Liigu sisu juurde

Traditsiooniline vaade võib piirangutega energiakulutuse mudelit silmas pidades olla tõsi ainult teatud lävendini — seda lävendit ületades iga lisanduv ühik füüsilist aktiivsust ei pruugi kajastuda enam üldises päevases energiakulutuse suurenemises, ehk ühiku efektiivsus langeb. Shutterstock Pöörake Uuringud on näidanud, et värskete roheliste õunte, banaanide ja pirnide lõhn võib vähendada söögiisu ja muuta magusad magustoidud vähem atraktiivseks. Uuringud näitavad, et kalaõli võib aidata ka kaalulangetamist ja veresuhkru taset vähendada. Kuid kõige tähtsam asi, mida sa pead õppima, on see, kuidas kaalust alla võtta aeglaselt.

Kategooriateta Enim vaadatud viisid kaalu langetamiseks Söö vähem ja liigu rohkem on alati hea kaalulangetamise plaan. Kuid on alakasutatud kaalulangetamise näpunäiteid, mis tõesti toimivad ja aitavad teil kehakaalu hoida.

Kaalukaotus Tema teooria, mida tänapäeval tuntakse Occumi habemenuga, ütleb põhimõtteliselt, et kõige lihtsam tee edasi on tavaliselt kaaluvaateid kaalulangus journal. Ja kuigi me ei saa kunagi teada, kas Williamil olid tegelikult vanad kõhulihased, on tema vaade filosoofiale sama mis meie arvamus kiire kaalulangus : Kui teete lihtsalt pisiasju - kasutate ära oma igapäevarutiini pisikesi tähelepanuta jäetud näpunäiteid - võiksite riisikoogid ja jooksujalatsid lõplikult visata.

Või vähemalt ei tunne, et oleksite nende ori. Tegelikult teeb kõigest 10 kalorit päevas - umbes sama palju kaloreid, kui kulutate 3 minuti jooksul paigal seistes - selleks ajaks naela saledamaks järgmine aasta. Nii et enne keerulise toitumiskava registreerumist või kalli personaaltreeneri pühendumist veenduge, et olete kasutanud neid lihtsaid, tõhusaid ja tähelepanuta jäetud viise naela eemaldamiseks.

Ja selleks, et veelgi rohkem - kiiresti - kaalust alla võtta, lugege neid 50 parimat saladust õhukeste inimeste käest! Shutterstock Telli kohvi, must Tass kohvis on peaaegu null kalorit.

Kuidas kasutada jooksu kaalu langetamiseks

Tass kohvi koore ja suhkruga sisaldab 80 kalorit. Kui juua kaks tassi päevas, säästab see mustaks võtmine aasta jooksul 14 naela! Mine täis paksuks Mitte ümber vöökoha, vaid taldrikul: Credit Suisse uurimisinstituudi värske aruanne näitas, et üha rohkem meist kaaluvaateid kaalulangus journal täisrasvaseid toite pigem lahja, lahja, rasvavaba või muu moodsa lahjuse monikari asemel. Ja kuigi paljud terviseorganisatsioonid nagu Ameerika Südameassotsiatsioon soovivad siiski, et me vähendaksime rasva - eriti küllastunud rasva - võib hiljutiste uuringute kohaselt see täisrasvane suundumus olla terve mäss nende aastakümnete vanuste kreedode vastu.

Avastamiseks klõpsake siin 20 parimat täisrasvaga toitu kaalulanguse jaoks! Valige punane vili rohelise asemel See on parim puu kaalulangus. See tähendab, et Roosa leedi on vanaema Smithi peal, arbuus meeputke, punased viinamarjad roheliste peal.

  • Kookospahklioli kasu kaalulangus kommentaare
  • Hbot kaalulangus

Flavonoidideks nimetatud toitainete diagramm kaalukaotuse jalgimiseks eriti antotsüaniinide, ühendite, mis annavad punastele viljadele värvi, kõrgem tase rahustab rasva säilitavate geenide toimet.

Tegelikult kiidavad punakõhuga luuviljad nagu ploomid fenoolühendeid, mis on tõestanud rasvade geenide ekspressiooni moduleerimist. Shutterstock Järsk Pu-Erh tee See kääritatud hiina tee võib sõna otseses mõttes vähendage oma rasvarakkude suurust! Õlletehase rasva ristirüütli jõudude avastamiseks jagasid Hiina teadlased rotid viide rühma ja toitsid neid kahe kuu jooksul erineva dieediga.

Lisaks kontrollrühmale oli rühm, kaaluvaateid kaalulangus journal manustati rasvarikkaid toite ilma teelisandita, ja kolm täiendavat rühma, kellele manustati rasvarikkaid dieete koos erineva annusega pu-erhi teeekstraktiga.

Teadlased leidsid, et kõrge rasvasisaldusega dieedirühmades alandas tee triglütseriidide veres leiduva potentsiaalselt ohtliku rasva ja kõhurasva kontsentratsiooni oluliselt.

Kuigi tee rüüpamine võib inimestel olla veidi teistsugune, arvame, et need leiud on piisavalt paljutõotavad, et ikka tasub oma aega aurava kuuma tassi kinnitamiseks. Me Streameriumis armastame teed nii väga, lõime selle osaks oma enimmüüdud parimad kaalulanguse meetodid dieediplaanist, 7-päevase lameda kõhuga tee puhastamisest!

Testpaneelid kaotasid vööst kuni 4 tolli!

Arvustused

Saadaval kohe - klõpsake siin! Muutke iga päev vabaks reedeks Tööks teksad selga, kaaluvaateid kaalulangus journal ära. Wisconsini ülikooli teadlased leidsid, et inimesed, kes kandsid teksariideid tööl, tegid kogu päeva jooksul peaaegu sammu rohkem umbes veerand miili kui päevadel, mil nad kandsid ametlikumat riietust. Muidugi, võite tunda, et olete oma ülikonnas lõbusam, kuid täiendava kõhurasva kaotamine kindlasti paneb sind nägema teksaseid limoneeni kaalulangus valguses ja end kindlamalt tundma - ükskõik, mida sa kannad.

Shutterstock Dušš enne voodit Kui tavaliselt supeldate A. Duššist tulenev soojus tõstab ka teie kehatemperatuuri, mille tulemusel langeb temperatuur ja temperatuurid kiiresti välja, kui väljute ja rätikud maha võtate. See aitab teil kogu süsteemi lõõgastuda. Sama efekt on ka kuumal vannil. Kuid kaalu langetamiseks on veelgi kiiremaid viise ja oleme need kokku kogunud sellesse spetsiaalsesse loosse mille lugemiseks kulub vaid mõni sekund : 33 laisad viisid oma kõht kaotada - kiiresti!

Shutterstock Pöörake Uuringud on näidanud, et värskete roheliste õunte, banaanide ja pirnide lõhn võib vähendada söögiisu ja muuta magusad magustoidud vähem atraktiivseks. Teadlaste arvates on see põhjuseks see, et saadus paneb alateadlikult tervislikumate valikute peale mõtlema. Kui teie laual olev puuviljakorv meelitab liiga palju kärbseid, proovige lihtsamat ideed, näiteks sheavõi baasil lõhnavat losjooni, millel on sama efekt.

Kui sa sööd oma õuna selle asemel, et seda nuusutada, mine punaseks. Võtke Candy Daydream Värskest uuringust selgus, et kui fantaseerida terve paki lemmikmaiustuse söömisest enne lubamist, võite selle süüa vähem.

Põhjus, miks te kaalu võtate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Maailma kaalulangus, sageli tundub, et on kaks erinevat faasi kaalulangus? Üks, kus sa kaotad kaalu ja siis teine, kus sa saad selle kõik tagasi. Kui sa isegi tunned seda, siis oled sa hea ettevõttega. Enamik meist on kaotanud kaalu ühel või teisel viisil mõned meist, mitu kordakuid suurim võitlus on selle hoidmine. Paljudel inimestel ei ole täpseid numbreid, kuid mõned hinnangud näitavad, et see on kuskil 80 protsenti kuni üllatav 95 protsenti.

Shutterstock Ajastage treeningu kuupäev Enne jookidega kohtumist sõpradega on raske treeningut sisse suruda, nii et puhute muidugi Parem idee: käskige oma pungil jõusaalis kohtuda.

Saate suhelda, end vormis hoida ja pärast ikka latt sisse lüüa. See trikk töötab ka abikaasadega: hiljutises JAMA sisehaiguste uuringus, mis hõlmas ligi paari, leiti, et inimesed jäävad oma partneriga liitumisel tõenäolisemalt kinni tervislikest harjumustest, näiteks liikumisest.

Ja enne treenimist ärge unustage neid olulisi asju 11 söömisharjumusi, mis paljastavad teie kaaluvaateid kaalulangus journal Shutterstock Mine tuuma Külmutatud toodete toitainetihedus on sageli suurem kui värskel, kuid konserveeritud toidud ei pea vastu. Uuring Toidu- ja põllumajandusteaduste ajakiri leidis, et mõne köögivilja puhul lagundas konserveerimine koguni 95 protsenti C-vitamiinist ja kahjustas iga toidus sisalduvat B-vitamiini.

Nuke oma külmutatud puuviljad ja köögiviljad selle asemel.

  • Mida naeb valja 3 lb kaalulangus
  • T4 poletada rasva

Shutterstock Võõrustage melon banketti Kuigi kõik puuviljad on terved, valitseb rasvade praadimisel ja kõhupuhituses käputäis neist ülim. Kulutage kümme minutit nende salenevate puuviljade hakkimiseks eelolevaks nädalaks. Arbuus on ka üks neist 50 parimat toitu talle - voodis —Jaga neid oma elu mehega. Eelmäng oma õhtusööki Ehkki see võib tunduda vastuoluline, võib söömine enne tööõhtusöögile või õnnetunnile minekut tegelikult kilo välja võtta.

Rida Penn State'i uuringuid näitas, et enne restorani söögikohale istumist võib õuna või puljongil põhineva supi nuusutamine vähendada kogu kalorite tarbimist 20 protsenti. Shutterstock Mängige Betty Crockerit Kui olete lasknud aja mööduda ja ihkate endiselt midagi magusat, on okei endale lubada - lihtsalt tehke kaaluvaateid kaalulangus journal tähelepanelikult ja mõõdukalt.

Mõne Oreose näppimise asemel piitsutage mikrolaineahjus ühe portsjoniga magustoit. See võtab ainult kümme minutit. Mida rahulolevam on tunne, seda väiksem on tõenäosus sekunditeks tagasi minna ja seda lihtsam on kaalu langetada. Ja lõpetage nende isud - ning kasvatage lihaseid ja lööklaine - 50 parimat suupistet kaalulangetamiseks! Valmistage täiuslikud praemunad Kannatamatus on lihtsaim viis tagada sitke munarakk. Selle asemel soojendage nonstick-kastrulit keskmisel-madalal kuumusel ja lisage lihtsalt nii palju võid või oliiviõli, et pann kergelt katta.

Murdke munad otse pannile ja laske neil segamatult istuda, kuni valged hüübivad täielikult, kuid munakollased on endiselt kõiguvad, umbes 5 minutit. Maitsesta soola ja pipraga. Shutterstock Kaaluvaateid kaalulangus journal šokolaadipiima 'Ma joon madala rasvasisaldusega orgaanilist šokolaadipiima iga päev - tavaliselt pärast hommikust treeningut,' ütleb Elisa Zied, RDN. Jook pakub ka kvaliteetne valk see täidab ja aitab säilitada lihasmassi, mis vananedes kipub vähenema.

Isegi kui sellele on lisatud suhkruid, näitavad uuringud, et madala rasvasisaldusega šokolaadipiim on suurepärane jook lihaste taastumiseks pärast treeningut. Shutterstock Tasakaalustage oma salat Salati täitmiseks vajab see valku kana, munad, delikatessi liha ja kiudaineid oad, avokaado.

Maitse maksimeerimiseks ühendage magus tomatid, õunad teravate sibul, oliivid ja soolastega liha, juust. Lisaks vajab salat krõmpsutamist; pähklid ja toored paprikad on teie parimad panused. Shutterstock Tunne oma pähkleid Uuringud näitavad seda oomega-3 rasvad võivad aidata depressiooni ja südameatakke tõrjuda ning kreeka pähklid sisaldavad muljetavaldavalt 2,5 grammi untsi kohta.

USDA uuringus leiti, et pekanipähklid näitasid mandlite antioksüdatiivset aktiivsust neli korda ja maapähklid peaaegu kuus korda. Ja mandlitega võrreldes annavad makadaamia kaaluvaateid kaalulangus journal kaks korda rohkem tervislikke monoküllastumata rasvhappeid. Kasutage õli ka rasvade põletamiseks! Ja klõpsake siin, et näha 20 kaaluvaateid kaalulangus journal pähklit kaalulanguse jaoks!

Kuni sööte ka oomega-3 rikkaid toite, ei tohiks teie päeva lõpu suhe muretseda. Lisaks on tahinil palju tervislikke toitaineid nagu vask, mis aitab säilitada organismis põletikuvastaseid ja antioksüdantseid reaktsioone.

Kaaluvaateid kaalulangus journal annab see ühe lusikaga 6 protsenti päevasest kaltsiumist. Enamik iha kaaluvaateid kaalulangus journal ainult umbes kümme minutit; kui suudate lihtsalt köögist eemale hoida ja oma meelt nii kaua hõivata, unustate tõenäoliselt selle kõik, mis võib pikas perspektiivis säästa tuhandeid kaloreid ja järgnevaid naelu.

Nii et helistage sõbrale, jalutage, voogesitage John Oliver või mängida videomänge.

Related Content

Uuringud on leidnud, et kontakti saamine oma sisemise mänguriga stimuleerib aju tasustamissüsteemi ja vähendab soovi süüa. Tegelikult pole vahet, mida teete enda hajutamiseks, kui see ei tähenda kahvli suhu panemist loevad ka näputoidud!

Shutterstock Hankige endale kalaõli Kas vajate sel pühade ajal kaalukaotuse alustamiseks või selle täielikuks tõrjumiseks väikest abi? Parim võimalus on pöörata mere poole. See võib tunduda veidi ebameeldiv, kuid kalaõli on inimese keha jaoks üks parimaid toitaineid.

Kuidas mõjutab füüsiline aktiivsus meie söögiisu ja seeläbi kehakaalu? Artikli autoriks on Siim Veri ning see pärineb Raudne Tervis kodulehelt: raudnetervis. Arvestades kaaluprobleemide tõsidust, süübime järgnevalt selle probleemi lahendamise abilisesse ehk vaatame kuidas mõjutab füüsiline aktiivsus meie söögiisu ja seeläbi kehakaalu. Klassikalise termodünaamika esimese seaduse järgi peaks kaalulangetamine olema lihtne kalorid-sisse ja kalorid-välja valem. See tähendab seda, et kui tahame kehakaalu langetada, peame sööma vähem kaloreid, kui me neid kulutame ning kui me tarbime pikaajaliselt rohkem kaloreid, kui kulutame, võib tagajärjeks olla rasvumine.

NIH andmetel vähendab kalaõli mida saab tarbida omegarasvhapete rikka kala nagu tuunikala, lõhe, makrell ja sardiinid söömisel või toidulisandite võtmisel - olenevalt sellest, kumb sobib kõige paremini teie elustiiliga triglütseriidide taset diabeedi ja südamehaiguste korral probleeme kuni 20—50 protsenti. See pole veel kõik, mida need kalad teie figuuri heaks saavad teha. Uuringud näitavad, et kaaluvaateid kaalulangus journal võib aidata ka kaalulangetamist ja veresuhkru taset vähendada.

Ühe spetsiifilise kalaõli tüüp hi-DHA, NuMegakui seda võtta koos treeninguga, vähendab kaaluvaateid kaalulangus journal keha rasva. Shutterstock Puista peale Ch-ch-chia ' Chia seemned pole ainult lemmikloom, vaid pidu suus.

Abil autokoolituse kaalu kuidas kaotada Tiibeti cristina dieet orbake Dieet menüü dyukanu.

Olen nende suur fänn, sest nad on täis südametervislikke oomega-3, kiudaineid, valke ja kaltsiumi. Chia seemned imenduvad kehas kergesti, nii et need on väga toitvad ja küllastavad. Iga päev lisan need oma hommikusöögismuutisse või ühendan jogurti või kodujuustuga koos mustikatega. Shutterstock Valmistage leivata võileib Mõne sekundi jooksul: asetage viil Šveitsi juustu lõikelauale. Peal asetage viil deli kalkunit ja lusikatäis hummust või guacamole.

Fresh articles

Mähi nagu želeerull ja söö. Shutterstock Hoidke seda jahedas Ajakirjas avaldatud silmatorkav uus uuring Diabeet soovitab, et lihtsalt konditsioneeri lõhkamine või talvel soojuse vähendamine võib aidata meil magamise ajal kõhurasva kaaluvaateid kaalulangus journal. Külmemad temperatuurid suurendavad peenelt meie pruunide rasvavarude kaaluvaateid kaalulangus journal - rasv hoiab teid soojas, aidates teil kõhus talletatud rasva läbi põletada. Osalejad veetsid paar nädalat magades erineva temperatuuriga magamistubades: neutraalne 75 kraadi, jahe 66 kraadi ja palav 81 kraadi.

Pärast neli nädalat 66 kraadi juures magamist olid katsealused oma pruuni rasva koguse peaaegu kahekordistanud. Ja jah, see tähendab, et nad kaotasid kõhurasva. Ja rääkides oma keha turbolaadimisest rasva põletusõppige, kuidas visa kaalutõus ei pruugi olla teie süü, ja lülitage nende võimsate näljahormoonid välja 20 toitu, mis sulgevad teie näljahormoonid kiiresti!

Shutterstock Vaheta Quinoa välja Iidsete terade trendiga võitleb see kinoa ja teffiga teie lauas ruumi eest. Lähis-Idas asuv kamut, tuntud ka kui Khorsani nisu, sisaldab rohkelt südant tervislikke oomegarasvhappeid, palju valku ja vähe kaloreid. Kamuti söömine vähendab kolesterooli, veresuhkrut ja tsütokiine, mis põhjustavad kogu kehas põletikku, avaldatud uuringus European Journal of Clinical Nutrition leitud.