Liigu sisu juurde

Selgitamisel välditakse keerukaid kirjeldusi ja sanskriti nimesid, kasutatakse kõige lihtsamat ja kujundlikumat sõnavara. Iyengar tuli noorpõlves joogasse väga halva tervise tõttu, isiklik praktika oli väga range ja karm. Muidugi on meede kõiges oluline.

Simulaatoritel Jooga ja muud spordialad. Staatiline ja dünaamiline jooga praktiline staatiline kehaasend joogas Täpses tähenduses tõlgitakse sõna "jooga" sanskriti keelest kui "rakendada" või "alistumist" ja see tähendab psühhotraktikat teadvuse muutmiseks; erilise eluviisiga kehastununa aitab ta tema teel kõndijatel valgustust saavutada.

Euroopa koolides õpetatakse tavaliselt kohandatud stiile, tegelikult on see jooga algajatele, see on võimlemisharjutuste süsteem. Kuid isegi sellisel "kärbitud" kujul aitab see inimesel mõista oma keha võimalusi ja neid kontrollida, võimaldab tal õppida õigesti hingama ja lõõgastuma; tugevdada lihaseid; parandada liigeste ja siseorganite seisundit, sirgendada rühti, parandada seedimist, reguleerida hormonaalset taset. Joogal põhinevad tervist parandavad universaalsed kompleksid põhinevad kahel põhipraktikal - staatilisel ja selle mitmekesisusel ja dünaamilisel ashtanga vinyasa joogal.

Noortel soovitatakse harjutada dünaamilist harjutamist, kuna seda tehakse piisavalt kiiresti, staatiliste piirangute jaoks on neid vähem. Hatha joogatunnid kaalulangus vyayam asanate staatilist sooritamist koos pausidega õige kaalulangus vyayam kaalulangus vyayam keskendumise taustal; Iyengari joogas tehakse neid kindlas ranges järjestuses.

kaalulangus vyayam

Lisaks tervise parandamisele kasutatakse Iyengari joogat ka meditsiinilistel eesmärkidel; Vinyasa on kaalulangus vyayam dünaamiline meditatsioon, mis põhineb sujuval üleminekul asanalt asanale hingamisrütmis, kusjuures kaalulangus vyayam poos valmistab ette järgmist.

Mõnikord kaalulangus vyayam seda "joogaks tavalistele inimestele", see tähendab neile, kellel pole aega pühendada palju aega harjutamiseks: keskendumise tõttu, töö hingamise abil võimaldab teil saavutada tulemusi ilma keerukate asanade kasutamiseta.

Euroopa riikides on levinud ka "sünteetilised" süsteemid, näiteks vinyasa voog või naiste seas populaarne. Erinevalt klassikalisest vinyasast pole vooludes ranget pooside järjestust, asanad valitakse individuaalselt ja paigutatakse nii, et vahelduksid jõu ja aeroobsed koormused.

Miks jooga?

Venitamisel vahelduvad staatilised asanad ja vinjad, rõhuasetusega venitamisel ja lülisamba paindlikkusel töötamisel.

Kodus saate teha lihtsustatud komplekse nii staatilises kui ka dünaamilises tehnikas, olles õppinud kirjelduste, fotode ja videote abil asanade toimimist või saalis paar tundi õppides. Parem on hakata harjutama sünteetilisi praktikaid treeneri juhendamisel, uurides samm-sammult iga harjutust ja nende järjestust. Harjutage kodus iga päev minutit. Kui elustiili või iseloomu järgi olete "öökull" kaalulangus vyayam teil on mugavam pöörata joogale tähelepanu õhtul või päeval, on see okei.

Kuid pidage meeles, et hommikutundidel on lihtsam oma kehaga läbirääkimisi pidada, see reageerib paremini stressile ning omandab kiiresti harmoonia ja jõu.

kaalulangus vyayam

Püüdke keskenduda vajalikele liigutustele ja samal ajal kaalulangus vyayam, tõrjuda ärevus ja kaalulangus vyayam. Kas sa kukud läbi? Kaalulangus vyayam midagi valesti! See selgub homme, ülehomme või kuu aja pärast. Jooga on vastunäidustatud vähihaigetele. Rasedatel naistel on lubatud teha mõned asanad, kuid kui te pole enne rasedust joogat teinud, ei tohiks te sõprade soovitusel iseseisvalt tunde alustada.

Hommikune hatha jooga: staatiline Paljud algajatele mõeldud joogaasanad on kaalulangus vyayam juba ammu tuttavad teiste komplekside nimede all hommikused harjutused ja sobivus. Niisiis, utkatasana kaalulangus vyayam plie kükitamist, uttanasana on tavaline põrandakõver, trikonasana ja ardha matsyendrasana on keerdumise sordid ja sarvangasana pole midagi muud kui kasepuu.

Harjutusi tehakse samamoodi nagu tavapärases võimlemises: pingutused väljahingamisel, lõdvestused sissehingamisel. Järgmised asanad, mida teete lamades. Need tuleb läbi viia selles järjekorras, kuna kumbki valmistab keha ette järgmiseks. Kas tundsite konkreetse poosi esitamisel valu või ebamugavust? Loobu sellest, ära ürita asanat jõuga teha, vastasel juhul teenid parimal juhul nikastuse ja halvemal juhul sidemete rebenemise või liigesevigastuse.

Kompleks lõpeb savasanaga - lõõgastumispoosiga. Hoolimata asjaolust, et see tundub lihtne, on shavasana joogas üks olulisemaid, tõhusamaid ja raskemaid, sest algajatel on kõige raskem õppida, kuidas täielikult lõõgastuda. Lama selili, käed ja jalad ristis, hinga sügavalt läbi nina. Venitage kogu keha kõigest jõust, külmutage, lugege viieni ja lõdvestuge täielikult, püüdes mitte millelegi mõelda. Lase shavasanas minutit. Surya Namaskar dünaamikas "Tervitus päikesele" on kaheteistkümne kaalulangus vyayam ring; neist viis kordub.

Perovo klasside ajakava

See eksisteerib kahes versioonis: for algtaseme ja kogenud joogid, kaalulangus vyayam hingamistehnika 1400 rasva kadu on sama: sisse hingata läbipainde korral, välja hingata painde korral. Pranamasana, palve asana. Püsti sirgelt, ärge libisege, jalad koos, käed risti rinnus Namaste'i liigutusega. Siruta pea üles, kaalulangus vyayam poole", tunneta, kuidas selgroog sirgub. Hinga sügavalt sisse, täites täielikult oma kopsud, tõmmates samal ajal kõhtu ja hoides hinge kinni nii kaugele kui võimalik.

Hingake sujuvalt välja, järgmisel sissehingamisel liikuge järgmise asana juurde. Hasta Uttanasana Tõstke oma käed samal ajal üles, pöörates neid veidi pea taha, selg paindub. Asana ülaosas jäävad käed paralleelseks, peopesad vaatavad üles. Püüdke sooritada liigutusi täpselt, kuid lõdvestunult. Välja hingates painutage nägu põlvede poole, kõht surutakse vastu reie ülaosa, peopesad ümber jalgade tagantpoolt.

Venitage oma selga nii kõvasti kui võimalik, tundes lihastes pinget. Kuni kogemusi pole, saab asanat teha painutatud jalgadega, et sidemeid mitte venitada, kuid ärge andke endale liiga kaua aega.

Ashva Sanchalasana rattur. Sisestage järgmine asana. Parema kaalulangus vyayam astu tagasi; vasak on põlvest painutatud. Toetudes ainult tagajala varbale, langetage vaagen; sirgendage oma selga, samal ajal sirutage kroon üles. Adho mukha svanasana mägi. Tooge vasak jalg tagasi, viies selle paremale. Puhates oma jalgade ja peopesade varvastel, tõstke tuharad üles, tõmmake need ülespoole, painutades alaselga ja langetage oma pead, kuni see jääb küünarnukkide vahele "kõrvad õlgade vahel".

Kui venitust kaalulangus vyayam piisavalt, puudutage otsaesist põrandat.

kaalulangus vyayam

Ashtanga Namaskara Pärast mäe lõpuleviimist hinge kinni hoides painutage põlved ja laskuge põrandale, puudutades rinda ja lõugu, kuid surudes tuharad üles. Kui see on õigesti tehtud, puudutab keha põrandat lõua, peopesade, rinna, põlvede ja varvastega. Bhujangasana madu poos. Tuharad algavad ülespoole, tagumine kaart kaarega. Nüüd, jättes ashtanga namaskara vahele, sooritame asanad vastupidises järjekorras: madu - mägirattur alles nüüd töötab parem jalg, astudes sammu edasi - padahastasana - hasta uttanasana - pranamasana: ring on läbi.

Aja jooksul saate esitada Surya Namaskari mitte ühte, vaid kahte kaalulangus vyayam kolme ringi. Asanad stressi vastu: õppige lõõgastuma! Neljast harjutusest koosnev komplekt aitab taastada vaimse tasakaalu, puhastab meele häirivatest mõtetest ja kaalulangus vyayam. Harjutage minutit hommikul ja enne magamaminekut. Seonduvad postitused: Kaalulangus vyayam selgroole ja seljale, näpunäited, harjutused Tõhus fitnessi salendavate treeningute kaalulangus vyayam tüdrukutele Lihtne, kuid tõhus kogu keha elastse ribaga harjutuste komplekt Õige joogamati valimine Mõni usub kindlalt staatiliste asanade imet, teised soovivad end laadida taas jumaliku energiaga, teised aga õpivad sanskriti keelt pärast tunde, et leida iidsetest tekstidest tasuta 30 paeva kaalulangus menuu. Ja kuigi Moskvas rapid kaalulangus ja madal sudame loogisagedus endiselt palju vähem joogakeskusi kui New Yorgis või Londonis, on valikuprobleem juba pakiliseks muutumas.

Kuidas tugevdada eesnääret - Koorikud

Nii et kuhu kaalulangus vyayam - kas või Ashtanga Vinyasasse või Varju kooli, otsustate ise. Hatha jooga Sri B. Iyengar Sanskriti keelest tõlgituna tähendab "hatha" võimu, raevu, vajalikkust või pingutust. Samal ajal sümboliseerib silp "ha" päikest ja silp "tha" - kuud ning hatha jooga peamine ülesanne on luua kehas tasakaal päikese ja kuu, aktiivsuse ja lõõgastumise vahel. Kõigepealt on hatha jooga loodud inimese füüsilise tervise taastamiseks: liigeste liikuvuse taastamiseks, selgroo kõveruse peatamiseks, rõhu ja seedimise normaliseerimiseks, immuunsüsteemi kaalulangus vyayam hormoonide tugevdamiseks.

Ametite kompleks

Ja vaimu ja vaimu tervis peaks olema füüsilise tervise otsene tagajärg. Iyengar ise põdes noores eas paljusid haigusi: malaariat, tüüfust, tuberkuloosi. Arstid kaalulangus vyayam, kas ta kestab kauem kui 20 aastat, ja hakkas kuueteistkümneselt joogat harjutama koos oma õe abikaasa, India ühe parima joogameistri Sri Tirumalaya Krishnamacharyaga, kes on koolitanud terve põlvkonna õpetajaid. Iyengari stiil on staatiline: iga asanat hoitakse mitu minutit.

Erinevalt dünaamilistest joogatüüpidest - ashtanga vinyasa, kundalini - ehitatakse siin keha sõna otseses mõttes üles, pöörates suurt tähelepanu kõige väiksematele nüanssidele: venitamisele, lihaspingetele, keerdumisele ja kaalulangus vyayam. Pealegi võivad iga inimese jaoks tavalised poosid veidi erineda, sõltuvalt sellest, mida ta täpselt vajab. Pooside korrektseks ehitamiseks kasutatakse puidust telliseid, köisi, tekke ja horisontaalseid vardasid.

Šivananda jooga Swami Sivananda on India kuulsamaid ja armastatud joogaõpetajaid. Hariduselt arst, aastaselt tuli ta Rishikeshi. Seal otsustas ta hakata erakuks. Mediteerides 12 tundi päevas ja tehes koos õpetajaga joogat, jätkas Swami Sivananda meditsiinipraktikat.

Jooga harjutused kodus kaalulangus

Aastal asutas ta Rishikeshis ashrami, mis tähistas tema joogakooli algust. Oma aja jooksul oli Sivananda peaaegu revolutsiooniline: ta kutsus puutumatuid inimesi oma koju ja ašrami, kaitses naiste õigust joogat õppida. Pärast Swami lahkumist Sivananda joogasüsteem bbs-susteemi kaalulangus staatiline praktika.

Selle peamine erinevus Iyengari kaalulangus vyayam on see, et esiteks ei õpetata õpilastele mitte asanasid ja pranajamat, vaid sügavat lõõgastust. Arvatakse, et ainult siis, kui olete täielikult lõdvestunud, saavad asanad kasu ja aitavad tõesti muuta mitte ainult keha, vaid ka vaimu.

Sõltuvalt individuaalsetest omadustest, vaimsest hoiakust ja füüsiline vorm õpilase juhendaja valib lõõgastumispraktika.

Veenilaiendid, samuti paljud siseorganite haigused. Kõiki neid probleeme saab lahendada professionaalselt valitud lülisambajoogaravi abil. Harjutused, mis on mõeldud kõigi nende probleemidega toimetulemiseks samal viisil nagu teraapia ise, valitakse individuaalselt. Pöördumine joogaõpetajate poole või kodus enesega ravimine: kumb on parem?

Näiteks õpetatakse alustuseks oma nägu täielikult lõdvestama ja alles siis - Cobra või Adra poos. Šivananda jooga viis põhiprintsiipi on: korralik treening asanadhingamine pranayamalõõgastus savasanatoitumine taimetoitlane ja meditatsioon veedade pühakirjade uurimine ja nende üle mõtisklemine. Ashtanga Vinyasa kaalulangus vyayam Teine Krishnamacharya õpilane - Patabhi Jois, erinevalt Iyengarist, säilitas oma õpetaja dünaamilise stiili, pannes aluse Ashtanga Vinyasa joogale - Hatha jooga ühele võimsamale ja kiiremini toimivale süsteemile.

Ashtanga vinyasas kogutakse kõik asanad vinyasade - dünaamiliste sidemete - abil. Peate õppima mitte ainult vinyasat, vaid ka pranayama eripraktikat - kaalulangus vyayam nimetatakse Ujayiks ehk Võiduks hingamiseks. Liikumistega sünkroonis hingamine aitab keha seestpoolt soojendada ja koguda suures koguses energiat.

Kaalulangus vyayam ajal rikkalikult higistades vabanete toksiinidest ja toksiinidest ning tänu vinyasale on tagatud aktiivne vereringe.

Pap-aerobika - mingi aeroobika, mida iseloomustab harjutuste teostamine kerge barbelli ühendamisel võimuvõime ja vastupidavus. Nagu ka teistes tüüpides, teostab harjutused voolumeetodiga ja muusikaga. Seda soovitatakse ainult hästi ettevalmistatud inimestele.