Liigu sisu juurde

Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest. Ainuüksi vahelduv paast ei põhjusta vormi muutumist. Kas saate vahelduva paastumise ajal vett juua?

See, et kaalusin alla, ei tähenda, et ka sina seda teed.

AUTORIKÜLG | Martin Hanson: paastu-usk, mille sakrament on nälg - Eesti Päevaleht

Mind aitas see, et mu söömisaeg oli piiratud, nii et lõpuks söödi vähem. Kuid mõned inimesed võivad selle väikese ajaperioodi jooksul rohkem süüa. See sõltub tegelikult teie kogu kaloraažist.

  1. Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  2. Pismo ranna kaalulangus

Söögi osas peate ikka olema ettevaatlik, täpselt nagu teeksite siis, kui te ei tee vahelduvat paastu. Kui sööte oma söögiajal halvasti, siis ei pruugi vahelduv paast teie jaoks suur olla. Tegelikult ei pea te näljavalude pärast muretsema, sest need ei tee teile halba uuringute järgi.

Kõik, mida soovite teada kuiva paastumise kohta

Tühja kõhuga võimlemine on hea, ekspertide sõnul. Tegelikult võib sellega kaasneda isegi märkimisväärne kasu tervisele. Tundsin end kergemini, kui jooksin hommikul ilma toiduta ja mu energiatase oli korras. Uuringud on ka soovitanud, et hommikul jooksmine on su ajule kasulik. Minu jaoks hoopis vastupidi.

Nautisin oma toite palju rohkem, sest teadsin, et läheb kaua aega, enne kui uuesti söön. Mina sõi mõistlikumalt.

Ainuüksi vahelduv paast ei põhjusta vormi muutumist. Peate ka trenni tegema. Minu potike on endiselt suur, kuid see on okei Lõpptulemus oli päris suurepärane. Lõpuks kaotasin 3 kg vaid ühe kuuga. Minu poti kõht on kahjuks endiselt olemas.

Intermittent Fasting

Ehk pean õllejoomise lõpetama! See ärritav poti kõht väheneb aeglaselt! Kuid tunnen end kogu päeva jooksul keskendunumana ja pingelisemana, nii et arvan, et jätkan seda.

See, et ei pea muretsema selle pärast, mida hommikul süüa, on tohutu pluss ja mu elu on tasakaalukam. Kui soovite saada inspiratsiooni vahelduva paastu proovimiseks, vaadake seda Terry Crewsi videot, milles selgitatakse, kuidas ta sellega hakkama saab.

See inspireeris mind seda proovima ja loodan, et suudab ka teie jaoks sama teha. Selle meetodi korral paastute 24 tundi üks või kaks korda nädalas.

Kuidas teha vahelduvat paastu, mida süüa ja sellest kasu

Perioodiline paastumine. Toidu tarbimine on piiratud päevade arvu jaoks, näiteks 3-päevane paast kord kuus. Üldiselt on olemas mõningaid tõendeid selle kohta, et paastumisest on kasu, näiteks kaalulangus ja aeglasem vananemine. Kuid kuiv paastumine võib olla ohtlik.

AUTORIKÜLG | Martin Hanson: paastu-usk, mille sakrament on nälg

Kuna teil ei tohi vett juua, on teil oht dehüdratsiooniks ja muudeks komplikatsioonideks. Samuti ei ole piisavalt uuritud kuiva paastumise eeliseid. Selles artiklis uurime väidetavaid eeliseid koos praktika võimalike kõrvalmõjude ja ohtudega. Väidetavad eelised Kuiva paastumise fännid väidavad, et on kogenud järgmisi eeliseid. Uurime iga väite taga olevat teadust. Kaalukaotus Toetajate sõnul on kuiv paastumine tõhus kaalulangus.

vahelduva paastumise kaalulangus uhe kuu jooksul

See on tõenäoliselt seotud kalorite äärmise piiramisega. Kuiva paastumise ja kaalukaotuse kohta on mõned uuringud. Ramadani ajal paastunud inimesed ei söö ega joo ühe kuu jooksul päikesetõusust päikeseloojanguni. Uuringus osales tervet täiskasvanut, kes paastusid vähemalt 20 päeva.

proovisin ühe kuu jooksul katkendlikku paastu. siin juhtus. - häkkima vaim

Lisaks võib see tekitada suuri isusid rämpstoidu vastu ja põhjusta ülesöömishooge. Kui toiduvalikud muutuvad kehvemaks ja ebatervislikuks, võib tekkida toitainetepuudus, mil ei saada ühest suurest toidukorrast kätte kõiki vajalikke vitamiine ja mineraale. Muidugi on sellel ka positiivne efekt nagu kõrgenenud energiatase, toidule ei pea mõtlema peaaegu üldse, rahasäästlik ja väga efektne rasva põletamiseks. Rakendades kõiki viise vaheldumisi … ehk hübriidmeetod on loodud, et ühendada kõikide paastumisrutiinide tugevused minimaliseerides nende nõrki külgi.

Lisaks on rutiini toodud ka cheat daymillele järgneb tunnine paast. See on hea uudis kõikidele bodybuilderitele, kes armastavad oma cheat day-d. Kuna siin on tegemist juba aga mitme paastumisviisiga, võib see osutuda liiga keeruliseks ning nõuab ehk liiga palju eelnevat planeerimist.

Kuidas mina paastu rakendan? Mina rakendan paastumisviisi, mille eesmärk on olla ööpäeva jooksul 16 tundi järjest söömata. Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg. Päevased toidukorrad jäävad 8 tunnise akna sisse, mille jooksul süüakse ära oma ettenähtud päevane kaloraaž vastavalt eesmärgile.

vahelduva paastumise kaalulangus uhe kuu jooksul

Kokkuvõttes, ei ole ma kunagi mingi kindla tõekspidamise ohver, vaid kuulan oma keha. On kordi, kus nädalavahetusel väljun ma IF rutiinist, sest see sobib mu elustiiliga paremini. On kordi, kus söön paastuaknas ning rikun sellega küll paastu, kuid kuulasin sel hetkel rohkem oma keha või vaimset tervist. Ma ei ole kunagi kardinaalne, mis puudutab mu füüsilist ja vaimset tervist, vaid püüan eelkõige leida hea tasakaalu.

Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis. Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni. Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist ehk kella 14 paiku.

See tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin! Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne. Oma praeguse eesmärgi juures kaalu langetada ja rasvamassi vähendada leian, et seda on äärmiselt raske teha päeva pidev oksendamise kaalulangus koguaeg süües.

Nii toimige järgmiselt.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Alandab vere glükoosisisaldust ja parandab insuliinitundlikkust - Uuringud näitavad, et vahelduv paast aitab vähendada vere glükoosisisaldust ja vähendab kehakaalu.

Seda tehakse insuliini taseme langetamise ja insuliinitundlikkuse parandamise kaudu 567. Kasutab energiaallikana rasvavarusid - Kui olete tühja kõhuga teil pole olnud toitu vähemalt 6—8 tundimuutub teie keha rasvade põletamiseks lihtsamaks, olenemata sellest, mida olete söönud. Kui valguvaru on täielikult ära kasutatud, kasutatakse rasva kütuseallikana.

vahelduva paastumise kaalulangus uhe kuu jooksul

Suurendab heade soolebakterite arvu - Vahelduv paastumine suurendab ka soolestiku mikroobide arvu ja mitmekesisust, mis aitab korralikult seedida 8. Samuti aitab see vähendada põletikku ja põletikust tingitud kaalutõusu 9.

Dr. Michael Greger - How Not To Die - Talks at Google

Paast kutsub üles kasvuhormooni põhjustatud rasva kadu - Teadlased on leidnud, et paastumine kutsub esile kasvuhormooni sekretsiooni See omakorda aitab kaasa rasva kadumisele Kaalukaotuse osas on keto dieet tänapäeval üsna trend. Kas saate koos keto ja vahelduva paastuga olla? Uurime välja. Kas saate teha vahelduvat paastumist keto dieedil?

Mis on Dubrow dieet ja kas peaksite seda proovima?

Jah, vahelduva paastumise ajal võite jätkata keto dieedi pidamist. Kuid siin on saak. Vahelduv paast ei piira süsivesikute tarbimist. Pikaajaline paastumine võib tekitada soovi tarbida süsivesikuterikast toitu, mis võib ketoosist loobuda.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne. Planeerimise mõttes kõige lihtsam viis, kuna paastumist rakendatakse vaid korda nädalas. Mõndadel võib esineda ka negatiivne efekt, milleks on ülesöömishoog pärast paastu.

Kuid kui suudate rasva ja valke koormata ning süsivesikute tarbimist vastavalt keto dieedi juhistele piirata, võite edukalt ketoosis olla. Mis siis, kui soovite lihaseid kasvatada ja mitte ainult rasva kaotada? Kas saate vahelduvat paastumist järgides lihaseid üles ehitada? Leidke oma vastus allpool. Kas saate vahelduva paastu ajal lihaseid üles ehitada? Jah, vahelduva paastumise ajal saate lihaseid kasvatada.

Vahelduv paast aitab vabaneda lisakilodest. Lihaste kasvatamiseks peate oma rutiini kaasama jõutreeningu. Võite jõusaali lüüa hommikul tühja kõhuga või õhtul enne õhtusööki. Raskuste tõstmisel või jõutreeningul on palju eeliseid, mida saate lõigata, kas soovite lihaseid kasvatada või mitte.