Liigu sisu juurde

Loomulikult oli mu esimene küsimus, wau, kuidas? Miks mulle seda kasti vaja läheks? Reply Mia Nii hea on ju õhtuti pärast laste magama jäämist diivanil maiustada… Põhiliselt söön jäätist ja küpsiseid, krõpsu. Järjepidevuse suurendamine Pärast seda, kui oled välja selgitanud tegevused ja süsteemi uute harjumuste loomiseks, mõtle sellele, kuidas oma tegevuste järjepidevust hinnata.

Ma olen youtube videote järgi ka proovinud teha trenni aga appi, ma ei jõua esimest harjutustki lõpuni teha. Ehk siis null võhma ja pole jaksu midagi teha.

Soovid kaalust alla?

Reply Siret Peale lapse sündi oli suur tahtmine jälle alustada, aga kartsin, et kaalu langetamisega kaob piim rinnast. Nüüd laps kohe kuune ja niivõinaa juba võõrutan, seega otsustasin jälle alustada. Kõhulihaste peal oleks saanud pesu pesta jne. Lott ei kao ära kui sa veel 5 kg alla võtad.

kaalulangus motivatsioon kasitoo

Mina ise kaalun 58kg ja mul on lott,õde kaalub 48kg aga tal on ka lott! Hakkasin elus esimest korda jooksmas käima! Siiani olen jooksnud ainult eee… bussi järele?! Söömist ei ole veel siiani piiranud, sest armastan väga shoksi ja jäätist. Aga noh, eks tuleb see ka ette võtta… Reply Marit Viimasest sünnitusest, mis on juba üle aasta tagasi, ei ole suutnud siiani endisesse vormi ajada.

Leidsin netist HopaTV ja nüüd olen püüdnud kodus trenni teha. Esimesed nädalad olid täitsa hästi aga nüüd on motivatsioon kadunud. Püüan ka päeva jooksul ikka 10 sammu täis kõndida, see teeb ka hea enesetunde. No kaalulangus tagasi rajal maitsevad lihtsalt. Kuid sain kolmanda ootusega ka diagnoosiks rasedusdiabeet ja selle tõttu olen tänu glükomeetrile enda toitumist kriitilisemalt jälgima hakanud.

Kõige suurema muutuse olen teinud toiduportsjonitega.

Varasemate rasedustega võrreldes on kaalutõus olnud väiksem ja aeglasem! Reply Mari Imetan beebit ent kui juustukukleid süüa, Corny batoone, ns viilude viisi juustu ja sinki näksids ei langegi ju kaal. Vaatasin end peeglist ja lausa ohkama ajab. Olin nii õnnelik, et esimesed kg nji kergelt pärast sünnitust kadusid ja siis kaal jåi seisma.

Noo ei taha. Proovin küll beebi tudumise ajal trenni veidi teha aga ega see igakord ei õnnestu, sest vahel ta ei taha magada ;kui ise ka kaisus tal pole. Õnneks pekirullidühtlaselt kehal ja lihtsalt suurem kuu. Kindlat kaalu ma endale ei sea vaid tahaks iseendale meeldida ja õppida end armastama.

Mida teha, kui kaal ei lange?

Minu puhul on need sihkvad või krõpsud, mida ei suuda käest panna. Trenni olen terve elu teind vahelduva eduga kuid nüüd harrastan kodus erinevaid videosid teha youtubest. Reply Liis Õnneks pole seis nii hull, eks enda silm on ikka kriitiline. Nüüd aga jälle rohkem vaba aega ja üritan ikka 3 korda nädalas trennis käia.

Ja seda mitte ainult sellepärast, et kõhulihaseid kunagi näha, aga ka sellepärast, et peale trenni on nii mõnus tunne.

kaalulangus ricei soomine

Mõni ütleb, et hakkab trenni tegema, aga kaalunr ei muutu. Tihtipeale ongi asi selles, et alguses ju hakkavad lihased kasvama, mis lisavad kaalu juurde ja rasvad vähehaaval põlevad.

Alles siis mingi hetk lihased ilmselt enam nii palju ei kasva, aga rasvad põlevad edasi ja tuleb tulemusi. Ehk tuleb ikka mitu kuud trenni teha, enne kui midagi näha saab.

Kui kaal on langenud, siis on ta rõõmus.

Thirty Seconds To Mars - Closer To The Edge

Kui seier seisab, siis oleneb olukorrast — on kas rahul või kaalulangus tagasi rajal. Kui aga kaal on tõusuteele tagasi pööranud, järgneb kohe analüüs, mida ta valesti on teinud. Eriline söögiga patustaja või premeerija pole ta kunagi olnud, nii et mingeid tohutuid kiusatusi kindla peale midagi keelatut süüa ta küll ei tunne.

Oma päevase söögiplaani teeb Kersti tavaliselt valmis juba eelmise päeva õhtul, sest niikuinii on ta ju oma pere toidu kokkuostja ja kokkaja. Nii saab iga snäkk ja vahepalagi sisse planeeritud, et ei tuleks mingeid ootamatuid söömissööste. Isegi tükike šokolaadi läheb suhu ainult etteplaneeritult, kuigi sisimas peab Kersti ennast suureks maiasmokaks.

5 märki, et peaksid kaalulangust tõsiselt võtma

Kasutajanimi Tipp ongi tegelikult pärit Tipilt ja Täpilt, kui ta lapsepõlves päevast päeva laulis: täna sööme komme ja homme sööme komme, ja neid siis tõepoolest isuga ka sõi. Kaaluabi süsteem arvestas Kersti ideaalkaaluks 77,7 kg, kuid ise ta selle saavutamist kaalulangus tagasi rajal ei peagi. Edulood teebki huvitavaks see, et inimesed on erinevad ja see, mis ühele mõjub ühtmoodi, ei pruugi teisele samamoodi mõjuda. Seega ootame teie kirjutisi, mis jutustaks teie loo kaalulangetamise algusest peale, milliseid tagasilööke olete kogenud, kuidas raskusi ületanud.

Sa ei saa kohe hakata sööma kõike nagu varem. Algab kolmenädalane faas, kus tuleb jälgida, et kaal ei kõiguks siia-sinna rohkem kui 1kg, et keha harjuks uue normaalsusega ja aju võtaks saavutatut kui uut normaalkaalu. Ei tasu muidugi unistada, et see tähendab hilisemat lõputut rämpstoidupidu, kuid kui peale dieeti toitudes arvesse võttes tervisliku toitumise põhimõtteid, kaalulangus tagasi rajal kaalu väga lihtne hoida, sest programm annab selleks vajalikud nipid kätte.

Ootan, millal ma juustu süüa saan! Nüüd mul kripeldab, et peaks ka vist ikkagi proovima. Ma ei tea, ma nii kahe vahel. Praegu samas mingeid reise ees pole, savi, prooviks ära teha. Ma kardangi, et kui ala pooleli jätan, siis võtan kohe topelt juurde vms.

kui palju muudab paar kilo välimuses? ja kuidas need paar kilo kaotada?

Kas tead kedagi, kes on Dr Simeonsi dieeti teinud, mis temast saanud on, kas kaal tuli topelt tagasi või ongi püsima jäänud? Paneme koos pekid rajale? See 10 kilogrammi oleks täpselt mulle vajalik kaalulangus : Teiseks juuniks pruuniks, ptüi, st peeneks. Kui oled oma mõtes selleks valmis, siis ülejäänu on juba vormistamise küsimus. Mis teeme siis, lähme üheskoos dieedile? Kaob ka lihasmass. Lihasmass on vähenenud. Lihased kulutavad rasvast ligi viis korda rohkem energiat ja lihasmassi kaotamine tähendab üldise energiakulu vähenemist.

Seetõttu võta kaalust alla rahulikult 0, kg nädalasvastasel juhul kaotad lisaks kõigele muule ka väärtuslikku lihasmassi.

kaalulangus troy ny

Sa kaalud vähem. Kui sa kaotad kaalu või rasva, väheneb ka sinu päevane kalorivajadus. Näiteks 70 kg keha ringivedamiseks kulub kindlasti rohkem energiat kui 60 kg kehaga ringi liikumisele. See tähendab, et ehk sööd sa liiga palju oma uue kaalu jaoks. Hakka rohkem treenima.