Liigu sisu juurde

Vahelduva paastu saate muuta elustiiliks st teete seda iga päev ainult siis, kui teil on mugav ja teie ajakava võimaldab teil paastuda rohkem kui 6 tundi päevas. Kuid peate seda vältima, kui teil on viljakusprobleeme, olete rase või toidate last rinnaga või kui olete vahelduva paastu tõttu hakanud perioode vahele jätma. Ühepäevane paast võib Nikolai Kapralovi sõnul olla kasulik ainult pankreatiidi - kõhunäärmepõletiku puhul. Vahelduva tühja kõhuga saate paastu ajal ikka teed juua, kuid võiksite kaaluda taimeteed või rohelist teed selle asemel, et võõrutustee, mis surub teie kehast välja liigse vee ja elektrolüüdid. Lisateave vahelduva paastu kohta Vahelduv tühja kõhuga kaalulangus ülim kaalulangetamise häkkimine Vahelduv paastudieet algajatele täielik juhend Mõistmine katkendlikest paastumise eelistest: rohkem kui ainult kaalulangus Viide. Selle kõige peale langes ka mu kaal paari kilo võrra ja nüüd olin lõpuks enda jaoks mõeldud ideaalkaalus, millesse mul enne rasedust küll kuidagi jõuda polnud õnnestunud.

Vahelduva tühja kõhuga on eesmärk piirata päevi või tunde, mil sööte. Getty Images Meditsiiniliselt arvustanud Kelly Kennedy, RD Umbes poolteist aastat tagasi kavatsesin kaotada ligi kaks aastakümmet kehakaalu, mille olin võtnud tänu lauatöödele, kehvale söömisele ja kontrollimatust 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus. Mõne ilmselge sihtmärgi - muidu Coca-Cola, pitsa, bagelite ja pastade - dieedist väljatõmbamine tegi mu kehakaalu kiiresti ja pani mind naela juurde.

See oli 20 naela kaalukaotus vaid mõne nädalaga. Kui mu kaal hakkas kangelt kg kaaluma, isegi pärast poksisaaliga liitumist, palusin abi. Ja nii komistasin vahelduva paastu, söömisstiili juurde, mis pöörab rohkem tähelepanu sellele, kui lo slimming, selle asemel, mida sööte. Koos treeninguga aitas see toitumiskava mul jõuda naelani. Kuidas paastudieedid aitavad kaalulangust parandada?

Vahelduva paastu idee on see, et see suurendab teie ainevahetust, mis aitab teil rohkem kaloreid kulutada. Ja piirates ajavahemikke päevasel ajal, kui sööte, võtate iga päev vähem kaloreid. Dieedimuutuse juurde minnes teadsin, et on olemas vaid varajased tõendid selle kohta, et tühja kõhuga võib kaasneda ajutine kaalulangus, ning et on vaja veel uurida - eriti selle dieedi võimalike pikaajaliste tervisemõjude kohta.

Praeguses seisus hoiatavad eksperdid, et paast ei pruugi olla kõigile ohutu ega tark. Mayo kliiniku andmetel ei soovitata paastumist mõnele rühmale, näiteks rasedatele või imetavatele naistele, mõnedele diabeeti põdevatele inimestele, söömishäiretega või madalate veresuhkrutega tegelevatele inimestele. Sellepärast 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus eksperdid, et enne mis tahes tüüpi kiiret proovimist on oluline konsulteerida oma tervishoiumeeskonnaga.

tart kirsid poletavad rasva

Hoolimata vahelduva paastu põhjalike uuringute puudumisest, on see söömisstiil aidanud mul kaalust alla võtta, energiat taastada ja toitumisvalikute osas tähelepanelikumaks muuta. Miks otsustasin proovida ajaliselt piiratud söömist muud tüüpi vahelduva paastu asemel? Üle kümne aasta on dr Varady uurinud vahelduva paastu mõju. Seal on asenduspäevane paast, mis tähendab, et te sööksite igal teisel päeval vähem kui kalorit ja ülejäänud nädalapäevadel sööksite nii palju kaloreid kui soovite.

Samuti nimetatakse vahelduva paastu 5: 2 lähenemist, mis tähendab, et sööksite kaks päeva nädalas vähem kui kalorit ja teistel päevadel nii palju kui soovite. Arvestades, et muutusin liikumise kaudu aktiivsemaks, ei olnud ma kindel, et vaid kalori võtmine päevas oleks parim idee energiataseme säilitamiseks.

Seda silmas pidades otsustasin proovida hoopis ajaliselt piiratud söömist. Mida ma sõin ja kuidas ma vahelduva paastu ajal harjutasin Söömise piiramine kaheksatunnise päevaga tundus mõistlik. Kui ma treeniksin hommikul, oleks minu esimene söögikord varane, kuid suur lõunasöök umbes kella Kella ks võiksin 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus korralikult suupisteid teha.

Kell 19 söön ma mõistliku suurusega õhtusööki. Pärast seda ei tohi suupisteid teha. Esimene mõte oli, et ma ei suuda kuidagi hommikusööki vahele jätta ja ikka trenni teha. Mu mõte ütles mulle, et mul on nälg. Esimestel päevadel, kui seda proovisin, oli mul treeninguks soojenduseks peas peas nägemused lähedal asuva Hiina restorani kana brokkoliga.

Varajane uuring 16: 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kehakaalu languse eeliseid

Kuid kui olen trenni jõudnud, juhtuks naljakas asi. Unustaksin näljaseisu täielikult.

  • Lipedema parast kaalulangust
  • Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Järeldus Lisateave vahelduva paastu kohta Mis on vahelduv paastumine?
  • Kuidas teha vahelduvat paastumist? Tüübid, eelised, kõrvaltoimed - Nahahooldus -
  • Varajane uuring 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kaalulangus - Tervis ja heaolu
  • Loomulik viis kohurasva eemaldamiseks

Mu keha stabiliseeruks ja veest jätkuks liikumiseks. Aga jõusaalist koju jõudes olin näljas. Varakult otsustasin, et see saab olema minu päeva suurim söögikord. Mõnikord oli see lahja õlapraad maguskartuliga. Muul ajal sööksin terve kana koos kahe tassi brokkoliga ja kõige magusama pudeli Gatorade'i, mis mul olnud on. Või teeksin aeg-ajalt taco-kausi maitsestatud kalkunilihast, cheddari juustust ja tomatitest või praeliha veiseliha ja mitmesuguste paprikatega.

5: 2 TüHJA KõHUGA DIEET KAALULANGUSE JAOKS: MIDA PEAKS TEADMA ENNE PROOVIMIST - TERVIS -

Selgus, et minu kalorite tarbimine ja lõunasöök jäävad vahemikku — kalorit, ehkki see osa ei olnud täppisteadus. Vaatamata nii suurele einele, ei tundnud ma seda lõunasöögijärgset unetust, mida tavaliselt tundsin hommikusöögiks ja lõunaks palju süsivesikuid süües. Populaarses mõttes järgisin tõhusalt kombineeritud keto dieeti ja vahelduvat paastuplaani.

Minu vaimne selgus oli tavapärasest teravam. Sain kohe pärast lõunat tööd suumida.

  1. Veepaast: mida oodata - Õli May
  2. Rasva poletustsoon ei ole
  3. Harjutades tavalise ühepäevase paastuga ebameeldivad nähtused vähenevad, mõned neist kaovad.
  4. VAHELDUV TüHJA KõHUGA KAALULANGUS (üLIM KAALULANGETAMISE HäKKIMINE) - ELU -
  5. Rasva poletamine kogu aeg

Lisaks sellele, et dr Peeke on College Parki Marylandi ülikooli meditsiiniprofessor ja riikliku tervishoiuinstituudi abiteadlane, on ta ka olümpiatriatleet.

Inimesena, kes uurib ja aitab luua üldsusele ka toitumisalaseid juhiseid, näitab Peeke, kuidas on sobiv töö- ja isiklik elu. Seega ostrogeeni ja rasva kadu paremat eksperti, kes aitaks mul energiataset juhtida. Kui mul oleks hilisel pärastlõunal näljane, oleks mul peotäis soolatud röstitud mandleid või paar kuubikut juustu.

Varasemad uuringud on näidanud, et mandlite söömine võib aidata inimesel tunda end küllastunumana ja hoida oma igapäevast kaloraaži madalamana.

kas soomine banaanid takistavad kaalukaotust

Need aitasid mul rajal püsida, et hoida süsivesikuid madalal ning rasva ja valku üleval. See oli ka mõnus energialaeng koduseks tööks. Kui töö oli tehtud ja mu pere oli kodus, tegin ühe söögi, mida mul lõunaks polnud. Söögikordade vahetamine hoidis kõik lihtsaks. Minu ostud olid peaaegu autopiloodil.

levothuroksiini ja rasva kadu

Magustoiduks valmistaksin banaanikokteili mandlipiima, mõne jääkuubiku ja kühvel vadakuvalguga. See viiks minu päevase kaloraaži ni.

  • Jimmy leach fat burning treener
  • Kiire Kiire On selge, et katkendlik paast ei takista teid aja jooksul söömast seda, mida soovite.
  • KAALULANGUS KOOS TEE JA üHE NäDALA JOOKSUL PAASTUMISEGA - TERVIS -
  • MINU LAPSEOOTUS - Rasedus nädalate ja trimestrite kaupa
  • Slim down starter kit

Päevadel, kui pingutasin kõvasti, oli see minu kaloraaž. Kui ma kulutaksin treeningupäevadel kalorit, hoiab kalorine puudujääk päevas õigel rajal, et kaotada umbes 1 nael nädalas. Vahelduva paastu ilu oli see, et see võimaldas mul seda sihtmärki tabada, tundmata tõepoolest, nagu oleksin end ilma jätnud.

Kui mu keha kohanes hommikusöögi ootamata jätmisega, tabasin seda kalorite piiri nagu metronoom, tundmata, et oleksin ise nälga vajunud. Sain süüa kaks suurt kõhutäit, mis mulle meeldisid.

1. Toidu paus kuni 24 tundi.

Pärast õhtusööki ei tundnud ma suupisteid piisavalt näljasena. Kuidas vahelduv tühja kõhuga kaalulangus toimib? Vahelduv paast toimis minu jaoks suurepäraselt ja seda oli lihtne jälgida.

Hakkasin sügavamalt mõtlema, miks see töötab. Kas mu keha muutus seetõttu, et paastusin iga päev need 16 tundi, 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus oli see lihtsalt trikk, mida mõtlesin, et süüa vähem kaloreid? Ja kui see 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus olnud trikk, kas mu mõistus saaks selle lõpuks aru?

Me poleks seda kunagi märganudki, kui oleme tegelikult näljased või täis. Nii et kui lähete pikemat aega söömata, siis äkki muutub teie keha sellega paremini häälestatuks.

Vahelduv paast 101 - juhend algajatele

Varajane ärkamine, et oma noor poeg kooli viia, ei tahtnud justkui seda bagelit ja soodat saada. Tundsin, et mul on vaja seda suhkrut kiirustada, et mind äratada 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus mind käima tõmmata.

Harjutus asendas selle ilma, et mul oleks vaja iga päev suhkrurullidega sõita.

Roger Federer vs Rafael Nadal - Australian Open 2017 Final - AO Classics

Õhtuti lõksin igavlevalt ja midagi teha otsides teleri ees sooda või kringlikoti lahti. Kuid see, mis hommikul minu kehaga toimus, hakkas juhtuma ka õhtul. Kui ma lõpetasin hilisõhtuse söömise igapäevase rituaali tegemisest, kohanes 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus keha ja ma ei tundnud end sel ajal enam näljasena. Veelgi olulisem on see, et kui hakkasin nägema kaalulangetamise tulemusi ja hakkasin neid üsna kiiresti nägemaei lasknud ma kuidagi lasta neil hilisõhtustel suupistetel oma võitu kustutada.

Millised on tühja kõhuga dieedi kavandatavad eelised tervisele? Nagu mainitud, on katkendliku paastu uuringud piiratud, kuid hiirte uuringud ja väikesed uuringud inimestel näitavad, et lähenemine võib tegelikult olla tõhus. Näiteks ühes Varady uuringus, mis avaldati Varady ja tema meeskond täheldasid, et ajaliselt piiratud rühm langetas nende kehakaalu võrreldes kontrollrühmaga keskmiselt 3 protsenti rohkem ja langetas oluliselt süstoolset vererõhku.

Haiguste tõrje ja ennetamise keskuste andmetel on süstoolne vererõhk teie veresoonte 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus, kui süda lööb. Kuid valimi suurus oli väike ja tühja kõhuga rühmas oli väljalangevus kõrge, 26 protsenti. Aga kuidas on asenduspäeva paastuga? Kuigi Varady ei ole läbi viinud uuringuid, milles oleks otseselt võrreldud asenduspäeva paastu ja ajaliselt piiratud söömist, on veel üks tema uuring, mis avaldati Uuringu jaoks randomiseeris ta ja tema meeskond osalejat ühe aasta jooksul järgima ühte kahest dieedist või kontrollrühmast, kus nende dieedid jäid samaks.

Vaatamata nendele vähestele järeldustele usub Varady endiselt vahelduva tühja kõhuga kaasnevat kasu tervisele ja võib kaalulangusest kaugemale minna. Ehkki vaja on rohkem uuringuid, leidis tema läbi viidud varasem, väga väike uuring, et asenduspäevane paast aitas rasvunud naistel ja meestel kaalust alla võtta ja vähendada südamehaiguste markerite riski.

keha kuju parast kaalulangust

Nii näeme, et halb LDL kolesterool langeb, triglütseriidid langevad, HDL või hea kolesterool pisut tõuseb, [kõrge] vererõhk langeb. Ainevahetushaiguse riskitegurite osas paraneb enamik meist alternatiivpäevase paastumisega.

Tee detox puhastab ohte

Kindlasti oli mul ajaliselt piiratud söömisest kinnipidamine palju lihtsam. Üle aasta minu terviserännakust sai vahelduvast paastumisest minu elustiili püsiv osa.

Minusugusele oli see lihtne viis oma kalorite haldamiseks, tundes end siiski rahulolevana. Kuid midagi hakkas kindlasti minu treeningutel muutuma. Kui ma olin paremas vormis ja hakkasin treeningute kestust ja intensiivsust suurendama, muutus paastunud kardiotõbi pisut suuremaks väljakutseks.

Kas minu vanus jõudis mulle järele? Kas ma tabasin oma füüsilise võimekuse piire?

2. Ühel päeval joota kiiresti.

Otsustasin vastuste leidmiseks Peeke'iga nõu pidada. Miks siis, kui sööte, on teaduslike uuringute järgi Aastal avaldatud uuringus Ülekaalulisuse ajakiri, randomiseerisid teadlased 93 ülekaalulist ja rasvunud naist kahte rühma, kes sõid sama toitu. Üks rühm sõi hommikusöögiks pool oma päevakalorist. Teine rühm sõi õhtusöögiks pool oma kaloritest. Kui mõlemad rühmad kaotasid kehakaalu võrreldes öise kalorite rühmaga, siis hommikune kalorirühm kaotas rohkem kaalu, vähendas vööümbermõõtu rohkem ning langetas tühja kõhu glükoosi ja insuliini taset rohkem.