Liigu sisu juurde

Tehke kastmise ülemine osa 20 sekundit, laskuge siis alla ja hoidke rõnga kastmise alumist painutatud õlaga osa veel 20 sekundit. Kas olete oma treeningukorra ajal igav? Pange see nüüd tööle kõikjal, kus treenite!

5 tuum liigutab iga sportlase vajadusi

CrossFiti võistleja, treeneri ja Cellucori sportlase Eric Botsfordi sõnul jääb aga puude jaoks mets puudutavaks vaid visuaalidele keskendumine. Ei, ütleb Botsford. Selle asemel saate oma olemasolevatele treeningutele sujuvalt lisada paar käiku, et südamiku tugevust ja funktsionaalsust dramaatiliselt suurendada.

Need käigud võivad teha vahet, kas jalutad enesekindlalt välja oma parima WOD-ajaga või suunad otse chirosse. Nii et kuulake üles! Ehitage isomeetriline tugevus staatiliste hoidiste abil "Nagu ma spordisaali liikmetele ütlen:" Iga päev on südamlik päev "ja see ei saaks tõsi olla," ütleb Botsford.

Nagu bikini prep rasva poleti muude tegevuste puhul elus, peate ka nende liikumiste toetamiseks oma keskosa kaudu pingutama, hoides enne liikumise alustamist oma tuuma stabiilsena.

Siis peate seda harjutama liigutustega, mis nõuavad ja arendavad isomeetrilist tugevust. Kasutades kas rõngaid või TRX-stiilis vedrustussüsteemi, hoiab Botsford sportlasi käes, mida nimetatakse "rõngatoeks".

Tehke kastmise ülemine osa 20 sekundit, laskuge siis alla ja hoidke rõnga kastmise alumist painutatud õlaga osa veel 20 sekundit. Pärast sekundist puhkeperioodi korrake kokku 6 ringi. Riputatud supersettide 1 supersettide rõnga dipid 6 komplekti, 20 sekundit hoidke ülemist positsiooni Helina kastmed 6 komplekti, 20 sekundit hoidke alumist positsiooni Jah, võib-olla teie triitseps haugub lõpuks natuke, kuid teie tuum on see, kus siin on tegelik tegevus.

Rõngaste loomulik ebastabiilsus sunnib teie keha pingutama ja stabiliseeruma gravitatsiooni suhtes, haarates põiki abdominisi, sisemisi ja väliseid kaldeid ning erektsiooni lihaste pikkust.

Teisisõnu, kõik, mis moodustab selle, mida Botsford nimetab teie tuuma "sisemiseks toruks".

parim optimaalne toitumise rasva poleti

Teie spordisaalis pole rõngaid ega TRX-i? Kahjuks on paralleelsed ribad liiga stabiilsed, et anda teie tuumile selle toimimiseks vajalik väljakutse.

Hinnavaatlus - Hansapost hinnakiri

Kui teil pole seadmetele juurdepääsu, astuge lihtsalt põrandale ja proovige teist lähenemist. Supermees "Teine võimalus staatilise tugevuse arendamiseks on V-asendite vahetamine Supermani hoidikutega," ütleb Botsford. Ta soovitab hoida iga liigutust 30 sekundit, töötades 60—90 sekundit nii hästi, kui suudate. Staatiline tugevus ülemkomplekt 1 supersettidega Jackknife Sit-Up 6 komplekti, 30—90 sek ülemises asendis hoidmine Superman 6 komplekti, 30—90 sek ülemise positsiooni hoidmine "Alles siis, kui sportlane on nende käikudega vajalikud oskused ilmutanud, saan ma neil kogu keha keskjoonel dünaamilise jõu töötada," räägib Botsford.

HC PROFESSIONAL Atsetüül L-Karnitiin rasvapõleti 120kps

Kasutage dünaamilise südamiku tugevuse saamiseks rakendusi Get-Ups ja Carries Kas arvate, et vajate tervet hulka harjutusi, et kogu seda staatilist tuuma tugevust isomeetriliselt väljendada? Botsford ütleb, et sul on vaja ainult ühte. Kui olete kaalukaalu üles ehitanud - näiteks naelise kannelkelli või kõrgema naiste jaoks või naelise või kõrgema meeste jaoks - saavad need kordused teie tähelepanu kindlasti.

Tõusude asemel võite proovida ka jõhkrat isomeetrilist hoidmist koos originaalse dünaamilise liikumisega: kõndides! Kõndige üle jõusaali ja tagasi; lihtsalt veenduge, et te ei riivaks kedagi!

lift run bang fat fat loss

See on põleti! We educate our users to help them understand the importance of form when performing each movement to expedite results!

FULL DAY OF EATING I BIKINI COMPETITOR

It is a goal of ours for you to look good and feel your very best. Get your body back with our easy to follow diet tips and tricks.

tere energia kaalulangus

We include a meal plan with supplement suggestions and a cardio program that will exceed your expectations!

Burn fat and increase lean muscle mass by elevating your heart rate.

klenbuterool fat burner online

Simple instruction will allow you to watch and witness every exercise to prevent you from any injuries. Mis eristab meid teistest? Treener Keni IG: KenRawlins eestvedamisel on tema kinnisidee täiuslikkusest see, mis tema tulekahju äris parimaks kütab!