Liigu sisu juurde

Vaadake lihtsalt lisakaloreid ja soola õlides ja kastmetes. Selle asemel seadke end edukaks, enne kui nälga hakkate saama: tehke nädalaleht toiduplaan ja toidupood oma menüüd silmas pidades. Seega, ärge unustage nädalaks suupistete ettevalmistamist, et teil oleks toiteväärtuslikku kätt. Unustage "head" või "halvad" toidud ja kaotage täielikult "petmise" mõiste. Lõppsõnad munadieedil Krahhidieedid võivad aidata inimestel kiiresti kaalust alla võtta, kuid kaal taastub tavaliselt kättemaksuga, kui need dieedipidajad taastavad tavapäraseid toitumisharjumusi.

Võite Ka Nagu

Iga kord, kui kulutate rohkem kaloreid kui sisse võtate, langetate tõenäoliselt kaalu. Harjutus on ka oluline Kui proovite kaalust alla võtta, ei piisa tavaliselt ainult dieedist, et jõuda sinna, kuhu soovite. Selleks, et teie keha kulutaks rohkem kaloreid kui sisse võtate, püüdke enamikul nädalapäevadel kasutada 30 minutit treeningut. Tõstmine või tõuked aitavad lihaseid kasvatada, mis kulutab kogu päeva jooksul kaloreid.

tervise kaalulangus soogi ideed

Kui te ei saa jõusaali jõuda, on lõuna ajal jalutuskäik ümber kvartali hea viis liikumiseks. Muuda see isiklikuks Oleme kõik erinevad. Lihtsalt rääkige oma arsti või dietoloogiga kõigest, mida otsustate.

tervise kaalulangus soogi ideed

Teie vanus, sugu, kaal ja aktiivsuse tase mängivad teie tervislikus toitumises oma osa. Meditsiinilised tingimused Veel üks põhjus arstiga rääkimiseks: dieet ei sobi kõigile.

Samal teemal

Teatud haigused võivad süveneda, kui sööte kasvõi üks kord palju soola, rasva või suhkrut, nii et mõnus söömine võib mõnele inimesele halb mõte olla. Öeldakse, et klaas sooja vett koos kriipsuga laimimahla ja mett aitab ainevahetust käivitada.

Kiire kaalukaotuse jaoks peaksite kaaluma ka madala kalorsusega võimalusi. Kaalu alandaval dieedil käivatel inimestel öeldakse sageli, et nad jälgiksid kalorite tarbimist.

Planeerige oma sööki.

Kalor pole midagi muud kui energiaühik. Ükskõik, mida tarbite, teenib kaloreid.

tervise kaalulangus soogi ideed

Suur osa sellest põletatakse teie keha kütuseks; liigsed kalorid, mida keha ei vaja, koguneb rasvana. Seetõttu kästatakse teil sageli toitu, mis on madala kalorsusega, kuid kõrge toitumisega, nii et kõik, mida võtate, mitte ainult ei põletaks kütust, vaid annaks ka soodsa hinnaga toitumise. Töödeldud toit, rämpstoit ja suhkrurikkad kaubad annavad palju tühje kaloreid.

tervise kaalulangus soogi ideed

Teie keha ei vaja neid millegi jaoks; seega nad lähevad ja kogunevad teie rasvarakkudesse. Idli on Lõuna-India aurutatud riisikook, mis on populaarsust kogunud kogu Indias ja välismaal.

Selles idli tervislikumas versioonis on süsivesikute riisi asemel kaer.

Mis see on?

Kaer on rohkesti valku ja kiudaineid. Keelatud toidud Kuigi tavalist munadieeti pole, nõuavad kõik variatsioonid teatud toitude ja jookide väljajätmist.

Dieediga eemaldatakse töödeldud toidud, suhkur ja kõik magusained, mis sisaldavad kaloreid. Samuti lõigatakse välja rafineeritud süsivesikud, sealhulgas leib, pasta ja rasvane liha.

  1. Meal Prep ideed kaalulangus Meal Prep ideed kaalulangus Olete seda ikka ja jälle kuulnud: valmistage nädalavahetustel sööki ette, nii säästate aega ja sööte nädala jooksul tervislikumalt.
  2. Kaalulangus: 5 madala kalorsusega hommikusöögiideed, mida võite proovida Kaalulangus: 5 madala kalorsusega hommikusöögiideed, mida võite proovida Kaalulangetuse nukk osutub paljudele tüütuks ülesandeks Kehakaalu langetamise dieedil käijatel soovitatakse säilitada kalorite defitsiit Madala kalorsusega hommikusöök aitab tagada kiire kaalulanguse Kui olete kaalulangetamise dieedil, proovite olla kindlad, et proovite praegu oma pead ümbritseda Internetis, teleris ja ajakirjades sisalduva teabe tulvaga.
  3. Avaleht - SmartFOOD
  4. Levi 512 slimming skinny teksad

Mõni variatsioon ei võimalda õlide või võide kasutamist ega tarbimist, mistõttu praetud toidud on üldiselt välistatud. Mahlad, piim ja alkohol sisaldavad kaloreid, mistõttu need ei vasta munadieedile. Munad ja greibidieet Munade ja greibi dieet nõuab mune vähemalt ühe söögikorra ja poole greibiga.

Muud toidud lubavad lahjaid valke, madala süsivesikusisaldusega köögivilju ja pool greipfruudi. Sellel tsitrusviljal on polüfenoolid nagu furanokumariinid ja bergamottiin, millel on tugevad antioksüdandid.

Söö päris toitu.

Muna kiiresti ketoosi korral See munadieedi versioon kestab kolm kuni viis päeva, piisavalt kaua, et paljudel inimestel ketoosi tekitada. Mõnedel inimestel on sellesse seisundisse jõudmiseks vaja rohkem aega.

Ehkki see võib olla tõhus viis kiiresti kaalust alla võtta, ei ole see toitumisalaselt ümar. Uuringud näitavad järjekindlalt, et köögiviljad ja puuviljad on hindamatud ühendite allikad, mis võitlevad oksüdatiivsete kahjustuste, põletike ja rasvumise vastu, suurendades samal ajal soolestiku, aju, immuunsuse ja südame-veresoonkonna tervist.

Soovitatav

Juust vali ise, peaasi, et oleks väherasvane. Pärast trenni: vadakuvalk mandlipiimaga Valgujookide suhtes on nii poolt- kui vastuargumente, kuid treeningust kiiret taastumist ja toitumist pakuvad need küll. Valgujooki on lihtne seedida ning keha imendab selle kiiresti. Lisades valgujooki mandlipiima, on jook kiudainete- kaaliumi- e-vitamiini- ja magneesiumirikkam. Pärast trenni: munapuder klaasi apelsinimahlaga Muna on kõige lihtsam valguallikas, kuid peaaegu täiesti süsivesikutevaba.