Liigu sisu juurde

Protsess ei ole üldiselt lineaarne, kuna teie kaal kipub väikeste koguste korral üles-alla kõikuma. Hea enesetunde tagamiseks dieediringi jooksul saab aga inimene ise palju ära teha, sest kõrvalised tegurid nt dieedile eelnev menüü ja toitumisharjumused võivad kogemust mõjutada. Näiteks võib teil olla seedesüsteemis rohkem toitu või tavalisest rohkem vett. Uurimuste põhjal on ambitsioonikamad eesmärgid seotud ka suurema kaalukaotusega. Kaal probleemid on geneetilise Üks populaarne kaalulangus müüdid on, et kaalu probleemid on geneetiline. Mõned neist müütidest pärit rahvaluule, põlvest põlve, ja nad võivad isegi olla terake tõtt, kuid teised on lihtsalt lihtsalt ei ole tõsi ja siin on kaheksa neist müüdid, mis on parim ignoreerida: 1.

Kas sa oled neist üks? Teatud kaalulangus "fakte" on lihtne uskuda, sest neid korratakse ühiskondlikel koosolekutel ja võite isegi näha, et neid reklaamitakse ajakirjades ja internetis.

kuidas slim alla 20kg poletada rasva ehitada lihaseid kodus

Kuid kui te kaevistute natuke sügavamalt, leiad, et paljud neist kaalukaotuse nõuetest ja truismidest on valesti aru saanud.

Sirvige seda dieedi müütide loendit, et veenduda, et teil on oma fakte, et pehmendada, süüa tervislikku toitu ja säilitada oma eesmärgi kaal.

  1. Kaalulangus slim kiire raputab
  2. Olen korjanud kokku ja pannud kirja mõned rahvasuus ringiliikuvad väärarusaamad toitumise kohta.

Tegelikult on tehtud uuringuid, et kinnitada, et üleliia piiravad söömise programmid tõenäoliselt tagasilöök. Ja on tõsi, et paljud inimesed, kes kaotavad kehakaalu, saavad naela.

Müüt nr 2: absoluutselt mitte midagi süsivesikurikka söömist!

Kuid see ei tähenda, et kõik toidud ei tööta. Tõde on, et kui soovite kaalust alla võtta, peate top 3 kaalulangus muudid seda, mida sööte.

keskmine kaalulangus ajakava motiveeriv kone kaalulangus

Ja see on toitumine. Kui kaalulangusprogramm reklaamib, et võite süüa mis iganes sa tahad ja veel vähene, siis tõenäoliselt ei tööta. Kui te üritate lõõgastuda, võite neid toiduaineid vältida, sest olete lugenud, et need põhjustavad teie kehakaalu.

Fresh articles

Pole tõsi. Tärklisandid nagu valge leib, valge riis ja muud rafineeritud süsivesikud on levinud tühjade kalorite allikad.

See tähendab, et nad pakuvad kaloreid, ilma et varustaks teie keha muude oluliste toitainetega.

  • Toitumise müüdid versus tegelikkus | QOQO Top Models
  • Kaalulangus polokwane

Kuid need ei põhjusta tegelikult teie kehakaalu, kui te ei võta liiga palju neid. Ja mõned tärklisega süsivesikute toiduained, nagu kartulid, annavad toitaineid.

Nii võite need lisada tervisliku kaalukaotusega kalorsusega kontrollitud toitumisplaani.

vi kehakaalu langetamise kommentaare sa tervis kaalulangus

Kuid mõned uuringud on näidanud, et kui me suurendame söömisharjumusi kogu päeva jooksul, siis suurendame ka nälga, soovi süüa ja kalorite tarbimist. On mitmeid viise, kuidas saada õige arv päevaseid kaloreid kaalust alla võtta.

Mõned dieedilaadsed leiavad, et nad hoiavad nälga lahe juures, kui nad söövad väikseid sööke. Kuid teised dieedid leiavad, et eelistavad suuremat sööki.

1. Kõik kalorid on võrdsed

Üks meetod pole tingimata parem kui teine. Suuremad banaanid võivad pakkuda või top 3 kaalulangus muudid kaloreid. Sel põhjusel väldivad mõned dieedid neid. Kuid banaanid ei tee sind rasvaks. Tegelikult on banaanid täis toitaineid ja kui need lisatakse teatud retseptidele nagu tervislik kokteili retsepton see suurepärane võimalus kreemja tekstuuri loomiseks, kasutades vähem tervislikke küllastunud rasvu, nagu jäätis. Ja väga vähesed edukad toitumisharjumused ütlevad teile, et kiire kaalukaotusplaan aitas neil tervislikus seisundis.

Kuid mitte kõik kiire kaalulangusplaanid on halb.

Müüt nr 1: pärast kella kuut ei söö enam

Mõned kaubanduslikud kaalulangusfirmad ja muud populaarsed toidud sisaldavad kiiret kaalulangust "hüpata start" programmi varases staadiumis. Kiire niiskuse vähendamine aitab mõnedel toitumisaladel halbadest harjumustest eraldada ja annab motivatsiooni pikemaks, aeglasemaks kehakaalu langetamiseks.

  • Müüdid vs tegelikkus - ülekaalulisuse ja Dr Simeonsi dieedi mõju tervisele
  • Kick start fat loss ltd

Seega on mõistlik, et maapähklivõi dieettoetuste müüt hakkab saama. Kuid tõsi on see, et maapähklivõi on väga kõrge rasvasisaldusega, suhkrul võib olla suures koguses sõltuvalt kaubamärgist ja seda on kerge ületada.

On mõned dieters, kes on väga hea osa kontrolli, kes võiksid saada kasu, sealhulgas maapähklivõi nende dieeti.

rasva poletavad toidud rasva kaalulangus nadalas

Koorekreem aitab meil täielikult ja rahul olla. Kuid enamiku toitainete puhul annab maapähklivõi liiga palju kaloreid ja liiga palju rasva, et kaalulangusplaanis mõttekas.

Navigeerimine

On tõsi, et keha kohandub muutuvate toitumustritega ja teie ainevahetus võib top 3 kaalulangus muudid säilitamiseks natukene aeglustada, kuid mitte sellepärast, et teie kehakaal on suurem. Kui te sööte vähem ja kaotate kehakaalu, on teie ainevahetuse muutumine normaalne. Ükski kehakaalu langetamise spetsialist ei soovitaks end nägema, et kaalust alla võtta, kuid väga vähesed inimesed peavad muretsema näljastumise pärast.

poletage rasva kiire valjakutse kaalulangus parast 65-st

Nii et teil võib tekkida kiusatus süüa madala glükeemilise toiduga. Kuid mitte kõik madala glükeemilise toiduained ei sisalda kaloreid, ja kõik need ei ole tervislik osa kehakaalu langetamise programmist.

Internetis on palju kaalulangetamise nõuandeid.

Jäätis on näiteks madal glükeemiline toit. Kuid väga vähesed edukad dieedid söövad regulaarselt jäätist.

Related Content

Mõned madalad glükeemilised toidud on ka madala kalorsusega ja sobivad kehakaalu langetamise programmi jaoks. Kuid mitte kõik neist. Veenduge, et teate erinevust enne, kui kasutate populaarse toiduseindeksit, poletage valge rasva leevendada.

keto kaalukaotus ules ja alla kuidas sokeerida keha rasva poletamiseks

Hankige faktid: kas madal glükeemiline dieet on tõhus kaalulangus? Kuid see pole lihtne valik. Patsientidel, kes läbivad kirurgilist operatsiooni, peavad järgima ranget dieedi ja treeningprogrammi enne ja pärast protseduuri läbimist.

Meditsiin areneb hoogsalt ja kui sa end sellega kursis ei hoia, võid takerduda aegunud seisukohtadesse. Eriti kehtib see toitumise ja dieedi kohta. Menuraamatu "Fast Diet" autor dr Michael Mosley aitab selgitada, mis on müüt ja mis tõde. Müüt nr 1: söö hommikust. Alailma räägitakse, et hommikusöök aitab kaalu kontrolli all hoida, kuna paneb ainevahetuse käima — kui hommikueine vahele jätad, tekib hiljem suurem nälg ja sööd rohkem.

Lisaks sellele on paljudel patsientidel pärast kirurgiat ebamugavad ja rasked füüsilised ja sotsiaalsed kõrvaltoimed.

Kogu kehakaalu langetamise protseduur nõuab tõsist pühendumust teie tervisele ja seda ei tohiks kunagi pidada "lihtsaks väljapääsuks". Hankige faktid: kas kaalulangus kirurgia on minu jaoks õige?