Liigu sisu juurde

Ühe asja tasub välja jätta - ja kogu süsteem variseb kokku nagu kaardimaja. Aastase uuringu ajakirjas International Journal of Obesity ei leitud erinevusi dieedijärgse kehakaalu taastamisel madala suhkrusisaldusega ja kõrge suhkrusisaldusega dieediga. Asjade paigutamine perspektiivi Nüüdseks olen kindel, et paljud teist tahavad mind toitumishirmuse kaalul põletada. Samal ajal tunnevad tasakaalustatud toitumist eelistavad kliendid end palju paremini. Suhkur mõjutab täiskõhutunnet vähem kui madala glükoosisisaldusega glükeemiline indeks süsivesikud ja kui toitu on vähe, on nälg juba suur. Kuid 90ndate keskel juhtis Hollywoodi režissöör Jim Abrahams talle uuesti tähelepanu.

Järgmine küsimus on aga suur: kas kahjustab suhkur või lisakalorid, mida see toob? Sest need kalorid võivad kindlasti olla märkimisväärsed. Tüüpiline soodapurk sisaldab umbes 40—50 grammi suhkrut ja kaks purki päevas joomine võib suurendada teie igapäevaseid kaloreid ilmatu — võrra. Ühes purgis soodas on kalorit ja toiteväärtus on väike või puudub üldse.

Halvim nende kalorite osas on see, et need on põhimõtteliselt tühjad. Selle all pean silmas seda, et on näidatud, et suhkrul on väga vähe mõju täiskõhutundele või sellele, kui täisväärtuslikult sa end sööd kalorite osas. Kas võtate palju lisakaloreid, kuid ei saa täis?

Keto Dieet: Mis On, Menüü, Plussid Ja Miinused | Tervislik eluviis

Parem uskuda, et see on kaalutõusu retsept. Kuid lisaks küllastuspõhimõtetele usuvad paljud inimesed ka, et suhkur on iseenesest lipogeenne põhjustab rasvhapete tootmise suurenemist ja lõppkokkuvõttes rasvavarude säilimist kui muud tüüpi süsivesikute võrreldavad kalorid.

Selle loogika kohaselt soovitavad mõned inimesed suhkrut vältida mis tahes vajalikul viisil. Lisaks väidavad populaarsed dokumentaalfilmid, et suhkur on mürgine ja võib kaasa aidata tervisehädadele.

See veab mind, sest miski võib olla toksiin - mürgitab see annus.

Kaalust alla regulaarsete vastupidavustreeningutega

Keskmise inimese tapmiseks kuluks annus grammi sahharoosi. Võrdluseks - C-vitamiini surmav annus on umbes üks kolmandik sellest ja alkoholi surmav annus umbes üks neljandik.

Kas suhkur võib olla mürgine? Teoorias jah, aga sa peaksid proovima päris kõvasti. Teiselt poolt Muidugi, korrelatsiooniandmed toetavad suhkru ja rasvumise suhet, kuid kas uuringute andmed toetavad tõepoolest arvamust, et suhkur on lipogeensem kui muud süsivesikute või kalorite vormid?

Macro Tracking System from Avatar Nutrition

Siin muutuvad asjad häguseks. Kaheksa nädala pärast ei olnud kaalukaotuses ega KMI-s olulisi erinevusi. See leid sai alguse tohutu kuuekuulise enam kui inimesega läbiviidud uuringuga, milles katsealused ei näidanud mingeid erinevusi kehakaalu languses ega keha koostises suurema suhkrusisaldusega dieediga võrreldes madalama suhkrusisaldusega dieediga - kui kalorid, valk ja kiudained olid sama.

Nende uuringutega oli piiratud, peamiselt sellega, et need olid "tasuta elamine". See tähendab, et osalejatele öeldi, mida teha, ja teadlased eeldasid, et nad tegid seda.

avatar nutrition moodukas rasva kadu

Õnneks oli Minnesota ülikooli ajakirjas Journal of Nutrition avaldatud uuring palju rangemini kontrollitud. Uuringu esimese 12 nädala jooksul oli osalejatel ülikoolis valmistatud iga söögikord, mis vähendas oluliselt andmete sekkumise tõenäosust.

avatar nutrition moodukas rasva kadu

Pärast 12 nädalat käsutati katsealustel iseseisvalt dieeti jätkata veel 24 nädalat. Iga rühm kaotas sama palju kaalu ja keharasva - sõltumata sellest, kui palju suhkrut nad tarbisid. Dieedist suhkru lõikamine pole kindel viis kaalu langetamiseks. On tõsi, et nendes uuringutes on suhkru tarbimise erinevus rühmade vahel üsna tagasihoidlik, kuid need tulemused on leidnud kinnitust ka äärmuslikes olukordades.

Üks teadlaste rühm ei leidnud erinevust kaalulanguses, kui inimesed tarbisid suhkrust 4 protsenti oma kaloritest või 43 protsenti! See on rohkem kui 10 korda rohkem suhkrut kõrge suhkrusisaldusega rühmas: 11 grammi versus grammi. Seda nähes šokeeris mind tohutu suhkru erinevus, kus kaalulangus ei erinenud.

Ja kuigi kaalu või rasva kadu erinevused ei tundu erineva suhkrutarbimise korral erinevat, kuidas on lood kaalutõusuga? Aastase uuringu ajakirjas International Journal of Obesity ei leitud erinevusi dieedijärgse kehakaalu taastamisel madala suhkrusisaldusega ja kõrge suhkrusisaldusega dieediga.

Kõik need andmed viitavad sellele, et erinevused kaalutõusus või -kaotuses tulenevad pigem suhkru ja rohkem kalorite kogust, mitte suhkru tarbimisest. Kui üldiseid kaloreid kontrollitakse, pole rasva kadu vahet. On tõestatud, et ka kõige demoniseeritud suhkrud, kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirup, ei takista kalorite kontrollimisel rasva kadu ega vere lipiidide sisalduse paranemist.

Sportlased versus mittekatalistid Üks kriitika, mida nende andmete peale võiks tasandada, on see, et enamik seda tehakse rasvunud inimestele, mitte sportlastele ega kulturistidele. Aha, sa said mu kätte! No tegelikult mitte. Rasvunud inimestel on insuliinitundlikkuse ja madalama glükoositaluvuse tase sageli ohustatud - see tähendab, et nad ei käi glükoositõhusamalt kui suurema insuliinitundlikkusega inimesed. Kui keegi ei suuda kaotada avatar nutrition moodukas rasva kadu dieedil, mille suhkrusisaldus on kõrgem, peaksid need inimesed olema.

Miks hakkasite peekonit kaalust alla võtma?

Sportlastel ja aktiivsetel inimestel on üldiselt keskmise elanikkonnaga võrreldes märkimisväärselt paranenud insuliinitundlikkuse ja glükoositaluvuse tase. Seetõttu, isegi kui suhkur oli olemuselt lipogeenne - äsja esitatud andmete põhjal see pole - oleks sportlastel ja resistentsuse treenimisega tegelevatel inimestel seda kõige paremini valmistuda. Sportlased ja väga aktiivsed inimesed suudavad paremini taluda suhkru mõju insuliinile ja glükoosile.

Õnneks neile, kellel on magus hammas, tundub, et enamus inimesi suudavad suhkrut taluda, kui üldised kalorid on kontrolli all.

Miks keto dieet musta nimekirja lisati

Magus teadus Kaalulangus on üks asi, aga kuidas on lood teiste tervisenäitajatega? Mitmetes uuringutes on uuritud suhkrut sisaldava dieedi ja madala suhkrusisaldusega dieedi ning süsivesikute sisalduse mõju muudele teguritele peale kehakaalu.

Kui suhkrut lisati mõõdukas koguses ning kaloreid, valku, süsivesikuid ja kiudaineid hoiti võrdsetena, polnud vererõhu, vere lipiidide, vere glükoosisisalduse, kolesterooli, insuliini, kilpnäärmehormooni ega põletiku markerite erinevusi. Madala suhkrusisaldusega dieedid 11 grammi päevas seostati kolesterooli ja vere lipiidide sisaldusega pisut rohkem eeliseid kui väga kõrge suhkrusisaldusega dieedid grammi päevas.

Kuid see mõju oli nii väike - rühmade erinevus vähem kui 10 protsenti - et autorid kahtlesid selle olulisuses. Mõni inimene on ka vastu sellele, et kuna kõik süsivesikud, välja arvatud kiudained, muutuvad kehas suhkruks, põhjustavad madala süsivesikute sisaldusega dieedid suurema süsivesikute sisaldusega dieedi korral rasvakaotust ja tervist. Arizona ülikoolis tehtud uuringus võrreldi isokalorilist madala süsivesikute sisaldusega dieeti mõõduka süsivesikute sisaldusega dieediga, mis on võrdne valgu sisaldusega.

avatar nutrition moodukas rasva kadu

Kuue nädala jooksul põhjustasid mõlemad dieedid sama palju rasva. Lisaks olid põletiku markerid mõõduka süsivesikute rühmas madalamad kui madala süsivesikute sisaldusega rühmas. Asjade paigutamine perspektiivi Nüüdseks olen kindel, et paljud teist tahavad mind toitumishirmuse kaalul põletada.

Andmete põhjal võib järeldada, et suhkur pole deemon, mida paljud meist on sunnitud uskuma. Selle saab lisada tervislikku toitumisse ja kaotada rasva ning liikuda eesmärkide poole. Kuid sellel on mitmeid puudusi. Väikestes annustes ei pea suhkur kaalulangust kahjustama. Lihtsalt söö seda mõõdukalt. Vene spetsialistide seast ei leidnud me ühtegi, kellel oleks keto dieedi suhtes positiivne arvamus.

avatar nutrition moodukas rasva kadu

Siin on nende argumendid. Elena Orlova Endokrinoloog, diabetoloog Iga kord, kui patsiendid keto dieedi kohta küsivad, tuletan teile meelde, et seda kasutati algselt ravimina. Me ei võta tablette nende haiguste eest, mida meil pole? Seega ei tasu toitumisega katsetada. Jah, Halle Berry ja Sharon Stone ei tarbi peaaegu üldse süsivesikuid, vaid ainult seetõttu, et neil mõlemal on diabeet. Samal ajal töötati dieet välja nende jaoks isiklikult ja seda ei leitud Internetist.

Kui vaadata nende suhtlusvõrgustikke, võib seal avatar nutrition moodukas rasva kadu rukkijahust küpsetatud kartuleid ja kukleid. Kõik, millest dieedifännid tavaliselt keelduvad. Keha peab säilitama oma sisekeskkonda, homöostaasi. Ja selleks on tal vaja valke, rasvu ja süsivesikuid. Ühe asja tasub välja jätta - ja kogu süsteem variseb kokku nagu kaardimaja. Pole vaja teda kunstlikult sundida ammutama jõudu ketokehadest,kui geneetilisel tasandil toimub meil süsivesikute "tankimine".

Sajandeid on inimkond kogunud: toiduks kasutati marju, puuvilju, köögivilju, teravilja ja ube. Alati ei olnud võimalik liha saada. Seega, kui inimesed nüüd süsivesikuid välistavad, saadab sisemine häiresüsteem neile signaale: apaatia, unisus, atsetooni lõhn suust, lihasvalud, ärrituvus, külmavärinad.

Viited Sponsor: Suhkru mõju kaalujälgimisele ja teie tervisele pole nii tükeldatud ja kuivatatud, kui võiksite arvata. Siin on see, mida uuringutel tegelikult öelda on!

Ja see on juba terviseprobleemide näitaja. Dr Regina Toitumisnõustaja, terapeut, nefroloog, ReginaDoctor Health Schooli asutaja, Rahvusvahelise Dietoloogide Assotsiatsiooni ICDA liige, praktiseeriv arst, raamatute "Tervislik toit suures linnas" ja "Mulle ei meeldi maiustused" autor Patsiendid näevad kõigepealt tõesti häid tulemusi, kaotavad kaalu. Aga mis hinnaga? Keha üritab seda kõike kompenseerida. Lisaks pole ülekaalude peamine probleem - sõltuvus toidust - lahendatud, paljud lagunevad.

Tänu süsivesikute vähendamisele miinimumini ning suures koguses rasvade ja valkude tarbimisele on keha pidevalt stressis. Kortisooli tase tõuseb, tekib adrenaliin, selle tagajärjel hävivad hormonaalsed ja neerupealised süsteemid.

Jooksis talvise rasva !: Lihtne kujundamine läbi siserattasõidu!

Süsivesikute piiramise tõttu tarbitakse ladustamissuhkrut rasvu ja glükogeeni. See viib omakorda lipiidide ainevahetuse lagunemiseni, kolesterooli suurenemiseni, sapiteede ja seedesüsteemi funktsioonihäireteni. Kivid hakkavad tekkima sapipõies ja neerudes. Sapikivide eemaldamiseks või urolitiaasi probleemi lahendamiseks on patsiendid sunnitud operatsioonilaual lamama. Keto dieet ei mõjuta ühtegi süsteemi, see põhjustab globaalseid muutusi kogu kehas.

Nadežda Prosvetova Personaaltreener, toitumisnõustaja, Les Millsi juhendaja Keto dieet on veidi muudetud Atkinsi dieet, mis teeb kehale sama kahju. Selle pooldajad vähendavad komplekssete süsivesikute hulka - just seda alust, kust saame energiat, saame täiskõhutunde, "toidame" aju ja kütame "kütust" aktiivseks tegevuseks pikka aega.

Võimalikke tagajärgi saab loetleda lõputult: alates kolesterooli naastude ja pankreatiidi moodustumisest kuni onkoloogia ja südame-veresoonkonna haiguste suureneva riskini.

Arstide hinnangul kõige tasakaalustatum dieet Keto dieet: mis on, menüü, plussid ja miinused Hommikusöögiks - munapuder ja sink, õhtusöögiks - tükelda juustuga? Rasvane rasv rasvaga. Juba aastaid on selline menüü keelatud kõigil, kes soovivad kaalust alla võtta. Kuni arstid töötasid välja ketogeense dieedi. Selle peamist põhimõtet - rasvade suurenemine toidus ja süsivesikute järsk langus grammini päevas dieedi kohta lisateabe saamiseks lugege linki - hindasid kõik, kellele ei meeldi nälg ja üksikud salatilehed taldrikul.

Atkins ise, muide, suri infarkti. Kuid isegi kui sa nii kaugele ei jookse, märkan oma klientide esimesi "kellasid" pärast paaripäevast sellist dieeti. Rasv eriti loomne on raskesti seeditav toit.

avatar nutrition moodukas rasva kadu

Ja sellise dieedi järgijad kogevad energia asemel letargiat, soovi puhata. Koormuste jaoks kasutab keha söödud rasva, kuid samas ei soovi oma rasvavarusid kulutada. Seetõttu kaasnevad aktiivsusega sageli näljatunne ja pearinglus, iivelduse ja oksendamise hood, äkilised rõhulangused, tugev õhupuudus koos mõõduka koormusega, orientatsiooni kaotus ruumis, väsimus ja võimetus treeningut jätkata. Samal ajal tunnevad tasakaalustatud toitumist eelistavad kliendid end palju paremini.