Liigu sisu juurde

Toit peab saama ikka uhke ja maitsev ning kõht peab saama täis. Keto grypy zawiera złe siły i funkcji psychologicznych, wzmocnione głód, problemy ze snem, vähem süsivesikuid ja rohkem rasva dieedi kava algaja. Seda tuntakse kui kaloripuuduse tekitamist. Võite süüa jämedast jahust või rukkijahust valmistatud leiba. Vaadata läbi pere menüü, lõpetage ära osta kahjulikke tooteid ja püüa rohkem aega veeta koos värskes õhus ja ajal spordi treeningu.

Kuidas kaalust alla võtta nädal

Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada 17 põhjust, miks te miks kaalulangus aeglane keto kaota madala süsivesikusisaldusega dieeti Madala süsivesikusisaldusega dieedid nagu Keto, LCHF, Paleo ja Atkins on kõige populaarsemad dieedid kehakaalu langetamiseks. Teadused, kuulsused ja sobivusgurud vannuvad nende dieetide järgi. Kuid ma ei imestaks, kui teaksin, kas te ei vähenda süsivesikutevaese dieedi korral kaalu.

See on levinud probleem, millega dieedipidajad ühel hetkel silmitsi seisavad.

17 põhjust, miks te ei kaota madala süsivesikusisaldusega dieeti

Ja enamasti ei saa nad aru, miks see juhtub. Selles artiklis loetletakse 17 põhjust, miks kaalulangus seiskub madala süsivesikusisaldusega dieedil, ja viise, kuidas kohe flabi kaotama hakata. Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada 1.

Teil pole realistlikku eesmärki Shutterstock Kas soovite kiiresti kaalust alla võtta? Noh, enamasti see ei toimi.

kaalulangus motivatsioon taustapildi telefon

Kaalu langetamisel peate olema realistlik. Järk-järguline kaalukaotus on tervislik, efektiivne ja jätkusuutlik võrreldes kiire kaalulangusega. Niisiis, ebareaalse eesmärgi seadmise asemel seadke realistlik eesmärk. Kirjutage oma päevikusse: "Ma tahan nädalaga kaotada 2 kilo.

Kuidas ma kaalus alla võtsin... ja kilpnäärmehaigusega toime tulin

Kaotada vahemikus 0,5—1,4 naela nädalas on realistlik 1. Sa ei saa miks kaalulangus aeglane keto, et kaotad kaalu Mõnikord ei piisa kaalust, et teada saada, kas te kaalust alla võtate. Peate hindama oma keha rasvaprotsenti, sest liigne rasv on see, millest soovite vabaneda.

Tegelikult, kui te miks kaalulangus aeglane keto treenite, on täiesti võimalik, et te kasvatate lihasmassi ja just see lihasmass on kaalunumbril kaaluna. Veelgi enam, ebatervislik kehapilt võib tekitada tunde, et te kaalust alla ei võta, samas kui tegelikkuses olete flab kaotanud ja näete välja toonuses. Sööte liiga palju pähkleid Shutterstock Pähklite asemel on lihtne pähklitega üle minna.

Nad on täis tervislikke rasvu, vitamiine, valke ja mineraale, kuid on ka kõrge kalorsusega. Kuna need on väikesed, krõmpsud, maitsvad ja hea võimalus suupisteks, on lihtne pähklitega üle parda minna ja neid palju tarbida, tundmata end liiga täis.

Niisiis, jälgige päevas tarbitavate pähklite hulka.

8 põhjust, miks te ei kaota Ketoga kaalu

Te ei vähenda piisavalt süsivesikuid Võite eeldada, et tarbite õiges koguses süsivesikuid, kuid tõde on see, et mõned on süsivesikute suhtes tundlikumad kui teised. Pealegi sisaldavad puuviljad ja köögiviljad ka häid süsivesikuid ning nende kehakaalu languse vältimiseks peate piirama nende tarbimist.

Alustage vähem kui 50 grammi süsivesikute tarbimisest päevas ja kui teie kehakaalu langus jälle seiskub, langetage see 20 miks kaalulangus aeglane keto süsivesikuteni päevas.

Sööge kindlasti tervislikke rasvu, valke, häid süsivesikuid ning võtke vitamiini- ja mineraalseid toidulisandeid.

eemaldage rasva alaselja

Tarbid liiga palju piimatooteid Shutterstock Piimatooted nagu jogurt, juust, piim ja koor sisaldavad palju valke, mis muundatakse glükoosiks metaboolse raja kaudu, mida nimetatakse glükoneogeneesiks.

Selle tulemuseks on omakorda insuliini taseme tõus.

hiv kaalulanguse varased sumptomid

Ja kui see insuliinitempo teatud aja jooksul jätkub, muutub keha insuliiniresistentseks ja glükoosimolekulid jäävad verre ning keha ei kasuta neid ära. See takistab lõpuks teie kaalulangust. See tähendab, et kui tasakaalustate kogu piimatoodetest ja muudest piimatoodetest pärinevate valkude tarbimist, võite oma dieeti lisada piimatooteid, kui need ei ole kõrge kalorsusega. Te ei hoia makrode protsenti Kui olete madala süsivesikusisaldusega dieedil, on väga oluline, et jääksite makroprotsendi juurde.

Dieedid nagu Keto ja HFLC on loodud viisil, mis kutsub esile organismi ketoosi ja kasutab suhkru, süsivesikute ja valgu kaudu saadava glükoosi asemel energiaallikana rasva.

Kui te ei järgi rasva: süsivesikute ja valkude suhet, ei saa te soovitud tulemusi.

  • Keto dieedi kolesterool
  • Ultra slim alla jope

Niisiis, pidage kinni dieedigraafikust ja näete, kuidas juhtub ime! Teil ei ole toitvat toitu Shutterstock Kas loodate töödeldud, madala süsivesikusisaldusega baaridele ja toitudele?

8 nadala kaalulanguse valjakutse vorgus

Siis on ilmne, miks te kaalust alla ei võta. Keha toitmiseks tarbige tõelisi toite nagu kala, pähklid, munad ja köögiviljad. Tarbitud töödeldud madala süsivesikusisaldusega toidud töötavad ainult siis, kui kasutate seda tõelise toiduga. Sa petad sageli Ah! Paljud dieedipidajad petavad liiga sageli - mõni teeb seda teadlikult ja mõni teadmatult. Parim viis ennast liiga sageli petmast takistada on märkida üles, mida kogu päeva jooksul sööd.

Kuidas säilitada oma tervis ja kaalulangus pärast keto dieeti

Pole tähtis, kui väike kogus on, selle märkimine annab teile selge ülevaate, kui palju lisakaloreid te tarbite. Proovige kasutada toidu jälgimise rakendust või kirjutage see lihtsalt päevikusse. Sööte liiga palju puuvilju Shutterstock Puuviljad on head, kuid sisaldavad ka puuviljasuhkrut. Sellistel puuviljadel nagu mango, viinamarjad ja arbuus on kõrge glükeemiline indeks ja see võib põhjustada veresuhkru kasvu.

Kontrollige oma osa puuviljade söömise osas ja valige madala süsinikusisaldusega dieedil madala geograafilise tähisega puuviljad, näiteks õun, kiivi, greip, apelsin, mustikas ja maasikas.

kas kohvi poleb rasva

Jälgite pimesi kellegi teise dieeditabelit See on kaalu langetamise üks levinumaid põhjuseid.