Liigu sisu juurde

Leidke endale meelepärane klass või treeningtüüp ja lükake ennast maksimaalsele tasemele. Treeni targalt, kütust. Sulle soovitatud Nädala fitnessi amatöör: pühendumus ekraanil! Peamine organ on tehtud adamantine metallist plaadid, et vältida deformeerumist. Kui teete 5 harjutust, järgides kõiki neid kõiki, siis jätkaksite 2-minutilise vaheaja.

Mugavuse, tõhususe parimad rasva poletavad olid tõhususe huvides on kardiovarustuse edetabelis trenažöörid.

spin bike kaalulangus rutiin

Kui kaua peate kaalutõusmiseks velotrenažööri kasutama, sõltub paljudest teguritest, sealhulgas treeningute intensiivsusest ja sagedusest. Saate neid muutujaid kohandada, et vähem kaloreid vähem aega kulutada.

Atleetvõimlemine

Näpunäide Treeningrattal sõites kaalust alla võtmise kiirus sõltub paljudest muutujatest, sealhulgas teie soost, vanusest ja kehakaalust ning treeningute intensiivsusest, sagedusest ja kestusest. Treeningratas kaalulanguse jaoks Kaalulangus nõuab rohkem kalorite põletamist kui sisse võtate.

Need seansid olid pikad ja igavad Keegi ei märganud, et sportlased, kes treenisid lühikese kestusega intensiivsete treeningute abil näiteks sprinteridolid saledamad ja lihaselisemad kui sportlased, kes tegid palju suuremaid kardiomahte nt pikamaajooksjad. Paljud uuringud tõestavad kõrge intensiivsusega koolituse tõhusust: Esimene suurem uuring viidi läbi American Journal of Clinical Nutrition tegi kindlaks, et kõrge intensiivsusega treenimine suurendab ainevahetust kuni 24 tundi pärast treenimist.

Täpsemalt öeldes ütleb Mayo kliinik, et iga põletatud kalori kohta kaotate ühe kilo rasva. Kasutades seda juhendina, võite spin bike kaalulangus rutiin kaalulangetamise treeningtsükli läbimist nii mitu minutit, kui teil kulub kalorit ja eeldate, et olete põletanud naela rasva - nii kaua kui teie dieet jääb samaks.

spin bike kaalulangus rutiin

Kasutades Harvardi tervise kirjastuse hinnanguid, peaks inimest põletama kalorit, liikudes statsionaarses rattas mõõduka kiirusega 30 minutit. Seetõttu võib naela kaaluv inimene veidi vähem kui seitsme tunni jooksul rattaga sõites kaotada ühe kilo rasva.

Viga: ei söö enne intensiivset kardiot

Kui kaalute vähem, kulutate kaloreid aeglasemas tempos. Kui olete raskem, põletate rohkem kaloreid.

Mugavuse, tõhususe ja tõhususe huvides on kardiovarustuse edetabelis trenažöörid. Kui kaua peate kaalutõusmiseks velotrenažööri kasutama, sõltub paljudest teguritest, sealhulgas treeningute intensiivsusest ja sagedusest. Saate neid muutujaid kohandada, et vähem kaloreid vähem aega kulutada.

Kuid lisaks kehakaalule muud asjad, näiteks sugu, vanus ja põhiainevahetus, mõjutavad ka teie kalorite põletamist ja kaalulanguse määra, mis muudab kalorise reegli ebatäpseks mõõtmiseks. Ümbermõõtude mõõtmine, keharasva testimine ja lihtsalt riiete sobivuse märkamine on teie edasimineku paremad näitajad.

Raske töö võrdub tulemustega Treeningrattal sõites on raske ennustada, kui palju kaalu kaotate ja kui kiiresti kaotate.

spin bike kaalulangus rutiin

Kuid tulemuste maksimeerimise osas on teie spin bike kaalulangus rutiin kontroll, mis sõltub mitte ainult sellest, kui kaua te sõidate. Tehke need neli asja ja näete kiiremini paremaid tulemusi: Suurendage oma intensiivsust: Mida raskem on pedaal, seda rohkem kulutate kaloreid.

Harvardi sõnul põletab naelane inimene 30 minuti jooksul hoogsas tempos liikudes kalorit.

Treeningratas kaalulanguse jaoks

Tehke intervalltreeningut: Enamik inimesi ei suuda sellist jõulist tempot pikka aega säilitada. Kui vaheldate intensiivse tegevuse perioode taastumisperioodidega, saate teha rohkem üldist tööd ja põletada rohkem kaloreid vähem kui aja jooksul kui püsiseisundis mõõduka intensiivsusega treening, vastavalt Ameerika treeningnõukogu andmetele.

spin bike kaalulangus rutiin

Lisage jõutreeningusse: Mida rohkem on teie kehamassi lahja, seda suurem on ainevahetus. Palju lihaseid pakkivatel inimestel on suurem ainevahetus kui neil, kes kannavad rohkem rasva, ütleb Mayo kliinik. Kehakaalu langetamiseks võite kasutada velotrenažööri, kuid jõutreening võib teie arengut kiirendada.

VIGOR FITNESS TRANSFORMER SPIN BIKE

Rattasõit kasvatab alakehas lihaseid, kuid iga nädal paari kogu keha jõutreeningu lisamine aitab veelgi juurde saada. Proovige harjutusi, mis töötavad kõikidel teie peamistel lihasrühmadel, nagu kükid, kopsud, kätekõverdused, read ja õlavarraste väljakutsed intensiivsusega.

Koduleht » Horoskoop » 14 Parimad ja halvimad asjad, mida jõusaalis saate kaalulangetamiseks teha 14 Parimad ja halvimad asjad, mida jõusaalis saate kaalulangetamiseks teha Oh jõusaal, mis on lihtsalt täis väljamõeldud masinaid, mõned väga kasulikud, samas kui teised lihtsalt paistavad tolmu nurka. Olgem ausad, et mitte kõik masinad ei olnud kõige paremini läbimõeldud, kas see oli mõeldud lihaste ehitamiseks või kardiovaskulaarseks tegevuseks.

Koristage oma dieet: Saate seitse tundi nädalas jalgrattaga liikuda, kuid kui sööte liiga palju ja tarbite valesid toite, ei saa te tulemusi. Kui soovite, et teie töö tasuks, on vaja ühendada jalgrattasõit tervisliku toitumisega. Parim kaalulangetamise dieet koosneb puhastest tervetest toitudest, nagu värsked köögiviljad, lahjad valgud ja täisteratooted, ning töödeldud toitudes on vähe.