Liigu sisu juurde

Paljud kulturistide ja fitnessmudelid, mis on läbi viidud video blogisid, kus nad kirjeldavad oma edu üksikasjalikult, toetades näpunäiteid hoone koolitusprogrammi ja elektriplaani. Pange eesmärk, mille saavutamine on realistlik. Kaalumuutuse, kehakaalu sihtväärtuse, mõõtmistulemuste või kalorite nägemiseks tehke märge vastavasse kasti. Pidage päevikut, kuhu kõik oma toimingud üles märkida. Soovitatav on valida viimane variant.

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse.

Motivatsioon nr 1 - kaalu kaotamine tervise nimel

Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kuluv reaalne aeg. Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad. Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulanguse eesmarkide naited tempo vaid üks kilogrammi kuus.

Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Just need orgaanilised ained on lihaste kasvu jaoks hädavajalikud.

Samuti aitab toidus sisalduv kõrge valgusisaldus liigsest rasvast kiiremini lahti saada. Kuiva toote - Herbalife Nutrition Formula 1 kokteili portsjon olenevalt maitsest sisaldab kuni 14 g väärtuslikku valku. Segu on rikastatud 23 vitamiini ja mineraali kompleksiga, mis küllastab keha toitainetega, vähendab nälga ja aitab teil kaalust alla võtta kiiremini.

Mis on kaalulanguse motivatsioon

Toitainete kandja. Kõrvaldage kiirtoidus leiduvad transrasvad. Kuid taimeõlide kasutamist tuleks suurendada. Eelistage "aeglaseid", mille seedimine võtab kauem aega ja vabastab energiat järk-järgult näiteks köögiviljad ja maitsetaimed.

Atleetvõimlemine

Tihti hakkab organism, millel puuduvad toitained, neid varus hoidma. Vitamiinide ja mineraalide komplekside regulaarne kasutamine aitab vältida rasvade sadestumist.

Kergelt aktiivne mõõdukas treening, kuid istuv töö Mõõdukalt aktiivne intensiivne treening, kuid istuv töö Väga aktiivne mõõdukas treening ja aktiivne töö Eriti aktiivne intensiivne treening ja aktiivne töö Kui soovite kaalust alla võtta, vähendage söödavat kogust umbes protsenti. Testige madalamat kalorikogust nädala jooksul. Kui leiate, et kaotate nädalas rohkem kui naela, ei söö te tõenäoliselt piisavalt.

Enne toote valimist peate konsulteerima spetsialistiga, kes aitab teil valida parimat tüüpi toidulisandeid. Kaalu langetamiseks peaks dieedil olema rohkem vitamiine D, C ja A. Mitte ainult suur motivatsioon aitab vabaneda ülekaalust, vaid ka selle regulaarne hooldus.

  1. Hull home rasva kadu abs
  2. Madal kolesterooli kaalulangus
  3. KUIDAS KASUTADA SCRUMI FITNESSI JA KEHAKAALU EESMäRKIDE SAAVUTAMISEKS - ÄRI -
  4. Seejärel uuendage oma kehakaal Polari randmeseadmes.
  5. Igapäevane kasutamine
  6. Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon

Te ei saa ennast norida - see provotseerib depressiivseid seisundeid, põhjustades ülesöömist. Parem öelge endale, et teil õnnestub. Ja ärge unustage seda regulaarselt meeles pidada.

Motivatsioon nr 1 - kaalu langetamine tervise nimel

Saate ikkagi: Sööge sinistest või sinistest taldrikutest. Külm värv näljutab nälga. Valige väikesed nõud. Aju eeldab, et olete söönud oma tavapärase portsjoni, samas kui seda on 1,5—2 korda vähem.

Järgige reeglit See on väga oluline motivatsiooni element. Mõnes peres ei võeta lähedase inimese kaalukaotust tõsiselt ja mõnikord hakatakse isegi meelega tellitud pitsa, maitsva koogi või muude kahjulike toodetega "võrgutama". Leidke oma perelt tuge: selgitage, miks on teie jaoks oluline kaalust alla võtta ja kui palju te nende abi vajate.

Kui läheduses on toetav inimene, muutub kaalu langetamine lihtsamaks ja lihtsamaks protsessiks. Kuid ärge unustage, et teie ümber olevad inimesed ei pea teiega koos kaalu langetama.

Valige õige käitumisstrateegia, et mitte rikkuda suhteid lähedastega. Kaalu langetamiseks motivatsiooni leidmine pole lihtne. Mõne jaoks töötab visuaalne näide: Instagrami kaunid fotod modellidest panevad tegutsema ja vabanevad kiiresti üleliigsetest mahtudest. Kaalulanguse eesmarkide naited ebareaalsed ilustatud pildid kellegi teise ideaalsest figuurist ja elust uputavad kedagi depressiooni. Seetõttu keskenduge motivatsiooni valimisel eranditult omaenda tunnetele.

Ärge unustage oma tervist.

Kuidas kaalust alla võtta tervislike meetoditega (fotodega) - Vihjeid -

See peaks olema esirinnas. Kaalust alla võtmine mõnuga, ärge muutke seda protsessi piinamiseks. Pange eesmärk, mille saavutamine on realistlik. Kui teil on loomulikult võimas kehaehitus, ei saa te järsku muutuda ektomorfiks. Pidage meeles, et kehakaalu kaotamise tulemus ei tohiks olla kahjulik! Ärge juhtige ennast modelleerimise ajal anoreksiasse. Mõelge, kas soovite kaalust alla võtta? Või on see lihtsalt katse järgida moodi, mis nõuab naiselt ebareaalset kuju? Tervikliku lähenemisviisi abil leiate oma motivatsiooni oma vöökoht ja puusad kiiremini vabastada.

Lisage oma dieeti rohkem tervislikke, valgu- ja kiudainerikkaid toite. Vältige stressi, magades hästiventileeritavas kohas ja vähemalt kaheksa tundi päevas.

9 SMART-EESMäRGI NäIDET KAALULANGETAMISEKS AASTAL - PSÜHHOLOOGIA -

Pidage meeles oma tervist: rasvumine mõjutab halvasti südant ja veresooni, kuid liigne kõhnus võib põhjustada siseorganite tõsiseid häireid. Kõigis peab olema harmoonia! Kuidas leida motivatsiooni kaalu langetamiseks Iga ülekaaluline inimene on vähemalt korra elus proovinud dieeti, et muuta oma keha ilusaks ja vormis.

Vähesed jõudsid võiduka finišini. Õigesti valitud motivatsioon kaalu langetamiseks ja hästi koostatud tegevuskava aitasid õnnelikel tulemusi saavutada. Kauaoodatud tasu on pingutustest enam kui tasa teinud. Ja maha jäetud raskused muutusid toorikaks. Los Angelese California ülikooli teadlaste tehtud uuringute analüüs näitas, et enamikul rangete dieetide põhimõtete poole pöördunud inimestest ei jäänud midagi ilma.

Mõni neist ei suutnud kunagi grammigi kaotada ja mõni tagastas sulatatud kaalu hea tõusuga kohe, kui loobus rangetest piirangutest. Salendav motivatsioon: 70 ilunippi Saate teada ülekaalulisuse põhjused ja võimalused kiireks kehakaalu langetamiseks Registreeru tasuta eelõppele kohtumine toitumisspetsialistiga! Sööge sagedamini - ärge arvake, et söögikordade vahelejätmine on saledama keha võti.

Ameerika Dieetide Assotsiatsiooni ajakirjas avaldatud uuringud on näidanud, et kolm söögikorda päevas koos kahe kaalulanguse eesmarkide naited söögikordade vahel võivad aidata teil kaotada liigseid kilo. Harjutusnälg - Bathi ülikooli uuringu kohaselt raskendab enne treenimist söömine rasvade kaotust. Minge jõusaali tühja kõhuga ja näete, et kaal sulab meie silme all.

Parim motivatsioon on realistlik lühiajaline eesmärk

Pigistage oma lihaseid iga kord, kui teil on kiusatus süüa tükike šokolaadi või midagi muud kahjulikku. Ajakiri Consumer Research avaldas andmeid selle kohta, kuidas leida lihtsate asjadega motivatsiooni kaalu langetamiseks.

Nõuanded ja nipid Lõpeta endast parima andmine. Kui tunnete, et motivatsioon kaalust alla võtta on hääbumas, siis lubage endale lühike paus päevaks. Sel ajal ärge koormake ennast treeningutega ja lubage endale maitsvat maiust nautida. Enne dieedi alustamist või toidukoguse vähendamist kontrollige hormoonide sisaldust ja pidage nõu oma tervisega oma arstiga. Lõpeta kogu aeg istumine!

Teadlaste sõnul mõjutab lihaste kokkutõmbumine inimese tahtejõudu märkimisväärselt ja võimaldab tal seista silmitsi kiusatusega ilma sisemise värinata. Sööge sinistelt taldrikutelt - külm värv rahuldab nälga ega tekita isu. Kindlustage ennast enesekindlate fraaside abil - ärge nuhtige end varasemate ebaõnnestumiste pärast, mille tagajärjel ei õnnestunud teil kaalust alla võtta.

Seisa peegli ees ja ütle endale enesekindlalt, et kavatsed oma eesmärgi saavutamiseks teha kõik endast oleneva.

Kaalu langetamiek ei pea te nälga jääma; ja tegelikult ei tohik ka kaalut alla võtta kiireti.

M: Mõõdetav on algkaal ja kuu viimase päeva kaal. A: On realistlik eeldada, et õige dieedi ja füüsilise koormusega kaotate nädalas 1,5—2 naela.

Kuidas motiveerida ennast salenemist

R: Kaalulangus on ülim eesmärk. T: Tähtaeg on üks kuu.

kuidas ma UUESTI kaalust alla võtsin?

M: Seda saab mõõta selle inimese joogivee ja soodavee arvu järgi. A: Pühendudes on see saavutatav eesmärk. R: Kogu päeva jooksul rohkem vett juues on abi kaalulangetamisest. T: See on pidev eesmärk kaalulanguse säilitamiseks. See aitab mul püsida motiveeritud, kuni jõuan finišisse. M: Seda saab mõõta iga minutilise seansi ajastamise ja seansi lõpuleviimisega 5 ööd nädalas. A: Kui on olemas õiged tööriistad, näiteks need meditatsioonirakendused, on see saavutatav eesmärk. R: Uuringud näitavad, et stress viib kaalutõusuni, seega on see asjakohane eesmärk.

Pealegi on eesmärgi saavutamise visualiseerimine tõhus vahend motivatsiooni hoidmiseks lõpuni.

Ma võitlen kaalulangus või kaalutõus - Atleetvõimlemine

T: Selle tähtaeg on alati, kui eesmärk on saavutatud. Sõltuvalt sellest, kui palju kaalu peate kaotama, võib protsessile pühendumise mõte tunduda ülekaalukas või isegi võimatu. Kuid jagades oma suure eesmärgi väikesteks tükkideks, mis seejärel SMART-eesmärkideks jaotatakse, seate ennast edukaks. Kohandage neid näiteid vastavalt oma kehakaalu alandamise olukorrale, kohandades numbreid vastavalt vajadusele.

Kui kaalulanguse eesmarkide naited nägema edusamme ja jõudma oma väikeste verstapostideni, saate motivatsiooni ja näete, et teie suurem eesmärk on saavutatav. Jaotage see võimalikult paljudeks väikesteks sammudeks - mis on oluline, et te jätkaksite liikumist edasi. Connie Stemmle on professionaalne toimetaja, vabakutseline kirjanik ja vaimukirjutaja. Tal on bakalaureusekraad turunduses ja magistrikraad sotsiaaltöös. Kui ta parasjagu ei kirjuta, veedab Connie aega oma 4-aastase tütrega, jookseb või teeb oma kogukonnas jõupingutusi sotsiaalse õigluse edendamiseks.

Randmeseade näitab ära, kui aktiivne te olete päeva jooksul olnud ja kui palju on eesmärgi saavutamisest veel puudu. Kaloridefitsiit Soovitud kehakaalu saavutamiseks tuleb tekitada vajalik kaloridefitsiit s.

Kaalumuutuse graafik Kaalumuutuse graafiku abil on võimalik jälgida oma edusamme.

  • Kaalukaotuse motivatsioon - õige mõtteviis ja eesmärgid - Apaatia
  • Kuidas alustada?
  • Äri Kuidas kasutada Scrumi fitnessi ja kehakaalu eesmärkide saavutamiseks Kui eemärk on obivu, on crumi kautamine oma nägemue aavutamiek ük parimaid viie õnnetumiek.
  • Motivatsioon kaalulangus.
  • Lõpumõtted SMART-eesmärkide kohta kaalulangetamise näited Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  • Vask t eemaldamise kaalulangus
  • Apollo haigla kaalulangus