Liigu sisu juurde

Sammud ja vajutused: Kõik sellised on väga kasulikud harjutused kõhurasva vähendamiseks. Harjutuse tegemine on järgmine: Lamage põrandale ja sirutage siis välja sirutatud kätega. Teie selg peaks olema sirge.

Asetage oma käed pea taha.

  • Ei soo sind rasva poletamisel
  • 25 parimat harjutust kõhupiirkonna kiireks kaotamiseks kodus
  • Painutage põlvi ja laske hant aeglaselt üle keha alla.
  • Prix de keha slim alla

Nüüd tõstke torso sellest palli küljest lahti, tõmmates oma ribi põhja tõmmates abs puur puusadeni. Pall peab olema lokkimisel stabiilne. Allapoole, et teha abs venitust.

25 parimat harjutust, et kodus kiiresti kõhtu / kõhurasva kaotada

Korda seda 1 - 3 komplekti. D Vertikaalne jalgade krigistamine: Jalad peavad olema sirgelt üles. Hoidke põlved risti.

Nüüd hoidke oma tuge käe all pea all. Lülita oma abs ja tõsta õlad põrandast üles Jalad peavad krigistamiseks olema fikseeritud asendis.

Elustiil Emotsionaalne seisund Mõni neist asjadest, nagu teie geneetiline koostis ja vajalikud ravimid, ei ole muutmiseks teie kontrolli all. Teie ainevahetust ehk kalorite põletamise kiirust saab korrapärase treeningu abil suurendada. Teie sotsiaalmajanduslikku seisundit ja elustiili saab aja jooksul muuta, kui olete valmis tööd tegema, samas kui teie emotsionaalne suhe toiduga võib muutuda ka terapeudi või tugigrupi abiga.

Saate seda teha 1 kuni 3 komplekti, korrates 12 kuni See on parim harjutus kõhupiirkonna vähendamiseks E pika käe krigistamine: Pikali põrandal või teeb seda isegi matt. Sirutage käed otse taha. Hoidke neid klambritega kõrvade lähedal.

parandada rasva poletamist

Tasapisi sõlmige oma abs. Tõstke õlad väga ettevaatlikult põrandalt maha, lihtsalt selleks, et käed oleksid sirged. Saate neid komplekti teha.

Eelkõige on kõhurasva vähendamiseks mõeldud harjutused väga tõhusad ja annavad teie kehas kiireid tulemusi. Jalgrattaharjutus kõhu vähendamiseks: Jalgrattasõit on üks parimaid ja täiuslikumaid harjutusi kõhurasva vähendamiseks ilma kõrvaltoimeteta.

Söögiplaan kõhurasva kaotamiseks

Lamage põrandal ja asetage käed pea taha. Nüüd tõstke mõlemad jalad üles ja painutage neid põlvede poole.

My Friend Irma: Aunt Harriet to Visit / Did Irma Buy Her Own Wedding Ring / Planning a Vacation

Võtke parem jalg välja ja viige see rinna lähedale. Kui olete selle teinud, võtke samal ajal vasak jalg välja ja viige see rinnale.

kui palju rasva kadu 1 nadal

Vahetage jalgu nii, nagu sõidaksite jalgrattaga. Jätkake seda harjutust järgmised kaks kuni kolm minutit, enne kui saate peatada.

Mao vaakum: See treening on kõhu kuju saamiseks sama oluline kui krigistamine. Maovaakumeid nimetatakse sageli kassi venitusasenditeks või neljapunktilisteks poseerimiseks.

Seda nimetatakse nii, et kui tulete neljakesi alla, kui keha seisab käte ja põlvede toel maapinnal.

Meeste ja naiste kõhupiirkonna kaotuse treeningud:

Kui olete selles asendis, hingake sügavalt sisse ja laske kõhulihased lahti ning välja hingates pingutage neid. Nüüd hoidke oma lihaseid hea 30 sekundi jooksul. On veel üks maovaakumiliik, mis vähendab kõhtu ja aitab teil kõhtu trimmerdada. Istuge toolil ja kujutage ette, et teie kõht on tõste, mis liigub üles. Parim viis rinna ja kohurasva poletamiseks ninaga sügavalt sisse, kujutades ette, nagu võtaksite oma kõhu teisele korrusele.

Meeste ja naiste kõhurasva kaotuse harjutused:

Läheme nüüd edasi üles. Hingake suu abil välja, surudes endiselt kõhtu üles 4. Hingates proovige seda vähemalt viis korda kiiremini hoida, nii et pigistaksite absoluutselt sisse iga kord, kui välja hingate. Selle viis korda kordamine hoolitseb ab lihaste eest.

Neid kahte tüüpi vaakumharjutuse proovimine sobib kõige paremini alustajatele, kes tegelevad kõhutõve kontrolli all hoidmisega.

13 parimat saunakostüümi 2020. aastast - ülevaated

Tooli harjutus kõhurasva vähendamiseks: Enamikku kõhu korrastamisharjutusi saab teha kodus. Nagu nimigi ütleb, on selle harjutuse tegemiseks vaja lihtsalt tooli. Õppime, kuidas seda harjutust kõhurasva vähendamiseks teha. Istuge toolil, mille selg on sirgelt üles ja õlad samal ajal lõdvestunud. Asetage peopesad maapinna poole puusade poole.

Kuidas põletada kiirelt rasva?

Hingake sügavalt sisse, välja hingates tõstke jalad aeglaselt ülespoole, viies põlved rinna poole Hoidke hinge kinni ja viie sekundi pärast pange jalad aeglaselt alla. Korda seda paar korda. Külg liigub: Üks parimaid ja lihtsamaid viise kõhurasva vähendamiseks on töötamine vööl. See harjutus on tõesti lihtne.

slimme mens undershirt

Teil on vaja ainult seista parim viis rinna ja kohurasva poletamiseks asendis, seejärel viia parem käsi aeglaselt pea kohal, muutes vasakule C-kuju. Kui teie jalad on endiselt maapinnal, painutage nii palju kui võimalik vasakule poole, tunneb vöö parempoolne külg stressi. Hoidke seda positsiooni 15 sekundit. Ja seiske tagasi esimesse kohta.

  1. Kõht Parimad viisid kõndimise lisamiseks kõhurasva vähendamiseks Kõigist treeningrežiimidest on kõndimine kõige ökonoomsem, kuid samas tõhus lahendus paljude terviseprobleemide lahendamiseks.
  2. 13 parimat saunakostüümi (), et põletada rohkem kaloreid - ülevaated - Nahahooldus -
  3. Keskmine kaalulangus hcg 40 paeva jooksul
  4. Rasva poletavad lihased
  5. Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis
  6. Ghost fat burner

Korda sama vasakul. Kui olete selle käigu omandanud, saate hoideaega pikendada vahemikus 30 kuni 45 sekundit.