Liigu sisu juurde

Kuidas Beth Smith kaalust alla võttis? Fitness igas vanuses peaks olema vähemalt mõnevõrra individualiseeritud, kuid üle aastaste naiste jaoks muutub vajadus individuaalse sobivuse programmeerimise järele üha olulisemaks, ütleb Jeffcoat. Suurenenud energiatasemega kaasneb loomulik tõuge suurema aktiivsuse poole ja kaalulangus järgneb loomulikult.

Mittemidagiütlev juhend kehakaalu langetamiseks, kui olete üle 50-aastane naine

Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus Kui ma hakkasin kaalu kaotama, vaatasin sageli naiste poole, kes olid õhemad kui ma olin, ja mõtlesin: "Vau, tema elu peab olema nii lihtne.

Nüüd, 50 kaalulanguse napunaited olen kaotanud 75 naela, võin öelda, et tunnen end vingena … aga ma ei saa öelda, et tervislik eluviis tuleb kergelt.

  1. Laadimine Kuidas kaalust alla võtta 50 aasta pärast?
  2. On hea, et soovitud eesmärgi saavutamiseks on erinevaid meetodeid ja viise, mis hõlmavad toitumisharjumuste muutmist ja suuremat liikumist.

Kaalu hoidmine pole nii 50 kaalulanguse napunaited, kui lootsin. Ehkki minu eesmärgi saavutamisel 50 kaalulanguse napunaited kaalul oma plussid, pean tunnistama: ma ei suutnud hinnata mõnda suurt eelist, mida ma selle tee ääres nautisin.

50 kaalulanguse napunaited

Kui ma teeksin seda uuesti, teeksin siin teisiti: Tähistage paremat tervist sama palju kui väiksema kleidi suurusega. Arvasin alati, et töötasin tervise nii vaimse kui ka füüsilise hüvede nimel sama hästi kui kehakaalu kaotamiseks, kuid nüüd, kui mul pole enam eesmärki õhemad reied, näen, et see pole nii. Olen tegelikult olnud enda üle pettunud, et ei leia, et mu kolesteroolitaseme alandamine on nii eesmärk, kui seltskondlikel üritustel kuum vaadata.

Jah, olen ka," on minu kaalulangus 1 sooki paevas. Selgub, et teadmine, et tegin midagi, et muuta seda, mida ma ei teinud nagu mu keha, oli tohutu motivatsiooniallikas.

Julgustussõnad Kui tunnete, et kõik, mida peate tegema, on mõtle oma lemmik suupistete või magustoidu kohta kaalu saavutamiseks võite olla üle aastane naine. Umbes selles vanuses võite märgata, et teie keha ei käitu päris nii, nagu see käitus teie 20—aastaselt. See on pettumusttekitav fakt, kuid menopausi äärel või verstapostist möödunud naistel on sageli raske kaalust alla võtta või kaalu säilitada 50 kaalulanguse napunaited põhjusel. Üks peamine tegur on siiski see, et Mayo kliiniku andmetel lakkab teie keha tootma nii palju östrogeeni, mis on kaaluhalduse võtmehormoon. Selle suure hormonaalse nihke tõttu nõuab kehakaalu langetamine, kui olete üle aastane naine, muutusi teie lähenemisviisis sobivusele, toitumisele, unele ja taastumisele.

Usaldage oma tulemusi nähes. Kui ma kaalust alla võtsin, ootasin ma tegelikult oma kaalumist ja pükste lahti saamise tunnet.

Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus Kui ma hakkasin kaalu kaotama, vaatasin sageli naiste poole, kes olid õhemad kui ma olin, ja mõtlesin: "Vau, tema elu peab olema nii lihtne. Nüüd, kui olen kaotanud 75 naela, võin öelda, et tunnen end vingena … aga ma ei saa öelda, et tervislik eluviis tuleb kergelt.

See hoidis minu motivatsiooni kõrgel. Kuid nüüd ma ei näe tegelikult tulemusi.

50 kaalulanguse napunaited

Nüüd pean leidma muid viise oma edusammude mõõtmiseks, olgu see siis keskendumine rohkem toonides õlgadele või raseerimine minut minu miiliajast maha. Soovin, et saaksin öelda, et need asjad on sama motiveerivad kui skaala muutumise nägemine, kuid see pole alati nii.

Võtke omaks muutused kõigis eluvaldkondades.

50 kaalulanguse napunaited

Või midagi uut. Kaalukaotuse ajal võite tõenäoliselt osta uusi riideid ja proovida midagi, mida te pole kunagi varem kaalunud.

Kaalukaotus 2021, Mai

Ja siis proovite proovida igasuguseid uusi asju: uusi hobisid, uusi toite, uusi sõpru. See on nii hea aeg ennast uuesti määratleda. Nüüd, kus ma olen oma eesmärgi kaalus, näib elu pisut ho-hum. Muidugi, ma võiksin minna välja proovima midagi uut, kuid leian, et teen seda vähem, kui ma ei osta ka uusi teksaseid.

Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus

Pidage meeles: kui kaotate endiselt, saate rohkem süüa. Ehkki tunnen natuke vähem muret selle pärast, mida praegu söön, pean üldiselt sööma vähem kaloreid, kuna ma ei vaja enam energiat enda ülalpidamiseks ja noh, neljanda klassi õpilase jaoks. Iga 10 kilo või nii palju, et kaotasin, oli mul vaja vähem süüa. Ja see on minu jaoks raske, sest mulle väga meeldib süüa.

3 näpunäiteid kaalulanguse kohta

Nautige kogu aeg tuge ja julgustust. Kaalu langetades tundsin, nagu kõik rõõmustaksid mind. Nüüd tunnen, et parimal juhul on nad kaotanud huvi; halvimal juhul ootavad nad minult ebaõnnestumist ja saavad selle kõik tagasi.

Uued inimesed, kellega kohtun, eeldavad, et suudan süüa ükskõik mida ja ei usu, et vajan treeningtunnis mingit rõõmsat meeleavaldust, kuid tõde on see, et mul on täpselt nii palju hetki, kui oleksin - pigem oleksin - maganud - ja-oi-mu-jumal-miks-tegin-ma-mõtlen-saab-laagris-oli-hea idee-oskan-ma lihtsalt-annan-annan-nüüd-nagu ma tegin, kui olin 20, 30 ja 50 naela raskem.

Earn $200 Per 60 Seconds For FREE *PROOF SHOWN* Make Money Online - Branson Tay

Ma mäletan, kui pettunud olin sageli, kui üritasin kaalust alla võtta, nii et olen õnnelik, et lõpuks oma eesmärgi tabasin. See tähendab, et soovin, et oleksin nendest eelistest rohkem teadlik, kui tundsin end kaalukaotuse suhtes kärsituna. Toimetaja Valik.