Liigu sisu juurde

Kuid võite absoluutselt magada oma tee saledaks. Ei, te ei saa oma kallakut teha.

Liigne kehakaal võib teie une rikkuda

Kategooriateta 8 viisi magamise ajal kaalu langetamiseks Oleme tõsised. Teadlased on tõestanud, et uni ja kaalulangus on omavahel seotud ning kvaliteetne uni võib tõesti aidata teil kiiresti kaalust alla võtta. Kaalukaotus Jõusaal! Rada puff!

Ehkki meditsiiniringkond on une ja kehakaalu vahelist keerulist suhet endiselt lahti harutamas, on ilmnenud mitmeid potentsiaalseid seoseid, mis toovad välja hea öörahu võimalikke kaalulangetamise eeliseid ja unepuuduse negatiivseid tervisemõjusid.

Kuid nad kõik eksivad. Sest tõeline, edukas ja jätkusuutlik kaalukaotus tuleneb tipptaseme saavutamisest täiesti ootamatus valdkonnas: magamistoas.

kaalulanguse fitness treener kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Ei, te ei saa oma kallakut teha. Kuid võite absoluutselt magada oma tee saledaks.

  • Sakura slimming
  • Kuidas aitab uni kaalu langetada?
  • Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.
  • Miks on uni kaalulanguse jaoks nii oluline? | Uni Fond - Uneteemad
  • Kategooriateta 8 viisi magamise ajal kaalu langetamiseks Oleme tõsised.
  • Kuidas paremini magada ja sellega kaalus alla võtta - Kaalukaotus

Tegelikult, olenemata sellest, kui palju kilo vajutate, mitu miili logite, kui palju kolra rabistate, ei vii see teid kaalulangetamise eesmärgid kui te ei saa ka piisavalt kvaliteetset und. Hiljutine Magama uuring, mis ilmus New York Timesi bestselleris Kõhu dieet nullistleidis, et madalam uni võib kaalulangust kahjustada kuni 55 protsenti! Hea uudis on vaid mõned lihtsad näpunäited teie pm-le.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Või veel parem, natuke kalkunit. Trüptofaan, aminohape, mida leidub enamikus lihas, on näidanud tugevat und põhjustavat toimet. Ja see võib tõlkida lihtsaks salenemiseks.

kiire rasva kadu reied eric bachi rasva kadu

Keskmine kaalulangus magamise ajal Colorado ülikoolist leidis, et dieedipidajad tarbisid piisavalt magades 6 protsenti vähem kaloreid. Riiklik unefond soovitab enamikule täiskasvanutest seitse kuni kaheksa tundi magada.

Uni ja rasvumine

Nii et lisage need lihad oma loendisse toidud, mis aitavad kaalust alla võtta. Teadlased panid hiirerühmad päeva jooksul rasvarikka ja kõrge kalorsusega dieedile. Pooltel neist lubati terve öö kontrollitud dieedil terve öö jooksul näksida, samal ajal kui teistel oli juurdepääs toidule ainult kaheksa tundi, kuid nad said süüa, mida tahtsid. Paastunud hiired jäid kõhnaks, samal ajal kui ööpäevaringselt ninaga hiired said rasvunud - kuigi mõlemad rühmad tarbisid sama palju kaloreid!

ufe kaalulangus body line slimming

Lükake hommikusöök tagasi kella ni, et meie keha saleneda ja taastada Ülim ühepäevane detox. Teadlased leidsid, et mehed, kes tarbisid head suupisted õhtul, mis sisaldas 30 grammi vadaku- või kaseiinivalku, oli järgmisel hommikul suurem ainevahetuse kiirus puhates kui mitte midagi süües.

Valk on termogeensem kui süsivesikud või rasv, mis tähendab, keskmine kaalulangus magamise ajal teie keha põletab selle seedimisel rohkem kaloreid.

Seos une ja kehakaalu vahel

Külmem temperatuur tõstab peenelt meie pruuni rasva varude efektiivsust - rasv hoiab teid soojas, aidates teil kõhus talletatud rasva läbi põletada. Osalejad veetsid paar nädalat magades erineva temperatuuriga magamistubades: neutraalne 75 kraadi, jahe 66 kraadi ja palav 81 kraadi.

Van Life Q \u0026 A - Expenses - Statistics - Greece - 2021 Travel

Pärast nelja nädala pikkust magamist 66 kraadi juures olid katsealused oma pruuni rasva koguse peaaegu kahekordistanud. Ja jah, see tähendab, et nad kaotasid kõhurasva.

nhs-i valikute kaalulanguskaart rindade kadu parast kaalulangust

Üks uuring, mis avaldati Neuroloogilise ja ortopeedilise meditsiini ajakiri leidis, et iga kahe tunni tagant piparmündi nuusutanud inimesed kaotasid keskmiselt 5 naela kuus! Banaanil, rohelisel õunal ja vanillil olid sarnased mõjud.

Kuidas aitab uni kaalu langetada?

Kaaluge piparmündi küünla põletamist, kuni suundute voodisse, et täita tuba salendavate lõhnadega. Kui te ei soovi küünalde puhumisega enne katte alla pööramist vaeva näha, proovige padjale lisada paar tilka piparmündiõli. American Journal of Epidemiology. Uuringus osalejad, kes magasid kõige pimedamates ruumides, olid rasvunud 21 protsenti vähem kui kõige heledamates tubades magavad.