Liigu sisu juurde

Meie keha vajab iga päev kindlat kogust kaloreid. Nii et lubage mul see osa lihtsalt kokku panna, öeldes, et teie lõplikud kaalulangetustulemused näevad paremad välja ka siis, kui kaotate kehakaalu langetamise ajal olulise kehamassi. Seetõttu on tervisliku kehakaalu säilitamiseks oluline, et teismelised järgiksid aktiivset eluviisi. Muutke toitumisharjumusi Kas teie teismeline sööb hommikusööki ja suupisteid sobival ajal? Mitte ainult see võimaldab teil minna ja nautida kodus koolituse ilma varustuseta, kuid see saab olema suurepärane fitness kodus väljakutse teile. Kui see kõlab nagu teie, proovige muuta asjad mängulisemaks.

Kas kohustute oma päeva alustama lihtsa hommikuse treeninguga? Luban, et te ei kahetse. Räägi meile kommentaarides, kuidas treening on teie elu muutnud.

id-elu kaalulanguse valjakutse

Kui leiate, et see on kasulik, jagage palun! Liikumiseks on palju rohkem kui kaalulangus. Siit saate teada, kuidas lihtne hommikuvõimlemine aitab teil oma päeva alustada rahuliku meele ja positiivse suhtumisega. Enamik inimesi ei jäta kaalust alla teadmiste puudumise, vaid pigem kannatlikkuse puudumise tõttu.

Kui tunnete end heidutatuna, tuletage endale meelde, et trenni on palju rohkem kui kaalulangus. Liikumine parandab teie elu mõnel üllataval viisil.

id-elu kaalulanguse valjakutse

Liikumise ootamatud eelised Kardio parandab teie meeleolu ja südame tervist. Kui olete täiesti algaja, ärge higistage spetsiifikat.

Alustage igapäevase jalutuskäiguga ja tehke sealt lapse sammud edasi.

id-elu kaalulanguse valjakutse

Jooga võiks kasutada emotsionaalse väljundina. See tähelepanelik praktika vähendab stressi ja depressiooni. Kui olete õigest vormist aru saanud, kaaluge meditatsiooni lisamist.

id-elu kaalulanguse valjakutse

Ajakirjas Psychological Science avaldatud artikkel soovitab, et see võiks aidata teil paremaid otsuseid langetada. Vastupanukoolitus on ajasäästlik. Kogu keha jõuharjutused peaksid olema piisavalt jõulised, et suurendada keha puhkeseisundis põletatud kalorite arvu.

Samuti kogete testosterooni tõusu, mis võib pakkuda kasulikku enesekindlust vahetult enne kõnet või esitlust.

1. Dehüdratsioon (kehavee kadu)

Kardio parema meeleolu ja terve südame jaoks "Tegevuse puudumine hävitab iga inimese hea seisundi, liikumine ja metoodiline füüsiline treening päästavad ja säilitavad seda. Kõnni Kui te pole pikka aega id-elu kaalulanguse valjakutse treeninud, soovitan alustada lihtsast jalutuskäigust. Tunned end unisena? Võtke oma koer välja hommikul jalutuskäigule, et ennast hommikul üles äratada. Kas tunnete stressi?

id-elu kaalulanguse valjakutse

Peatuge pargis oma teel kontorisse rahulikule loodusretkele. Kutsu sõber, kui soovite, et see oleks sotsiaalne sündmus. Jookse Sa ei tee seda omama jooksulindil sörkimiseks kuid kui soovite, saate seda teha. Ma eelistan oma jooksu teha õues. Id-elu kaalulanguse valjakutse imetlemine muudab protsessi nauditavamaks.

id-elu kaalulanguse valjakutse

Ja slim alla paevas oma treeningu viia erinevatesse kaalulanguse nimekirjad, et endale erinevaid väljakutseid esitada. Sa võid rannas sörkida, läbi metsa joosta või oma trepikojast üles sprintida. Mängi Mõni inimene tüdineb pelgalt mõeldes jalutamisest või sörkjooksust.

Kui see kõlab nagu teie, proovige muuta asjad mängulisemaks. Võis hüpata köiest, harjutada kärusid, sõita rattaga või liituda Zumba klassiga. Kui teil on lapsi, laske neil kaasa lüüa, kutsudes nad mängima Tagi või Red Roveri varajast mängu. Hing peab nägema ainuüksi nende silmade kaudu ja kui need on hämarad, on kogu maailm hägune. Kasutasin Adriene'iga videoid, mis olid mõeldud joogale, sest mulle meeldib, kui eredad ja põhjalikud on tema harjutuste kirjeldused.

Kas teie teismeline peaks kaalust alla võtma?

Lisasin ka peamise ülevaate, mida peate minu arvates meeles pidama. Töötajate poos Nõuanne: istuge tekil, et püsti püsida, kui teil on kalduvus selga ümardada. Silla poos Näpunäide: enne puusade tõstmist sirutage oma sõrmeotsad kontsadeni, et oma kohale jõuda.

Lapse poos Nõuanne: kui vajate joogatunnis hingetõmmet, kasutage seda jahutusasendina. Allapoole suunatud koer Näpunäide: Looge sõrmede vahel nii palju ruumi kui võimalik, surudes kõik peopesa piirkonnad võrdselt läbi.

Kobra Näpunäide. Tõstke käed matilt, veendumaks, et kasutate selja lihaseid. Mäepoos Nõuanne. Tõstke varbad id-elu kaalulanguse valjakutse, et veenduda, et teie kehakaal jaguneb võrdselt kõigi nelja jalanurga vahel. Puu poos Näpunäide: enda ees mitte inimesel stabiilset eset vahtides võib tasakaalustamine olla lihtsam.

See tuleb alistamatust tahtest.

Arvustused

Esitage julgelt ühte järjekindlalt või vaheldumisi neid edasi-tagasi. Keharaskus Näpunäide: id-elu kaalulanguse valjakutse tähelepanelikule liikumisele, tehes pausi ülaosas, et tunda tuharate pigistust. Push-ups Nõuanne: kui te ei saa tõelist surumist teha, harjutage käed seinale id-elu kaalulanguse valjakutse letti.

See treening võib aidata. Kükid Nõuanne: kui näete vaeva õige sügavuse saavutamiseks, harjutage käed ukseraamile.

Liikumise ootamatud eelised

Pööratud read Nõuanne: see võib olla keeruline, kui teil pole sobivat mööblit. Võite kasutada tugevat harja ja kahte köögitooli. Kopsud Nõuanne: kui probleemiks on tasakaalustamine, harjutage seinale või toolile asetatud käega.

Hantli ahel Nõuanne: hoidke pilku ettepoole ja vältige kiusatust kaela pingutada.

MIS ON ACTIVIA PäEVANE VäLJAKUTSE? - TERVIS -

Rumeenia surnud tõste Näpunäide: Hoidke uhke rindkere ja tõmmake puusad tagasi, kui tunnete oma reieluu venitamist. Õlapress Nõuanne: asetage üks jalg enda taha, et lisada tasakaalu väljakutse, või võtke istet, kui tunnete end ebastabiilsena. Pokaalikükid Näpunäide: Kujutage ette, et istute räpases tualettruumis, samal ajal tagumik tagasi alumisse asendisse lükates.

Viis peamist põhjust, miks kaalulangus on ajutine Elu Elu Me kõik teame, et valdav oa kaalut alla võtvatet inimetet taatab elle. Ja kuigi me teame, et keegi, ke elle kaalu kaotab, ei taha eda tegelikult uueti elga panna, oleme millegipärat ell Sisu: Me kõik teame, et valdav osa kaalust alla võtvatest inimestest taastab selle.

Hantli põrandapress Näpunäide. Pöörake tagasi nii, et hantlid oleksid põlvedele pandud, et vältida seljale survet. Vastupanukoolituse soovitused: Iga treeningu vahel puhake 60— sekundit. Alustage ühest komplektist, kui olete algaja, või kahest, kui olete arenenud. Kehakaaluga seotud harjutuste jaoks sooritage õige vormiga nii palju kordusi kui võimalik. Hantliharjutuste jaoks kasutage raskust, mida saate õige vormiga 8—12 korda tõsta, ja pühendage treeningseanss kergete raskustega vormi harjutamisele, et oma lähtepunkt välja selgitada.

Harjutuse muutmine järjepidevaks harjumuseks, id-elu kaalulanguse valjakutse saate nautida Valige üks harjutuse tüüp, millele praegu keskenduda, kuid ärge kartke kogemusi kogudes omavahel kokku sobitada. Ole protsessiga kannatlik.

7. klass \

Uurige oma uudishimu, kuni saate aru, millised tegevused on tõhusad ja nauditav.