Liigu sisu juurde

Aeglase jooksuga piisab glükogeeni tarnimisest ,5 tunniks. Kuum veri hävitab mõned viirused ja soodustab külmetushaigustest taastumist. Lyle MacDonald kirjutab: Kõrge intensiivsusega kardiotreeningud võivad kaalulangetamiseks olla tõhusamad. Aga kui arvestate pärast istungit pärast põletamist ja kalorite tarbimise mõõtmist, muutub pilt dramaatiliselt. See, et rasvapõletustsoon ja kiire kaalukaotus pole omavahel seotud, ei tähenda, et selline kardio oleks kasutu. Need 7 vürtsi aitavad põletada rasva ja verejookse peatavale ja südame mida see endaga kaasa toob ja kuidas seda aega kõige.

Hoidke oma südame löögisagedust vahemikus 70 ja lööki minutis. Suurendage oma südame löögisagedust järk-järgult kahe minuti jooksul löögini minutis. Suurendage oma südame löögisagedust järk-järgult üle löögi minutis. Mõõtmisetapid Treeninguks valmistumine: südame löögisageduse muutlikkus on suur.

Kuna südame löögisageduse muutlikkus on selles etapis suur, on lihtne avastada igapäevaseid muutusi. Numbriliselt tähendab see seda, et südame löögisagedus jääb vahemikku 70 ja lööki minutis.

Fresh articles

Soojendus: südame löögisagedus tõuseb aeglaselt ja südame löögisageduse muutlikkus väheneb. Selle etapi ajal hakkab südame löögisageduse muutlikkus vähenema ja keha valmistab end ette suuremateks intensiivsusteks.

Numbriliselt tähendab see seda, et südame löögisagedus jääb vahemikku ja lööki minutis. Südame löögisageduse muutlikkus ühtlustub. See on treeningu etapp, kus südame löögisageduse muutlikkus püsib väga madalal tasemel või peaaegu kaob. Kõiki südame löögisageduse kontrollvahemiku piire kohandatakse, kui südame löögisageduse kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks kaob. Südame löögisageduse muutlikkus kaob tavaliselt siis, kui südame löögisagedus on umbes lööki minutis või rohkem.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid. Keha püüab säilitada kõige väärtuslikumat oma vaatenurgast energiaallikat, mis on hõlpsasti kättesaadav ja koheselt kasutamiseks valmis.

ZoneOptimizeri puhul kasutatakse tavaliselt absoluutarve lööki minutiskuid kaks ülemist arvu muutuvad, kui isiklik SLSmax on väga madal. Seda tehakse automaatselt, ilma et teie peaksite selleks midagi tegema. ZoneOptimizer võimaldab etappidele 1 treeninguks valmistumine, südame löögisagedus vahemikus 70 ja lööki minutis ja kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks soojendus, südame löögisagedus vahemikus ja lööki minutis erinevaid kestusi.

Südame löögisagedus rasva põletava südame puhul: pulsi arvutamine naistele ja meestele

Soovituslikud minimaalsed kestused piiride edukaks kindlaksmääramiseks on 2 minutit etapis 1, 2 minutit etapis 2 ning pool või maksimaalselt 6 minutit etapis 3. ZoneOptimizer on mõeldud kasutamiseks tervetele täiskasvanutele. Mõned terviseseisundid võivad põhjustada südame löögisagedusel põhineva ZoneOptimizeri kindlaksmääramise ebaõnnestumise või ebatäpsuse.

Need terviseseisundid on näiteks kõrge vererõhk ja südame arütmia. Ka teatud ravimid võivad seda põhjustada.

Pulseerimine südame kasutamise ajal

See on individuaalne ja sõltub vanusest, pärilikest teguritest ja kehalise võimekuse tasemest. See võib sõltuda ka sellest, millise spordialaga ketone fat burner arvustused. SLSmax-i kasutatakse treeningu intensiivsuse väljendamiseks.

Maksimaalse südame löögisageduse kindlaksmääramine Teie SLSmax-i on võimalik kindlaks määrata mitmel moel.

kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks

Kõige täpsem on SLSmax-i kliiniline mõõtmine, mis toimub tavaliselt kardioloogi või sporditeadlase järelvalve all maksimaalse pingutuse testi käigus jooksurajal või veloergomeetril. Teil on võimalik SLSmax-i kindlaks määrata ka koos treeningpartneriga treenides.

SLSmax-i saab välja arvutada ka valemi - vanus abil, kuigi teaduslikud uuringud näitavad, et see meetod pole eriti täpne, eriti vanemate inimeste puhul ja nende puhul, kes on mitmeid aastaid olnud heas vormis. Kui olete viimaste nädalate jooksul teinud raskeid treeninguid ja teate, et suudate ohutult saavutada maksimaalse südame löögisageduse, võite julgelt teha testi SLSmax-i kindlaksmääramiseks ise.

Soovitatav on treeningkaaslase juuresolek testi tegemise ajal.

Itaalia makaronid efektiivne toit on odav ja kiire kehakaalu langetamiseks

Kui kahtlete milleski, konsulteerige enne testi tegemist oma arstiga. Siin on näide lihtsast testist.

Märkige üles kõrgeim südame löögisagedus. Teie maksimaalne südame löögisagedus on ligikaudu 10 löögi võrra kõrgem ülesmärgitud väärtusest. See peaks olema teie maksimaalse südame löögisageduse lähedal. Kasutage seda väärtust oma maksimaalse südame löögisagedusena treeningtsoonide seadmisel. See on vahemaa parema ja vasaku jala vahel, mis puutuvad vastu maad. Eliitklassi pikamaajooksjad jooksevad tavaliselt kõrge jooksusammude sagedusega, sammu minutis.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Tõusudel on sammude sagedus madalam. Langustel on sagedus kõrgem. Jooksjad kohandavad oma jooksusammude pikkust kiiruse kogumiseks: jooksusammu pikkus suureneb kiiruse tõustes. Sellegipoolest on algajate jooksjate sagedaseim viga liiga pikk jooksusamm.

Kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks efektiivsem sammupikkus on loomulik sammupikkus - see, mis tundub kõige mugavamana. Te hakkate võistlustel kiiremini jooksma, kui tugevdate oma jalalihaseid, et need viiksid teid edasi pikema sammuga. Samuti tuleks vaeva näha jooksusammude sageduse efektiivsuse suurendamisega.

Jooksusammude sagedus ei suurene kergesti, kuid kui treenite korralikult, saate seda hoida ja parandada oma sooritust.

Milles on probleem?

Jooksusammude sageduse suurendamiseks tuleb treenida närvide-lihaste ühendust - ja seda piisavalt sageli. Üks sagedustreening nädalas on hea algus. Lisage sagedustreening ka teistesse treeningutesse.

kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks

Pikkade kergete jooksude ajal jookske aeg-ajalt ka suurema sagedusega lõike. Hea moodus jooksusammu pikendamiseks on teatud jõutreeninguga, nagu mäkkejooksu, pehmel liival jooksmise või treppidest üles jooksmisega tegelemine.

Rasvapõletuse pulss: naiste ja meeste pulsisageduse arvutamine

Kuuenädalane treeningperiood, mis sisaldab ka jõutreeningut, peaks andma märgatavaid tulemusi seoses jooksusammu pikkusega ning kombineerituna paranenud jalgade kiirusega näiteks lühikesed sammud 5 km läbimise tempos peaks märgatavalt paranema ka üldine kiirus. Running Indexi väärtuse 60 naela kaalukaotuse liigne nahk toimuv salvestamine aitab teil jälgida oma edusamme.

Edusammud tähendavad seda, et teatud tempos jooksmine nõuab vähem pingutust või et teie tempo on samasuguse pingutuse juures kiirem. Running Indexi funktsioon arvutab need edusammud välja. Running Index annab teile samuti igapäevast informatsiooni teie jooksuvõimekuse taseme kohta, mis võib erinevatel päevadel olla erinev. Running Indexi eelised: rõhutab heade treeningute ja puhkepäevade positiivset mõju. Südame löögisageduse reserv on vahe maksimaalse südame löögisageduse HRmax ja puhkeoleku südame löögisageduse HRrest vahel.

Ligikaudse HRmax väärtuse kasutamisel on ka treeninguaegse südame löögisageduse väärtused alati ligikaudsed.

Milline peaks olema pulss

Veenduge, et jooksuandur on kalibreeritud. Arvutamine algab treeningu andmete salvestamise alustamisel.

  1. Kristen kriminaalseadmete kaalulangus
  2. Milline peaks olema pulss Füüsilise vormisoleku säilitamiseks, keha tervise parandamiseks, rasvapõletuseks peate järgima regulaarset ja õiget treeningutempot.
  3. Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?
  4. Mõõdukas füüsiline aktiivsus rohelises tsoonis treenides suurendab keha vastupidavust ja põletab kaloreid optimaalselt.
  5. Kuidas südame rasva põletada
  6. Itaalia makaronid efektiivne toit on odav ja kiire kehakaalu langetamiseks Kuidas põletada rohkem rasvu?
  7. Kaalulangus durant ok

Treeningu ajal võite peatuda korraks näiteks valgusfoori taga, ilma et see arvutamist katkestaks. Treeningu lõppedes kuvab treeningkompuuter ekraanile Running Indexi väärtuse ja salvestab selle treeningfailidesse.

Võrrelge oma tulemust allpool oleva tabeliga. Tarkvara kasutades saate jälgida ja analüüsida Running Indexi väärtuste muutusi ajas ja erinevate jooksukiiruste puhul. Samuti saate võrrelda erinevate treeningute väärtusi ja analüüsida neid lühi- ja pikaajaliselt.

Lühiajaline analüüs.

kui kiire sudame loogisagedus rasva poletamiseks