Liigu sisu juurde

Võib olla halb tasakaal. Kui teie põlved haiget teevad, lõpetage samm. Kulunud või sobimatud jalatsid suurendavad põlvede stressi. Trepikoda tavalistel liikumatutel treppidel Tehke dünaamiline soojendus 1 minut kõrgetest põlvedest, tagumistest ja küljevahedest tasasel pinnal , seejärel viige järgmine samm kokku 30 minutit. Populaarsed Kategooriad. Kuid südame-veresoonkonna ja tugevuse eelised tagavad, et kasutate masinat nii, nagu see on mõeldud kasutamiseks.

Mitte kõik südame luuakse võrdselt.

Soovitused Treppide ronimisvahendid aitavad kaasa põlve tervisele, tugevdades lihaseid, mis toetavad habras põlveliigeseid ja aitavad vähendada liigset kehakaalu. Need võivad olla üldise treeningu efektiivne osa, kuid treppide ronimisvahendid ei ole kõigile mõeldud.

Liikumine võib olla valusam kui kasulik põlve või puusa artriidiga inimestele. Kasu Kui kasutate trepi ronimist, siis te töötate vastu gravitatsiooni tõukele, et pidevalt oma keha üles tõsta. See toimib lihaste, mis painduvad ja pikendavad põlve, pahkluu ja puusa.

kuidas eemaldada rasv maksast

Vasikate, nelinurksete ja hamstringide arendamine aitab põlve toetada ja kaitsta suure stressiga tegevuste, näiteks korvpalli ja jalgpalliga. Treppide ronimisvahendid võivad olla kaalulangusprogrammi tõhusaks osaks ning mitmed uuringud, sealhulgas Puudused Riiklik kehalise aktiivsuse ja puuete keskus ei soovita põlve osteoartriidiga inimeste ronimist.

hcg kaalulangus diagramm prinditav

Ameerika harjutuste nõukogu näeb ette, et olemasolevate põlve probleemidega inimesed kasutavad väiksema mõjuga kardioharjutust kui trepiastmelised nagu ujumine või elliptilised masinad. Ettevaatusabinõud Kui kasutate trepi ronimist, trepp ronija masina kaalulangus oma kehahoiakut oma treeningu ajal mitmes punktis. Veenduge, et te seisate sirgel, ei kaldu edasi ega tagasi.

Elliptiline

Kaldumine mitte ainult ei suurenda kukkumise ohtu, vaid rõhutab ka selja. Töötamise ajal on hea, kui kasutate rööbastel kerget kätt tasakaalu saavutamiseks, kuid te ei taha tuge toetuda, sest see pingutab käsi ja randmeid.

fat burning circuit koolitus kodus

See võtab ka osa töödest jalgadest eemale, vähendades teie põlvede kasu. Robert Wood Johnsoni ülikooli haigla kohaselt on kõige tõenäolisem, et trepi-ronimispõlve vigastused toimuvad liikumise faasis, kus jalg on alla ja täielikult välja tõmmatud. Rääkige sporditöötajaga, et veenduda, et olete suu õigesti paigutatud.

rasva kadumise kaalu ahel

Kingad Nii nagu jooksmine, kõndimine või mõni muu kaalu kandev harjutus, nõuab trepi ronimine vajalikke kingi. Kulunud või sobimatud jalatsid suurendavad põlvede stressi.

kaalulangus ule 50-ndate aastate jooksul

American College of Sports Medicine soovitab sportlike jalatsite kandmist, mis toetavad kogu suu ja pahkluu. Soovitused Trepi ronimise harjumine võtab aega. Isegi trepp ronija masina kaalulangus te regulaarselt ronida tavapäraseid treppe, on trepimängijal erinev tunne. Alguses piisab korraga viis või kümme minutit.

2020. aasta 13 parimat trepiasturit

Kogu päeva jooksul saate teha mitu minutilist istungit või teha paar minutit stepperil ja seejärel liikuda elliptilise või jooksulintsi lõpuni, et lõpetada kardio treening. Nagu alati, kuulake oma keha.

Kuidas poletada loualuu rasva teie põlved haiget teevad, lõpetage samm. Populaarsed Kategooriad.