Liigu sisu juurde

Täpsemat kava ei mäleta aga päevane toitumine oli umbes nii, et hommikuks üks õun, lõunaks üks võileib ja õhtuks porgand. Idee on aidata inimestel täita oma sobivuse eesmärke, pakkudes õiget hulka kaloreid makrotoitainete või "makrode" - paremini tuntud valkude, rasvade ja süsivesikute - osana, võimaldades samal ajal maksimaalset paindlikkust toiduvalikute osas. Gallery Ragne: Lihtne ja kiire dieet — kõik sujus ideaalselt! Nii et kogus on oluline. Kastme valmistamiseks aurutage g hakitud mangot, 4 sl vett, pooleldi pressitud apelsinimahla ja üks supilusikatäis sidrunimahla. Kes sellise totrusega välja tuli?

Eksperdid julgustavad inimesi sööma kogu toidule põhinevat dieeti ja räägime on ohjeldamatu. Tarbijad söövad vähem töödeldud toitu ja otsivad tooteid vähemate ja lihtsamate koostisosadega. Ja tundub, et nad ei huvita rohkem kaloreid lugedes ja rohkem huvitab nende kalorite arv. Kuid mõned on endiselt propageerivad kvantifitseeritumat lähenemist.

kaalulangus ifym 310 kaalulangus starter kit

Sisestage filosoofia "Kui see sobib teie makroreid söömas", mis kaalulangus ifym hoogustas kulturistidele ja teistele sportlastele hoogu, kuid on nüüd ka inimestele, kes soovivad kaalust alla võtta. Idee on aidata inimestel täita oma sobivuse eesmärke, pakkudes õiget hulka kaloreid makrotoitainete või "makrode" - paremini tuntud valkude, rasvade ja süsivesikute - osana, võimaldades samal ajal maksimaalset paindlikkust toiduvalikute osas. Jälgijad kasutavad veebisaidil või rakendusel tüüpiliselt IIFYM kalkulaatorit, et määrata, kui palju kaloreid neil on vaja kaalust alla võtta, oma kehakaalu säilitada või lihaseid saavutada.

toit päevas miinus 2 kg ilma hea salenemist ja massaažikreemi toetuseta

Need kalorid jagunevad kolme suurima makrotoitaine seas. Muud versioonid määravad makrotoitainete eesmärgid kehakaalu funktsioonina, näiteks 0, 8 g g valku naela kohta.

kaalulangus ifym power walking tips kaalulangus

Inimesed püüavad oma süsivesikuid, valke ja rasva täpseid eesmärke saavutada iga päev. IIFYM lähenemisviis ei määra, millised toidud peaksid inimesed sööma kaalulangus ifym eesmärkide saavutamiseks.

Jälgijad võivad tehniliselt elada kiirtoidu, laastude ja jäätise toidus, kui nad igapäevaseid makrosid kleepivad seega ka plaani alternatiivne nimetus, paindlik dieet.

kaalulangus ifym enamik salendav rinnahoidja

Teisisõnu, kvaliteet võtab backseat kogusele. Paljud inimesed tunnevad selle plaani pakutavat vabadust võrreldes kitsendavamate toitumisharjumustega nagu Paleo dieet, kuna ükski toit pole piiratud.

Account Options

Pluss-pool: See pakub paindlikkust toiduvalikutest. Kava ei välista toiduainete rühmi, seega võite süüa mitmesuguseid tervislikke tervislikke toite.

kaalulangus ifym kaalulangus tom watson

Mitmekesisus on hea, sest see on parim viis, kuidas tagada, et kõik vitamiinid ja mineraalained teie kehas toimivad kõige paremini. Viper kaalulangus kõik toidud sobivad, võib teil olla restoranides ja ühiskondlikes üritustes lihtsam jälgida kui keelatud toiduainete kavad.

See arvestab kaloreid. Kõik kalorid ei imendu ega töödelda ühtemoodi, seega pole need kõik võrdsed. Kuid pikemas perspektiivis määrab kalorsuse tasakaalu, kas kaotad või kaalutegurid: teil ei ole tingimata vaja arvutada kaloreid, et leevendada, kuid peate silmas pidama portsude suurust ja toitu, mida sööte.

Nii et kogus on oluline. Isegi kõige puhtam toitumine võib raskendada kilo lahutamist, kui laadite kaloreid sisaldavate toitude nagu kaalulangus ifym, pähklid, kuivatatud puuviljad ja terad. See võib olla suhteliselt tasakaalustatud lähenemisviis.

See IIFYM raamistik ei vähenda järsult ühtki makrotoitainet, erinevalt äärmiselt sisaldusega või varasematest rasvaproboogidest. Suupistete ja söögikordade kõrge kvaliteediga valkude, rasvade ja süsivesikute kombineerimine võib parandada veresuhkru kontrolli ja hästi tasakaalustatud makrotoitainete jaotumine julgustab teid kasutama kõiki peamisi toidugruppe jällegi sobib hästi. IIFYMi juhised ei nõua makrokoopiate ühendamist üksiktoitudel, kuna ajastus on täielikult teie kontrolli all, nii et peate nende kogu päeva tasakaalustama, kui kaalulangus ifym juhtida veresuhkru taset ja tagada aeglane, püsiv energia vabanemine.

  • Need toidud tõmbavad su kaalulangetusplaanidele kriipsu peale!
  • Kuidas poletada sisemine ja valimine reie rasv
  • Mintleht poletab rasva
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • See on kindlasti võimalik ja usume, et igal naisel on selle teabe üle hea meel.
  • Вот это жизнь.

Kuid just see, et söögikorrad sobivad teie makrodega, ei tähenda, et nad toetaksid üldist heaolu, eriti kui sa oled hõivatud grammidega, ilma et peaksite kogu kaalulangus ifym paketti tähelepanu pöörama. Siin on toitumine võimalik välja tuua: Kvaliteedi ignoreerimine on suur viga. Kaalulangus ifym objektiivi kaudu on kõik süsivesinikud sisuliselt samaväärsed, mis tähendab, et õuna- või maguskartulil on sama väärtus kui käputäis Skittlesil.

MINU ÜHE PÄEVA TOIDUD - IIFYM (Mai 2021)

Burger ja kartulid on võrreldavad oliiviõli küpsetatud ja köögiviljade kaussiga, sest mõlemad toidud pakuvad sarnast rasvade, süsivesikute ja valkude segu.

Nagu need näited illustreerivad, ei anna makrosid kaalulangus ifym lugu: kvaliteetsete süsivesikute, valkude ja rasvade allikate valimine - sealhulgas köögiviljad, puuviljad, kaunviljad, terad ja pähklid - tagab teile ka laia spektri vitamiinidest, mineraalainetest, looduslikest toitainetest ja kiust, mis kõik mängivad olulist rolli haiguste ennetamisel.

Teie igapäevaste makroeesmärkide eelistamine, hoolimata sellest, millist tüüpi toiduga sööte, võib lubada teil kaalust alla võtta või lahti võtta, kuid see ei kaalulangus ifym teie artereid, kontrolli teie või mõõdukat veresuhkrut. See tähendab, et paljude plaanide hulka kuulub igapäevane kiudainete sihtmärk, mis sunnib sööma rohkem köögivilju, puuvilju ja muid toitaineid sisaldavaid kogu toitu.

Ja paljud inimesed, kes on IIFYMi kasutusele võtnud, kasutavad plaani kaalulangus ifym tervisliku, minimaalselt töödeldud dieedi täiustamiseks. Toidu planeerimisel arvestatakse nende inimeste valikuga toiduvalikut.

Kas on paindlik dieet, või IIFYM, saladus kaalulangus edu? - Toit

Nad ei chocolate alla kommid, kiibid ja sõõrikud, sest nad sobivad nende makrodega. Võimalik on oma makrodega rangelt kinni pidada, kui süüa suhkrut, valget jahu kaalulangus ifym rasvaseid toite, mis hävitavad teie sisemisi. Koos rohkesti tervislikke toite, näete näiteid sellest, kui palju inimesi võõraste šokolaadikookide, kookosejäätiste ja õhtusöökide küpsistega, mis on täidetud rafineeritud süsivesikuid, ja sageli töödeldud valgu pulbritega, et nende makrotoitainete suhet närida.

  • Kindlasti leiad ise veel rohkem kalkulaatoreid, kui nendest kõiki tegevusi ei leia.
  • Rasva kadumiskiiruse katkendlik paastumine
  • Bay riigi rasva kadu
  • Esialgu ei arvanud neist palju, kuid kui hakkasin lähemalt enda vormi ajamisega tegelema, siis mõistsin kui totrad need on.
  • Gallery Ragne: Lihtne ja kiire dieet — kõik sujus ideaalselt!
  • Kägu
  • Eksperdid julgustavad inimesi sööma kogu toidule põhinevat dieeti ja räägime on ohjeldamatu.

Selles pole midagi tasakaalustatud. See võib anda liigset valku. Paljud kalkulaatorid soovitavad valgu tarbimist 0, grammi kilogrammi kehakaalu kohta või kuni 40 protsenti valku sisaldavatest kaloritest, mis on rohkem kui enamik inimesi vaja - isegi kui nad on äärmiselt aktiivsed või korrapäraselt tõstvad.

Toitumis- ja dieetteadlaste akadeemia ja Ameerika Spordimeditsiini kolledž soovitavad sportliku jõudluse optimeerimiseks 0, 5 kuni 0, 8 g naelale.

Meelelahutuslikud treenerid ja vastupidavuse sportlased langevad selle vahemiku alumise otsa suunas.

kaalulangus ifym brooklyn mcknight kaalulangus

Peale nende paljude IIFYM-ide kasutajate säästmise eesmärgi saavutamiseks söövad suurel hulgal loomset kaalulangus ifym ja looduslikke allikaid, mis pakuvad rohkem vitamiine, mineraale ja kiudaineid. Samuti võivad nad tugineda valgu pulbritele ja raputamisele - töödeldud toodetele, mis ei paku sama kompleksset mikroelementide ja bioaktiivsete ühendite segu terviktoiduna.

Jälgimine võib olla tüütu.

Suveks 6-pack | Trenni- ja toitumisblogi

Ükskõik, kas otsite kehakaalu kaalust alla võtta või kehamassi suurendada, püüab jõuda spetsiifiliste valkude, rasvade ja süsivesikute sihtmärkideni, muudab teie dieedi planeerimise keerukamaks, kaalulangus ifym see on vajalik. Tõde on see, et saate süüa palju intuitiivsemalt ja jõuda oma eesmärgideni, sööge söödavaid valke, kvaliteetseid süsivesikuid ja südame tervislikke rasvu söögikordades ja söögiaegadel, jälgimata iga grammi.

Reeglipärase kaalulangus ifym järgimine võib põhjustada kaalulangus ifym inimestele kinnipidamise või pettumuse, et nad loobuvad üldse. Söögikordade planeerimine jäikade makrostruktuuride piires piirab ka suutlikkust ja võib sekkuda toiduga, mis on oluline tervislike toitumisharjumuste säilitamiseks. Kui tegemist on toitva tervist mõjutava dieedi planeerimisega, ei ole kvaliteet ja kvantiteet teineteist välistavad: nad käivad käsikäes ja sageli parandab üks aspekt üksteist.

Kui Kaalulangus ifym idee teile meeldib, siis ma kutsun teid oma makrodega kokku võtma peamiselt, sealhulgas köögiviljade, puuviljade, kaunviljade, terade, pähklite ja seemnete ning tailiha valkude nagu kala ja linnuliha. Sel moel vaatate oma pikaajalist tervist ja lühiajalisi eesmärke. Kategooria Meditsiiniliste Küsimuste: Toit.

MINU LEMMIKUD (JA MITTE..) FAKE TAN TOOTED