Liigu sisu juurde

Tänapäeval pakuvad paljud restoranid ja kohvikud kogu päeva hommikusöögimenüüsid ja puhveteid, kuid neid tuleks lubada vaid aeg-ajalt. Mõistmatu suupiste, mis hõlmab ka kaloririkkaid jooke, nagu näiteks karastusjoogid, võib tähendada, et teil pole söögi ajal nälga. See aga suurendab vererõhutaset, vallandades migreeni ja peavalu.

Hommikusöögi vahele jätmise tagajärjed

Kas soovite kaalust alla võtta? Hommikueine tähendab sõna otseses mõttes paastu murdmist. Kuna meie keha ei kuluta pärast õhtusööki midagi enne, kui ärkame järgmisel hommikul pärast umbes 7—8-tunnist teekonda, vajab ta alustamiseks vajalikku kütust. Kui alustate oma päeva näljasega, väsite kiiresti.

Kui jätate ühe söögikorra vahele, valite järgmise saabumise ajaks tõenäoliselt suuremad valed tüüpi toidud ja te ei pruugi sellest mõjust isegi teadlik olla, isegi seda suuremat sööki süües.

Kuna teie vere glükoositase ei ole pärast unepausi normaalsele tasemele taastunud, on teil ilmselgelt energiat vähe, ärrituv ja lihtsalt ei suuda keskenduda.

Seetõttu peaks teie päeva esimene söögikord olema nii tervislik kui ka toitev. Ja kui arvasite, et ideehommikusöögi vahelejätmine on hea mõte lisakilode kaotamiseks, poleks saanud tõest kaugemal olla.

hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse rasva poletamine lahja lihaste

Hommikusöögi vahelejätmine tähendaks nälja tõttu hiljem vingumist ja ülesöömist ning kaalukaotuse plaanide täielikku rikkumist. Kui näljaseks jääte, haarate kõike hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse, suhkrut või rasva koormatud.

Hankige abi perekonnalt ja sõpradelt Vesi kaalulanguse jaoks Siin on kaalulangetamise näpunäide, mida kõik saavad jälgida. Enne kaloritega suupistete sukeldumist jooge klaas vett. Mõnikord võib janu segi ajada näljaga, nii et kui kõigepealt vett juua, võite end vähem näljasena tunda. Taimetee magustamata ja maitsestatud sädemevesi on head võimalused, kui soovite rohkem kui tavalist vett.

Samuti on hommikusöögi vahelejätmine seotud ainevahetuse vähenemisega hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse jooksul, takistades teie kaalulanguse eesmärke. Seetõttu ei tee hommikusöögi vahelejätmine ja nälga jäämine liigseid kilosid maha, kuid päeva heale ja tervislikule algusele andmine võib kindlasti aidata. Bangalores asuv toitumisnõustaja dr Anju Sood ütleb meile: "Minu arvates peaks hommikusöök olema päeva kõige raskem söögikord.

hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse ideaalne kaalulangus austin

Ideaalis peaks see koosnema valkudest ja süsivesikutest. Vältige lihtsaid süsivesikuid ja praetud toite nagu kachori ja channa bhaturas.

Kas teil on näpunäiteid neile, kes ei pruugi regulaarselt hommikusööki süüa? Kuidas me mahume sellesse söögikorda igal hommikul edukalt? Kas hommikusöögi vahelejätmine on ebatervislik?

Ma soovitaksin dal parantha kohupiima või munavalgega täisteraleivaga kui ideaalne hommikusöögikord kaalulangus.

Palusime teiselt New Delhist pärit tervisearstilt ja makrobiootiliste toitumisspetsialistidelt Shilpa Aroralt jagada halvimate hommikusöögikohtade loetelu, mida peate välistama, kui soovite kaalust alla võtta.

hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse jalgrattasoit poletab rasva

Pakendatud mahlad Kui soovite kaalust alla võtta, võivad puuviljamahlad, eriti pakendatud puuviljamahlad, osutuda müüjateks. Shilpa sõnul on pakitud mahlad koormatud varjatud suhkruga, mis teeb sellest hommikusöögiks ühe halvima variandi. Täis kontsentreeritud suhkrut ja vaevalt valku või kvaliteetset kiudainet kuna viljaliha eemaldatakse enamastisuurendavad need mahlad nälga isegi enne lõunaks valmisolekut ja lisavad teie päevale ka soovimatuid kaloreid.

Hommikusöögi söömine - selle vahele jätmata jätmine - viib kaalulanguseni.

Lugege ka: 6 kohmakat hommikusöögiideed hõivatud hommikuks Puuviljamahlad, eriti pakendatud mahlad, pingutage koht parast kaalulangust osutuda kaalulangetuses suureks purustajaks 2.

Tüüpiline inglise hommikusöök Shilpa 260 naela kaalulangus ei pruugi ingliskeelne hommikusöök, mis sisaldab töödeldud liha nagu rasvane peekon ning soolased ja praetud vorstid, olla ideaalne viis oma päeva alustamiseks, kui olete kaalulangetamise rajal. Küpsetatud ubade valmistamiseks kasutatud kastmes peidetud suhkrud võivad olla veel üks tegur, mida peaksite kaaluma enne ingliskeelse hommikusöögi serveerimise otsustamist.

Loe ka: Hommikueine tervislikud eelised: miks see on päeva kõige olulisem söögikord?

how to make perfect poached eggs every time

Inglise hommikusöök sisaldab töödeldud liha nagu peekon ja soolased ning praetud vorstid, mis on nuumamiseks 3. Väikese kvaliteediga maisihelbed ja müsli Shilpa sõnul peate enne ostmist alati kontrollima maisihelveste ja müsli pakki. Minge täistera maisihelveste ja mitte madala kvaliteediga süsivesikute valmistamiseks.

  • Võib mõjutada teie ainevahetust
  • Keto rasva poletusvoond
  • Karbi v rasva poleti
  • Спросил Макс.
  • Kaalulangus: 10 Parimat Hommikusöögi Viga, Mida Peate Täna Juba Lõpetama! - Söögid-joogid
  • А где Джеми.

Teine suur viga, mida võiksite teha, on oma päeva alustamine suhkruteraviljadega, neis peidetud suhkur võib lihtsalt lisada hommikusöögiks rohkem kaloreid kui vajalik ja seeläbi pärssida teie kaalulanguse eesmärke.

Kui soovite kaalust alla võtta, pöörduge täistera maisihelveste poole 4. Küpsised ja koogid Rafineeritud jahu või töödeldud jahust valmistatud küpsised ja koogid on täis halbu süsivesikuid, sisaldavad ebaolulist kiudainete sisaldust ja minimaalselt toitaineid.

fitone-moderno

Liigne suhkrusisaldus on veel üks põhjus, miks peaksite hommikusöögiks eemale hoidma rafineeritud jahuküpsistest ja -kookidest. Rafineeritud jahu või töödeldud jahust valmistatud küpsised on täis halbu süsivesikuid, 5.

hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse nutrakey rasvapoletaja

Valged leivad Valige selle asemel täistera- või mitmeviljaleivad. Ragi- või hommikusoogi vahelejatmine pohjustab kaalulanguse on samuti hea valik, kuid kindlasti mitte valge leib.

  • Kategooriateta Parim hommikusöök, mida saate süüa, kui proovite kaalust alla võtta Ärge muretsege, te ei pea sama asja üle ja jälle sööma.
  • Kuidas poletada rasva ja mitte lahtiselt
  • Kahjude kaalukonkurss
  • Keskkond Kui oluline on hommikusöök kaalulanguse jaoks?
  • Parimad dieedinõuanded: kuidas tervislikult kaalust alla võtta - Tervis -
  • Kaalulangus: 10 parimat hommikusöögi viga, mida peate täna juba lõpetama!

Valged leivad on valmistatud rafineeritud ja on täis lihtsaid süsivesikuid, mis lagundatakse kiiresti ja põhjustavad järske veresuhkru naelu, mis võivad teie ainevahetust takistada ja varsti nälga tunda. Täisteratoodete teisest küljest aitab rikkaliku kiudainesisalduse tõttu isu ohjeldada ja hoiab teid lõunapausi puhkepausina hästi küllastunud.

Shilpa soovitab täidisega täistera rottit ka hommikusöögiks valge vaheaja paremaks alternatiiviks. Üles Artiklid.