Liigu sisu juurde

Lisateavet leiate meie lehelt privaatsuspoliitika. Teised hüpoteesid une ja suurenenud söögiisu vahelise seose kohta hõlmavad keha endokannabinoidne süsteem ja oreksiin , neurotransmitter, mille sihtmärgiks on mõned une abivahendid.

Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.

kaalulanguse napunaited magamise ajal

Inimeste unevajadused on erinevad, kuid üldiselt on uuringutes täheldatud kehakaalu muutusi, kui inimesed magavad öösel vähem kui seitse tundi loe siit. Teine uuring jälgis 16 aasta jooksul umbes 60 rasvumata meditsiiniõde. Kuigi need uuringud olid kõik vaatluspõhised, on kaalutõusu täheldatud ka eksperimentaalsetes unepuuduse uuringutes.

Näiteks üks uuring võimaldas 16 täiskasvanul viis ööd magada vaid viis tundi öö jooksul. Nad võtsid selle uuringu lühikese aja jooksul keskmiselt 0,82 kg loe siit. Unine mõistus ei ole õige sina Kindel on see, et unega koonerdamine paneb meie aju halvasti otsustama. See on otseselt seotud ajutööga, sest see on vastutav meie aktiivsuse, otsuste tegemise ja impulsside juhtimisega.

13 beebi une vihjet: kuidas neid tuvastada ja näpunäiteid beebi magamiseks

Sellist vähese une sesiundit võib näiteks võrrelda alkoholijoobega — heade otsuste tegemiseks pole teil vaimset tugevust ega kainet mõistust.

Kui oleme üleväsinud, otsib meie keha midagi, mis tundub hea.

kaalulanguse napunaited magamise ajal

Näiteks tahab meie mõistus tööl olevat pitsat või hoopis kellegi sünnipäevatordi ampsu. Suured isud on väsinuna üpris tavapärased ning asja teeb erti ohtlikuks see, et sellises seisundis ei suudeta ühelegi avahtlusele öelda ei.

Tahame kiirelt midagi head, mis annaks meie kehale energiat ja tekitaks normaalse enesetunde.

  1. Parimad unepositsioonid teie tervisele - Tervis -
  2. 13 tavalist beebi une vihjet ja kuidas neid tuvastada? - Healths -
  3. Kuidas aitab uni kaalu langetada?
  4. Kategooriateta Chris Powell paljastab äärmise kaalulanguse kaadritaguseid kaalulangetamise näpunäiteid Järgige Chris Powelli lihtsaid näpunäiteid lameda kõhu saamiseks ja kiiresti kaalust alla võtmiseks - täpselt nagu tema kliendid ABC Extreme Weight Lossis.
  5. Nõuanded beebi magamiseks pärast vihjete tuvastamist Tavaliselt ootavad inimesed, kuni laps ärritub ja väsib, paneb ta voodisse.
  6. Mesi eemaldab rasva
  7. Siin on tervisliku kehakaalu alandamise näpunäited, mis keskenduvad pigem unele ja selle rollile kaalu langetamisel.

Näiteks on uuringuid, mis tõestavad, et vähese unega inimestel tekib suurem isu hilisõhtuse snäkkimise järele ning sageli soovitakse süüa just neid kõige kõrgema süsivesikusisaldusega suupisteid, mis annaks kiirelt energiat.

Lisaks on leitud, et vähene uni sunnib inimesi sööma suuremaid toidukoguseid, mis on ka kehakaalutõusu põhjuseks.

kaalulanguse napunaited magamise ajal

Kaalulanguse napunaited magamise ajal ja magamatuse tõttu põletab meie keha vähem kaloreid Ainevahetuse kiirus puhkeolekus RMR- resting metabolic rate on kalorite arv, mida keha põletab, kui oled täielikult puhanud.

Seda mõjutavad vanus, kaal, pikkus, sugu ja lihasmass. Uuringud näitavad, et unepuudus võib vähendada teie Kaalulanguse napunaited magamise ajal. Näiteks on ühes uuringus hoitud 15 meest 24 tundi ärkvel.

kaalulanguse napunaited magamise ajal

Samuti on selgunud, et halb uni võib põhjustada ka lihasmassi kadu. Kuna suurema lihasmassiga keha põletab puhkeolekus rohkem kaloreid võib eeldada, et kui lihased on kadunud, väheneb ka puhkeolekus ainevahetuse kiirus.

kaalulanguse napunaited magamise ajal