Liigu sisu juurde

Vastavalt sellele konseptsioonile väidavad teadlased, et nii kaua, kui me põletame kulutame kaloreid rohkem, kui tarbime iga 24 tunni jooksul, aeg millal me neid põletame ja mille arvelt kas rasvad või süsivesikud , ei ole olulised, peaasi, et tekiks energiadefitsiit. Jah, lugesite seda õigust: PVT on rasv, mis põletab rasva. Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida? Pean häirivaks seda, et nii paljudel inimestel on oma arusaam oma keha toimimisest, ilma et selle taga oleks ühtegi mõistlikku põhjendust. Kalorite piiramine ja vahelduvpaastumine on seotud enamiku krooniliste degeneratiivsete ja krooniliste põletikuliste haiguste aeglustumise või ennetamisega.

Süües rohkem kaloreid võrreldes paastumisegakaotad rohkem rasva. Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest.

Päevane kaalukaotus grammides Selleks, et täpsemalt uurida paastumise ja kalorite piiramise mõju keha koostisele, pandi üheksa rasvunud katsealust 37 päevaks kontrollitud keskkonda.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu. Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust. Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Nii see paastuaegne kiire langus ja paastujärgne kaalutõus olid mõlemad seotud keha veesisalduse muutusega.

Nimelt langeb paastumise ajal keha veesisaldus järsult. Selle pärast ei tohi paastumise ajal tarvitada diureetikume. Kui vaatame keha koostist lähemalt, siis avaneb hoopis teistsugune pilt vt joonist. Isegi kui kahekordistame paastudes kaotatud rasvakilod, on seda kokkuvõttes vähem, kui kaotaksime lihtsalt kaloreid piirates.

Paastuga terveks? Mis on ohutu?

Registreeru

Nüüd võib sul tekkida õigustatud küsimus, et kuidas siis eespool mainitud uuringutes rasvunud inimesed paastuga terveks said ja normaalkaalu jõudsid. Tõsi, peale kolmandat nädalat paastumist hakkab rasvunud inimestel rasvapõletus ületama lihaskadu, kuid kas see on ikka turvaline viis üleliigsest rasvast vabaneda? Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale.

Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla. Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita. Kas 24-tunnine kiire poleb rasva siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu. Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga.

Sama vahemaa. Kiire või aeglane kõnd?

Kuid toitaine puudus pole ainus paastumisega kaasnev oht. Nagu juba mainitud, kaasneb paastumisega kehas veetaseme langus.

  • Voimsus 90 rasvapoletussusteem
  • Öine või päevane
  • Kas tagada, et keha põletaks lihaste asemel rasva?
  • Kas külmad vestid võivad tõesti rasva põletada? - Atleetvõimlemine
  • Slimming satay kana

On esinenud juhtumeid, kus diureetikume tarvitanud paastuja suri südamerikke tagajärjel. Pikema paastumise ajal saab kannatada lihaskude. Levinud arvamuse kohaselt see südamelihast ei mõjuta, kuid selles on alust kahelda.

seene fat burner kuidas poletada rasva mitte lihaseid jooksulint

Nagu eelnevast poleks veel küll. Tuleb välja, et pika paastumise juures on kõige ohtlikum koht paastu lõpetamine.

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Paastumise ajal kaotab keha ka olulisi toitaineid, milleks on muuhulgas ka ainevahetuses olulised tiamiin vitamiin B1 ja fosfor. Juba peale viie päevast paastu on ohtet nende oluliste toitainete tase on liiga madal ja kohe tavatoidule naasmine võib halvasti lõppeda.

Paastu järgsesse taastumisperioodi tuleb suhtuda väga tõsiselt.

voida kaalulangus valjakutse parim aeg aeg joosta poletada rasva

Kui juba paastumisega seotud ohtudest rääkida, siis ei saa mainimata jätta ka kes ei tohiks paastuda. Kasvuhormooni toodang suureneb Uuring näitas, et tunnine paastumine võib suurendada kehas kasvuhormooni toodangut kuni 20 korda.

Artiklid › Treening › Hommikune rasvapõletus! | lepland.ee

Aga miks? Sest kasvuhormoon aitab kehal toota lihasrakke, põletada rasva, tugevdada luid ning pikendada eluiga. On teada, et sarnast mõju avaldavad ka piisav uni ja jõutreening, nii et maga end enne tühja kõhuga sõitmaminekut korralikult välja ja saad veelgi parema tulemuse! Glükogeeni salvestamine paraneb Uuringud näitavad, et tühja kõhuga treenimine aitab tõhustada glükogeeni salvestamist lihastesse. Põhimõtteliselt tähendab see, et kui sõita enne sööki, õpetab kõht kehale, kuidas olemasolevaid glükogeenivarusid paremini ära kasutada.

Paastumine kui parim dieet? - Terve Elu Keskus

Sellest on kasu ka edaspidistel sõitudel — isegi kui kõht on täis, oskab keha oma varusid tõhusamalt hallata. Maksimaalne hapniku tarbimine suureneb Uuringud näitavad, et tühja kõhuga sõitmine võib aidata parandada kestvusspordi üht olulisimat saavutuseeldust ehk maksimaalset hapnikutarbimist! Kuigi tõendusmaterjali paastumise eeliste kohta on üha enam, pole uuringud kaugeltki veel veenvad ja vaja on rohkem uuringuid.

kas sidruni poletada rasva kaalulangus 7 naela nadalas

Keegi ei tea kindlalt, kas vahelduv paastumine on tõesti kasulikum kui traditsiooniline dieet. Vahel on näidatud, et vahelduv paastumine vähendab lümfoomi esinemist närilistel, kuid mitte veel inimestel Descamps jt See viitab võimalikule füsioloogilisele eelisele rasva kadumisel või madalama rasvasisalduse säilitamisel.

Hiljutises ülevaates võrreldi traditsioonilisi kaloripiiranguid vahelduva kaloripiiranguga.

夢のエキシビジョンマッチ!「ハイキュー!!」×lepland.eeコラボイベント動画

Ülevaates, ehkki piiratud inimestega seotud perioodiliste kaloripiirangu uuringute arvuga, jõuti järeldusele, et kuigi kehakaalu langus ja rasva kadu olid kahe lähenemisviisi vahel võrdsed, oli katkendlik kaloripiirang ülekaalulisuse säilitamiseks parem Varady Üks ettevaatusmärkus: enamikus katkendlikest kaloripiirangu uuringutest kasutati keha koostise mõõtmiseks bioelektrilise impedantsi analüüsi, samas kui enamikus traditsioonilistest kaloripiirangu uuringutest kasutati kahekordset röntgenkiirguse absorptiomeetriat või magnetresonantstomograafiat.

Bioelektrilise impedantsi analüüs on vähem täpne meetod keha koostise hindamiseks, seetõttu tuleks tulemusi suhtuda ettevaatusega, kuni nad on parema metoodikaga korratud. Lisaks keha koostisele võib vahelduv paastumine parandada ka söögiisu kontrolli ja leevendada nälga rasva kaotamise dieedi ajal Wadden et al.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Loomadel on näidatud, et meetod parandab veresuhkru kontrolli Anson jtkuid seda tulemust ei ole inimestel järjekindlalt nähtud. Inimestel on aga leitud suhkruhaiguse riski vähenemist koos diabeedi muude markerite, näiteks insuliinitundlikkuse paranemisega Heilbronn jt b; Halberg jt Siiski ei saa välistada, et need paranemised tulenesid lihtsalt katsealuste kehakaalu ja keharasva kadumisest.

Üldiselt on need parandused intrigeerivad, kuid kindlasti mitte lõplikud. Anekdotiliselt on paljud inimesed teatanud, et vahelduva paastumise eri vormide kasutamisel on saavutatud tohutuid tulemusi.

Kuid paljud teised, eriti naised, on teatanud sellistest komplikatsioonidest nagu amenorröa perioodide puudumineunetus ja düsreguleeritud isu.

Kas tulemused erinevad meeste ja naiste vahel? Mehed ja naised ei pruugi vahelduva paastumise korral saada sama kasu.

Video: Salman Khan TED Talk 2011 (from ted.com) 2021, Mai

Näib, et uuringud näitavad meeste ja naiste reageerimises üsna palju erinevusi. Kui naised näevad HDL-C tõusu tühja kõhuga, siis mehed seda ei tee. Ja kus mehed näevad triglütseriidide langust, siis naised seda ei tee. Keegi ei tea, miks muutused on soospetsiifilised Heilbronn jt a.

Pean häirivaks seda, et nii paljudel inimestel on oma arusaam oma keha toimimisest, ilma et selle taga oleks ühtegi mõistlikku põhjendust. Allpool proovin anda selle keemiat puudutava taustteabe. Selle taga olev biokeemia on sisuliselt väga keeruline ja sageli liiga lihtsustatud. Tõde on see, et keha erinevad osad kasutavad energia saamiseks erinevaid allikaid. Selleks et vaielda camara postituse vastu, ei ole ATP energiaallikas, vaid energiakandja.

Insuliinitundlikkuse osas näevad mehed paranemist, samas kui naised seda tavaliselt ei tee. Tegelikult on vahelduva paastumise uuringute ajal naiste glükoositaluvus halvenenud Heilbronn jt Kuid uuringud on olnud lühikese kestusega, nii et on vaja teha rohkem uuringuid, et teha kindlaks, kas see vastab tõele kõigis populatsioonides. Üldiselt on suurem osa katkendliku paastumise uuringutest tehtud meestel, seega on ebaselge, kas võimalik kasu on naistele, kas 24-tunnine kiire poleb rasva kõhnadele või perimenopausis naistele.

Niisiis, kas ma peaksin enne või pärast söömist treenima? Vahelduva paastumise arutamisel kerkib alati küsimus, kas kliendid peaksid treenima tühja kõhuga või söödud olekus. Hiljutises uuringus vaadeldi mõõdukalt treenitud katsealuseid 2-tunnise mõõduka intensiivsusega jalgrattasõidu ajal. Selles uuringus leiti, et enne treenimist süsivesikute allaneelamine pärssis nii meestel kui naistel rasvade oksüdeerumist ja muid lipiidide metabolismi markereid, võrreldes tühja kõhuga treenimisega Wallis jt See lisab varasemale uurimistööle, kus võrreldi rohkem treenitud jalgrattureid tühja kõhuga või söötmise korral.

Ka nendel isikutel pärssis süsivesikute tarbimine enne treeningut madala intensiivsusega märkimisväärselt rasva oksüdeerumist võrreldes tühja kõhuga sõitmisega Coyle jt Need katsed näivad viitavat sellele, et enne trenni söömine pärsib rasva tarbimist treeningu ajal, mis võib olla probleemiks klientidele, kes soovivad keharasva kaotada.

  • Rasva poletavad molekulid
  • Viited Külm kokkupuude, ulatudes krüoteraapiast kuni jäävannideni, on kaalulangetajate maailmas trend, kuid mis saaks siis, kui midagi pisut vähem jõhkrat annaks sama metabolismi soodustava eelise?
  • Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -
  • Vahelduv paast: alge - Tööstuse probleemid / suundumused
  • 5 põhjust, miks sõita tühja kõhuga - We Love Cycling - Estonia
  • Kiirem viis rasva kaotuse keto