Liigu sisu juurde

Niisiis, kui olete väsinud kaalulanguse jaoks pähklitest, piimatoodetest ja lihast hoidumast, naudite seda nõu kindlasti. Kõik muu on dieedibluff. Järeldus Korralik toitainerikas toit on kaalulanguse aluseks. Ta teab mõnda või teist sellest, kuidas teie dieet mõjutab teie üldist tervist. Isegi aju töötab siis rasvakütusel, ketokehade abil. Vahelduvpaast on üks kõige mõjusamaid relvi, mida saad oma kaalulanguse kiirendamiseks või kaaluseisaku murdmiseks kasutada.

Vähiliit soovitab naistel mitte juua üle ühe joogi ja meestele maksimaalselt kaks jooki päevas.

Mis on vahelduv paastumine - ja kas see toimib?

Erinevatel organisatsiooni del soovitatakse teha koostööd, et aidata inimeste harjumustesse vajalikku muutust tuua. Paljudel inimestel on raske neid juhiseid täita, sest nende igapäev ei pruugi seda võimaldada. Mõni töötab mitmel kohal, teine teeb pikki vahetusi ning kogu aur läheb igapäevatoimetu ste peale.

Alati pole lihtne leida aega ega energiat selleks, et peale tööd hakata perele süüa valmistama ning kergem ja märgatavalt kiirem on teha peatus kiirtoidurestor anis või osta fung kaalulangus midagi, mille saab kiirelt mikrolaineahjus kiirelt soojaks lasta. Seetõttu rõhutatakse, et tervislik toit võiks olla sama kiirelt kättesaadav kui näiteks kiirtoit. Suurt kõlapinda leiab ka asjaolu, et suurlinnas pole kohti, kus aktiivset aega veeta.

Ketoosi sattumine on võimalik rasvarikka dieedi kaudu, kuid sellele aitab soodsalt kaasa paastumine. Kuigi teadus on arutelu üles kõrge rasvasisaldusega tarbimise pikaajalise kasutamise tõhususe osas näib karjatamisharjumuste piiramine olevat oluline eelis.

Paastumine igal teisel päeval ei ole nii hea kui kaalulangus

Karjatamine on selle jaoks üks sõna. Nefroloog dr Jason Fung, intensiivse dieedijuhtimise programmi asutaja, kes on spetsialiseerunud 2. Tegelikult söövad üle poole uuringus osalenud inimestest üle 15 tundi iga päev, see tähendab, et kui nende esimene söögikord või suupiste tarbitakse kell 8 hommikul, ei toimuks nende viimane söögikord alles pärast kella Need andmed pärinevad Salki instituudi professorilt Satchin Panda Uuringmida jälgis nutitelefoni rakendus.

Kolme nädala jooksul jälgisid terved ja vahetustega töötajad oma toitumisharjumusi, vajutades rakenduse tarnitud nuppu. Kokku toimus 26 sissevõtmise sündmust: 22 protsenti oli vesi, 28 protsenti pakendatud toidukaubad fung kaalulangus 50 protsenti segatud söögid mitme esemega. Teine fung kaalulangus jälgis osalejaid kuusteist nädalat.

Vähem kui 25 protsenti kaloritest tekkis enne keskpäeva, 37,5 protsenti söödi pärast kella See on probleem, ütleb Fung. Nad esindasid ainult 10 protsenti elanikkonnast.

kaalulangus madalam leptiin

See tähendab, et 90 protsenti sõi rohkem kui 3,3 korda päevas. Mis saab siis, kui kaalukaotuse edu ei leita keerulises toitumiskavas ega treeningrežiimis, vaid väikestes harjumuste muutuste jadas?

kiire kaalulangus parast tsuklit

See on eeldus "Minikavad kehakaalu langetamiseks". Autor Stephen Guise selgitab, miks dieediga toitumine ebaõnnestub ning kuidas saavutada oma kaalulangus ja terviseeesmärgid.

Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Saladus on tema sõnul väikeste hooldatavate muudatuste tegemine teie igapäevaelus. The Whole päevane juhend täielikust tervise- ja toiduvabadusest Whole30 on populaarne lähenemine kaalulangusele ja üldisele tervisele, kirjutanud Melissa ja Dallas Hartwig.

See raamat on jätk filmile "See algab toiduga", mis sai alguse metsikult populaarsest tervisliku eluviisi kaubamärgist. Autorid väidavad, et nende lähenemisviis ei aita mitte ainult kaalust alla võtta, vaid reguleerib ka seedimist, parandab meeleolu ja suurendab ka fung kaalulangus talitlust.

Dieediguru selgitab, miks peaksite õhtust sööma kell 14.00

Rasvumiskoodeks: kaalukaotuse saladuste vabastamine Hormoonid võivad mängida suurt rolli kaalu reguleerimisel. Raamatus "Rasvumiskoodeks" kirjutab dr Jason Fung, et teie hormoonid on võtmeks tervisliku kehakaalu saavutamisel ja säilitamisel kogu eluks.

pop-kaalulanguse loikamine

Fungi sõnul reguleerib hormoonide reguleerimine teie kehakaalu automaatselt. Ta koolitab lugejaid insuliiniresistentsuse kohta ja pakub välja viis konkreetset sammu ülima tervise saavutamiseks. Nüüd on ta tagasi, et jagada, kuidas ta säilitab oma füüsise ja vastupidavuse.

Teil on võimalik vähem magada, rohkem süüa, tugevamaks saada ja kiiremini paraneda. Ühte lahendust pole, ütleb ta, kuid saladusi kogu maailmast, mis võivad teile pakkuda üliinimlikku tervist. Nisu kõht: kaotage nisu, kaotage kaalu ja leidke oma tee tervise juurde tagasi Mis saaks, kui tervis ja kaalulangus oleksid fung kaalulangus jaoks kõige edukamad, lihtsalt lõigates dieedist mõned asjad välja?

keha salendav ulevaade

Kardioloog William Davis ütleb, et see on saates "Nisu kõht" võimalik. Tema raamat oli New York Timesi enimmüüdud number üks ja sellest on tekkinud lugematu arv sotsiaalmeedia gruppe.

Raamat põhineb eeldusel, et nisu on ülekaalulisuse, kõrge veresuhkru ja paljude muude kahjulike tervisemõjude peamine süüdlane. Selles saate teada, kuidas nisu võib teie tervist mõjutada ja kuidas taas kontrolli alla saada.