Liigu sisu juurde

Teine hea moodus on võtta kasutusse iga kord väheke raskemad raskused, et keha proovile panna. Paastumine tähendab osalist või täielikku toidust loobumist vähemalt 16 tunniks.

Valemid Keha ümberkompositsioon on tuntud kui ihaldatuim keha ümberkujundamine - see on keha võime põletada rasva ja samal paastumine poletab rasva mitte lihaseid kasvatada lihaseid. Paljud inimesed usuvad, et pole olemas sellist asja nagu rasv või kohmakas lihas, mis viib keha ümberkomponeerimise väga segase selgituseni.

jahutatud vee rasva kadu

Väga lihtsustatult öeldes on see siis, kui inimene kasvatab jõudu, lisamata mahukaid lihaseid, või kui ta ehitab lihaseid rasva lisamata. Kaks vajalikku kohandust on veenduda, et kalorite tarbimine on teatud päevadel õige, ja veenduda, et kehtiv treeningkava on kasulik. See juhend aitab teil teada saada, mida peate keha ümberkomponeerimisel pildistama.

  1. Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.
  2. Kas peaksin proovima vahelduvat paastu?
  3. Kehakaalu ja rasva kaotamine
  4. Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.

Keha taastamise dieet See on keha ümberkomponeerimisel kõige olulisem tegur. Kuigi ka treeningprogrammi muutmine on suur osa muutustest, on dieedil endiselt võtmetähtsus.

rinnavalu parast rasva poletite votmist

Enamikus dieedivormides on tegemist mingisuguse rattasõiduga. See on toitumise muutmine teatud päevadel.

Keha taastamine: kuidas see tegelikult töötab?

Seda võiks reguleerida perioodiline paastumine, ketogeenidele keskendunud dieet või süsivesikute tagasilaadimine. Kõik seda tüüpi dieedid kasutavad rattasõiduks erinevaid parameetreid, kuid üks ühine omadus on see, et nad nõuavad, et sööksite rohkem süsivesikuid ja kaloreid just nendel päevadel, millal te treenite, kui päevadel, mida te ei treeni.

Tõeline võti on see, et sööte rohkem trenni sisaldavatel päevadel ja vähem päevadel, mis seda ei tee. Selle põhjuseks on see, et keha vajab taastumiseks ja energia kasutamiseks kaloreid.

Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni.

Nii et kokkuvõttes aitab rattasõit kaotada rasva, samal ajal lihaseid kasvatades, hormoone optimeerides ja isegi kauem elada. Nüüd õppige, kuidas seda teha. Kalorite rattasõit Enne rattasõitu on vaja teada palju põhjalikku teavet.

Paastumine kui organismi puhastaja

Ehkki see võib tunduda väga lihtne, on siiski väga oluline määratleda mõned olulised terminid. Teate, et kulutate treenitavatel päevadel rohkem kaloreid, kuid mis on täpselt treening? Keha ümberkomponeerimiseks on treeningpäevad päevad, mille jooksul teete jõutreeningu rutiini vähemalt 30 minutit.

Kuigi paljud muud harjutused võivad olla intensiivsed, on keha ümberkomponeerimine võimalik ainult siis, kui üks sööja teeb järjepidevalt rohkem kui 30 minutit korralikult intensiivset jõutreeningut 3 korda nädalas.

HUSBAND VS WIFE MUKBANGERS (BEAST VS SAMMIE COUPLES) ❤️ - EXTREME BIG BITES 😋

Vastupidavustreening on kõige tõhusam viis lihaste kasvatamiseks keha ümberkomponeerimisel. Valemid Kui sellest aru saadakse, on vaja täpselt teada, kui palju kaloreid tuleks sisse võtta, et mitte ainult rasva kaotada, vaid ka lihaseid saada.

parim salendav raputab

Esiteks tuleb arvutada nende hoolduskalorid. Seda saab teha nii, et võtate oma paastumine poletab rasva mitte lihaseid naeltes, korrutades selle tahtmatu kaalulangus stressi tottu ja seejärel ga.

64 oz vee kaalulangus

See on hoolduskalorite MC vastuvõetav vahemik. Järgmisena leidke oma treeningpäeva kalorid. Pidage meeles, et need on päevad ainult jõutreeninguga.

  • Matt roberts fat loss
  • Keha taastamine: kuidas see tegelikult töötab? - Elu -

Lõpuks leidke oma puhkepäeva kalorid. Need päevad on need, mis ei sisalda raskustega treenimist.

  • Eemaldage liigne nahk parast kaalukaotust loomulikult
  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Keha ümberkomponeerimine võib tunduda hirmutav ja keeruline, kuid õige teabe korral saab selle lihtsaks muuta. Sellist valemit kasutades võib igaüks leida oma numbrid ja seejärel seda oma elustiili jaoks rakendada. Ümberkujundamiseks on nii palju võimalusi, kuidas neid süüa, ja need valemid on suurepärane esimene samm rasva kaotamise ja lihasmassi suurendamise teekonnal - kõhn lihas, mida nii sageli otsitakse.