Liigu sisu juurde

Need võivad aidata teil valida, kas lisada kookosõli oma dieeti või mitte. Kookosrasva võib kasutada otse nahal, et ennetada kortsukesi ning nahka hooldada. Hoiatus: Käesolev artikkel ei ole mõeldud meditsiinilise nõuande, diagnoosi ega ravisoovitusena. Ainult rasvhapete meigi erinevus teeb iga rasva teistest eristatavaks. Teadus on tõestanud, et teatud rasvad võivad tegelikult saleneda ja Kookosõli on üks parimatest. Muna on äärmiselt täisväärtuslik ja tervislik toiduaine.

Osta see!

Kuidas kookosõli aitab teil rasva põletada?

Kookosõlis sisalduv lauriinhape võib aidata kaitsta insuliiniresistentsuse eest, mis on üks peamisi II tüüpi diabeedi riskitegureid. Keha vabastab insuliini suhkru töötlemiseks vereringes; insuliiniresistentsus tekib siis, kui keha rakud keelduvad insuliinile reageerimast - näiteks kui inimene tarbib liiga palju suhkrut sisaldavat rämpsu - ja ei saa seetõttu enam energia saamiseks kasutada glükoosi.

Pankreas pumpab välja rohkem insuliini, tekitades ületootmise tsükli ja põhjustades diabeedi. Kuid kookosrasvas olevad MCT-d võivad aidata insuliini tasakaalus hoida, sest meie keha toodab ketoneid selle tarbimisel. Ketoonid leevendavad kõhunäärme koormust, andes kehale püsiva energiaallika, mis ei sõltu glükoosireaktsioonidest.

Eelkõige käivad eksperdid edasi-tagasi arutlemas selle üle, kas see on kolesteroolitasemele hea või mitte. Mõne eksperdi sõnul tuleks kookosõli vältida kõrge küllastunud rasva sisalduse tõttu küllastunud rasv tõstab teadaolevalt kolesterooli. Teised väidavad, et kookosõlis sisalduva rasva struktuur muudab selle kehas rasva kogunemiseks vähem tõenäoliseks ja seetõttu on see tervislik.

Söö seda! Näpunäide Ärge nüüd liialdama - kookosõli puhul on võimalik head asja liiga palju saada. Kuigi seda peetakse 'tervislikuks' küllastunud rasvaks, võite kookosõli siiski üle süüa.

Nautige seda mõõdukalt ja pöörake õli tarbimist teiste tervislike õlidega, nagu ekstra neitsioliiviõli, avokaadoõli, viinamarjaõli, rohusöödetud või ja ghee. Lauriinhape on aine, mida leidub ka inimese rinnapiimas, see kaitseb imikuid nakkuste eest.

Mitte ühelgi toitainel peale rinnapiima ei ole nii kõrget lauriinhappe sisaldust kui kookosrasval. Lauriinhape on peamiseks kookosrasva tervislikkuse põhjuseks. Lauriinhape muudetakse sooles momolauriiniks, mis kaitseb selliste viiruste ja bakterite eest nagu näiteks herpes simplex, tsütomegaloviirus CMVgripp, leetrid, listeeria, stafülokokid ja streptokokid. Monolauriinil on ka võime lahustada hiv-viiruste pinnaproteiini ning takistab seeläbi viiruse kujunemist.

Saavuta supervorm: Just see uus dieet aitab kõige kiiremini rasvu põletada

Selle rolli AIDSi ravimisel uuritakse hetkel mitmes kohas maailmas. Lisaks on monolauriinil võime mikroobidega võidelda, lahustades nende rasvamembraani.

kookosoli poletab keha rasva toeline tervis ultimate slim down

Lauriinhape on eluks vajalik toitaine nii imikutele kui täiskasvanutele. Enneaegselt sündinud lapsed, kelle seedesüsteem ei ole veel täielikult välja arenenud, suudavad lauriinhapet suhteliselt hästi seedida. Muud rasvad läbivad nende seedesüsteemi seevastu seedimata kujul.

Kookosõli tõestatud positiivsed toimed Artikkel pälvis lugejate aktiivset tähelepanu ja vastukaja seinast seina. Kui tookord oli tegemist tõlkeartikliga, siis nüüd näitame, et ka Euroopa apteekides müüakse kookosõli sisaldavaid silmasalve ja pakume lisaviiteid kookosõli muude tervist harmoniseeriva toimete kohta. Seetõttu oli huvitav, kui leidsime oma kirjakastist paar murelikku kirja tavakodanikelt ja mõnelt tuntud silmaarstilt, kes kahtlesid, kas selline teaduslikult põhjendamata artikkel on KSA Blogis otstarbekohane.

See on oluline näiteks patsientidele, kes kasutavad kõiki oma keha ressursse selleks, et võidelda tõsiste haigustega. Tervise-eelised, mis on keskmise pikkusega rasvhapetel võrreldes pikkadega, tulenevad keha seedesüsteemist.

Kookosõli tõestatud positiivsed toimed

Keskmise pikkusega rasvhapped imenduvad otse värativeenist ning kust need maksa juhitakse ja kus see kohe kehale kättesaadavaks saab. See salv sisaldab kookosõli kõrval, ka väikeses hulgas söögisoodat naatrium bikarbonaatlanoliini ja vaseliini.

Kookosõli ei ole vaid mitte üks "hea küllastatud rasvaine", kuid tõestatult suurepärane ravivahend paljude tervisehädade alal. Toome allpool välja mõned näited ja varustame need ka viidetega teadusartiklitele.

Thixo Akunagqaleko

Rasvapõletaja: Irooniline kas pole, et üks küllastatud rasv aitab põletada teie keharasva eriti just keha keskosast ja siseorganite ümbert, mis on kõige ohtlikum keharasv.

Kaks kvaliteetset teadusuuringut näitasid, et 30 ml kookosõli tarbimine aitab põletada olulisel määral keharasva juba kuu jooksul.

Kookosõli ja kolesterool

Toetab ajufunktsioone ja närvisüsteemi: Ravib haavasid: Kookosõli on kasutatud haavade ravimiseks juba aegade algusest.

Teadlased on kindlaks teinud kolm toimemehhanismi, mis toetavad selle raviefekti- parandab re-epitelisatsiooni, tõstab antioksüdatiivsete ensüümide aktiivsust ja stimuleerib kollaageeni ristumise-põimumise collagen cross-linking protsessi 3. Kookosõli on näidanud oma tõhusat sünergilist ravitoimet koos hõbeda prepraatidega põletushaavade ravimisel 4.

Valu ja põletikuvastane toime: On tõestatud, et kookosõlil on põletikku, valu ja palavikku alandav toime 5. Seedetrakti haavandeid raviv toime: Kookospiim mille komponendiks on ka kookosõli on olnud uuringutes sama efektiivne kui levinud sukralfaat või mittesteroidse rea preparaadid 6. Seentevastane toime: Candida albicans allus kookosõli ravile kõige paremini.

Uurijad märkisid, et: "Kookosõli tuleks kasutada seennakkuste ravis, pidades silmas eelkõige tavaravile resistentset ja epideemiliselt vohavat Candida ravi 7. Vähendab eesnäärme ehk prostata kasvu ja turset: Kookosõli on tõestanud end kui hormoonsõltuva eesnäärme kasvu vähendajana 9.

kookosoli poletab keha rasva kaalulangus ig

Aitab mikrotoitainetel paremini imenduda: Hiljutises uuringus tõestati, et kooksõli paremust päevalilleõli suhtes, kui võeti arvesse nende kahe õli toetavadt effekti tomatites leiduvate karotenoidide imendumisel organismi Karotenoidid on teada-tuntud mikrotoitained, mida vajame väga hea nägemise säilitamiseks.

Muudab luud tugevamaks: Kookosõli vähendab luudes oksüdatiivset stressi ja üle selle mehhanismi võib koosõli ka pidurdada luude hõrenemist Tuletame meelde, et UVA kiirgus lõhub ja väsitab teie nahka, samal ajal kui UVB kiirgus on mõõdukates doosides organismile väga kasulik ja aitab ühtlasi täiendada ka D-vitamiini varusid. Kookosõli on vaid üks kookospalmi komponent kookoskiu, kookosvee ja kookosvalgu kõrval, mis on leidnud inimeste poolt laialdast kasutamist.

kookosoli poletab keha rasva kaalulangus elu lopu lahedal

Soovitame soojalt teil antud teema kohta ise juurde lugeda ning avastada selle kasulikkust.