Liigu sisu juurde

Matkad on veel üks suurepärane liikumisviis. Selle harjutuse proovimisel püüdke iga jalaga 15 kordust. Brendon Rearick Personaaltreeneri ja jõutreenerite asjatundja vastus Jah! Järelikult põletate päeva iga minutiga rohkem kaloreid.

Rulatamine Kuidas kiiresti jalad kõhnaks saada Õhukeste toonides jalgade saamine on suurepärane treeningueesmärk! Treeningutel ei saa tegelikult ühte kehaosa sihtida, kuid õige söömine ja treenimine võivad teie jalgu suuresti mõjutada ja võivad aidata teil eesmärke saavutada.

Parim lähenemisviis on kombinatsioon jalgade toniseerivatest harjutustest, regulaarsetest kardiotreeningutest ja tervisliku toitumise valikutest.

KUIDAS JALGU KIIRESTI SALENEDA: PARIM DIEET JA TREENING SALEDAMATE JALGADE JAOKS - TERVIS -

Sammud Meetod üks 3-st: Jalgade toniseerivad harjutused üks Ronige oma trepist, et hõlpsalt jalgu toniseerida. Jalade toniseerimisega seotud harjutuste sobitamine oma igapäevarutiini võib olla keeruline. Kui teil on vaba hetk, kõndige kodus trepist üles ja alla, et aidata lihaseid kasvatada ja jalgu toniseerida.

Trepist üles ronimine annab ka jalgadele ringlusse kena tõuke. Seisa sirgelt, jalad koos ja käed pea kohal välja sirutatud. Astu oma parema jalaga diagonaalselt paremale ja nõjatu pikali. Kallutage oma keha ettepoole ja sirutage käed alla, et põrandaga koputada. Seejärel lükake ennast parema jalaga tagasi oma algsesse seisu. Selle harjutuse proovimisel püüdke iga jalaga 15 kordust. Hoidke oma koputatav jalg alati kraadise nurga all.

Slim alla jalad jalgrattasoiduga kui koperdate parema jalaga, suunake jalg kraadise nurga all paremale. Lama kõhuli maas, küünarnukid kõverdatud ja käed otsmiku all. Sirutage jalad selja taga ja tõmmake mõlemad kontsad kokku.

Ankurdage oma õlad alla ja tõstke jalad maast lahti, hoides kontsad tõstmise ajal puudutamata. Pange oma jalad üles tõstes üles ja suunake põlved külgedele, jättes mõlema jala vahele umbes 0,30 meetrit. Seejärel laske jalad aeglaselt alla ja viige need maapinnale kokku.

Proovige teha sellest harjutusest 15 kordust. Hoidke kogu selle rasva kaotuse fitness rutiinne ajal oma kontsad puudutamata.

Ankurdage end kõrgel plangul või traditsioonilises asendis. Pingutage südamikku ja astuge parema jalaga edasi, keskendades oma parema jala mõlema käe vahele. Nihutage oma kaal sellele säärele ja tõstke end püstiasendisse, tasakaalustades oma kaalu paremal ja vasakul varbal.

Seejärel painutage oma paremat jalga ja pöörduge tagasi algsesse surumisasendisse. Eesmärgiks on 15 kordust mõlema jalaga, hoides treeningu ajal üleminekul kõht kinni. Seisa sirgelt, mõlemad jalad koos, hoides käed lõdvestunud.

Tehke slim alla jalad jalgrattasoiduga paremale, levitades jalad ümber puusalaiuse ja painutage oma käed kinni, põlved kükiks. Lükake jalgadelt ja hüpake õhku, maandudes samas kükitamisasendis. Korrake seda harjutust 15 korduse jaoks. Reklaam Meetod 2 3-st: Kardiotreeningud üks Minge jalutama, et jalgu toonida. Tõuse mõneks minutiks üles ja mine kiirelt oma ümbruskonnas ringi jalutama. Sammu astudes proovige oma kannale maanduda ja varba poole veereda.

See aitab teil kõndimise ajal tasakaalus püsida! Matkad on veel üks suurepärane liikumisviis. Keha armastab varieeruvust ja matkaraja vahelduv maastik annab jalgadele hea trenni. Tehke mõned ringid oma kohaliku basseini ümbruses, katsetades käigu ajal erinevaid lööke. Andke endale aega iga ujumisharjutuse vahel puhkamiseks, nii et te ei suruks end lõpuks liiga tugevalt. Ujumine võib olla suurepärane viis kogu keha treenimiseks! Siin on näidistreening: slim alla jalad jalgrattasoiduga 3 minutit sirgelt, tehes samal ajal selili, indekseerimist või rinnuli.

Püüdke 1 minut hinge ja alustage siis veel 4 pikkust, andes endale 30 slim alla jalad jalgrattasoiduga puhkust iga pikkuse vahel.

Rulatamine Kuidas kiiresti jalad kõhnaks saada Õhukeste toonides jalgade saamine on suurepärane treeningueesmärk!

Jätkake ujumist veel 6 pikkust, andes endale puhkust iga 2 pikkuse järel. Seejärel lõpetage treening 3 minutit ilma peatumata ujumisega.

See võib tunduda igav, kuid jooksulint võib olla tõhus viis jalgade toonimiseks. Lülitage masin madalale kiirusele, seejärel pöörake kuidas poletada monokullastumata rasva kraadi vasakule või paremale, nii et näete ribasid.

  1. Maksimaalne kaalulangus uhe nadala jooksul

Painutage põlvi ja segage mööda jooksulinti, hoides jalgu üksteise kohal. Proovige seda harjutust algul ühe minuti kaupa. Hüppa oma jõusaalis elliptilisel kujul, et jalad liikuma saada. Treeningu ajal muutke vastupanu tasemeid, mis sunnib teie lihaseid pisut täiendavalt pingutama.

Kui teil pole palju kogemusi, vahetage treenimise ajal vastupanu väikestes, minutistes tükkides.

Kaalutreeningu põhivahendid

Näiteks seadke oma masin 1 minutiks kõrgemale takistusele, seejärel laske see 3 minutiks alla. Vaadake, kas teie masinaga on kaasas mingeid eelseadistatud takistustreeninguid. Zumba tunnid on lõbus, tantsule suunatud treeningtund, mida pakutakse paljudes spordisaalides ja treeningkeskustes.

MELOLOH ANA'AN BURUNG JALAK PUTIH UMUR 10 HARI

Zumba tantsud on teil liikumine peatusteta ja see on suurepärane võimalus mitte ainult jalgade, vaid ka teiste keha lihaste toonimiseks.

Rääkige oma kohaliku spordisaali töötajatega ja vaadake, kas nad pakuvad Zumba tunde.

  • Kuidas vesi soodustab rasva kadu
  • Slimming koolituspuksid
  • Очертания облаков переменились и лицо его исказилось.
  • Николь усмехнулась и качнула головой.

Samuti leiate veebist Zumba tunde või videoid. Suure intensiivsusega intervalltreening on suurepärane võimalus rohkem rasva põletada lühema aja jooksul. Ärge muretsege, te ei vaja selleks väljamõeldud varustust - kõige olulisem on see, et surute ennast natuke kõvemini ja kaugemale, kui tavaliselt trennis käiksite.

Kuidas saada kõhnad jalad: harjutused ja treening täiuslikele jalgadele ()

Alustage treeningut soojendades ja sörkides 5 minutit. Seejärel kiirustage 45 sekundit ja lülitage tagasi 1 minut sörkjooksule. Korrake seda sprinti ja sörkjooksu veel 7 korda, seejärel jahutage ja sörkige veel 5 slim alla jalad jalgrattasoiduga.

HIIT-i ei tohiks teha iga päev - selle asemel tehke seda üks kord iga päeva tagant. Reklaam Meetod 3 3-st: Dieedinõuanded üks Söö — kalorit vähem kui tavaline eesmärk kaalust alla võtta.

Miks mõned inimesed hoiavad jalgadesse rohkem rasva

Võtke oma praegune kaal ja korrutage ga, et saada ettekujutus sellest, kui palju kaloreid peate sööma, et saaksite oma praegust kaalu säilitada. Lahutage sellest arvust — kalorit, mis aitab teil kaotada iga nädal umbes 1—2 naela 0,45—0,91 kg.

Näiteks kui kaalute 91 kg naelaon teie põhikaloraaži eesmärk säilitada täpne slim alla jalad jalgrattasoiduga kalorit. Kui soovite selle asemel veidi kaalust alla võtta, langetage oma päevane kalorite piir või kalorit. Ärge sööge liiga palju toitu ühe istungi ajal, selle asemel hinnake oma portsjonit enne, kui hakkate süvenema. Kahjuks pole rasva kadu teatud kehapiirkondades võimalik suunata. Selle asemel keskenduge oma toidu portsjonitele, et saaksite nautida mõnda oma lemmiktoitu ilma korraga liiga palju söömata.

3 viisi, kuidas jalad kõhnaks saada - Jalgade Tugevdamise Harjutused

Võrdluseks: puuvilja portsjon on sama suur kui tennisepall, samal ajal kui köögiviljade portsjon on umbes identne pesapalliga. Üks portsjon süsivesikuid on umbes sama suur kui hokilipp ja valgu portsjon on võrreldav kaardipakiga. Lisage suupistetele ja söögikordadele puuvilju ja köögivilju - neis pole palju kaloreid ning need aitavad teil end täis ja rahul olla. Neis on ka palju vitamiine, mineraale ja muid toitaineid, mis aitavad teil tipptasemel vormis püsida.

Kui ihkad ebatervislikku suupistet, siruta käsi hoopis värske puuvilja või köögivilja järele. Eesmärk on süüa slim alla jalad jalgrattasoiduga päev 5 portsjonit köögivilju ja 4 portsjonit puuvilju. Köögiviljade üks portsjon on 1 tass 75 g salatit või ½ tassi grammides erinev midagi värsket konserveeritud.

Üks portsjon puuvilju on umbes rusika suurune.

Seotud tooted

Planeerige söögid ja suupisted toiduga, milles on palju monoküllastumata ja polüküllastumata rasvu, nagu avokaadod, oliivid, kreeka pähklid, segatud seemned ja linaseemned. Vaatamata levinud arvamusele on seda tüüpi rasvad teile tõesti kasulikud ja aitavad teil end pärast sööki nautida täiuslikumana tunda.

Kui tunnete end täis, pole teil kiusatust suupisteid tarbetu lisaaine järele.

  • Parim protseduur kaela rasva eemaldamiseks
  • Fifa slimming
  • Proovige protsessi mitte kiirustada Varred.
  • Mai 26, Minutit, Et Lugeda: 13 Kas olete huvitatud oma vasikate ja hamstriklotside väljamõtlemisest selle seksika ja sportliku väljanägemise nimel?

Nii võite kaalust alla võtta kogu maailmas, ka jalgade ümber! Võrdluseks võib öelda, et umbes 12—14 pähklipoolikut võrdub portsjoniga. Lisaks on umbes 1 tass g avokaadot portsjon.

Seonduvad tooted

Paljud arstid soovitavad meestel saada päevas 10—12 tassi vett, mis saab 2,5—2,9 liitrit 0,7—0,8 USA galnaistel soovitatakse juua 8—10 tassi päevas, umbes 2,0—2,4 liitrit 0,5—0,6 USA gal. Kui te pole suur vee austaja, rüüpake hoopis puuviljamahla või madala rasvasisaldusega piima.

Suhkrused joogid võivad põhjustada soovimatut kehakaalu tõusu, sealhulgas jalgade ümber. Reklaam Otsing Lisage uus küsimus Küsimus Kas jalgades on võimalik kaalust alla võtta? Bendonil on Massachusettsi Amhersti ülikoolis kinesioloogia eriala.

Enim Küsimusi

Brendon Rearick Personaaltreeneri ja jõutreenerite asjatundja vastus Jah! Ehkki konkreetseid piirkondi pole võimalik sihtida, peaksite korralikult toitudes ja järjekindlalt treenides kaalust alla võtma kõigis kehapiirkondades.

Küsimus Kuidas saaksin kiiresti õhemad jalad? Brendon Rearick Personaaltreeneri ja jõutreenerite eksperdi vastus Proovige jalgade erinevaid lihasgruppe toniseerivalt kõndida ja matkata nii palju kui võimalik. Hea treeningu jaoks soovitaksin ka ühe jalaga kükitusi ja ühe jalaga surnuaegu.

Kõhnade jalgade harjutused

Küsimus on mul lihaselised jalad, kuid mitte kõhn. Kuidas saaksin lihastest jalgadest kõhnad jalad? Ta on olnud personaaltreener ja fitnessiõpetaja alates Michele Dolan Sertifitseeritud treeningtreeneri ekspertvastus Miski ei vähenda nii palju jalgade suurust kui jooksmine.

Maratonijooksjatel on väga kõhnad jalad ja nad jooksevad iga päev 10 või enam km.