal teistega sammu hoida

Aastate jooksul olen muutnud mõnda neist, et muuta need veelgi paremaks. Need muutused tuginevad parimale uurimistööle minu jõusaalis ja laboris, mis annab parema arusaama sellest, kuidas need meetodid kõige paremini lihasmassi saavutavad.

Kasutage neid soovitusi ja võite olla kindel, et saavutate lihasmassi suurima võimaliku kasu. Reegel 1: sööge palju valku. Lihas koosneb valkudest ja lihaste saamiseks peate suurendama lihasvalgu sünteesi ning vähendama lihaste lagunemist. Uuringud laboris ja minu jõusaalis kinnitavad, et parim viis seda teha on toitumine, tarbides 2, grammi valku kilogrammi kehakaalu kohta päevas. Mõned inimesed tarbivad seda summat isegi rohkem kui 3,5 grammi.

See sobib eriti neile, kes järgivad minu intensiivsemaid koolitusprogramme.

CPHealthGroup

Reegel number 2: süüa sageli Hiljuti on mõned eksperdid, kes väidavad, et on vaja järgida harvemat sööki - nii, et nende vahele jääks 5 või 6 tundi. Ja see on parem toitumisvõimalus kui söömine iga tunni järel. See põhineb asjaolul, et pikem ooteaeg söögikordade vahel suurendab valgu sünteesi. See kõik on hea ja ilmselt moes, aga kui söögikordade vahel kulub liiga palju aega, suureneb lihaskoe lagunemine. Ja tegelikult on see lihaskasvu jaoks olulisem tegur.

Loomulikult on oluline lihasvalgu süntees, kuid kui see hakkab lihtsalt järele jõudma pärast seda, kui lihas on läbinud valgu jagamise protsessi, tundub, et lihasvalgu süntees on tasakaalus ja te kohvieelarve kaalulangus saa kuidas teha rasvapoleti raputus lihasmassi.

Millised toidud põhjustavad soolestikus gaasistamist?

Reeglina on need eksperdid, kuidas teha rasvapoleti raputus püüavad olukorda keerulisemaks muuta kui vaja. Ma pooldan meie soovituste paremat kasutamist teadusuuringute abil, kuid ainult siis, kui see kaasaegne teadus lõikub jõusaali tegelike tulemustega.

Aastakümnete pikkune kogemus näitab, et kulturistid, kes söövad sagedamini, loovad rohkem lihaseid. Tegelikult on mul andmeid tuhandete ja tuhandete meeste ja naiste kohta, mis tõestavad, et see nii on. Ja hiljutised uuringud aitavad seda kinnitada. Tõestati, et väikseima vadaku annuse tarbimine iga kolme tunni järel põhjustas kuidas teha rasvapoleti raputus valgu parema tasakaalu lihasvalgu süntees miinus lihaste valgu jaotus kui suur seerumiannus iga kuue tunni järel.

Seetõttu soovitan nädalavahetustel ja koolituspäevadel süüa kuus korda. See võrdub söögiga iga tunni järel. See toimib! Ja toitumine enne ja pärast treeninguid lühendab endiselt söögikordade vahelist aega. Näiteks, kui sööte vahetult enne treeningut ja sööte pärast treeningut kohe pärast seda, ja treening kestab vaid minutit, on see üks juhtumeid, kui toidu tarbimine toimub vähem kui tunni järel.

Sama sama toidu puhul, mis järgneb.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks

Soovitan süüa terveid toite umbes tund pärast valgu raputamist, mida jõi kohe pärast treeningut jõi. Reegel nr 3: tarbige piisavalt rasva Üks viga, mida inimesed teevad harmoonia säilitamisel, on rasva tarbimise vältimine nii palju kui võimalik.

  • Individuaalne laktoositalumatus.
  • Parim ravim kehakaalu langetamiseks Saadaval erinevat tüüpi keemilistes ühendites.
  • На сей раз с грузом прибыли два октопаука.
  • Но у них нет доступа друг к другу.
  • Loime kiiruse rasva kaotus

See on halb mõte mitmel põhjusel. Ühest küljest on rasvad, mida teie keha vajab, näiteks rasvaste kalade omega-3, nagu lõhe. Hiljuti on leitud, et need rasvad mängivad olulist rolli lihaste taastumisel ja kasvus, samuti rasvade vältimisel, liigeste tervise parandamisel, südame-veresoonkonna haiguste eest kaitsmisel, aju funktsiooni parandamisel ja paljude muude tervisele kasulike omadustega.

Lisaks on olemas monoküllastumata rasvu. See ei ole vajalik rasva, kuid see on hea tervisele, sest see annab palju kasu tervisele ja põletab slimming wrap ravi minu lahedal kütusena ning ei kuhju keha rasva kujul. Lisaks näitavad uuringud, et sportlastel, kes tarbivad märkimisväärses koguses monoküllastumata rasvu, on testosterooni tase kõrgem.

9 lihasmassi kogumi toitumisreeglid.

Samuti on uuringud näidanud, et meestest sportlased, kes tarbivad rohkem monoküllastumata rasvu ja küllastunud rasvu, toetavad suuremat testosterooni taset. Jah, tegelikult peate tarbima küllastunud rasva ja mitte seda iga hinna eest vältima.

Hea rasvaallikaks on veiseliha, piimatooted rasvhapped või madala rasvasisaldusega, kuid mitte rasvavabad ja terved munad. Ainus kuidas teha rasvapoleti raputus, mida sa peaksid vältima ilma eranditeta, on transrasvad.

Minu lihtne reeglid rasva tarbimiseks on selle koguse tarbimine grammides, mis võrdub kogu kehakaaluga kilogrammides. Reegel nr 4: süsivesikute kuidas teha rasvapoleti raputus Kuna peate olema kindel, et te sööte lihaskasvu suurendamiseks piisavalt valku ja rasva, peaks nende kahe olulise makroelementi kogus jääma samaks, olenemata teie eesmärkidest.

See tähendab, et selleks, et saada rohkem lihasmassi või kaotada rohkem rasva, peate muutma tarbitud süsivesikute hulka. Aminohapped peavad pärinema toidust, sest teie keha ei tooda neid. Soovitan alustada ,2 grammi süsivesikute tarbimisest kehakaalu kilogrammi kohta päevas, et maksimeerida lihaskasvu, jäädes samal ajal õhuke.

Siit saate seda summat suurendada, kui leiate, et te ei jõua massini nii kiiresti kui soovite ja ei kogune rasva. Samuti võite seda summat järk-järgult vähendada, kui leiate, et hakkate liiga palju rasva kogunema. Iga inimese keha reageerib süsivesikutele erinevalt, seega peate oma tarbimisega eksperimenteerima, et teha kindlaks, mis on teie jaoks parim.

Kui arvutate keha jaoks õige koguse süsivesikuid, saate rasva põletamisel saada palju lihaseid. Mitu tuhat meest on juba mulle öelnud, et õigete koguste tarbitud süsivesikute kasutamisega saavutasid nad kilogrammi lihaseid, samal ajal loomulikult kukutades märkimisväärse koguse rasva! See on tõesti võimalik õige toitumis- ja treeningprogrammiga.

kuidas teha rasvapoleti raputus vana rasvapoletaja

Reegel number 5: loendage kaloreid Ma ei ole suur kalorite toetaja. Jah, kalorite tarbimine on mõnevõrra oluline, kuid seni, kuni tarbite õige koguse valku ja rasva ning saad oma keha jaoks õige koguse süsivesikuid, kui palju energiat vajate ei ole tegelikult oluline.

Nagu ma ütlesin reeglis nr 4, võite rasva kaotamise ajal lihasmassi saada. Samal ajal, et tõesti tõsta lihasmassi, peate tarbima rohkem kaloreid kui iga päev põletate.

Kuidas võtta kaalulangusena l-karnitiini ja mis see kõik on?

Rasva kadu kuidas teha rasvapoleti raputus peate põletama rohkem kaloreid kui tarbite. Siiski saate põletada veidi rohkem kaloreid kui te tarbite, kuid samal ajal saada lihasmassi, kuna tarbitakse piisavalt valku ja rasva. Me teame, et 1 gramm valku sisaldab 4 kalorit, nagu ka 1 gramm süsivesikuid. Teame ka, et 1 grammi rasva annab kehale 9 kalorit sõltuvalt rasva tüübist kalorit.

kuidas teha rasvapoleti raputus keha rasva kadumise motivatsioon

Kui me ehitame dieeti ja tahame olla kindlad, et saame 3 grammi valku kilogrammi kehakaalu kohta ja 1 grammi rasva kilogrammi kohta, siis on see umbes 22 kalorit kehakaalu kilogrammi kohta. Kui tarbite umbes 2—4 grammi süsivesikuid kilogrammi kohta, peaksite lihasmassi saamiseks sööma vähemalt 30—40 kalorit kehakaalu kilogrammi kohta.

Kui leiate, et vajate 6 grammi süsivesikuid kilogrammi kohta, siis tarbige umbes 46 kalorit kehakaalu kilogrammi kohta. Reegel number 6: kasutage proteiinipulbrit nagu Pro JYM Üle kümne aasta on soovitatav keskenduda vadakuvalgu pulbrite kasutamisele.

Ja see nõuanne jääb samaks ja ainult väike muutus. Vadakuvalk on kindlasti valgu kuningas. Esiteks on see rikas hargnenud ahelaga aminohapete BCAA poolest. Samuti pakub see spetsiaalseid peptiide ja mikrofraktsioone, mida teised valgu- või aminohappe allikad ei saa teha. Kuidas teha rasvapoleti raputus näitas hiljutine uuring, milles võrreldi vadakuvalku aminohapete seguga, mis saadi samade aminohapetega nagu vadak, et vadakuvalgu efektiivsus on parem kui aminohapped.

Vadak on ka kõige kiiremini seeditav valk, mida tarbite, mis tähendab, et see annab peamistele BCAA-dele, peptiididele ja mikrofraktsioonile teie lihastele võimalikult kiiresti. See on oluline energia säilitamiseks treeningu ajal, samuti lihaste kasvu ja taastumise järel.

Siiski ei ole soovitatav juua ainult vadakut enam parim valik. Parim võimalus on juua vadakut aeglaselt seeditava valguga, eriti mitselliga kaseiiniga. Uuringud näitavad, et kaseiini lisamine vadakule pikendab vadakuga loodud anaboolset akent. Seerum stimuleerib lihaste valgu sünteesi, kuid kaseiin säilitab selle pikka aega. Micellar kaseiin on kaseiin oma loomulikus vormis, mis sisaldub piimas. On näidatud, et see tagab aeglase ja stabiilse aminohapete pakkumise lihasedele seitse tundi.

See on tingitud asjaolust, et kaseiin kuidas teha rasvapoleti raputus sõna-sõnalt trombi, kui see on maos. Selle visualiseerimiseks vaadake, kui segate vadakuvalgu pulbrit vees võrreldes segatava kaseiinipulbriga.

Kuidas võtta L-karnitiini kehakaalu langetamiseks: annused ja kursused

Vadak kipub kergesti lahustuma, samas kui kaseiin moodustab vedelikus tükkideks. See on sarnane sellega, mis juhtub kõhuga kaseiini tarbimisel.

Kuigi kaseiin ei pruugi olla kokteilina kasutatav, on kasulik, kui need tükid moodustuvad maos. Sellised kogused vähendavad kaseiini pinda, mis on kättesaadav seedetrakti ensüümidele.

Ensüümid peavad lagundama kaseiini hüübimist ühe kihi korraga, väga sarnaselt sibulakihtide koorimisega. Seega, nagu ma varem mainisin, annab kaseiin lihastele aeglase ja pideva aminohapete tarnimise, et pikendada valgu sünteesi pikemaks ajaks ja vähendada lihaste valgu lagunemist. Pidage meeles, et 10% kaalulangus margatav kasvavad, kui valgusüntees on suurem.

Kaseiin toimib majanduskasvu soodustamiseks tegelikult kahel rindel. Üks lihtne viis, kuidas saada mitselliga kaseiini, mille kasuks te ei ole aru saanud, on valgu pulbrid ja joogid, mis sisaldavad piimavalgu isolaati või piimavalgu kontsentraati. Sellepärast ma kaasasin piimavalgu isolaadi Pro JYMi.

Samuti on hea lisada oma dieedile valguallikas, mis on seeditud keskmise kiirusega - aeglasem kui vadak, kuid kiirem kui kaseiin. See tähendab, et see sillutab lõhet vadaku ja kaseiini vahel, pakkudes lihastele kiiret, kuid stabiilset ja pikaajalist aminohapete tarnimist. Nende valkude parimad on munavalge ja sojavalk. Need valgud ei lagune ainult teistsugusel kiirusel kui vadakuvalgud ja kaseiin, nad pakuvad teisi eeliseid, mida piimavalgud ei kuidas teha rasvapoleti raputus. Ja ei, soja ei vähenda testosterooni taset meestel ega suurenda östrogeeni, mõnede uuringute kohaselt.

  • Must kohv on kasulik mõõdukalt.
  • Apelsinimahl või greip ka siis, kui see on greip 1 supilusikatäis mett Ettevalmistus Selleks peate segistisse segama ainult kaks varred sellerit, poolküüntega pirni, ananassi tükki, greibimahla või greibi ja lusikatäis mett.
  • Kõikidest nendest toodetest valmistatud roogasid saab kõige paremini aurutada või keeta.
  • Parim ravim kehakaalu langetamiseks Saadaval erinevat tüüpi keemilistes ühendites.
  • Puu koor rasva poleti

Ma saan aru, et paljud mehed ja naised ei soovi soja kasutada muudel põhjustel. Üks probleem võib olla paljude sojaoa taimede geneetiline muundamine. Kuigi tundub, et need geneetiliselt kaalulangus fmt taimed on tarbimiseks ohutud, ei tea me veel palju. Seega, kui te mingil põhjusel olete soja vastu, soovitan tungivalt kasutada munavalget vadakuga ja kaseiiniga.

Munavalge annab rohkem väävlit ja teisi aminohappeid, mis võivad aidata lihaskasvu ja üldist tervist. See on peamine põhjus, miks ma kasutan Pro JYMis soja asemel munavalget. Reegel nr 7: tarbi kohe pärast treeningut kiiresti süsivesikuid Treeningu ajal põletate lihaste glükogeeni, sest rap-star põleb oma pangakontot. Glükogeen on süsivesikute säilitamise vorm.