Liigu sisu juurde

Näiteks on teada, et luupusega patsientidel reaktiivsete valkude põletikunäitajad tasemed langevad ja nad tervenevad. Nüüd, peamiselt naturaalset taimetoitu süües, tegin näiteks sel suvel nii mahla- kui smuutipaastu ning pärast seda naasin oma tavapärase naturaalse taimse toidu juurde ning sain need mõned kilod tagasi, sest tegelikult ju mu toitumises ei muutunud midagi. Juba peale viie päevast paastu on oht , et nende oluliste toitainete tase on liiga madal ja kohe tavatoidule naasmine võib halvasti lõppeda.

Enamiku ööde söömise lõpetasin kell Aga kui ma tõstsin selle keelumärgu neljandal päeval 16 tunnini, oli mu korisevat kõhtu kuni keskpäevani raske eirata. Smith oli mind hoiatanud, et nälg viib sageli närimiseninii et ma olin ettevaatlik, et mitte hakata käputäie krõpse suhu kühveldama, kui kell lõi Selle asemel sõin ma kas õuna või banaani koos maapähklivõiga, et suupisteid portsjonina hoida, kuni sõin suurema söögi umbes 2 paiku.

See on alati aidanud mu näljatunnet hommikuti pidurdada, kuid ainult seni, kuni minu suupiste kell Rüüpan kraami üsna aeglaselt toon isegi oma isoleeritud topsi, sest kruusis läheb enamik kaalulangus parast paastumist külmaksnii et kui hommikune toit oli piiridest väljas, kallasin endale täiendava annuse ja lonksasin edasi, kuni sain süüa.

Kohv on lubatud paastuperioodil, kui see on nullkaloriline, kuid ma ei ole musta kohvi fänn, sest see on nii mõru, nii et lisasin oma tassile tilga vanillimandlipiima. Mõni nimetab seda petmiseks, aga mina nimetan seda modifikatsiooniks.

Intermittent Fasting

Mind häiris nälg nii palju, et ei saanud ülesannetest läbi, ilma et oleksin unistanud hilisematest söögikordadest ega sirvinud toidukeskset Instagrami kontot. Enne paastu olin enne lõunat palju produktiivsem, nii et see oli imelik muutus.

rasva poletamine naljakas primal fat burner pdf

See ulatus isegi nädalavahetuseni. Lendasin perega tutvuma ja mul oli raske end enne lõunat üles tõsta ja liikuma panna.

Nädal või paar paastudes kaotad küll rohkem kilosid, kuid vähem keha rasvavarusid, kui traditsioonilisemate kaalulangetamise meetoditega. Süües rohkem kaloreid võrreldes paastumisegakaotad rohkem rasva. Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest. Päevane kaalukaotus grammides Selleks, et täpsemalt uurida paastumise ja kalorite piiramise mõju keha koostisele, pandi üheksa rasvunud katsealust 37 päevaks kontrollitud keskkonda.

Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu. Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust. Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Nii see paastuaegne kiire langus ja paastujärgne kaalutõus olid mõlemad seotud keha veesisalduse muutusega.

Paastumine – taasavastatud ime?

Nimelt langeb paastumise ajal keha veesisaldus järsult. Selle pärast ei tohi paastumise ajal tarvitada diureetikume. Kui vaatame keha koostist lähemalt, siis avaneb hoopis teistsugune pilt vt joonist. Isegi kui kahekordistame paastudes kaotatud rasvakilod, on seda kokkuvõttes vähem, kui kaotaksime lihtsalt kaloreid piirates. Paastuga terveks? Mis on ohutu?

Nüüd võib sul tekkida õigustatud küsimus, et kuidas siis eespool mainitud uuringutes rasvunud inimesed paastuga terveks said ja normaalkaalu jõudsid. Tõsi, peale kolmandat nädalat paastumist hakkab rasvunud inimestel rasvapõletus ületama lihaskadu, kuid kas see on ikka turvaline viis üleliigsest rasvast vabaneda?

Paast ja tervis

Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale.

Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla. Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita. Või siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu.

Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga. Kuid toitaine puudus pole ainus paastumisega kaasnev oht.

kaalulangus kondides 1 tund paevas kiire fat burner arvustused

Nagu juba mainitud, kaasneb paastumisega kehas veetaseme langus. On kordi, kus nädalavahetusel väljun ma IF rutiinist, sest see sobib mu elustiiliga paremini. On kordi, kus söön paastuaknas ning rikun sellega küll paastu, kuid kuulasin sel hetkel rohkem oma keha või vaimset tervist. Ma ei ole kunagi kardinaalne, mis puudutab mu füüsilist ja vaimset tervist, vaid püüan eelkõige leida hea tasakaalu.

3 sooki paevas rasva kadu hugh fearnley whitingstall kaalulangus

Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis. Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni.

Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist salendav kere kella 14 paiku. Enamik kaalulangus parast paastumist tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin!

Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne.

Oma praeguse eesmärgi juures kaalu langetada ja rasvamassi vähendada leian, et seda on äärmiselt raske teha päeva jooksul koguaeg süües.

Olles kaloridefitsiidis on näljatunne paratamatu, sest keha peab asuma rasvavarude kallale, et lisaenergiat saada. Kui söön esimese asjana ärgates, siis peaks iga toidukord olema mul kcal kanti, et õhtuni välja vedada. Mitte ükski toidukord ei suutnud mu kõhtu aga täita ning juba tunnike pärast söömist, oli nälg jälle kallal.

Proovisin vahelduvat paastu 10 päeva ja see juhtuski

Lisaks näljatundedele pidin sööma ka väga lahjasid toiduaineid, et mahuliselt rohkem süüa ja oma aju natuke petta. IF on kaalulangetusel vaimses mõttes väga abistav, sest võid 8 tunni jooksul süüa suuri portsjoneid, rahuldades nii isusid kui näljatunnet.

Pärast viimast toidukorda ma enam nälga ei tunnegi, kui siis vahetult enne magama minekut. Kuid selle mure lahendab väga hästi pudel gaseeritud vett või tassike sooja teed.

Paastumine_FB Live 14.05

Paastumise ajal on lubatud ka kalorivabad joogid ja must kohv. Teine kord, kui olen söönud jällegi midagi töödeldumat või käinud väljas söömas, siis on õhtul nälg peal küll. Kuid IF ei tähenda ju näljutamist, sest sööd täpselt sama palju kui sööksid muidu, lihtsalt väiksema ajaperioodi jooksul, mis aitab vältida mõtlemata näksimist ning soovitatud kaloraaži ületamist. Lisaks sellele on paastumisel meie tervisele imelised mõjud. Treenimine Kui mingi aeg harrastasin hilisõhtust treenimist, sest olin hommikuti ärgates selleks liiga laisk ja esimese asjana tiksus mõttes hommikusöök, siis nüüd on asjad vastupidi.

Mõnda aega söömata jätmine ei ole midagi ohtlikku, kui oled üldiselt tervislik ja toitainetega varustatud.

OLULISIM KÜSIMUS: MIDA SA TEED PÄRAST PAASTU?

Seega võib katsetada vahelduva lühiajalise paastuga, mis võib tervist positiivses suunas mõjutada. Kui tahan teha 16 tundi söögipaastumis kell ma pean alustama ja mis kell lõpetama? Ka on ajalist vahet ka? Ja mida ma peaksin siis sööma selle 8 tunni jooksul, et kätte saada vajalikud ained?

Teaduskirjandusest ei leia üksmeelset lahendust, milline on parim aeg paastuaknaks. Kuid kuna keha muutub õhtupoole rohkem insuliini resistentseks, siis sellele toetudes oleks mõistlikum hommikul süüa ja õhtupoole alustada oma paastuakent.

  • Õhtusöök
  • Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  • OLULISIM KÜSIMUS: MIDA SA TEED PÄRAST PAASTU? – Elustiilimeditsiin
  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  • Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha.

Siis ongi 16 tundi söögivaba, kui alustada paastuga õhtul kell Kuidas saada vajalikud toitained: tuleks lähtuda taldrikureeglist, vaadata, et oleks piisavalt eri värvi köögivilju. Vahepalaks võiks olla marjad või puuvili koos seemnete ja pähklitega.

Menüü võib sisestada Nutridatasse www. Miks mitte süüa 3h enne magamaminekut — hiline söömine suurendab patogeenide halbade bakterite ja parasiitide kasvu. Soovitatakse ka 2 korda nädalas tunnist paastu, mis mõjub samuti tõhusalt.

  • Kuivpaastu puhul ei tarbita ei toitu ega jooki ja ilmselgelt ei saa see kesta kauem kui paar päeva.
  • PAASTUMINE JA TERVIS - DIEET JA KAALULANGUS -
  • Paastumine – taasavastatud ime? - Paljas Porgand
  • Minu tulemused pärast päevast vahelduvat paastumist Söö seda, mitte seda! - Kaalukaotus
  • Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni.

Seda võib teha näiteks ka nii, et söömisperiood on päeval kuni kella Tervisliku toitumise vaatenurgast peaks öine söögipaus olema igal päev vähemalt 12 h. Sel puhul saab seedesüsteem öösel välja puhata ja puhastuda. Lühiajalise paastu kontekstis on ka sellist ajavahemikku juba paastuks nimetatud. Seega need piirid peab igaüks iseenda jaoks paika panema ning läbi katsetama.