Liigu sisu juurde

Selles suhtes on ka avokaadod head. Kui teete tõsteid, tee kõigepealt natuke südame või proovige iga kehalise harjutuse soojenemist kerge kaaluga.

Ärge meeldib kehalõppusele? Võita oma hirmud by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Viimastel aastatel on Ameerika kaaluprobleemist palju tehtud ja palju arutelu selle üle, miks me oleme nii rasvased.

Üks selge põhjus on see, et me ei liiguta piisavalt ja võin seda uskuda, arvestades seda, kui palju juhatuse aega ma regulaarselt panen.

Fresh articles

Mõned võivad kutsuda meid laiskaks, kuid ma mõtlen, kas see selgitus on liiga lihtne. Lõppude lõpuks on mõned kõige kogenud ja inimestele, keda ma tean, ka inimesed, kes regulaarselt ei kasuta. Ma ei nimetaks neid laiskaks, kuid ma pakun, et see on üks asi, mida nad ise ütlevad. Kas me oleme tõesti laiskad? Kuigi ma olen kindel, et mõned meist on mõnikord laiskad, olen veendunud, et üks põhjus, miks me ei kasuta, ei ole laiskus, vaid harjumustunne harjutustes.

6 nadala kaalulanguse skeem kuidas kaotada rasva kaes

Füüsiline koormus võib olla hirmutav, kui te pole seda kaua aega teinud ja mõne inimese jaoks on keha liigutamisel suurenenud südame löögisagedus, raske hingamine ja liigne higistamine võib tunduda võõraste kui lendavate sigade puhul. Mida te siis kardate? Võite proovida oma uut viktoriini, kas te kardate harjutust? Kui nii, siis võite leida mõningaid lahendusi oma harjumuse harjutusele: 1.

Kahjuhahtus Kui te ei ole väga palju harjutanud, ei pruugi teil olla võimalik eristada ebamugavust, mida tunnete esimest korda nt lihaste põletamine või raske hingamine ja valu. Tegelikult võib algaja tunda nii palju tweaks ja tuhandeid, võib tunduda, nagu kõik tõmbab, rebeneb või laguneb. Attitude Adjustment.

See on vältimatu, et teil on tunne midagi, kui te harjutate, kuid on oluline eraldada tõeline valu tavalistest aistingutest.

Ärge meeldib kehalõppusele? Võita oma hirmud

Kui olete mures, lugege läbi selle hoiatussiltide nimekiri, et lõpetada harjutus ja olla teadlik sellest, kuidas tunnete kogu treeningu ajal. Võimaliku vigastuse vähendamiseks võite teha ka mõned põhilised asjad: Hangi paremad kingad.

Investage kvaliteedipaari kingadesse, et anda oma kehale vajalikku abi. Õpi õiget vormi. Soojendage enne treeningut.

Kehakaalu treenimine

Kuigi võite näha inimesi enne treenimist venitada, on minu arvamus selle kohta vahele jätta. Teil on parem teha konkreetsemat soojenemist. Kui te kõnnite, alustad mõõdukast jalutuskäigust. Kui töötate, siis alusta kohe jalutuskäiguga. Kui teete tõsteid, tee kõigepealt natuke südame või proovige iga kehalise harjutuse soojenemist kerge kaaluga. Hüppamine oma treeningusse ilma soojendamata võib põhjustada vigastusi ja valu.

Töötage oma sobivuse tasemel. Paljud vigastused juhtuvad liiga vara liiga palju.

Kui teie lähedal pole klassi

Alusta valgusprogrammiga ja teed tugevamaks ja sagedamini treeninguks. Näiteks kui saate kõndida vaid 10 minutit, siis alustage seal ja suurendage oma aega igal nädalal. Hirm, et nägema iidot. Ma olen langetanud jooksulint. Ma olen näinud, et teised zumba fitness 2 wii kaalulangus langevad jooksulint.

tasuta 30 paeva kaalulangus menuu salendav tuunika kampsunid

Ma olen näinud inimesi reisist treppimüüjatele, libistades oma jalgadele humalaid ja hävitades nende CD-mängijaid, juhuslikult neid läbi kogu ruumi. Võib juhtuda, kui te harjutate, eriti kui võtate palju higist inimesi ja panete need koos liikuvate osadega masinatega. Samuti on võimalik tunda nagu idioot, kui te ei saa aru, kuidas masin töötab või pole kindel, kas teete treeningut õigesti. Kui sa masinast maha kukud, lasete kaalust välja või tee midagi muud, mis paneb sind indeksima löögimurdja all ja surra, on siin ainult üks võimalus: naerda Kui te ei saa aru, kuidas masinaid kasutada, ärge kartke abi paluda.

Keegi meist ei ole sündinud, teades, kuidas masinaid ja kaalusid kasutada Küsige jõusaali töötajalt või treenerilt abi või küsige kolleegidest treenijaid kui ta seab seeriaid puhata. Enamik inimesi on hea meelega abiks.

Video: Navid Zardi KAS 2021, Mai

Hirm valu. Olen alati vihkasin valu ja läinud mu teel, et vältida nii palju kui võimalik. See on ilmselt tõsi enamiku inimeste jaoks, mistõttu mõned väldivad treeningut, kardades, et nende jaoks pole midagi muud kui valu. Korda pärast mind: harjutus ei tohi haiget teha.

rasva kaotus vahelduva paastumisega fat poletid ainult ulevaateid

Nüüd, kui ma ütlen haiget, räägin ma PAIN-st, ma ei räägi muutustest, mida keha läbib, kui see hakkab liikuma kiiremini nt suurenenud hingamine, higistamine ja südame löögisagedus. Harjutus ei tohiks olla valus ja kui see nii on, siis peaksite kas aeglustuma või peatuma. Kui te ei saa hingata südame treeningu ajal, teete liiga kõvasti tööd kui te ei kavatse intervalltreeninguid tahtlikult teha.

musclepharm fat burner # 2 kaalulanguse fitness treener

Kui teil esineb põselihaseid, külgmised õmblused või muud harjutusprogrammi alguses esinevad sagedased kõrvaltoimed vt vigastusi ja sümptomeid, mis aitavad kindlaks teha, mis toimubpeate võib-olla peatama, probleemi hoolitsema ja homme uuesti käivituma.

On tavaline, et tunnete mõningaid tweaks, kui keha kohaneda treeningutega. Kaalude tõstmisel on normaalne, et tunnete oma lihastes veidi põletust.

💄 Harjutus või "Exergaming": mis on rohkem kalorifeedet? -

Kui jõuate tugevamaks, siis hakkate harjutama oma keha vastust ja suutma end raskemate kaaludega välja tõrjuda. Kui teil on liigeste jämedad valud, rebendid lihastes või sidudes või midagi muud, mis ei tunne end normaalselt, siis peate arst lõpetama ja arsti vaatama, kui see ei tundu olevat paranemas. Hirm tänaseni. Ma ei saa öelda, mitu korda klient küsis minult, kui palju higi on "normaalne". Mul on kliente ka vabandanud higistamise eest, vabandama higistamist "Mees, kas see on siin kuum, või mida?

Harjutus Videod

Ma higi zumba fitness 2 wii kaalulangus ja ei ole kunagi tegelikult palju mures selle pärast, kuid ma tean, et mõned inimesed närvivad selle pärast, kui palju nad higi lähevad ja mõned inimesed tegelikult ei kasuta seda selle tõttu. Hingamisel ei ole tõesti "normaalset". Higistamine on lihtsalt teie keha võimalus jahutada teid ja mõned meist higi rohkem kui teised. Hirm ebaõnnestumise vastu. Ma olen kindel, et ma ei pea seda selgitama, eks?

Zumba lastele - Sobivus

Enamik meist zumba fitness 2 wii kaalulangus ebaõnnestuda ja kui on tegemist harjutamisega, siis võib see ebaõnnestumine tekkida mitmel viisil - kaalulangus, treeningu läbiviimine, treeningprogrammi täitmine, õige asi tegeminejne. Selle hirmuga tegelemise lihtsaim viis on seada eesmärk, mida teate, et jõuate.

Tore on pikaajalisi eesmärke töötada, kuid just nüüd peate tegema seda, mida saate hakkama saada.

Kui määrate riba liiga kõrge, seate ka ennast ebaõnnestumiseks ja see võib saada vabanduseks üldse loobuda. Iga kord, kui teete midagi oma mugavuse tsoonist, võtate riski. Kuid just riski võtmise toiming võib olla kõik edu, mida peate teid jätkama.

Related Content

Vaadake lisateavet harjutamiseks õige tee suutmatusest ja seejärel zumba fitness 2 wii kaalulangus, kas te olete täiuslikkus. Kui olete, siis on see midagi, mis peaks olema teadlik ja töötama. Kas soovite rohkem teada oma hirmudest? Võta viktoriin, kas te kardate harjutust? Related Content.