Liigu sisu juurde

Arvatakse, et tervisliku eluviisi tagamiseks ja hea väljanägemise saavutamiseks tuleb tarbida täiesti rasvavaba toitu. Korrapärane kaalumine annab teile ühe vaatenurga keharasva vähendamisele. Kui plaanid pärast sööki treenida, siis oota vähemalt 2 tundi pärast söömist, nii on rasvapõletusefekt kõige efektiivsem. Väldi suhkrut ja magusaid jooke Kui mõelda kõhurasva põletamisele ning selle ennetamisele, siis suhkur ja magusa tarbimine mängib selle juures olulist rolli!

Siin ei räägita sellest, kuidas rasvast kohapeal vabaneda. Kangekaelsest rasvast ja rasvast vabanemine teatud kehapiirkondades on erinevad asjad. Kohalik rasvapõletus on otseselt seotud ainult liikumisega. Kangekaelsete rasvade vastu võitlemine seisneb õiges söömises, regulaarses treenimises ja õigete toidulisandite valimises.

Rasva põletamine tsonaalselt on täiesti rumal harjutus. See töötab, kuid liiga vähe. Kuid kangekaelse rasva sihipärane kõrvaldamine on täiesti teostatav asi, kui mõistate, mida teete ja miks te seda teete. Kõigepealt tuleb kangekaelse rasva kohta teada, et see erineb füsioloogiliselt kõigist teistest rasvadest kehas. Sellises rasvas on alfa retseptorid ülekaalus beeta retseptoritega. Kangekaelne rasv on liiga insuliinitundlik ega ole verevoolu suhtes tundlik. Nahaalune rasv on palju "kahjulikum" kui vistseraalne kasvab elunditel ja intramuskulaarne.

Rasva kaotamiseks on kõige raskemad piirkonnad reied, tuharad, rasvade ladestumine meestel vööst naistel ja naistel reitel.

Kõhurasva Põletamine - 15 Nippi Lameda Kõhu Saamiseks - Boost-Up Fitness

Rasvapõletus biokeemiliselt Rasva põletamine tähendab selle eemaldamist rasvarakkudest. Seda protsessi nimetatakse lipolüüsiks. Rasva põletamiseks tuleb see viia lihasrakku, kus see tegelikult põletatakse. Siin võtab vereringe teatepulga kinni. Selle tulemusena siseneb rasv rakkudesse ja põletatakse.

Viimast etappi nimetatakse lipiidide oksüdeerimiseks. Kangekaelne rasv kaob eriti aeglaselt. Kõik see on tingitud spetsiaalsest retseptoritest rasvarakkudes. Peamised rasva kadu eest vastutavad hormoonid on katehhoolamiinid norepinefriin ja adrenaliin. Need hormoonid seonduvad rasvkoe retseptoritega, mis saadavad ajule signaali rasvarakkude vabastamiseks. Need on beeta- ja alfa-retseptorid. Beeta retseptorid kiirendavad rasvarakkude vabanemist, alfa retseptorid aeglustuvad.

Nii et pidage meeles: beeta-retseptorid on head, alfa-retseptorid on halvad. Need retseptorid toimivad hoovadena, lülitades sisse rakusisese signaaliülekande, mis kutsub esile kas hormoonitundliku lipaasi aktiivsuse kiirenemist või pärssimist. Kokkuvõte - visa rasva võitmiseks on vaja suurendada beeta-retseptorite aktiivsust ja vähendada alfa-retseptorite aktiivsust.

Kangekaelne rasva- ja insuliinitundlikkus Suurem osa treeningtreeneritest ja tervishoiutöötajatest mõistab üht-teist selles, kuidas keha insuliinile vastu peab.

Enamik usub, et insuliiniresistentsus on üks terviklik kontseptsioon, millel puuduvad spetsiifilised omadused. Niisiis, peamine asi, mida enne kangekaelse rasva vastu võitlemise alustamist õppida, on mõista, mis on insuliiniresistentsus ja tundlikkus.

rasva poletamine mahutamisel

Kangekaelne rasv on insuliinitundlikum kui tavaline rasv. Insuliini normaalne toime on rasvade rakkudes vastutavate rasvarakkude ensüümide aktiivsuse vähenemine ja rasva rakkudesse ladestumise eest vastutavate ensüümide aktiivsuse suurenemine. Insuliiniresistentsem rakk vabastab rohkem rasva, kui see salvestab.

Insuliin mõjub kangekaelsele rasvale vähem kui alfa- ja beeta-retseptoritele, suurendades alfa-retseptorite aktiivsust beeta-retseptorite suhtes.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Seetõttu on insuliin teie peamine takistus võitluses visa rasva vastu. Oma osa mängivad ka teised hormoonid.

Kilpnäärme aktiivsus suurendab ka beeta-retseptorite aktiivsust ja vähendab alfa-retseptorite aktiivsust. Kõik, mis võib häirida kilpnäärme funktsiooni, võib häirida kangekaelsest rasvast vabanemise protsessi.

Östrogeen suurendab alfa retseptorite aktiivsust. Suure östrogeeni kontsentratsiooni perioodid kehas, näiteks menstruaaltsükli hilises folliikulises faasis ja varases luteaalfaasis, on ajad naise elus, kui tema visa rasv muutub eriti kangekaelseks.

Kõhurasva põletamine – 15 nippi lameda kõhu saamiseks

Kehatemperatuur ja verevool Teine keeruline punkt on see, et kangekaelne rasv on verevoolu suhtes immuunne. Selle tagajärjel ei vabane rasv, kui see vabaneb, parim viis rasva jalutamise poletamiseks liikuma ega liikuda kehapiirkondadesse, kus seda on kergem põletada.

Alfa retseptorid mõjutavad ka verevoolu intensiivsust. Rohkem alfa retseptoreid - vähem intensiivne verevool. Kangekaelset rasva leidub kehapiirkondades, mida on väga raske soojendada. Niisiis räpane tagakülg, tünnid ja tõepoolest kõik, mis meie vöökohta ümbritseb - need on meie keha kõige külmemad piirkonnad.

See teave ei anna teile veel praktiliselt midagi. Teatud kehaosi saab korralikult soojendada erineval viisil - ja seda mitte ainult sauna, massaaži ja salvide, kreemide, soojendusvööde ja muu jama abil. Võib-olla võib see kedagi aidata, kuid kui see on nii, siis miks leiutavad inimesed ikkagi üha rohkem naeruväärseid seadmeid rasvade näiliseks vabanemiseks?? Kuidas võita kangekaelset rasva Noh, kuna nüüd saate aru, mis on kangekaelne rasv ja kõik selle biokeemilised kangekaelsed omadused, räägime lõpuks konkreetsetest toimingutest, mida selle vastu saab teha.

Siin on kolm lihtsat sammu, mida on sama lihtne teha kui öelda: Dieedist loobumine; Määrake probleempiirkond. Dieedist loobumine Mida rohkem ma ainevahetust uurin, seda enam veendun, et dieet ja toitumise piiramine on peamised vastased võitluses kehas positiivsete muutuste eest.

Ja esiteks kehtib see kangekaelse rasva kohta. Nälga jäädes hakkab keha osalema raske metaboolse kompenseerimise protsessis. Selle protsessi üks tahke on adaptiivne termogenees. Sööte vähem, treenite rohkem, väsite, keha on näljane, annab vähem energiat ja aeglustab ainevahetusprotsesse. Suurenda toidus valkude hulka ehk liha, kala, linnuliha ja muna osakaalu - need täidavad hästi kõhtu.

Vali lahjad valgud. Linnuliha, kala ja sink on paremad kui lihapallid ja vorst.

3 viisi rasvade kiireks põletamiseks - Kaalu Kaotama

Joo päevas liitrit külma vett. Ära joo alkoholi sisaldavaid jooke.

kas ems poleb rasva

Söö mitu korda päevas, soovitavalt korda, kuid väiksemaid portsjoneid. See hoiab keha rasvapõletuse pidevalt töös. Vali hea janukustutaja. Parim on vesi, kuid ka mahl ja piim on head. Kui plaanid pärast sööki treenida, siis oota vähemalt 2 tundi pärast söömist, nii on rasvapõletusefekt kõige efektiivsem. Eelista aeglaseid süsivesikuid. Pasta on parem kui kartul ja riis, sest tagab ühtlasema rasvapõletuse.

Kui soovid rasva põletada, siis paremat viisi kui jalutamine ei ole olemas.

Proovi järele: 40 kavalat nippi ja trikki kehakaalu langetamiseks

Kui võimalik, eelista hommikust jalutuskäiku õhtusele. Enne väiksemat minutit jalutuskäiku ära söö midagi. Intensiivsemaks rasvapõletusels jaluta minutit, mida kauem, seda parem.

Aga ära jaluta rohkem kui 1,5 tundi kuna selleks ajaks on juba keha kurnatud ja intensiivset rasvapõletust enam ei toimu. Kui soovid veelgi paremat tulemust, vali künklik maastik ning võtta appi käimiskepid. Enne pikemale minutit jalutuskäigule minemist söö veidi valku, näiteks munavalget või lahjat kala - see annab energiat, mis käivitab rasvapõletuse. Eriti satuvad löögi alla piirkonnad, kus on rasvavarud. Ära unusta jõusaali!

Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks

Pole tähtis, mis spordiala sa harrastad — jõutreening peab kuuluma ühe tõelise kehavormija kavasse. Uuringud näitavad, et grammi lihaseid põletab päevas 10 kilokalorit, samas kui sama kogus rasvu vaid 2—3.

  • Tõde: kuidas põletada kõhurasva! - Atleetvõimlemine
  • Z4 kehakaalu langus
  • Kuidas eemaldada ulemise pose rasva
  • Naiste rasva kadumise koolitus
  • Roop karma kaalulangus
  • See on vaid võitlus näljaga, mille kaotad varem või hiljem.
  • Salveli leht kasu kaalulangus

Vahe on tohutu! Mõni ime, et mehed endale rohkem lubada saavad. Saaksid ka naised — tuleb vaid kang kätte haarata!

sliming tank top mens

Lokaalne rasvapõletus Veel hiljuti vaieldi tuliselt selle üle, kas lokaalselt on võimalik rasva põletada, kuid Kopenhaageni ülikooli uurijad on seda nüüd kinnitanud. Katsejänesed sooritasid reiesirutuspingil ühe jalaga 30 minutit kerge raskusega harjutust.

Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud. Mõlemal jalal vahelduvad ettepoole suunatud kopsud. Plie poolkükid, jalad laiali ja sokid välja keeratud. Push-upid, nii klassikalised kui ka kalduvad. Plank, kaasa arvatud külg.

Uurijad võrdlesid nii puhkava kui ka töötava jala nahaaluseid rasvarakke. Töötaval jalal oli rasvarakkudes märgatavalt suurem verevool ja lipolüüs rasvade lagundamine glütserooliks ja vabadeks rasvhapeteks. Teisisõnu vallandus töötavas jalas rohkem rasvu, et keha kasutaks neid kütusena.

Järjepidevad kordused aeroobses tsoonis ei lase rasval tagasi ladestuda.

koik tahed fat burner

Seega need kõhulihaseharjutust või kükki tasuvad ikkagi ära! Igasugune liikumine nõuab energiat, ka nihelemine. Parim viis selle tegemiseks on kasutada mõnda kalori kalkulaatorit. Edasi, tuleks välja arvutada enda kaloraaž kaalu langetamiseks.

Et kaalust alla võtta, peab olema kalorite kogus, mida te päevas sööte nii öelda defitsiidis.

Kuidas kiiresti rasva põletada

See tähendab seda, et te peate tarbima vähem kaloreid, kui teie reaalne päevane energiavajadus ette näeb. Näiteks, ripitud 3d rasvapoletaja teie normaalne päevane energiavajadus on kcal ning te soovite kaotada kuskil pool kilogrammi nädalas, siis peaksite oma päevast kaloraaži vähendama kcal jagu. Kindla päevase kaloraaži määramine ning järjepidev kalorite lugemine tagab järjepideva kaalu languse.

Tänu sellele, ei tarbi te rohkem kaloreid, kui te päevas reaalselt ära põletate ning saate hoida kalorite koguse pidevalt defitsiidis. Stressirohked ajad! See punkt käib rohkem ennetus protsessi alla. Nimelt on stress midagi, mis käib elu erinevate etappidega kaasas. Teinekord on seda vähem, teinekord rohkem. Pikaajaline stress võib lisaks mentaalsele ja füüsilisele tervisele mõjutada meie vöökohta. Stressi üks mõjudest neerupealised hakkavad tootma kortisooli, mida tuntakse ,kui stressihormoonina.

Stressi tõttu oleme vähem taluvad insuliinile ja põletikele. Lisaks kortisooli taseme tõttu on meil suurenenud söögiisu, mis soodustab rasva ladestumist. Stressi tõttu vallandub palju ahelreaktsioone, mis mõjutavad meie vöökohta: Söömine — sellisel perioodil me sageli ei vali mida sööme ning oht sattuda kiirtoidu parim viis rasva jalutamise poletamiseks on suur!

Magamine — suure stressi korral kannatab ka meie uni ning uni on oluline keha taastumisel. Joo teed Kõhu pealt rasva põletamist soodustab tee joomine.

Kui mõelda millist teed juua valikuid on ju mitmeidsiis parim valik oleks roheline tee. Kuid hästi sobib ka teepõõsaste lehtedest nagu näiteks oolongi tee ning kääritamata valge tee.

Samuti on hea piparmünditee, mis on tuntud oma isusid vähendavate omaduste poolest. Punane rooibose tee aitab vähendada stressi, mis mõjutavad kaalutõusu.

Miks tee on hea kõhurasva põletamise seisukohast? Tee sisaldab kofeiini ja antioksüdante, mõlemad suurendavad ainevahetust kiirust ja rasvade põletamist.

Kõige efektiivsemalt toimib see koostöös füüsilise aktiivsusega. Uni on tähtis! Piisav uni mängib olulist rolli meie elus. Sageli kiputakse just une arvelt aega juurde näpistama. Peale selle, et oleme järgmine päev väsinud, siis võib pikaajaline unepuudus lisada juurde meie kõhurasvale. Uni mõjutab otseselt meie igapäevaelu. Kohe järgmine päev annab tunda, kui eelmine päev ei ole saanud piisavas koguses und. Parim viis rasva jalutamise poletamiseks aitab hoida õiget tasakaalu näljahormooni greliini ja küllastustunde hormooni leptiini vahel.

kui palju kaalulangus kondides 3 miili paevas

Kui me oleme väsinud, siis aju vajab midagi, mis annab meile hea tunde. Seega kipume sööma toite, mis ei pruugi olla tervisele just kõige kasulikumad. Lisaks kipume sööma ka üle. Jälgi, et saaksid iga päev vähemalt 7 tundi und. Hoia ennast aktiivsena Liiguta, liiguta, liiguta. Selleks on palju erinevaid võimalusi ning kõhurasva põletamiseks ei ole ühte kindlat suunda. Treeningute varieeruvusi on mitmeid ning siinkohal on oluline proovida, mis endale sobib kõige rohkem.