Liigu sisu juurde

Tehakse väike arvutus, et kui ma niipalju päevi nälgin või söön vaid näiteks kcal, siis peaksin kuue nädalaga kaotama näiteks 10 kg. Jah, ainult et tulemuseks ei ole mitte FIT vaid kõhna FAT ka end väga kõhnaks näljutanud inimene võib olla lõtvade kehavormidega.

Guugelda kapsasupidieeti. See tähendab üht kindlat kapsasuppi, mida võib süüa nõrkemiseni — ja siis iga päeva juurde mingid muud asjad, esimesel kolmel päeval puu- ja juurvili, hiljem ka kana jne.

Iga päev pead valima endale maitsva hommiku- lõuna- ja õhtusöögi, lubatud on nimekirjas olevad snäkid ja jooma peab vähemalt kaheksa klaasi vett päevas. Hommikusöögiks: Vali üks iga päev — võib ka iga päev sama valik olla 1.

burn rasva tuharad reied

Suurest apelsinist, banaanist ja g keskmise rasvasisaldusega piimast valmistatud smuuti, tervislik kaalulangus 2 nadalat väike tops naturaalset jogurtit ja 1 teelusikatäis selget mett. Sega komponendid blenderis ja söö. Magustoiduks kausike maasikaid.

fat burner najbolji

Lõunasöögiks: Vali üks iga päev — võib ka iga päev sama valik olla 1. Lisa 1 teelusikatäis õlivaba salatikastet, serveeri 2 täisteravahvli- või küpsisega.

Kuidas Kaotada Kõht Rasva 1 Nädal?

Täisteravõileib 2 viilu lahja singiga, öölillelehed ja kaks viilutatud tomatit. Magustoiduks 1 jogurt.

kuidas eemaldada ekstra rasva nagu loomulikult

Magustoiduks 1 aplesin. Magustoiduks 1 õun. Õhtusöögiks: Vali üks iga päev — võib ka iga päev sama valik olla 1.

rasva poletid ja maohaavandid

Serveeri g miksitud köögiviljadega, millele sega lisaks 1 teelusikatäis oliiviõli. Serveeri g aurutatud brokkoli ja porgandiga.

kaalulangus tagatud napunaited

Magustoiduks 2 ploomi. Lisa viilutatult 4 seent, 3 kirsstomatit ja peotäis kaunherneid, peotäis beebispinatit.

kuidas slim alla sisemine reied nadalas

Serveeri 55 g keedetud munanuudlitega.