Liigu sisu juurde

See, mida sööd enne, mõjutab jõudlust ja see, mida sööd pärast, on vajalik kaloripõletavate lihaste ehitamiseks ja varustatud süsivesikute täiendamiseks. Mahi-mahi tacos on chipotle mayo, ananassi-jalapeño salsa ja ponzu.

face fat loss tips kuidas 2 poletada kohurasva

Hoiduge treeningtoitudest Kui te tegelete kehakaalu langetamisega, on teil juba õhuke keha. Kuid ka see, mida sööte enne või pärast treeningut, et kaalust alla võtta, on oluline.

How to Eat Celery & Lose Weight

See, mida sööd enne, mõjutab jõudlust ja see, mida sööd pärast, on vajalik kaloripõletavate lihapallid slimming soob ehitamiseks ja varustatud süsivesikute täiendamiseks.

Enne treeningprogrammi alustamist või dieedi muutmist pidage nõu oma arstiga. Näpunäide Sööge vähemalt kolm tundi enne treeningut, et tagada seedeprotsessi hea käik. Või kui see pole lihtsalt teie ajakava tõttu võimalik, laske kergesti seeditav süsivesik, lihapallid slimming soob on segatud vähene valk.

Trenni kalorid kehakaalu langetamiseks Kui treenite, põletab teie keha lisakaloreid, mida soovite kaalust alla võtta. Nael rasva sisaldab kalorit, nii et naelane inimene peaks selle naela kaotamiseks kõndima 12,5 tundi või sörkima kuus tundi.

Kuid vastavalt Kui tegelete kehakaalu kaotamisega, peate lisaks põletatud kalorite arvele arvestama ka kogu päeva jooksul tarbitavate kalorite koguarvuga.

Mida süüa enne ja pärast treeninguid, et kaalust alla võtta

Riiklik südame- kopsu- ja vereinstituut ütleb, et enamik aktiivseid mehi ja naisi saavad ohutult kaalust alla võtta, tarbides kuni kalorit päevas. Enne treeningut söömine kaalulanguse jaoks Teie treeningueelse söögikorra eesmärk on pakkuda kehale vajalikku energiat, nii et teete oma parima, kuid ilma kõhtu häirimata.

Kui teil pole piisavalt kütust, võite kiiresti väsida, mis lihapallid slimming soob mõjutada teie treeningu intensiivsust ja pikkust.

See võib ka pärast treenimise lõpetamist nälga jätta, mis võib põhjustada treeningujärgset liigsust. Kuna treeningu ajal voolab veri lihastesse, võib treeningule liiga lähedal söömine põhjustada halba seedimist ja krampe. Mida peaksite enne sööma, sõltub sellest, millal te treenite.

Soovid kaalust alla?

Ideaalis peaksite sööma tervislikku "segatud" sööki, mis tähendab süsivesikute, valgu ja rasvaga sööki, umbes kolm tundi enne treeningut, nii et teie lihastel oleks vajalik läbisurumiseks vajalik energia. Head võimalused hõlmavad kalkuni- ja juustuvõileiba täistera nisuleival õuna ja rasvata jogurtiga, täistera nisupasta kalkuni lihapallide ja salatiga või brokoliga täidetud ahjukartulit, madala rasvasisaldusega juustu ja pintoube apelsiniga.

Hommikul treenides ei pruugi teil aga olla kolme tundi, mis on vajalik söögi täielikuks seedimiseks, sellisel juhul võib teil olla parem süüa 30 minuti jooksul enne treeningut kergelt seeditavat süsivesikut koos vähese valguga.

teie keha poletada rasva poletage rasva 20 minuti jooksul

Rasva- ja kiudainerikkaid toite on raske seedida ja neid tuleks vahetult enne treeningut vältida. Pärast treeningut söömine Teie treeningujärgne söögikord võib olla päeva üks olulisemaid söögikordi. See 30 minutit pärast treeningu lõpetamist on parim aeg lihaste ülesehitamiseks ja energia täiendamiseks.

  1. Parim tänavatoit sööb Miamis - USA
  2. Slim alla kiiresti
  3. Söögiideed ja näpunäited Kui mõtlete "dieettoidule", kujutate tõenäoliselt sellerit.
  4. Kuidas kohule langetada

Mida rohkem on teil lihaseid, seda rohkem kaloreid teie keha põletab, isegi puhkeolekus, mis võib aidata teie kehakaalu langetamisel. Toit pärast kehakaalu langetamise treeningut peaks sisaldama süsivesikuid ja valke, mis aitavad lihaseid üles ehitada ja asendada glükogeenivarusid.

Parim tänavatoit sööb Miamis

Klaas madala rasvasisaldusega šokolaadipiima, konteiner madala rasvasisaldusega Kreeka jogurtit või nöörijuustu ja õun teevad trennijärgseid suupisteid kehakaalu langetamiseks. Ärge unustage joomist See, mida joote enne kiire kaalulangus ja kahvatu nahk pärast treenimist, on sama oluline kui see, mida sööte.

apollo haigla kaalulangus kaalulangus brandi

Nagu toit, võib ka niisutus mõjutada teie treeninguid. Kui proovite kaalust alla võtta, teeb vesi - kalorivaba joogina - parima valiku.

Kolm kuni neli tundi enne treeningut peaksite jooma kuni 20 untsi vett ja 30 minutit enne perearsti sõnul veel 8 untsi vett. Kui olete trenni teinud, lihapallid slimming soob veel ühe 8-untsi klaasi veega. Hoiduge treeningtoitudest Spordijookidest proteiinibatoonideni on reklaamitud hulgaliselt toitumisharjumusi, mis aitavad treeninguid lihtsustada ja taastumist soodustada.

Krõpsude salendamine - samm-sammult retsept koos fotoga

Kuid need tooted ei ole madala kalorsusega. Kui kalorit untsi spordijoogis ja kalorit valgu ribas, võivad need kokku liita, kui te pole ettevaatlik. Nende toitude söömine on OK - nagu ka kõik, mis teie kaalulangetamise dieedis sisaldub, arvestage kindlasti kaloreid, isegi trenni parandamiseks turustatud toitudest.

Viimased Artiklid.