Liigu sisu juurde

Kaalulanguse puhul on peamine asi luua kalorite puudujääk, st veeta päeva rohkem kaloreid kui toiduga kaasas. Treeningu saate kohandada, asendades jalgrattasõidu, ujumise või tõstmise. Kui ühendate ühel päeval kahte tüüpi koormust, siis on parem alustada võimsusharjutustega klassi. Hiljuti aasta Runnersworld.

Seekord on keto kohvi kasu kaalulangus post ütleb erinevuste kohta Fartlek, tempo ja intervalltreening, samuti eeliste kohta iga.

\

Eriti huvitatud see artikkel on algaja jooksjad. Hiljuti aasta Runnersworld.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Üks portaali lugejate küsiti, mida erinevad Fartlek, tempo ja intervalltreening. Ja see, mida ta ütles avaldamist eksperdid.

Mis vahe on Fartlek, tempo ja intervalltreening

Fartlek Fartlek ei ole ainult lõbu öelda, kuid ka joosta lõbus. Fartlek tõlgitud rootsi abil "kiirus mängida". Ja siis nime täielikult edasi põhisisu koolitust. Erinevalt tempo ja intervalltreening, Fartlek ei ole selget plaani: kõik kogu pikkuses sa asendusliikme segmentide keskmise ja raske töö kerge taastusravi.

Pärast soojendust hakkate mängima kiirus, kiirendades paar sekundit kuni järgmise posti või enne puidu. Selliste kiirendusi järgneb kosutava ja taastava venib.

Seda seetõttu, et fartleki treeningut nimetatakse laiemalt intervalltreeninguks, mille käigus vahelduvad kõrge intensiivsusega treeningu perioodid lühema madala intensiivsusega tööga. See jäljendab enamikul spordialadel domineerimiseks vajalikku stardi- ja peatusrütmi. Lisaks on valem rasvade kaotamise võti, sest see hoiab keha kaloreid põletamas kaua pärast treeningu lõppu.

Fartlek lõbus perspektiivis firma pidevalt möödasõit üksteist ja korraldamine mini-konkurentsi iga kiirendus. Fartlek töötab oma sõpradega, siis konkureerivad, saad lisastiimulina. Fartlek on parim joosta, ei pööra tähelepanu oma kella või nutitelefoni, ilma kava, vaid teeme erinev määr ja kestus kiirendus.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Peamised eelised Fartlek: vaimse lõõgastumiseks koolitus, parandada arusaamist keha, psühholoogiline stabiilsus ja vastupidavus. Warm-up ja jahtuda - see läheb küpsiste ja töötamises anaeroobse läve tasemel või veidi kõrgemal - koor täitmine.

Soovitud taseme jõupingutusi algab pärast välja mugavuse tsooniJa sa hakkad kuulma oma hinge, kuid siiski ei piisa hinge.

Kardiograafia jalgade jaoks. Slimming Caride'i koormused: nüansid ja nõuanded. Cardio Utility kehale Kõnekuupäev:

Kui saate rääkida lihtsalt, et sa ei ole tsoonis tempo sõite. Kui te ei saa rääkida üldse, siis ei ole enam töötab tempo piirkonnas.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Samal tempo töötab, võite öelda paar sõna. Samal ajal ei tohi te tugineda tempos üksi, sest see sõltub paljudest teguritest, nagu tuul, temperatuur, topograafia, üldseisundi keha.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Peamised eelised tempo koolitus: suurendada anaeroobset läve mis on omakorda aitab kiiremini vähema vaevaga. Samuti parandab kontsentratsiooni ja suurenenud psühholoogilist stabiilsust.

Fartleki koolitus: eelised, meetodid ja näidisprogrammid

Simuleeritud konkurentsi. Näiteks pärast soojenduseks teil tekib 2 minutit maksimaalselt jõupingutusi, siis minutit minna sörkimine või samm, et taastada hingamine.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Erinevalt tempo juures intervalltreening sa jooksed piiril tugevus, lugedes sekundit jäänud lõpuni intervall. Sellistel intervallidega järgneb kerge taastamine saitidele.

Treeningnõuanded

Kogu sisuliselt seda koolitust taastumine, segmendid, mis ei tohiks vähendada või liiga kiiresti. Hoides seda tingimust, siis on võimalik pidevalt käivitada kõik intervallidega ja lõpuks treening on väsinud, kuid mitte pressitud nagu sidrun.

kas fartlek koolitus poletab rasva

Sinu keha kas fartlek koolitus poletab rasva kohandatud koorma ja muutub just taastada hetki. Eeliseid intervalltreening: kas fartlek koolitus poletab rasva töötab kujul, suurenenud vastupidavus, parem teil mõista oma keha, suureneb motivatsiooni ja aktiivselt põletada rasva. Sildid pilv.