Liigu sisu juurde

Dieedid allan audio Kehakaalu langetamine rasva kadu jaoks Kasutades kehakaalu. Sa ei saa! Iga harjutus, mis paneb sind põletama rohkem kaloreid kui te võtate, teeb. Mõned head harjutused kõht rasva vabanemiseks on harjutused, mis keskenduvad südamiku välja töötamisele. Milline on parim kõht rasva kaalulangus? Kõikidel pudelitel peab lihase kasvatamine lõpetanud tartu ülikooli bio- toiduainetehnoloogia õppesuunal magistrikraadi ning näitavad enne kruiisile ning.

Peaaegu kõik sooviksid oma keha teatud osi muuta. Vöökoht, reied, tagumik ja käsivarred burn fat app levinud piirkonnad, kuhu inimesed kipuvad liigset keharasva koguma. Dieedi ja kehaliste harjutuste abil muutuste saavutamine võtab aega ja vaeva, jättes kiiret lahendust soovivad inimesed kiirema lahenduse otsima.

Kuid selle meetodi ümber on üsna palju poleemikat.

Sõna dieedil Väike rull, mis valgub üle vöökoha selja, saboteerib teie välimust.

Selles artiklis vaadeldakse üksikasjalikult laigude vähendamise taga olevat teadust. Mis on täppide vähendamine? Täppide vähendamise teooriat on tervise- ja tervisemaailmas juba mõnda aega propageeritud.

Kas on olemas harjutusi, mida saab teha, et suunata kõht rasva? - Harjutus

Kuid selle toetamiseks pole palju tõendeid. Täppide vähendamine on suunatud treening, mis on mõeldud rasvade põletamiseks teatud kehapiirkondades. Täppide vähendamise näide on triitsepsi harjutamine, et vabaneda liigsest rasvast käsivarre tagaküljel. See konkreetsete kehaosade sihtimise teooria on populaarne, mistõttu paljud inimesed keskenduvad kogu keha treenimise asemel ainult tülikatele aladele. Rasva põletamine selle meetodi abil võib olla eriti atraktiivne neile, kellel on varem olnud raskusi kehakaalu langetamisel või kes ei suutnud teiste meetodite abil soovitud tulemusi saavutada.

kiire kaalulangus stress ja arevus

Miks mõned inimesed tahavad teatud piirkondades rasva vähendada On mitmeid lugematuid põhjuseid, miks inimesed kaalust alla võtta soovivad, sealhulgas tervise parandamine ja krooniliste haiguste, nagu südamehaigused ja diabeet, riski vähendamine.

Mõned inimesed kannavad liigset kaalu proportsionaalselt, teised aga hoiavad kehakaalu kindlates piirkondades, nagu tagumik, reied või kõht.

Kuidas ma saan kaotada kõht rasva lihtsalt ilma harjutamata ainult dieediga? Mõned lihtsad harjutused, mida saate teha, on kõhu krambid, istuvad uinuvad kohad ja squats. Kuidas kaotad kõht rasva, kui te ei saa kasutada?

Sugu, vanus, geneetika ja elustiil mängivad kõik rolli kehakaalu tõusus ja kangekaelsete keharasvade kogunemises. Näiteks on naistel keharasva protsentuaalselt suurem kui meestel ning nad kalduvad liigset rasva hoidma reiedesse ja tagumikku, eriti sünnitusaastatel. Kuid perimenopausi ja menopausi ajal võivad hormonaalsed muutused põhjustada kehakaalu nihutamist kõhupiirkonda.

Teisest küljest panevad mehed kogu oma elu jooksul suurema tõenäosusega oma keskmisele naelale. Kaalutõus võib olla väga masendav ja põhjustada paljude inimeste jaoks kergemate alternatiivide otsimist kui dieedil käimine või aktiivsuse suurendamine.

Kas on olemas harjutusi, mida saab teha, et suunata kõht rasva?

Laigude vähendamist propageeritakse kui rasva kiiret vähendamist probleemsetes piirkondades. See meetod läheneb veendumusele, et kuidas suunata rasva kadu piirkondades lihaste töötamine on parim viis rasva põletamiseks selles konkreetses kohas.

Kuid rasvade kadu ei toimi nii ja selle väite kinnituseks on vähe teaduslikke tõendeid.

top kaalulangus vlogid

Kokkuvõte Täppide vähendamist propageeritakse eesmärgiga vähendada rasvavarusid konkreetsetes piirkondades läbi suunatud harjutuste. Kas täppide vähendamine on võimalik? Kuidas suunata rasva kadu rasva kadu suunamine konkreetsetesse kehapiirkondadesse oleks ideaalne, pole täppide vähendamise kuidas suunata rasva kadu teaduslike uuringutega tõestatud.

Kuidas rasva kadu töötab Et mõista, miks kohapealne vähendamine ei pruugi olla tõhus, on oluline mõista, kuidas keha rasva põletab. Teie rakkudes leidub rasva triglütseriididena, mis on ladustatud rasvad, mida keha saab energia saamiseks kasutada. Enne kui neid saab energia saamiseks põletada, tuleb triglütseriidid jagada väiksemateks osadeks, mida nimetatakse vabadeks rasvhapeteks ja glütserooliks, mis on võimelised vereringesse sisenema.

Treeningu ajal võivad kütusena kasutatavad vabad rasvhapped ja glütserool pärineda kõikjalt kehast, mitte konkreetselt sellest piirkonnast, kus treenitakse. Suurem osa uuringutest on laigud vähendanud Lisaks sellele, et keha pole korrelatsioonis sellega, kuidas keha rasva põletab, on paljud uuringud näidanud, et laigude vähendamine on ebaefektiivne. Näiteks üks uuring 24 inimesest, kes viisid ainult kõhulihastele suunatud harjutusi läbi kuus nädalat, ei leidnud kõhurasva vähenemist.

Teine uuring, mis jälgis 40 nädala jooksul ülekaalulisi ja rasvunud naisi 12 nädala jooksul, näitas, et kõhulihaste vastupanuvõimaluste treenimine ei mõjutanud kõhu rasva kadu, võrreldes ainult dieediga sekkumisega Ülakeha resistentsuse treenimise efektiivsusele keskendunud uuringul olid sarnased tulemused.

smart rasva kadu

Selles nädalases uuringus osales osalejat, kes läbisid koolitusprogrammi, mis harjutas ainult nende mitte domineerivaid käsi. Teadlased leidsid, et kuigi rasvade kaotus siiski toimus, üldistati see kogu kehale, mitte harjutatavale käsivarrele 7.

Mitmed teised uuringud on viinud sarnaste järeldusteni, järeldades, et laigude vähendamine ei ole rasvade põletamiseks konkreetsetes kehapiirkondades efektiivne9. Kuid vähestel uuringutel on olnud vastuolulisi tulemusi.

  • Peaaegu kõik sooviksid oma keha teatud osi muuta.
  • Kuidas Kaenlaaukude Rasvast Lahti Saada | Tervis ja heaolu
  • KAS RASVA KADU ON VõIMALIK SUUNATA KONKREETSETELE KEHAOSADELE? - ILU -
  • Kondimine jooksulint poletada rasva

Ühes uuringus kümnel inimesel leiti, et rasvade kadu oli suurem lihaste kuidas suunata rasva kadu lähedal olevates piirkondades Veel üks hiljutine uuring, milles osales 16 naist, näitas, et lokaliseeritud vastupanutreening, millele järgnes minutiline jalgrattasõit, suurendas rasvade kadu teatud kehapiirkondades. Ehkki nende uuringute tulemused nõuavad täiendavaid uuringuid, oli mõlemal võimalik vastuoluliste tulemuste põhjus, sealhulgas mõõtmistehnikad ja väike arv osalejaid.

Hoolimata nendest varasematest uuringutest näitab enamik teaduslikke tõendeid, et ainult seda kehaosa treenides pole võimalik ühes konkreetses piirkonnas rasva kaotada. Kokkuvõte Enamik teaduslikke tõendeid näitab, et täppide vähendamine ei ole efektiivne ja rasvade kadu kipub üldistama kogu keha, kuidas suunata rasva kadu treenitavat kehaosa.

Laigurasvade vähendamise ja suunatud toonimise erinevus Kuigi rasvade täpne vähendamine on rasvade põletamisel teatud kehaosades tõenäoliselt ebaefektiivne, võib tülikate piirkondade sihtimine lihase toonimise abil anda kasulikke tulemusi. Kuigi te ei saa tingimata valida, kus teie keha rasva kaotab, saate valida, kus soovite välja näha toonides ja määratletud.

Nagu öeldud, on rasvade põletamiseks oluline kombineerida suunatud toniseerivad harjutused kardiotreeningutega. On tõsi, et lihaseid tugevdatakse ja määratletakse toniseerivate harjutustega, nagu kõhu liigutused ja reie kõverdused. Kuid need harjutused ei kuluta tonni kaloreid. Näiteks palju ab-harjutusi tehes on kõhu lihased tugevamad, kuid selles piirkonnas ei näe määratlust, kui te ei kaota üldist kehakaalu.

Seetõttu on tulemuste tõeliseks nägemiseks vajalik kardiotreening, kogu keha treenimine ja tervislik toitumine.

kuidas poletada rasva magu

Kokkuvõte Ehkki sihipärased tooniharjutused tugevdavad ja kasvatavad lihaseid, tuleb määratluse nägemiseks kaalust alla võtta kaloreid põletavate treeningute ja tervisliku toitumise kaudu. Kuidas vähendada rasva- ja tooniprobleeme Kuigi täppide vähendamine ei pruugi olla teie aja parim kasutamine, võivad paljud tõenduspõhised meetodid aidata teil rasva kaotada ja kogu keha toniseerida.

Näiteks on kogu kehaga seotud kõrge intensiivsusega treeningud ja harjutused kõige tõhusamad kilode heitmisel. Parimad rasva üldise vähendamise harjutused hõlmavad järgmist: Kardiovaskulaarne treening: Kardio, nagu jooksmine ja rattasõit, kasutab suuri lihasgruppe ja on tõestatud, et kuidas suunata rasva kadu on tõhus kalorite põletamisel.

kahjuri riided

See võib olla eriti tõhus kangekaelse kõhurasva sulatamisel. Uuringud näitavad, et HIIT võib rasva põletamisel olla efektiivsem kui püsiseisundiga kardiotõbi. Kogu keha harjutused: Ühele kehapiirkonnale keskendumise asemel on näidatud, et kogu keha harjutused, nagu burpeed, põletavad rohkem kaloreid ja toovad kaasa rohkem rasva kadu kui suunatud lihaste toniseerivad harjutused.

Siht - biitseps, triitseps, rind, õlad ja südamik. Kuidas teha tagasitõmbeid Siruta käed enda ees välja. Tõstke käed, rind, lõug ja jalad põrandalt üles.

Harjutuste kombineerimine: Vastupidavustreeningu ja kardiovaskulaarse treeningu kombineerimine on näidanud, et see on tõhusam kilo kaalumisel kui ainult keskendumine ühele treeninguliigile. Suure intensiivsusega treeningud, kogu keha liigutused ja kardiovaskulaarsed treeningud on väga tõhusad kehakaalu langetamiseks ja toniseerimiseks. Kui te ei saa osaleda ülalnimetatud kuidas suunata rasva kadu, on kaalu langetamiseks ja toonuse tõstmiseks palju muid võimalusi.

Näiteks on näidatud, et vähese mõjuga harjutused, nagu ujumine ja kõndimine, on kaalulangetamiseks ülitõhusad ja neid on lihtne teha. Kokkuvõte Kõrge intensiivsusega treeningute ja südame-veresoonkonna treeningute lisamine oma rutiini toob tõenäoliselt kaasa üldise rasva kadu. Kuid ka kuidas suunata rasva kadu harjutused, nagu kiire kõndimine või ujumisringid, võivad olla tõhusad.

Dieet on keharasva kaotamise võti Ehkki üldise aktiivsuse suurendamine ja uute harjutuste lisamine oma päevakavasse on kaalulanguse ja teie üldise tervise seisukohalt oluline, on tervisliku toidukava järgimine keharasva heitmise proovimisel võtmetähtis.

  1. Mida uuring soovitab kaalulanguse ja II tüüpi diabeedi kohta Uus uuring aitab valgustada, kuidas kaalulangus võib aidata kaasa II tüüpi diabeedi remissioonile - ja kuidas naela tagasi panemine võib haiguse taastuda.
  2. Kehakaalu langetamine rasva kadu jaoks
  3. Dieedid allan audio Kehakaalu langetamine rasva kadu jaoks Kasutades kehakaalu.
  4. После часа подобного знакомства Тимми легко царапнул Галилея когтем в качестве предупреждения, и мальчишка поднял невероятный шум.
  5. Faith hilli kadu kaal

Tegelikult võib ebatervisliku toidu valimine või ülesöömine kiiresti kogu jõusaalis tehtud töö tagasi võtta. Uuringud on näidanud, et füüsiline koormus üksi ei ole kaalulangetamiseks efektiivne, välja arvatud juhul, kui teadlikult püütakse kontrollida kaloraaži ja teha tervisliku toidu valikuid 21, Kaalu langetamiseks ja selle ärahoidmiseks ühendage järgmised dieedinipid treeningrutiiniga: Kontrollige oma osi: Kaalude langetamisel on võtmetähtsusega hoida portsjonite suurust.

Üks võimalus toiduportsjonite vähendamiseks on kasutada silma treenimiseks väiksemaid taldrikuid või mõõta portsjonite suurust.

Täitke kiudaineid: Kiudainerikkad toidud, näiteks köögiviljad, oad, puuviljad ja kaer, muudavad teid täiuslikumaks ja võivad vähendada ülesöömist. Kiudainerikka salati söömine enne sööki on tõhus viis kilovabanemiseks. Töödeldud toidu ja lisatud suhkru piiramine: Töödeldud toiduainete, nagu kommid, laastud, koogid ja kiirtoit, vähendamine on kaalulangetamise jaoks hädavajalik.

Samuti võib aidata magusate jookide, nagu sooda, mahla ja spordijookide, kaevamine 26.

Kuidas kaenlaaukude rasvast lahti saada

Söö valgurikkaid toite: Valk aitab hoida täiskõhutunnet ja aitab vähendada ülesöömist. Uuringud on näidanud, et valgurikka hommikusöögi söömine võib kogu päeva vältel suupisteid vähendada ja aitab kaalust alla võtta. Tervisliku söögikava järgimine, mis sisaldab kontrollitud portsjonite kaupa palju kiudaineid, tervislikke rasvu ja valke, on suurepärane viis kõhnumiseks.

Kaalu langetamiseks on oluline kuidas suunata rasva kadu üldine kalorite puudujääk. Tervisliku, minimaalselt töödeldud toidu söömine on parim viis selleks. Kuigi ülesöömist seostatakse kõige sagedamini ebatervislike toitudega, nagu küpsised, laastud ja jäätis, on võimalik süüa ka liiga palju tervislikke toite. Seetõttu on oluline kontrollida portsjonite suurust ja teadvustada nii nälga kui ka täiskõhutunnet.

Kokkuvõte Tervisliku söögikava järgimine ja kaloridefitsiidi tekitamine on kaalulanguse jaoks ülioluline.

Kuidas kaotada rasva ainult reies?

Töödeldud toidu piiramine, suurema valgu- ja kiudainesisalduse söömine ning portsjonikontrolli harjutamine on kõik tõenduspõhised viisid kehakaalu langetamiseks. Alumine rida Paljud inimesed soovivad kiiret ja lihtsat viisi rasva kaotamiseks, eriti tülikates piirkondades nagu puusad, kõht, käed ja reied.

Rasvarakkude vähendamine on paljudes uuringutes kaalulangus parast 45-aastasi ebaefektiivseks. Õnneks on ka markide kaalulanguse jalgija tõestatud viise keharasva kaotamiseks ja selle hoidmiseks.

Kuigi vastupanutreening võib tugevdada, kasvatada ja toonitada lihaseid sihitud piirkonnas, on rasvade põletamiseks ja kindla ilme saamiseks vajalik tervislik toitumine ja kalorite põletamine.

Lõppkokkuvõttes võib tervislikumale ja toonilisemale kehale keskendumisele keskendumine olla kasulikum kui üritada rasva kaotada ühes konkreetses piirkonnas. Raske töö ja pühendumisega nii jõusaalis kui köögis saate saavutada oma kaalulangetamise eesmärgid.