Liigu sisu juurde

See meetod hõlmab kõhuõõne Tuubid eemaldatakse tavaliselt ühe nädala jooksul. Siin on, mida saate tarbida: Köögiviljad - porgand, lillkapsas, hiina kapsas, kapsas, bok choy, spinat, mangold, lehtkapsas, rediseroheline, petersell, talisibul, okra, baklažaan, edamame, herned, pudelkõrvits, mõru-kõrvits, harjakõrvits, peet, kurk, tomat, salat ja cilantro. Tarbi rohkem valku Teadlased leidsid, et kõrge valgusisaldusega dieet toob kaasa suurema kehakaalu languse, suurema ainevahetuse, küllastumise ja rasvade oksüdeerumise, vööümbermõõdu vähenemise ja lihasmassi paranemise 14 , 15 , Kõik, mida peate tegema, on paar tundi kiire ja siis sööma mida iganes soovite. Kuid kalori põletamiseks peate tegema HIITi, kikkpoksi, ujuma, tegelema välispordiga jne.

poletage rasva 6 nadala jooksul

Soovitatavad artiklid Kas teadsite, et pelgalt kalorite vähendamine ei aita kaalulangust 1? Kuid kalori põletamine päevas koos tasakaalustatud toitumisega aitab kaalulangetamist naistel ja meestel vastavalt 6 kg 13 naela ja 8 kg 17,6 naela 2.

Kehakaalu langetamiseks on vajalik negatiivse kalorite tasakaalu loomine vähem kaloreid ja rohkem kaloreid 4. Kuidas saab päevas kulutada kalorit?

6-nädalane dieedi- ja treeningplaan, et kiiresti kõhtu saada

Tehke neid 12 rasvapõletusharjutust 30 minutit päevas. Nende kontrollimiseks kerige alla. HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on anaeroobse treeningu parim vorm kütusena ei kasutata hapnikku, vaid rasvaet põletada lühikese aja jooksul kalorit 5.

HIIT-s korratakse kiireid ja intensiivseid treeningkomplekte lühikest aega, et rasvu tõhusamalt põletada kui tavalisi kardiotreeninguid.

HIITi näide on 12 kükihüppe tegemine suure intensiivsusega, sekundiline puhkamine ja veel kahe seeria kordamine.

Põleta kiiresti 500 kalorit päevas: 12 parimat treeningut

Puhka 10 sekundit ja tee 20 intensiivset põlve. Jällegi puhake 10 sekundit ja korrake veel kahte seeriat. Siin on parimad HIIT-harjutused, mida saate teha.

How to Lose Weight According to Your Body Type

Ainult 1—2-minutise pausi ajal seansil võite põletada kuskil — kalorit, olenevalt kehakaalust ja intensiivsusest. Liikumine koos teiste samal teekonnal olevate inimestega suurendab ka teie enesekindlust ja hoiab teid õigel rajal. Kikkpoks Kikkpoks on võitlussport, mis põletab umbes — kalorit vaid 30 minutiga.

See parandab füüsilist vormi, vastupidavust, tasakaalu ja liikuvust 6. Leidke lähedal asuv kikkpoksiklass ja hankige end paremini. Ujumine Ujumine on suurepärane rasva põletav ja kogu keha toniseeriv harjutus, millest on lahutatud higi! Kui kaalute naela, põletab 30 minutit kiire tempoga ujumine vabastiilis umbes kalorit. Proovige erinevaid lööke ja saate vormi kiiresti.

Need kulutavad rohkem kui kalorit, sõltuvalt teie kehakaalust, vahemaast, kiirusest ja ajast. Liivajooks lisab vastupanu, mis muudab selle harjutuse tõhusamaks kalorite kiireks põletamiseks.

Kõhuõõne rasvade eemaldamiseks 2 nädala jooksul

See aitab ka jalgadelt rasva välja visata ja alakeha toniseerida. Joosta paljajalu puhtal rannal, et kõik väikesed lihased tööle hakkaksid, vigastusi ära hoida ja jalalihaseid tugevdada Soovitame harjutada intervallijooks. Poletage rasva 6 nadala jooksul minuti jooksul kiirusel 8 miili tunnis ja kiirustage 10 sekundit kiirusel 12—14 miili tunnis.

Korda 30 minutit.

Kuidas kaotada tselluliiti 2 nädala jooksul

Tehke kaks sekundilist pausi ja kõndige kiirusega 6 mph. Kaalutreening Rasvade tõstmine või jõutreening on lahja lihase kasvatamiseks ja kalori põletamiseks päevas hädavajalik. Kasutage lihaskiudude toimimiseks selliseid seadmeid nagu hantlid, kangid, Šveitsi poletage rasva 6 nadala jooksul, ravimipallid, kettlebellid, takistusribad, tõmbetangid jne.

poletage rasva 6 nadala jooksul

Sobiva ja saleda keha saamiseks tehke vahelduvatel päevadel südame- ja jõutreeninguid. Nööriga hüppamine Trossi hüppamine või vahelejätmine on suurepärane soojendusharjutus.

poletage rasva 6 nadala jooksul

Harjutades kõrge intensiivsusega köishüppeid 30 minutit, võite põletada kuni kalorit. Põlvevigastuste vältimiseks kandke korralikke kingi ja maanduge pehmelt.

Paastunud süda - kuidas see toimib, eelised, plussid ja miinused

Tehke seansi ajal kaks sekundilist pausi. Kehakaalu treeningud Keharaskuste harjutused on nagu raskusteta raskuste tõstmine! Harjutused, nagu hüppekükid, planguvarvakraanid, indekseerimine, tõuked, mägironijad, ämblikuronijad, burpeed, kõrged põlved, ristkere jalgade jalalöökide hüppamine, jalgade langused, krõksud, hüpped, hüpped, uisutajad jne, on hämmastavad kaloripõletajad. Kiire jalgrattasõit kiirusega miili tunnis 30 minutit aitab 30 minuti jooksul põletada kalorit. Kui aga teie vastupidavus pole sellel tasemel, võite teha kolm sekundilist pausi ja hinge tõmmata.

Kahe nädala jooksul hakkab teie vastupidavus paranema ja te hakkate rohkem kaloreid põletama. Sõudmine Hankige veesõudmismasin koju või aerutage jõusaalis. See aitab teil kulutada kalorit ja toonib ka selja ülaosa, õlgu, rinda ja käsi. See pakub ka hulgaliselt eeliseid. Spordiala õues Suusatamine, uisutamine, jalgpall, korvpall ja reketispordid, nagu sulgpall ja tennis, on hämmastavad välispordialad, mille abil saate kulutada kalorit 30 minutiga.

poletage rasva 6 nadala jooksul

Samuti aitab serotoniini ja adrenaliini kiirustamine parandada mälu, vähendada stressi ja kutsuda esile parema une. Trepist üles jooksmine Trepist üles jooksmine on rasva põletav ja jalgu toniseeriv harjutus, mida ei saa eirata, kui soovite kulutada kalorit vaid 30 minutiga.

poletage rasva 6 nadala jooksul

Trepist üles sõitmine aitab pumbata rohkem hapnikku ning töötab kopse, südant, lihaseid ja luid. Sa higistad ja viskad rasva minema.

  1. Põleta kiiresti kalorit päevas: 12 parimat treeningut - Nahahooldus -
  2. Poletage rasva koolitus
  3. Aga mis on tühja kõhuga südame?

See parandab ka teie tasakaalu ja koordinatsiooni. Need on 12 parimat harjutust, mida saate kalori põletamiseks 30 minutiga. Kuid kas sellest piisab kaalu langetamiseks?

Kuidas saada kuu jooksul lame kõht

Uurige järgmises jaotises. Kas kalori põletamine päevas on kaalu langetamiseks piisav? Jah, kalori põletamine päevas on mõistlik kaalulangus nädalas hea.

  • Kuidas Saada Kuu Jooksul Lame Kõht | Tervis ja heaolu
  • Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.
  • 6-nädalane dieet ja treeningplaan, et kiiresti kõhnaks saada - lihased ja vormisolek
  • Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -

Kui soovite kaotada naela rasva, peate põletama kalorit. Kui põletate päevas kalorit, põletate nädala lõpuks kalorit, mis tähendab, et kaotate naela rasva.

Õige toitumiskava järgimine ja korralik puhkamine võivad aidata teil kaotada rohkem kui 5 kilo kuus. Pidage meeles, et järkjärguline kaalulangus on alati parem kui moehullu dieetide ja pikaajalist vigastust põhjustavate treeningrutiinide järgimine. Siin on nimekiri muudest tegevustest, mida saate kalorite põletamiseks teha.

  • Kõhuõõne rasvade eemaldamiseks 2 nädala jooksul
  • Treeningute jaoks energia saamiseks ja keha pehmendamiseks on vaja rasvavarusid.
  • Paastunud süda: teadusega toetatud viis rohkem rasva põletada - Nahahooldus -
  • KUIDAS KAOTADA TSELLULIITI 2 NäDALA JOOKSUL - TERVIS -

Muud lõbusad viisid kalorite kaotamiseks Tehke aiatöid, olgu see siis oma koduaias või kellegi teise oma. Aiandus võib olla üsna väsitav ja see teenib teie sõprade ja perega brownie-punkte. Maja koristama.