Liigu sisu juurde

Kõndides kaalust alla Kaalu langetamiseks on vaja kulutada rohkem kaloreid kui tarbitakse. Kui kõnnite kaalukaotuse nimel, võib NEAT olla suurepärane abivahend eesmärkide saavutamisel. Pidage meeles, et motivatsioon on see, mis aitab teil alustada, ja harjumused on need, mis teid edasi hoiavad.

Shutterstock On tõestatud, et päeviku pidamine suurendab kõndimisprogrammi efektiivsust 47 protsenti, kinnitas a Ameerika Kirurgide Kolledži ajakiri Uuring! Jälgige päevi, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, kellaaega päeval või öösel, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, iga kõndimisrutiini läbimise vahemaad ja aega, käiku, mille kondimine 8 miili paevas kaalulangus kõndimisrutiini sooritasite, ja oma nädalast kaalu.

Shutterstock Minge võtke jalutuskäigule mõni päikesepaiste või isegi päevavalgus. Noh, uurimus avaldati Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes puutusid pärast ärkamist hämarasse valgusesse, oli täisväärtusliku hormooni leptiini kontsentratsioon madalam, samas kui sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit oli leptiini tase kõrgem. Laskes oma ellu pisut valgust, saate oma kaalukaotuseesmärkidele natuke elu, kui liigute saledama ja tervislikuma tuleviku poole.

Kuidas kõndida kaalulangus. Enne hommikusööki lüüa tellistest. Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist. Shutterstock Kõndige nagu oleksite lennujaamas ja olete selle väljuva lennu jaoks lähedale lõiganud.

Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti järel umbes kalorit. Kui mahute iga päev minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit.

Mida teada kaalulanguse jaoks kõndimisest

Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena. Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu.

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Painutage oma käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast.

  • Regulaarne kõndimine pakub palju potentsiaalseid eeliseid tervisele, sealhulgas kaalulangus.
  • Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate.
  • KAS MINUTINE JOOKSULINDIL 2,8-KIIRUSEL KõNDIMINE AITAB KAALULANGUST? - MEDITSIINI- -
  • Kuidas poletada rasva parast kaalulangust

Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti. Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal. Kuidas suurendada kaalulangust kõndimise ajal. Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil. Võite teha ka smuuti ja juua seda kohe pärast jalutuskäiku. Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni.

Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju. Piim on hea kaltsiumiallikas, mis tugevdab teie luid.

Kas 30-minutine jooksulindil 2,8-kiirusel kõndimine aitab kaalulangust?

Praegu võiksite vältida juustu ja maitsestatud jogurtit. Turul on palju madala kalorsusega maitsestamata jogurte. Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju. Igasugune tee, mis valmistatakse ilma suhkrut või piima lisamata, on teile väga kasulik.

kondimine 8 miili paevas kaalulangus parim masin rasva ja tooni poletamiseks

See ei pea tingimata olema roheline tee. Võite valida ka musta tee, kuid kindlasti ostke hea kvaliteediga teed. Toksiinide loputamiseks jooge igal hommikul ja õhtul teed. Kui olete edukaks riietunud, peate valima õige jalanõude. Lisaks õige suuruse kandmisele peaksite teda nähes ka oma arstilt küsima, kas te proponeerite liiga vähe, kas liiga vähe või mitte.

  • Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  • Piirid endokrinoloogias.
  • Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust? - Toit -
  • Rasvakahjumi hupertroofia rutiinne

Selles videos selgitatakse erinevusi. On hädavajalik valida kõndimisjalatsid, mis vastavad teie hääldusastmele. Kui teate, kas olete "ala" või "üle", saab kinga spetsialist anda nõuetekohase soovituse, milliseid kingi vajate. Igal juhul on pikkadel jalutuskäikudel alati hea kaasa võtta varupaar kingad ja mõned lisasokid.

Kas päevas kaheksa miili kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Teie jalad võivad pingutuse tõttu paisuda ja palju parem oleks jalanõud vahetada, kui "kõvaks teha" ja lõpetada villidega, mis takistavad teil pikemat aega kõndimist. Lisasokid aitavad jalgadel kuivana püsida, eriti kui kombineerite need kvaliteetse jala pulbriga.

Veel üks "käimisvarustus", mida võiksite kaaluda, on helipõhise treeningrakenduse allalaadimine. Siin on see, mida ma soovitan. Tea, mitu sammu astud miili kõndides Keskmise sammu miili kohta arvutamisel on kaks võimalust: saate koostada "hinnangu" või kasutada sammulugeja nagu sammulugeja. Selles artiklis rääkisin sellest, kuidas kahe jalaga samm on umbes sammu miilis, samas kui kolme jala samm on sammu miilis.

See pole täpne mõõtmine, kuid on alustamiseks piisav. Nüüd, kui soovite täpset soovitust, siis soovitan kanda kvaliteetset sammulugurit. Lugege seda artiklit, et leida teile sobivaim seade. Sammuluguri tulemuste maksimeerimiseks soovitan sammulugeja täpsuse kontrollimiseks järgida selle lühikese video juhiseid: Kui olete sammulugeja täpsuse kontrollinud, leidke meetri rada. Võtke rajale meetripulk kaasa. Pidage meeles, et meetrit võrdub ühe miiliga.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga. Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust.

Võtke mõõtepulk ja mõõtke 9 meetrit stardijoonest mööda. Seejärel seadke sammulugeja nulli. Kõndige neli ringi ja siis täiendavad 9 meetrit, mille mõõtsite. Nüüd on teil miilis tehtud sammude arv ja saate vastavalt sellele oma "jalutuspäeva" planeerida.

Leidke oma lähtejoon Et teada saada, millisest punktist alates kõndimise režiimi alustate, mõõtke sammulugeja abil 2—3 päeva jooksul tehtud sammude arvu. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga. Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust.

kondimine 8 miili paevas kaalulangus poletada rindkere rasva lihasesse

Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima? Tempo tõstmine Nagu joostes, ujumises ja muudes aeroobse treeningu vormides, on ka tempos muutusi. Inimene põletab kiires tempos kõndides rohkem kaloreid kui aeglasemalt kõndides. Aastal avaldatud uuring Meditsiin ja teadus spordis ja liikumises näitas, et kui inimesed suurendasid oma tempot jooksmiseks, põletasid nad rohkem kaloreid.

kondimine 8 miili paevas kaalulangus millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

See uuring näitas ka seda, et jooksjate rühm kaalus vähem kui kõndijad, mis viitab sellele, et kiirus mõjutab otseselt kalorite arvu, mida inimene treeningu ajal põletab. Tempo suurendamine ei tähenda siiski, et inimene peab jooksma.

Ranch Simulator - Killer Chicken - PART 6 (HINDI) 2021

Selle asemel kulutab hoogne käimine kaalulangetamiseks lisakaloreid.