Liigu sisu juurde

Esiteks ei tohiks väike kaalukaotus rasedat häirida. Tekkinud rikkumiste kompenseerimiseks sobib kõige paremini tavaline vesi. Kaal suureneb menstruatsiooni ajal. Kuidas hoida kaalu paigal?

Kuidas menstruatsiooni ajal õigesti süüa Suurenenud söögiisu muutub menstruatsiooni ajal sagedaseks toitumisprobleemiks, mis põhjustab ülesöömist, kaalutõusu. Kaalu langetavate naiste jaoks on see olukord eriti kurb, kuna kaalu taastamine on raskem kui kaalus juurde võtmine. Teine põhjus PMS-iga tasakaalustatud toitumise järgimiseks on seedeprobleemid, mida kriitiliste päevade eel hormonaalsete muutuste tõttu kogevad paljud tüdrukud.

Dieedi korrigeerimiseks kõrvaldage ebatervislik toit, sööge tervislikke ja vitamiinirikkaid toite. Mida saate süüa ja millest on parem keelduda, lugege edasi.

Miks menstruatsiooni ajal kaal suureneb - dieet menstruatsiooni ajal

Toit, mida vältida On mitmeid toite, mida dieet enne menstruatsiooni ei aktsepteeri. Nad halvendavad tervislikku seisundit, muudavad menstruatsiooni valulikuks, aitavad kaasa seedehäirete tekkele, veepeetusele kudedes. Vaatame, mida te kaalulangus ajal perioodil saa menstruatsiooni ajal süüa ja milliseid toiduaineid peaks mõneks ajaks dieedist välja viskama.

Kofeiin Meie lemmik kofeiin on põhitoidu, mida menstruatsiooni ajal vältida. See suurendab vererõhku ja südame löögisagedust, mis võib halvendada PMS-i sümptomeid. Kui olete suur kohvijooja, proovige see ajutiselt siguriga asendada. Menstruatsioonide ajal on loomulik tunda punnitust või kerget turset.

Menstruatsiooni ajal proovige vältida kõrge naatriumisisaldusega toitu, kuna sool võib suurendada veepeetust.

  1. Toit kohurasva poletamiseks
  2. Poletage rasva pidu

Julge Menstruatsiooniperioodil tuleks vältida kiirtoite ja mugavaid toite, kuna need sisaldavad ka palju soola. Lisaks võivad need sisaldada palju ebatervislikke küllastunud ja transrasvu.

  • Sleimming umbigo
  • Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?

Rasvane toit mõjutab teie hormonaalset aktiivsust östrogeeni tasetmis muudab teie enesetunde halvemaks. Armas Hoolimata soovist magusaid toite maitsta, proovime neid menstruatsiooni ajal vältida! Suure rafineeritud suhkruga toidud võivad mõjutada ka hormoone, kuna need põhjustavad veresuhkru taseme kõikumisi. See võib põhjustada veelgi hullemaid meeleolumuutusi, pettumustunnet.

Video: kuidas taastada menstruatsioon pärast dieeti, kui teil on kehakaalu langetamisel amenorröa. Milliseid tooteid menüüsse lisada Allpool oleme koostanud loendi koos näidetega, mida peaksite menstruatsiooni ajal oma keha stressi leevendamiseks sööma. Kõik selles loendis olevad tooted ei tööta teie jaoks. Kuid katse-eksituse protsess aitab teil paremini mõista, kuidas teie keha reageerib teie tarbitavale toidule.

See võib tunduda vastuoluline, kuid rohkem vett juues aitab kaalulangus ajal perioodil vedelikupeetust ja vähendada puhitus.

Kaalulangus raseduse ajal

Teie keha hoiab vett kinni, kuna kardab dehüdratsiooni. Kui annate sellele rohkem vett, vabaneb vedelik kudedest ja turse kaob. Samuti soodustab vesi sujuvat väljaheidet, mis aitab vähendada ummikuid seedetraktis. Paljud köögiviljad sisaldavad rauda.

Oluline on mitte üle pingutada, sest liiga palju taimset toitu põhjustab puhitus. Petersell - sisaldab apiooli, ühendit, mis stimuleerib tõhusalt menstruatsiooni voolu ja leevendab krampe. Spinat - sisaldab E-vitamiini, B6, magneesiumi, mis võitlevad menstruaalvalude vastu. Rauapreparaadid võivad aidata ka siin, kuid peate võib-olla proovima mõnda, enne kui leiate kaalulangus ajal perioodil, mis ei põhjusta kõhukinnisust.

slimming tool online slim alla 10 paeva

Tooted: petersell, spinat, kapsas, kaalulangus ajal perioodil, kaelarohelised, ploomid, kuivatatud virsikud, kõrvitsaseemned, rosinad, rooskapsas, oad, läätsed, kikerherned, sojaoad, slimming herb ulevaade, kaunviljad. Kaltsium Naised vajavad päevas kaalulangus ajal perioodil mg kaltsiumi. Uuringud on tõestanud kaltsiumi kasulikkust PMS-i vastu võitlemisel, eriti tsükli luteaalfaasis.

Kapsas on kaltsiumiallikas; see võib imada vabu radikaale - ebastabiilseid molekule, mis kahjustavad keha rakutasandil.

poletage rasva kohule eric bachi rasva kadu

Brokkoli sisaldab kaltsiumi, vitamiine A, C, B6, E, kaaliumi, magneesiumi. Toidud: lehtkapsas, spinat, kaelakeed, brokkoli, edamame, bok choy, viigimarjad, mandlid. Puuviljad Mahlased küpsed puuviljad, kaalulangus ajal perioodil, täisteratooted on teie sõbrad, eriti menstruatsiooni ajal, need vähendavad suhkrutahet.

Regulaarsuse parandamiseks lisage enne menstruatsiooni rohkem puuvilju. Banaanid - reguleerivad soolestikku, mis on oluline naistele, kellel tekib perioodil kõhulahtisus. Samuti võivad banaanid aidata krampide korral tänu sellistele toitainetele nagu vitamiin B6. Tõeline täht on siin kaalium, mis vähendab veepeetust ja seetõttu puhitust.

Miks menstruatsiooni ajal kaal suureneb - dieet menstruatsiooni ajal - Tampoonid

Ananass aitab krampide vastu võidelda ka seetõttu, kaalulangus ajal perioodil see sisaldab bromelaini - ensüümi, mis aitab lihaseid lõdvestada. Suurem osa ananassi bromelaiinist kaalulangus ajal perioodil varreosas, mis pole küll nii maitsev, kuid söödav ka. Tooted: kirsid, mustikad, vaarikad, aprikoosid, apelsinid, ploomid, pirnid, kurgid ja palju muud. Pähklid ja seemned Pähklid ja seemned on kütuseallikad, mis on täidetud kontsentreeritud valgu, rasvhapete, vitamiinide, mineraalide, kiudainete ja muude spetsiifiliste sortide ainulaadsete toitainetega.

Kreeka pähklites on palju oomegarasvhappeid, millel on põletikuvastane ja valu leevendav toime. Lisaks on kreeka pähklites magneesiumi ja B6-vitamiini.

kuidas eemaldada rinnahoidja rasva kiiresti rasva kadu az

Seesam on suurepärane B6-vitamiini, tsingi, kaltsiumi, magneesiumi allikas ja sisaldab teatud kasulikke rasvhappeid, mis lõõgastavad lihaseid. Fenugreeki seemned - terava magusa lõhnaga väikesed seemned, mis on populaarne vahend ka menstruatsioonivalude vastu.

Päevalilleseemned on täis E-vitamiini ning peamisi vananemisvastaseid mineraale tsinki ja magneesiumi. Need seemned sisaldavad ka püridoksiini vitamiin B6mis aitab valu leevendada tänu oma rollile neurotransmitteri dopamiini sünteesis.

Menstruatsiooni ajal suureneb kaal

Lisaks soodustab püridoksiin tsingi ja magneesiumi imendumist. Toidud: mandlid, brasiilia pähklid, pekanipähklid, india pähklid, linaseemned jahvatatudmaapähklid, kõrvitsaseemned. Külma toortoitu on maol raske seedida ja rohke sooja joogi joomine aitab seedimisprotsessi. Taimeteed toimivad kõige paremini. Kummelitee leevendab lihasspasme, leevendab ärevuse ja ärrituvuse põhjustavaid pingeid.

See on ka looduslik põletikuvastane aine, mis vähendab prostaglandiinide tootmist, leevendab menstruaaltsükli krampe.

parim kaalulangus vee segu slimming one piece supleja

Piparmünt - looduslik ravim lihaste lõdvestamiseks, söögiisu vähendamiseks. Kaneelil on põletikuvastased, spasmolüütilised omadused, mis leevendavad menstruaalvalu sümptomeid. Basiilik sisaldab kofeiinhapet, millel on analgeetiline toime. Tüümianil on ka kofeiinhappe omadused, mis takistavad valu.

  • Keto hea kaalulangus
  • Kaneeli kaalulangus raseduse ajal

Apex energeetika kaalulangus aitab iivelduse ja puhitusega ning on traditsiooniline ravim krampide vastu Hiinas.

Roheline tee aitab vähendada östrogeeni taset, võimaldades endokriinsüsteemil tõhusamalt toimida. Salvei reguleerib higistamist, vere hüübimist. Clary salvei õli hõõrumine võib aidata valu leevendada. Kaer sisaldab magneesiumi, mis parandab närvisüsteemi toimimist.

Magneesium aitab magada, suurendab energiat, vähendab ärevust ja hoiab ära valud.

Kaalulangus ja dieet menstruatsiooni ajal - mida mitte süüa ja kas saate trenni teha

Kaer on ka üks parimaid toidutsingi allikaid. See on suurepärane valulike perioodide all kannatavatele naistele. Kaerajahu annab piisavalt süsivesikuid kaotatud glükogeeni taastamiseks. Kaer on täis ka kergesti seeditavaid kiudaineid, mis aitavad teie meeleolu ühtlustamiseks organismis liigset östrogeeni kõrvaldada.

Šokolaad Süües iga päev väikest tükki tumedat šokolaadi koos 60 või enama protsendi kakaoubadega, võib see aidata võidelda suhkrusoovi vastu. Kakao on loomulik meeleolu parandaja.

rasva poletusvoond vanuse jargi ehitada lihaseid ilma kaalukaotuseta

See võimendab serotoniini ajus, kuna see sisaldab magneesiumi, mineraali, mis aitab meeleolu reguleerida. Kakaokääritamisel tekkida võiva saastumise vältimiseks on oluline valida orgaanilised, GMO-d mittetaolised ja toored sordid. Kakaopulber on taskukohane supertoit, suurepärane ilu- ja meeleolutoitainete allikas.

Magneesium PMS-i magneesiumidieet aitab võidelda peavalude, unetuse, tujukuse, väsimuse, kurbuse ja motivatsioonipuuduse vastu.