Liigu sisu juurde

Kui vaadata üksikute paastu-uuringute tulemusi , siis võiks arvata, et paastumine ei kõlba kaalu langetamiseks üldse. Plaani järgimiseks vajad harjumusi. Olin vahepeal suutnud paar nädalat kaalujälgija olla ja 2,5 kilo alla võtta. Kas inimene vastavalt oma teadmistele tegutseb, on aga instrumentaalne ratsionaalsus. Ning inimene hakkab ennast rohkem piitsutama.

Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid.

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Unustatakse ära, et inimene vajab elus püsimiseks nii energiat kui ka toitaineid, viimaseid on kõige parem saada toiduga, mitte toidulisanditest. Toidus nt kaalulangus toitained õiges vahekorras ning nende imendumine sealt on kõige parem. Tehakse väike arvutus, et kui ma niipalju päevi nälgin või söön vaid näiteks kcal, siis peaksin kuue nädalaga kaotama näiteks 10 kg. Tervislik kaalulangetamine on aga umbes 0,5—1 kg nädalas.

Aeglaseks kaalulangetamiseks on mitmeid põhjuseid. Nälgimise puhul läheb organism üle nn säästurežiimile ning kaalulangetamine võib hoopis seiskuda.

nt kaalulangus reie salendav squats

Organism vajab aega kohanemaks kaalu langemisega. Kokkukukkumine liiga vähese söömise tagajärjel on veel kõige parem tagajärg, võib minna ka hullemini. Liiga madala energiatarbimise juures ei saada kindlasti kõiki vajalikke toitaineid.

Veelkord kaalust ehk Miks ma juba sünnikaalus ei ole?

Uuringud on näidanud, et aeglase kaalulangetamise puhul st kui inimesed hindavad ümber oma liikumis- ja toitumisharjumused, suudetakse saavutatut ka paremini säilitada. Sellistel puhkudel ei teki ka nn nt kaalulangus jo-jo-efekti, kus kiirele kaalulangusele järgneb kaalutõus tihti alustatud kaalupunktist suuremagi numbrinisest inimesed ei ole mitte muutnud oma toitumisharjumusi, vaid saavutanud kaalulanguse nälgimise või muude toidukombinatsioonide abil.

Kui inimene alustabki nt kaalulangus normaalse nt kaalulangus põhimõtteid silmas pidades, siis võib ühel hetkel talle ikkagi tunduda, et tempo ei ole piisav ning ta võib hakata vähendama saadavat energiakogust või tegema vahele paastupäevi, kui selleks ei ole tegelikult vähimatki vajadust. Kaalu langetamise soovi suurenemist võib tekitada ka see tunne, mis kaalu alandamisega tekib — ma saan sellega slimming loetelu. Ning inimene hakkab ennast rohkem piitsutama.

  • Sellised lainetena kulgevad valuhood.
  • Banting kaalulangus esimesel nadalal
  • 5-nt kaalulangus
  • Keto ei ole kaalulanguse nadalas 4
  • Seljavalu ja kaalulangus | Uroloogia | Arsti nõuanded | Küsi nõu Eesti tipparstidelt! - lepland.ee
  • Tead ja teed kõike aga KAAL ei lange?
  • Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha.
  • Lihtsalt kuskilt nagu mäletan, et inimese kriitiline ellujäämispiir on kalorit päevas, aga vb sa oled siis nii eriline :D marimell ütleb: Võin mingi päev kirja panna siis : vaatame palju ma söön.

Tõuke selleks annavad nii teiste inimeste positiivsed märkused kui ka see, et endale on võimalik osta riideid, mis enne selga ei mahtunud või sobinud. Siinkohal tuleb ennast siiski sundida jääma valitud eesmärkidele soovitud kehakaal ja selle saavutamiseks planeeritud aeg truuks ning mitte minna kaasa tekkiva eufooria tundega.

nt kaalulangus poletage oma rasva ara

Väiksema energiavajadusega päevad võivad olla õigustatud, nt kaalulangus õige toitumise-liikumisrežiimi järgimisel jääb kehakaal püsima ning enam ei lange. Sellistel puhkudel tuleb üle vaadata saadav energiakogus ning füüsiline aktiivsus ning vajadusel esimest langetada või teist suurendada.

bullet 5-päevane Turboslim Express salenemist kotike toitumine

Kehakaalu mitte langemine võib olla seotud ka mõne toitaine vähesusega toidus, mis aga on otseses sõltuvuses söödud toidu kvaliteedist. Välistades toidud teatud toidugruppidest nt liha, piimatooted vmjääb organismil kohe vajaka osadest toitainetest ning see kõik kajastub organismi tervises, aga ka kaalulangetamise tempos.

nt kaalulangus fartlek koolitus poletada rasva

Kõige sagedasem viga, mida tehakse, on see, et hakatakse sööma võimalikult rasvavabasid tooteid. Kui inimene hakkab aga rasvu kartma ning neid võimalikult väldib, siis on tagajärjeks just see, et rasvu saadakse vajalikust vähem ning see omakorda toob kaasa häireid organismi töös, kahjustub nahk, juuksed jne. Õige on küll küllastunud rasvhapete leidub peamiselt loomse päritoluga toidus tarbimist piirata, kuid et rasvade kogus ei langeks allapoole soovitatavat, nt kaalulangus menüüsse lisama kala, pähkleid, seemneid ja õli.

nt kaalulangus toidu- ja kaalulanguse ajakiri

Teiseks ohuks liiga väikese energiatarbimise puhul ongi vitamiinide-mineraalainete defitsiit.